• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

ביגור
יש לך פצצה שמתפוצצת ישר במגע עם משהו ופצצה דביקה שנצמדת לאויב/מקום ומתפוצצת רק כשיש יצורים חיים בסביבתה, אבל מורידה פחות נזק ובפיצוץ יותר קטן.
*בנשמה יש שלושה חלקים - השער הפנימי, שמתעל אנרגיה ממישורים אחרים, האישיות שקובעת את... האישיות שלך וגרעין הנשמה, שמרכז הכל ביחד. הפצצה הדביקה מזהה גרעיני נשמות, חלק הנשמה היחיד שחסר אצלך (לך יש גרעין נשמה מלאכותי), ולכן היא לא מתפוצצת בתוכך.

הל
תמחק את אחת ההודעות.
IN
"אתה סותר את עצמך. אתה זה שקובע לאן אתה הולך והיכן אתה גר, וזה מחדל חמור אם אתה לא זוכר את המקום בו ישנת. בנוסף, לא עבר יום בזמן שאנו בחדר הזה, וקודם טענת שאתה קיבלת את המכתב מעט לפני שיצאת לכאן. אני מבקשת ממך לספר את האמת, רק האמת, וכל האמת. אם תשקר עוד פעם אחת, הלהבות יכלו אותך."

רישו
המועצה התכנסה מחדש לצד בניין המועצה ההרוס. הוא מלא בגופות ודם, והוא אינו ראוי לשימוש כלשהו מלבד התאבלות. המועצה קטנה בהרבה ממה שהיא הייתה קודם, אבל הם נראים החלטיים יותר.
"בעקבות האירועים שקרו כעת," אומר האחר האדום הכהה שאירגן את הישיבה מקודם לואשו ורין כשהם מגיעים, "החלטנו כי עלינו לפעול כעת. ננסה לגייס אחרים נוספים, אבל כעת האחרים שבינינו יתקבצו לשלוש קבוצות קרב קטנות. מטרת קבוצות הקרב היא לגלות את מקור בני השבט השחור, לשרוד את המשימה ולחזור למקום בטוח, ואז להנהיג כמה שיותר שבטים למקום זה ולהפיל את הצללים. נתחלק לשלוש משום שזו משימת התגנבות - כמות גדולה מדי תפיל את המשימה, ובנוסף עלינו לכסות חלק גדול כמה שיותר. הקבוצות הן אלה," הוא מוציא מגילה קטנה, מביט באחרים שנותרו, חושב קצת, רושם משהו ומקריא.
"אני, אלארוג וביסטארקול," האחר הירוק והאחר הורוד מהנהנים. "לון, רקאשין וג'אראאדור, אתם הקבוצה השנייה." האחר הקן-לה האחר, האחר האדום הבהיר והאחר הסגול מביטים זה על זה, "ולסיום ואשו ורין כקבוצה שלישית. לצערי אין אנו מתחלקים בשלוש, אבל שניכם הראיתם יכולות לחימה מרשימות. מי יתן ותצליחו במשימתכם. הקבוצה הראשונה פונה צפונה, השנייה דרומה והשלישית מזרחה. יש שאלות?"
 
רישו
"אין, אבל הצלחתי להילחם כראוי בעיקר הודות לרוחות הלוחמים שנפלו והשאילו לי את כוחם, אני אצטרך יכולת כל שהיא בשביל להגביר את יעילותי, אפילו אם היא זמנית" רין אומרת ומביטה האחרים "בנוסף כדי שאני ובן שבטי ניצור חוזה תקשורת בינינו ובין ובינך בשביל להעביר מידע במהירות"
 
ביאורן זוחל באיטיות ובודק את הפצע של החייל הפצוע. ואז הוא צועק על החיילים "קדימה, קדימה, קדימה, תתקפו את המתנקש, יש הרבה יותר מכם מאשר ממנו . עכשיו גם יש לכם שיקויי ריפוי, אז פשוט תוודאו שאתם לא מתים ביריה הראשונה והכל יהיה בסדר, אני אטפל בפצועים" ואז ביאורן חוזר לטפל בפצוע ומחפש שוב קליע או משהו דומה.
לחיפוש[dice:v0jbgeto]713744:0[/dice:v0jbgeto]
להמשך הטיפול[dice:v0jbgeto]713744:1[/dice:v0jbgeto]
 
רישו
''לא, צ'יף'', אומר ואשו בהחלטיות, ונזכר שהוא עומד מול זרים. ''אממ... אצלנו צ'יף הציד הוא המנהיג הזמני, שנבחר להוביל את הלהקה בציד''. הוא מביט ברין. ''להקה של שני אנשים, מתוכם אחת נערה, היא בחירה גרועה, אבל זה מה שיש... מתי נצא לציד, צ'יף?''.
 
OUT
אני לא מגיב לקטע של לא זכר איפה אומבר ישן כי אני חשבתי שזה פשוט משימות מאורגנות שאירגנו אנשים "מלמעלה" וכל מה שאומבר עושה זה פשוט את העבודה המלוכלכת - ובמקרה כזה הוא לא אמור לדעת את שם הפונדק.
IN
אומבר מושך בכתפיו, בבירור לא מתרשם מאוד מהאיומים של דארה. "אני לא שיקרתי לך, ואבקש ממך בנעימות להפסיק ולפגוע בכבודי. שאלת אותי מתי זה קרה ועניתי לך - זה הגיע אלי אתמול, אך קראתי את זה היום בבוקר."
 
אומבר
תקרא שוב את ההודעה הראשונה שלי לך. כתוב שם איפה ישנת, וזה לא בפונדק. אחרי זה תגיב מחדש.

ביגור
החיילים מסתערים לעבר הצלף, אבל אחד מהם נופל תוך כדי ריצה. כאשר הם מתקיפים הם הרבה יותר פגיעים למוות במכה אחת.
מחכה לפעולה אמיתית מאביעד, החיילים מגיעים אל הצלף בתור הבא.
ביאורן מוצא חתיכת מתכת שנראית כמו קליע רובה, רק מחודדת מאוד בקצה שלה ולא מכילה עקבות נוזל שריפה או רכיבים אלכימיים.

רישו
"את... יכולה להסביר על החוזים?" שואל אחד מהאנשים. "החוזים מפחידים אותי, ועוד אנשים. מה שעשית שם באולם... לא הבנו מה קרה שם. אנחנו מעדיפים שלא להתעסק עם זה..."
 
ניצן
Out
היכולת אינה סוד מסיבות ברורות מעיליו"
In
רין מחייכת "אין מי מה לפחד, החוזים כשמם כן הם, אני מסוגלת ליצור חוזה אם כל יצור שמעוניין בכך והוא רשאי להסכים או לסרב, אני יכולה לקבל או לתת תמורת מחיר או ללא מחיר כוחות יכולת זיכרון..." רין מסבירה בפירוט על סוגי החוזים השונים הזמנים ועוד...
אחרי הרבה מאוד זמן שהיא גומרת להסביר היא שואלת "אז אתה מבין?
 
אביעד אמר/ה:
גורן ממשיך בהסתערות. כמו שתכנן, ברגע בו הברנש יורה את החץ שלו לעבר אחד החיילים, גורן יורה לעברו פצצה אחת. כך הוא מרוויח שלושה יתרונות: האחד - הברנש חשוף. השני - הברנש אינו יכול לתקוף בחזרה. השלישי - היוזמה עוברת לידיו.
meta
אביעד גלגל 1d20 וקיבל תוצאה סופית של 11:

להתקפה
out
סליחה...
ליתר ביטחון הבאתי את התגובה שוב. להבא אפשר להזכיר לי גם בוואטסאפ
dragonitzan אמר/ה:
יש לך פצצה שמתפוצצת ישר במגע עם משהו ופצצה דביקה שנצמדת לאויב/מקום ומתפוצצת רק כשיש יצורים חיים בסביבתה, אבל מורידה פחות נזק ובפיצוץ יותר קטן.
*בנשמה יש שלושה חלקים - השער הפנימי, שמתעל אנרגיה ממישורים אחרים, האישיות שקובעת את... האישיות שלך וגרעין הנשמה, שמרכז הכל ביחד. הפצצה הדביקה מזהה גרעיני נשמות, חלק הנשמה היחיד שחסר אצלך (לך יש גרעין נשמה מלאכותי), ולכן היא לא מתפוצצת בתוכך.
אביעד אמר/ה:
אמרתי קודם, אני משתמש בפצצה הרגילה.
אני יורה פצצה רגילה על הצלף ויצא לי 11 בקוביה
 
ביגור
dragonitzan אמר/ה:
הפצצה פוגעת לרגלי הדמות ומתפוצצת, אבל לא נראה שהיא משפיעה עליו.
הגבתי על פעולת הפצצה. מה אתה עושה עכשיו?
 
ביגור
שאלה, במה החיילים חמושים? בכל מקרה
In
ביאורן מנסה לטפל בחייל כמיטב יכולתו ומכין לו מרק. הוא די חסר תועלת בקרבות שבהם האויב מוריד את החיילים במכה. חוץ מזה, ביאורן מקפיד לסמן את מיקום הקליע ובשום פנים ואופן לא נוגע בו. יש לו רובוט בצבא. הרבה יותר הגיוני לתת לו לטפל בקליע, נניח, למקרה שהוא מצופה בחומצה.
הכנת מרק [dice:1r6ppd05]714028:0[/dice:1r6ppd05]
 
גורן ממשי להתקדם אל המתנקש המוזר. הוא יותר מוזר, אז הוא לא מפחד. הוא לא באמת הרגיש פחד בעבר. הוא מנסה להסתכל על המתנקש ולבחון אותו תוך כדי שהוא מקרב אליו.

תנועה כפולה אל היצור אם אפשר.
זיהוי כל מיני פרטים ביצור, מי הוא ומה הוא:
[dice:1qy76kvl]714030:0[/dice:1qy76kvl]
 
ביגור
המרק של ביאורן מתבשל לאיטו, וריח טוב עולה באוויר.
גורן מגיע לבסוף אל הצלף, ומבין מה מוזר בו כל כך. הוא לא אנושי - הוא מכונה. הוא דומה במראהו לגורן, אבל פחות אנושי - הפנים שלו לא דומות לפני אנוש, והן כדור מתכתי עם כמה עיגולים משונים ומעגלים טכנומאגיים, הפורפורציות של גופו אינן אנושיות, עם רגליים קצרות וידיים ארוכות מדי וחזקות, ויד שמאל שלו אינה יד כלל, אלא רובה משוכלל שמחובר לכתפו ובעל שלושה קנים שונים ועשרות מערכות משונות.
על חזהו של המכונה (אני אכנה אותו גולם כי זה המונח המדויק, אם זה מבלבל תגידו) מצויר בשחור האות 1. שאר הגולם עשוי ממתכת אדומה-כתמתמה.
חייל נוסף נופל, וחייל אחר נפגע כאשר הקליע חודר דרך החייל האחר. הגולם מתעלם מגורן.
OUT
החיילים חמושים בחניתות ארוכות ואקדחים קצרי טווח.
 
ביגור
למה יש לי הרגשה מאוד רעה בנוגע לזה...
לחייל הפצוע יש שיקוי ריפוי, נכון?
In
ביאורן ממציא משחק קלפים חדש ומשחק עם החייל הפצוע
להמצאה[dice:3bgdvvjm]714057:0[/dice:3bgdvvjm]
Out
הרמז הובן?
 
ביגור
אתה לא רוצה לפעול, אל תפעל. אתה עדיין לוחם רציני עם סכין מטבח ענקית, רק מזכיר. זה שאתה בוחר לשחק קלפים כשחבריך מתים זו הבחירה שלך.
בנוסף, שכחת את הקלפים בבית, אז אתם משחקים משהו שנראה כמו שילוב של מלחמה, צ'יט וטאקי, אבל בלי קלפים.
ביאורן: אני שם שלוש, ארבע, חמש ושש אדום על המלכה שלך. היא מתה.
חייל: אני חושב שאתה משקר.
ביאורן: עלית עליי. זה שתיים. ניצחת.
...

רישו
"לא במיוחד..." הוא אומר. "אז, איזה חוזה רצית שניצור? תעשי את זה מהר, אין לנו זמן לבזבז."
 
רישו
"אני מציעה שאני ובן שבטי ומנהיג הקבוצה האחרת נעשה חוזה תיקשור בינינו שיאפשר לנו לדבר זה עם זה מרחוק, בנוסף במקרה ואחד הצוותים יהיה בצרה או ימצא משהו שדורש את הנוכחות שלנו נוכל לשגר זה את זה על ידי חוזה נוסף שיווצר על ידי התקשור" היא אומרת "בנוסף בגלל שאין לי יכולת התקפית אשמח עם אחד ממכם יעשה איתי חוזה כדי ללמד אותי יכול במחיר הוגן כמובן או לחלופין יעשה איתי חוזה זמני עד סוף המשימה כדי לאפשר לי להשתמש ביכולת שלו"
 
אם פצצת הנשמה שלי לא מתפוצצת כשהיא נוגעת בנשמה וגם גורמת נזק לכל היצורים בטווח הפיצוץ בין אם יש להם נשמה ובין אם אין להם אני עושה את הפעולה הבאה:
גורן יורה פצצת נשמה על הרובוט.
[dice:1cabm1cj]714072:0[/dice:1cabm1cj]
אם אחד מהתנאים לעיל לא מתקיים אני מבצע את הפעולה הבאה:
גורן מתקרב לרובוט, אוחז בו אם אפשר, ומפעיל את הזרם החשמלי בכל העוצמה.
[dice:1cabm1cj]714072:1[/dice:1cabm1cj]
 
ביגור
...
"אתה יודע מה עוד יהיה נחמד? עוד שחקן. נראה לי שראיתי עוד משהוי פצוע. בוא, נצטרף אליו ואני אטפל בו"
...
ביאורן והחייל הפצוע זוחלים אל החייל הפצוע השני
ביאורן רוקח לחייל השני עוד שיקוי מרפא ואז חוזר לשחק בקלפים
meta
פעולת תנועה תנועה כפולה - זחילה אל החייל הפצוע
פעוה חופשית ראשונה - רקיחת שיקוי מרפא[dice:kj1tige7]714073:0[/dice:kj1tige7]
פעולה חופשית שנייה - משחק קלפים (?!)[dice:kj1tige7]714073:1[/dice:kj1tige7]
Out
לדמות שלי יש סכין קצבים ענקית? יאיייייי!!!!

עריכה:אחרי שראיתי שהריפוי הוא הצלחה קריטית אם החייל מתרפה לחלוטין או כמעט לחלוטין הוא לא מצטרף למשחק הקלפים אלא חוזר לקרב
וגם - הם ל החברים שלי. הם חבורת לוחמים גמדים שאני לא מכיר. היחיד שיש לי איזשהו קשר אליו זה האחד שאיתו אני כרגע משחק קלפים.
החיילים לא יכולים להחיל לירות שלב הנוכחי?
 
חזרה
Top