• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"אני מוכן לכרות איתך עסקה, בוונסמדי. ידע אודות הכתר וכוח תמורת מספר מסויים של נשמות שיועברו אליך על ידי כך שאהרוג אותן. אני מאמין כי אתה יכול להרגיש את מי אני משרת כך שאתה יודע שהסיכוי שאני אפסיק להרוג נמוך למדי." הרן אומר ללואה.
 
"אתה מעליב אותי מאן." אומר בונסמדי, "כל אחד יכול לתת לי נשמות בשביל שאני אתן לו כוח, הבחור ההוא כאן היה כל כך חסר תועלת, שידעתי לקחת את מה שהוא יכול לתת ולהסתפק בזה, אבל אתה? אני מריח את המוג'ו שלך, אני מריח מה הכוח שלך. אני צריך משהו יותר מזה. ואני רוצה גם לדעת מה יקרה ביום שבו תפסיק לתת לי את מה שאני רוצה?"
 
"אם אתה מריח את המוג'ו שלי, כמו שאתה קורא לזה, אתה יכול להרגיש מה אני. אני מציע לך לא רק נשמות בני תמותה, אלא גם מוות של פיות. אני די בטוח שגם הן מקור כוח כזה או אחר בשבילך. כמה אנשים אחרים יכולים להציע משהו כזה? אני מוכן בנוסף לקשור את עצמי לשירותך לאחר מותי, כך שגם אם אפסיק לספק לך את רצונך בחיי תוכל להשתמש בי ובכישורי. במהלך חיי אני חושש שהעסקה שלי עם אדוני תהווה בעיה. " הרן אומר.
 
"אההה" אומר בוסמדי. "הילד מוציא את האמת לאור." הוא מצחקק בקולו. "אבל המתים שלך לא שייכים לך." הוא אומר. "חסרי הדם הולכים בחזרה לאי. בעלי הדם כבר שלי במילא. גם אלה שהם כמוהו." הוא אומר ומסתכל על טריס. "אתה רוצה את הכוח שלי? אני רוצה את הנשמה שלך. ואדון הצייד יכול לקפוץ לי, הוא צד מספיק לואות כדי לדעת שאיתי עדיף שלא להתערב. בייחוד לא באדמה הזו. אף על פי שיש לו דם, הוא לא יכול להיכנס לפה. "
 
"אתה רוצה לדעת את העסקה מאן?" הוא שואל, "אני אקבל אותך, את הנשמה שלך, ואעשה איתה כל מה שארצה ברגע שתהפוך להיות שלי מאן, בתמורה אני אקח את הסירוחן מהדם שלך ואתן לך את הכוח שלי, ואת הכוח של דם טהור שיאפשר לך להרוג את חסרי הדם, זה כמובן במידה והוא יסכים." הוא מוסיף. "אבל אני אזרוק פנימה את המידע שאתה כל כך רוצה לדעת."
 
טאריס נשען על הקיר, מחייך לעצמו כולם כל כך מהירים לעשות את העסקה...אבל אף אחד לא דג דגים קטנים סתם ככה
הוא פוסע קדימה ''אז....בוסמנדי. למה אתה מדבר איתנו? למה אנחנו כל כך חשובים לך? ולמה התכוונת כשדיברת על ה...מוג'ו שלי?"
 
"אווו" אומר בוסמנדי לטאריס, "הגופה סוף סוף שאולת את השאלות החשובות." הוא ממשיך בצחקוק שלו. "מאן, המוג'ו שלך מלוכלך בקסמים של חסרי דם. בקסמים של האמא הגדולה, ובקסמים של מישהי שלא בא לי לחשוב עליה. אבל כל אחד מכם... כל אחד מכם נגע במוות קצת יותר מקרוב ממה שהוא רוצה להודות, בגלל זה דאגתי שתגיעו לפה. כי בוסמנדי הוא לא חייה ניצודה שמסתתרת ומחכה שהצייד יגיע. בסומנדי יהיה הצייד החדש."
 
"אני מדבר על ההישרדות שלנו. שלי, שלך, של כולם!" הוא אומר בכעס. "מה אתה חושב שסירונה וחסרי הדם שלה הולכים לעשות? אתה חושב שהם פה לשלוט ולתת לכם להתקיים? היא אוספת את הכוח שלה בשביל לעשות מה שאמא טבע עשתה לפני עידן ועידינים, ולהתחיל מחדש את העולם הזה, רק שהפעם הוא יועצב בדמותה ובצלמה. בלי הילדים שבגדו בה, בלי האלים האחרים, רק היא. ורק הילדים שלה." הוא אומר בכמעט כעס. "היא צדה את הלואה עד כה כדי לתדלק את הכוח שלה, אבל אם היא הייתה מגיעה לשיאה, אז היינו שמים לב, ואז גם האלים. שהיו מוצאים דרך לעכב אותה עוד פעם. אבל היא הייתה חכמה, היא יצרה ארבעה כתרים, העניקה אותם לחצרות שלה, ובהם אחסנה את הכוח שלה. ברגע שיהיו לה שוב ארבעת הכתרים, יהיה לה הכוח לסיים הכל, ואז אף אחד לא יוכל עליה מאן, לא אני, לא אתם, לא האלים, ולא מלך הברזל." הוא אומר בתסכול. "זה למה אתם כאן, כי כולכם נגעתם במוות איכשהו, וחלק מכם אפילו מלוכלך במוג'ו של קסם פיות, וזה מה שאני צריך, לערבב קסם פיות בקסם מוות, ולנצח את הכלבה במשחק שלה, היא חושבת שבגלל שלילידם שלה אין דם, והם לא מתים כאן, אין לי כוח עליה. אבל אני כבר נתתי כוח לאחד, והוא עושה מספיק נזק. עכשיו אם אתן אותו לאחד עם דם וקסם פיות?" הוא אומר ברטרויות, מבטו לעבר טאריס והרן. "כולכם פה מסיבה מסוימת, חלקכם פשוט לא יודעים אותה, עדיין."
הוא מרחף במרכז שלכם, מביט בכל אחד מכם. "העסקה פשוטה, אני אתן לכם מידע, אתם תעשו במידע הזה מה שאני אבקש מכם, ואני אתן לכם גם מתנה שלא ניתן לכמת, אם תקדישו את חייכם ומותכם לי, אזי אסכים שפעם אחת, אבל פעם אחת בלבד תוכלו לחמוק מהמוות, לא משנה מה יקרה, ולא משנה על ידי מי. אני לא אתן לרום לאסוף את הנשמות שלכם, וכשתמותו בפעם השנייה. אני אקח את הנשמות שלכם, של האלופים של לואה הדם והמוות."
הוא נותן לעסקה לשקוע, "המוות בא לכולם, עדיף לכם לקבל אותו בתור ידיד, ולא בתור אויב."
 
"אתה בטח טועה, כי אני לא נגעתי במוות." נלתנרה מתנגדת לרעיון ובאמת מאמינה בצדקתה. אולם, מכיוון שהוא הציע מידע והפעם לא תמורת הנשמה שלה או ילד: "בכל מקרה, אם תתן לי את המידע אותו אני מבקשת אני אקשיב לבקשה שלך, אבל אני לא אקדיש את חיי למוות."
 
״אני מוכן לעסקה״ אומר זולג׳ין בנחישות, מוכן לעשות את רצונם של הלואה. ״אך אני מציע עסקה נוספת, אישית יותר. אני מעוניין לעשות את טקס הקשירה אלייך. כל נשמה שאני אקח בידיי תילקח על ידך. בתמורה, כאשר אצטרך את עזרתך ואקרא לך, תתן לי מכוחך. כדי שאוכל סוף סוף לחסל את דאה׳רקה ולקחת את השליטה על האמני״ מכריז זולג׳ין את מטרותיו ללואה, מוכן לעבור את הטקס בשביל הסיכוי לקבל כוח ועוצמה.
 
"הו אני הרבה דברים ילדה, אבל טועה אני אף פעם לא. אני מריח את המוות ממך. אם תרצי ואם לא, משהו או מישהו שמחובר אליך היה מאוד קרוב לעבור לצד השני. אם הוא עבר? מי יודע." הוא מצחקק. "הנשמות של כולם עוברות אצלי, ההצעה שלי היא שתוותרו על החיים שאחרי המוות, בתמורה ללחמוק מהמוות פעם אחת." הוא מסביר לאלפית. "אני לא עושה חצי עסקה." הוא ממשיך ופונה לזולג'ין. "אתה לא יכול להקדיש לי נשמה שהיא לא שלך, אתה יכול להקדיש לי את המוות שלה, אבל הדבר הזה הוא שולי, אתה רוצה את העוצמה של הלואה? אתה תצטרך להביא לי נשמה חשובה, או לפחות להבטיח לי אחת." הוא מסביר. ופנוה להרן.
"ראית פעם דם של פייה?" הוא שואל. "אין להן, הן לא יכולות למות מחוץ לאי שלהן, כל פייה שתמות מחוץ לאי, תישבר ותיווצר מחדש בסופו של דבר. הן כל כך רגישות לברזל, שאפילו דם אין להן, זו סתם מזימה של סירונה למנוע ממני גישה לכוח של הפיות. אתה תופתע מה היא עוד עשתה כדי למנוע מהלואה שליטה עליהם. חה" הוא נוחר, "היא אפילו יצרה לואה חדשה משלה. אני די בטוח שאתה מכיר אותו."
 
״אז אני אצוד את אלו שברחו ממך, אלו שעשו עסקאות ומנסים להתחמק מהמוות ואלו שמשתמשים בוודו בשביל לרמות. ושהזמן יגיע, הנשמה של דאה׳רקה תוקדש לך. זו ההצעה של זולג׳ין מהאמני״ לוותר על העוצמה של בוסמנדי יהיה הפסד גדול לזולג׳ין. לשלם את הנשמה שלך זה מחיר פעוט אם זולג׳ין יוכל לעשות אימפריה מהאמני.
 
טאריס מזעיף פנים. הם יכולים לעשות כמה עסקאות שהם רוצים, אבל הוא לא בוטח בבוסמדי הזה. אם הם רוצים למכור את הנשמה שלהם למישהו שהרגע פגשו, זו בעיה שלהם.
הוא שותק, מהרהר במה שנאמר עד כה, ומחכה שהעסקה תסתיים
 
"מוסכם מאן." אומר בוסמנדי לזולג'ין. הוא מרים מהרצפה פיסת עפר, ספק מגופת חצי העוג ודוחף אותה לתוך כף ידו של זולג'ין. "כשנסיים פה, אתה תקבל את הנשמה שאני רוצה." הוא מצחקק.." אל תשכח את המחיר של להפר את העסקה שלנו."
כשהוא מזיז את היד, רונה טרולית נחתמת על ידו של הטרול. היא זוהרת מעט ואז כמעט ונספגת בעורו.
 
"כמו שאמרתי אני לא אקדיש את חיי למוות" נלתנרה חוזרת ואומרת, לא ממש מצליחה לעקוב אחרי הדרישות המשתנות של הלואה ולכן המשפט הבא יוצא יותר בתור שאלה: "ואני מבינה שאתה לא מוכן לעסקה אחרת?"
 
"אני גם ככה מתעסק במוות - מהי עוד עסקה בעניין? אבל אני חושב שעדיף לך לנצל את הכישורים שלי במקום מעט כוח שתתן לך הנשמה שלי במוות השני. אה, ועוד משהו - מה שלא תהיה הדרך שלך לתת לי כוח - גם אם היא כוללת מוות שלי זה לא נחשב לפעם הראשונה שאני מת במסגרת העסקה. יותר מהכל מעניין אותי לראות מה יקרה בשילוב הכוח שלך עם הכוח של אדוני. " הרן אומר.
 
חזרה
Top