• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

מא''ר
כשהלהב מזנק לעבר פניו של מורת'ון, הוא מתחמק במיומנות, בקושי.

META
פעולה חופשית:
כוח התקלות - הזדמונת שנייה.
יצא 2 (אני אמור לגלגל?).
 
ת'
ת'אליסרה מתנשפת מהשימוש בלחש, מופתעת בדיוק כמו השומרים. "שאלה טובה. שאלה... מאוד טובה." היא לוקחת את המכתב מידו של השומר. "לך ללורד פדריג, אמור לו שהמצב טופל. אתה השאר כאן - אם ההולו חוזר, או שהולו אחר מופיע, או שקורה משהו, כל דבר - רוץ מיד למגדל הקוסם, אל תנסה להלחם בו." האציליות הטבעית של ת'אלסירה מאפשרת לה לחלק פקודות לשומרים בלי להניד עין, ובלי לחכות לתשובה או התנגדות, היא מתחילה לרוץ חזרה אל הקוסם הזקן. ושוב דופקת על דלת מגדלו בעצבנות.
 
רד מגיע למערה, חוזר לחדרו. אם קרה משהו חריג בשבוע שלאחר מכן, לא סיפרו לו על זה. הוא עבד עם אנשי הפטריה בהקמת ביצורים נוספים, ובקבורת המתים. נראה כי מסיבה כלשהיא הם מייחסים לזה משמשעות טקסית. באותו הערב, האדם במסכה הגיע לחדרו באופן אישי, מלווה באיש פטריה גדול מהשאר, מאלה שיכולים לתקשר טלפתית, המשגיחים. ואז הוא אמר לו "טוב, אתה בטח רוצה לעזוב, לא? כבר קשה שלא לשמוע את קריאת האדמה."
רד הכיר בעבר את קריאת האדמה, זו התחושה הזו שהאדמה נותנת שכהיא רוצה משהו, שמכוונת אותך לייעוד שלך. אבל מאז שהוא התעורר הוא שומע אותה חלשה מכפי ששמע אותה בעבר, גם אם אכן לא ניתן להתעלם ממנה.
מורת'ון בקושי מצליח להתחמק מהלהב לחזור לו עמוק לפרצוף, אז כן. בקושי
התקפות על מורת'ון
להב דק (גלגול מחדש) - 17 נגד דרג"ש. ההתקפה עדיין פוגעת. 11 נזק, ונזק מתמשך 5 (הצלה לסיום).
הסבר - הההתקפה הזו היא חזרה על ההתקפה הקודמת. לכן אתה מתחיל עם נק"פ מלא ומוריד משם את הנזק ואת הנזק המתמשך.
תקן את משאבי הדמות בהתאם.
הקוסם לא עונה. ואז מגיע איש מכובד, לבוש בבגדי אציל, מלווה במספר שומרים. השומרים אומרים לאציל משהו מרחוק, ת'אליסרה לא מצליחה לקלוט מה. אבל זה ברור שהם לא מרוצים. ואז הוא מגיע, ושואל: "את ת'לאיסרה וארקידן? השומרים סיפרו לי שאת יכולה להסביר מה קורה כאן."
 
אביעד.
רד קם ומתחילה לאסוף צידה לדרך, בעודו עושה כאן הוא עוצר אצל האיש בעל המסכה למספר לו כי חברתו הייתה מדוזה, ושואל אם היו סימנים אליה לאחרונה וכמה זמן לארכתו ישן.
לאחר מיכן הוא עוקב אחרי קול האדמה, חלוש או לא הוא יפגוש את חברתו בסופו של דבר
Out
שיענה (או לא) על השעלות ותריץ)
 
מא"ר
IN
ראליין ממשיך ומסתכל על חבל קצת, מחפש פריטים יעילים עליו, ואז הוא נרתע כאשר המלכודת מזנקת על מורת'ון.
בלי לבזבז שנייה ראליין מתקרב בזהירות ללהב, מחפש רמזים על כיצד הוא יוכל לנטרל אותו וכיצד הוא עובד. בנוסף לכך ראליין מחפש מלכודות נוספות בקיר, או כל דבר חשוד אחר.

META
גלגולי ידע
מבוכים (בשביל החבל): 2+5=7
תפיסה (בשביל החבל): 17+12=29
מבוכים (בשביל המלכודת): 12+5=17
תפיסה (כדי לאתר מלכודות): 19+12=31
 
"לא ישנת בכלל. היית מאובן, והרבה זמן. אתה מוזמן לחזור תמיד." בדרכך, אתה עובר במערה שבה נלחמת עם אנשי הפטריה בקרב הקודם. אתה מרגיש אנרגיה מוזרה באוויר, מעין תחושת מחנק מוזרה. האור גם נעשה עמום יותר.
אתה רואה את הלהב. לא מוצא בו משהו מיוחד. החריצים בקירות הם חלק ממלכודת משוכללת במיוחד שיורה להבים דקים בדפוסים אקראיים. לפעמים הלהבים האלה מורעלים, לפעמים לא. בחדר ישנן מלכודות נוספות, למשל בתקרה ישנם שני תאים שנראים כמו מלכודת רובי קשת - אם תיגע במרצפות הלחץ תפעיל את המלכודות, ואתה יכול לשים לב לכמה חלקים בקיר שכדאי להימנע מהם. בנוסף, הקובולדים ידועים בחיבתם למלכודות בור, למרות שאתה לא רואה כאלה כאן.
מובן שאתה יכול לספר לכולם את כל המידע הזה, אתה לא חתום על סודיות או משהו.
 
מא''ר
מורת'ון צורח בכאב כשהלהב חורץ חתך ארוך ומדמם מלחיו הימנית עד מצחו. הוא קורס, נאנק, ואז קורע מבגדיו תחבושת, חובש את מצחו ושותה הרבה, הרבה מים. הוא נשכב לנוח, תוך כדי הרבה קללות וגניחות.

META
מבצע מנוחה קצרה ומנצל 2 פרצי ריפוי.
הצלה: 14.
משאבי דמות:
1 נקודות פעולה
16/22 נק''פ. מדמם.
6/6 פרצי ריפוי.
2 צנצנות מסתוריות.
4 מ''ז.
 
מא"ר
"אתה בסדר?" היא רצה אל מורת'ון. "מוזר שהם ממלכדים את הכלא שלהם. לרוב בתי כלא לא נותנים למי שכלוא דרך להתאבד... בכל אופן, בואו נבדוק אם יש עוד כאלה. אם כן, נוכל להפוך אותם למדרגות! שולפים את כולם ואז מטפסים בעזרתם ללמעלה!"
 
מא''ר
''רק אישה יכולה להיות מספיק מטומטמת כדי לחשוב שבמצבי אני בסדר'', נאנח מורת'ון. ''תתמקדי בלטפל בי. וכמתנקש אנ ייכול לומר לך שהפגיון העלוב הזה בקושי יחזיק אותי, שלא לדבר עליכם''.
 
"הממ... באמת? אשמח אם תחכי כאן בכל זאת עד שתגיע הכהנת לינורה. אחרי הכל, ייתכן שישנם עוד יצורים כמוהו בסביבה, מחכים לרגע שנוריד את העירנות. כל הכבוד, אנחנו צריכים בעיירה שלנו אזרחים בדיוק כמוך!" אומר הלורד, שבע רצון מעצמו. בינתיים מגיע ואלת'ורון ופותח את דלת המגדל, מזמין אתכם להיכנס. באותו הרגע מגיעה בת אנוש נמוכה, עם שיער בלונדיני מלוכלך ובגדים מותכמים בבוץ, מלווה באחד מחיילי המשמר. "לינורה תיאופלד לשירותך. למה קראת לי, ואלת'ורון?" היא עוזבת אותו ופונה ללורד פדריג "מרכוס, יכול להסביר לי מה קורה כאן עם ההולואים?"
"בן אדם, אתה רוצה להגיד לי שמכל האנשים בעולם אתה התעוררת? האדמה לא יכלה למצוא מישהו מוצלח יותר? נו, אם ככה אני מבוטח. אתה לא באמת יודע מול מה אתה נלחם אפילו, נכון?"
כשמורת'ון נח, ראליין מספר לכם כל מה שראה על המלכודות בחדר: החריצים בקירות הם חלק ממלכודת משוכללת במיוחד שיורה להבים דקים בדפוסים אקראיים. לפעמים הלהבים האלה מורעלים, לפעמים לא. בחדר ישנן מלכודות נוספות, למשל בתקרה ישנם שני תאים שנראים כמו מלכודת רובי קשת - אם תיגעו במרצפות הלחץ תפעילו את המלכודות, ואתם יכולים לראות כמה מהן. בנוסף, הקובולדים ידועים בחיבתם למלכודות בור, למרות שהוא לא רואה כאלה כאן.
בכל אופן, לאחר מספר שעות מנוחה מגיעים 5 קובולדים נוספים לחדר, והשניים שהיו שם עוזבים. הם קוראים לתור הבור "אלף, עכשששיו תורך לבוא! תתכונן!" ומשלשלים את המעלית מטה.
out
ח'אן - לגבי ניצול פרצי ריפוי במנוחה קצרה הייתי ממליץ לך לשאול את ניצן לגבי כמה יכולות שיש לדמות שלו ויכולות לעזור לך במצב הזה. תערוך משאבי דמות בהתאם
 
"לי דווקא יש עניין. בוא נראה אם אתה שווה משהו"
ואז רד שומע זמזום של מיתרי קשתות, והחיצים נורים.
"מאסטר סארוק אומר שאתה מהווה איום, אבל לא נראה לי שאתה באמת שווה הריגה."
meta
התקפות על רד
חץ 18 נגד דרג"ש. בפגיעה 3 נזק.
חץ 25 נגד דרג"ש. פגיעה. 3 נזק.
חץ 14 נגד דרג"ש. מניח שפספס.
מקם את עצמך איפשהו במערה מקודם, לא משנה איפה.
משלים את התגובה מקודם
in
אתם עולים למגדל הקוסם, ומתיישבים. הכהנת לינורה לא נראית שלווה במיוחד, ולוחצת לחלק מים קדושים לאנשי המשמר, בעוד הלורד פדריג מתנגד וממליץ להגביר את הכוננות במקום, מכיוון שמים קדושים יעמיסו על קופת העיירה. ואלת'ורון לא נוקט עמדה.
באמצע הדיונים פונה אליך הקוסם ואלת'ורון "אז מה דעתך? הרי את היחידה מאיתנו שראתה יצור כזה ושרדה כדי לספר על זה... אז אם יש לך עצה לתת נשמח לשמוע אותה."
 
אביעד
out
אני מניח שתורי
in
הר נוהם בעוד שני חצים ננעצים בו "ממזר פחדן" הוא רוטן וממהר להסתתר מאחורי קיר, הוא הולם בקיר בעודו רוטן בשביל לעורר את הכוחות של האדמה.
mata
מיקום ראשוני M5
תנועה: בהתאם לכיוון התקיפה של החצים אני תופס מחסה על ידי תנוע לאחת מהנקודות הבאות:
H3 (ירי מלמטה)
H5 (ירי מלמעה)
P10 (ירי מצד שמאל)
N10 (ירי מצד ימין)
פעולת התקפה: תוקף את הקיר (זה חוקי, בדקתי) בכוח האדמה (3 נק"פ זמני בפגיעה) פגיע: 23 נזק 14.


משאבים
נק"פ 27/33
נק"פ זמני: 0.
כוחות התקלות: מתקפת איל הרעם.
כוחות יומים: צורת כרוז החורף.
נקודות פעולה:1
משב מרענן: לא נוצל.
חניתות הטלה: 4/4

פרצי ריפוי: 12/12
 
"ממזר פחדן? אתה זה שעומד למות פה. לורד סארוק לא יהיה מרוצה, הוא קיווה שיהיה לו מה לעשות עם הנשמה שלך."
רד חוזר אחורנית, וסודק את הקיר בגרזן המוט שלו, וזה לא תורם ליציבות הנשק בידיו. גרזני מוט לא נועדו לדברים האלה.
meta
ההתקפה פגעה, עוד כמה מכות והקיר ילך פייפן. מה שכן, הוא לא מקבל את הנק"פ הזמניות.
רד נע לH3
תור רד
out
כדי להבין למה רד לא מקבל את הנק"פ הזמניות למרות שההתקפה פגעה, חפש בספר לשחקן את החוק על השק המלא בעכברושים. בזבוז זמן, עדיף הגנה מלאה.
meta לא mata
שאלות לזה שמדבר איתך?
 
מאר
אני נותן לך לרפא פרץ ריפוי+5 פעמיים בין מנוחות קצרות.
הצעה - בואו נקפוץ על המעלית כולנו ונלחם בהם.
שאלה - אפשדר תיאור מדויק של החדר? ומי ממלכד תא כלא? אם הם רוצים להרוג אותנו הם היו עושים את זה יעיל יותר, ואם הם רוצים לחקור אותנו אין סיבה שירצו לתת לנו דרך להתאבד. זה תא כלא שבנוי ממש מטומטם (תלונה על הקובולדים, כן? לא עליך).
סליחה שאין תגובה IN, מחכה שיגיבו להצעה שלי.

[spoiler title=משאבי דמות]
25/25 חיים
8/8 פרצי ריפוי
נקודות פעולה: 1
כוחות מנוצלים:
התקלות:
יומיים:
[/spoiler]
 
ת'
ת'אליסרה חושבת לרגע ואומרת "היצור הזה היה משוגע לגמרי, צעק שטויות ואז שכח את כל מה שאמר. בנוסף לכך, הוא היה חזק במיוחד ומסוכן מאוד. אם הולו אחר יופיע, הוא יהווה סכנה לכל העיירה. לעניות דעתי, הלורד, לצייד את השומרים במים קדושים שווה את הזהב הדרוש."
 
out
זה אני תכננתי את התא הזה - אם אתם רוצים למות אתם יכולים לתקוף את עצמכם בכל מקרה. אם אתם רוצים לברוח המלכודות האלה ידאגו שלא תעשו את זה. כי הם מעדיפים אתכם מתים על חופשיים. או שאולי אתה צודק אבל בשביל לדעת למה אתה צודק (אם בכלל) אתה צריך גלגול מבוכים מוצלח. או לנחש ניחוש אחד נכון.
ממתין לתגובתך הל
הח'אן לא רלוונטי כרגע אלא אם בא לכם לדב"ש אותו. נסכם בפרטי.
"ובכן, זה יקח זמן. את יודעת כיצד להכין מים קדושים?" שואלת הכהנת לינורה. "אני צריכה אותך שתעזרי לי."
out
יש לך הטלה טקסית או את הכישרון של האלכימיה בסוף?
לאחרונה קיבלת זימון ממלך האלפים של יער הארקן אלדווין קינטאיאן (תואר די יומרני בשביל מנהיג של שבט לא גדול במיוחד). השליח אמר שתקבל את כל הפרטים כשתפגוש אותו. כרגע אתה מחכה בחדר המתנה מאוורר עד שתוכל לפגוש את המלך, ולידך יושב אלף אפל, חריג בנוף המולדת האלפית. השומרים האלפים נועצים בו מבט לא נעים במיוחד, אבל לא מגלים סימני תוקפנות או משהו, כאילו זו לא הפעם הראשונה שהוא פה.
out
האלף האפל הוא אלישע. תהרגו אחד את השני ונריץ למשימה :D
אביך שלח אותך אל מלך האלפים של יער הארקן אלדווין קינטאיאן. הוא אמר לך שהוא לא יודע את כל הפרטים, אבל כשתפגוש את המלך תקבל אותם. כרגע אתה מחכה בחדר המתנה מאוורר עד שתוכל לפגוש את המלך, ולידך יושב זד בשריון בוהק, חריג בנוף המולדת האלפית. השומרים האלפים נועצים בך מבט לא נעים במיוחד, אבל לא מגלים סימני תוקפנות או משהו. אחרי הכל הם כבר מכירים אותך.
out
הזד הוא ליאור. תהרגו אחד את השני ונריץ למשימה :D
 
חזרה
Top