• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

סאוואלה
סאוואלה קיבלה משהו שרצתה מהארכימג, אבל אם משיעור אחד היא הצליחה לשפר את הקסם שלה היא לא יכולה לא לחשוב מה יקרה אם הוא יעביר לה שיעורים באופן קבוע או מה עוד הוא יכול ללמד אותה. בנוסף הצרות שלה עם המועצה לא נגמרו.
אז מחויבות? לא. רצון לרצות אותו כדי שהיא תוכל להשיג יותר? כן.
המטרה שלה לטווח הקרוב והרחוק זה ידע ועוצמה. היא פתוחה כמעט לכל דרך בה היא תחשוב שהיא תתקדם הכי רחוק.
 
"היי אמא. זה 'ני. את שומעת אותי מהכדור הזה?" רייז צועק אל תוך הכדור, "טוב נו אז 'ני יודע שאת י'דעת דרקונית. ומצאנו כמה דברים דרקוניים נחמדים על כמה מקושקשים ש'רגנו. כמה ניירות לניגוב-תחת ואיזה דף עם כמה מילים ותמונה של דרקון טוב- דרקון בלי ראש!" רייז מצחקק, מעניין באמת מה קרה לראש שלו. טוב, כנראה לזה אנשים אומרים כשהם מזהירים אותו לא לאבד את הראש שלו.
"יש לך מושג מה זה צ'ך ל'יות?" הוא שואל את הדרואידית הגדולה, מחכה לתשובה.
OUT
אעלה את רייז דרגה בסופ"ש ואשלח כאן.
 
רייז
"זה באמת אתה, רייז?" אומר קול הדרואידית מתוך הכדור. "כל כך קשה להבדיל בין אמת לשקר... חכה על לי עד הלילה. ערב טוב."

הבדולח מאבד את זוהרו וכבר אינו ישים, ככל שרייז מנסה.

מה שיותר מדאיג: רייז אף פעם לא שמע את אמא לא בטוחה על משהו בעבר.

בלילה, אחרי שרייז ישן, הוא רואה את עצמו ביער מכוער, שהוא בקושי יכול לזהות כיער הפרא. כל העצים התעקמו והושחרו, עוד יותר ממה שהיה בפעם הקודמת שהוא ראה אותו. הנחמה האחת היא שעכשיו הוא רואה את הדרואידית שם, שנראית מודאגת מהרגיל.

למרות המצב הגרוע של הסביבה, היא לא מתייחסת אליו, אלא יושבת ליד רייז ועונה על השאלות שלו אחת אחת.

"המילים האלה, בדף עם התמונה של הדרקון עם ראש חתוך, אומרות: 'הזדמנות אחרונה'. כנראה שאם הדרקון לא הצליח במשהו, איימו שהוא ייהרג."

"'הניירות לניגוב תחת' כתובים גם בדרקונית וגם במדוברת. הם שטרות עם סכומים של זהב כתובים עליהם. בערים גדולות, כמו הוריזון למשל, זהב נחשב למשהו יקר שניתן לתת לאחרים בעד חפצים או הטבות. והשטרות האלה הם הבטחות לתת למישהו זהב, כדי שהוא יוכל להשתמש בזהב להשיג חפצים אחרים. אני לא יודעת, ולא רוצה לדעת, מה הולך בשווקים של האימפריה, אבל אני משערת שזה סכום ענקי שיחידים אי פעם ישיגו בחייהם."
 
"לא מ'ניין." רייז אומר ומתיישב על הרצפה. "השלושה רוצים לשחרר ת'ירוק. אולי גם ת'לבן, אנ'לא בטוח." הוא מגרד את מרפקו. "הטריטוריה שלי בטוחה מהם עכשיו. אין כאן לטאות מסריחות מגופרית יותר. מה 'ת רוצה שאעשה עכשיו?"

ד"ד:
https://docs.google.com/document/d/12wCIzVg-R14RMQHyTrwsSGEleIIxO25Qc7N3VLnXhbk/edit#

עריכה: אייקונים:
5 עם הדרואידית הגדולה (חיובי)
1 עם הצלבן
4 עם השלושה
 
"ואצלנו הבעיה עם הלטאות רק מחמירה," הדרואידית נאנחת. "מאז שהאי וכל הציביליזציה שלו נפלו עלינו, דברים רק מדרדרים. תגיד, מתי תחזור אלינו?" היא שואלת בקול שבו מעורבים תקווה וגעגוע.

OUT
והוספתי את דפה"ד לפוסט הראשון. הפריסה נראית טובה.

OUT
סליחה על האיחור בתשובה. לקח לי זמן לחשוב וגם קרס לי המחשב פעם באמצע הכתיבה.

אני מניח שאפשר לדלג ישר למקום הבא בהמשך, אבל לוודא: 1. היעד של כולם הוא הוריזון? (אני כמעט בטוח על סאוואלה, קצת פחות על פרדאן ורייז) ו-2. האם זה יהיה שיפור או לא לעבור את השיחות במצבי ביניים (כמו אלה שהיו עם הארכימג לפני שהלכתם ליער האימים) על ידי פרוזה במקום על ידי דיאלוג כמו שעשינו מקודם? הייתה לי תחושה שאלה היו מהרגעים שתרמו יותר להאטת הקצב.
 
OUT
נראה לי שלא הבנת אותי. כרגע, רייז שואל את הדרואידית מה היא רוצה שהוא יעשה. מבחינתו הוא סיים עם הארכימג- אלא אם היא רוצה שהוא ימשיך לעזור לו.
אם הדרואידית רוצה שהוא ילך להוריזון, הוא ילך להוריזון. אם לא, הוא יחזור אליה- נראה שהם צריכים שם עזרה באמת.
 
אז אני מניח שרייז יעבור בהוריזון לפני שהוא ילך חזרה אל הדרואידית. וכן, אני חושב שפרוזה תעבוד יותר טוב.
עם זאת, רייז כן מתכוון להמשיך אל יער הפרא אחרי הוריזון, אז אני אשמח אם תהיה לו סיבה להשאר עם החבורה.
 
כולכם מגיעים להוריזון אחרי כמה ימים של הליכה. רייז מרוצה לראות שרוב הדרקונים שהם עברו בדרך לשם כבר נעלמו להם, למרות שהוא לא מבין למה. לפרדאן מגרד בעיניים כל פעם שהוא מסתכל ברגנארוק, שפיתח כמיהה עזה לחזור הביתה.

---

כשאתם מגיעים לעיר, הארכימג מזמן אתכם לפגישה מיד (ומתעקש שכולם ינכחו בו), שמתבררת להיות סוג של שיחת נזיפה. הפעם, הוא לא מכסה את התאכזבותו על כך שהם הרגו את הדרקונים שאיתם היו אמורים להיפגש. "אני נשבע - אתם טובים, מוכשרים, חזקים ומסורים בכל דבר, חוץ מאשר להקשיב להוראות!"

הוא פורס בפניכם תמונות, הולוגרמות, עותקים של התכתבויות שהוא הצליח לגלות איכשהו ("עם הרבה לחשי ניחוש, הרבה יהלומים, והרבה שוחד"), שמציירים את ההתרחשויות מעבר לקלעים: משרתי השלושה, ששלחו את הדרקונים, למדו על הרצח, וכיוון שהם ייחסו אותו לאסירים שהיו אמורים להיפגש איתם, ניתקו כל קשר ביניהם.

הבכירים שבאנשי הדיאבוליסטית ידעו היטב איך לעוות את ההתרחשות לטובתם, וכבר ביום הבא הם הצליחו לכרות ברית עם משרתי השלושה, שעד אז עמדו לעלות למלחמה לביצת הגיהינום של הדיאבוליסטית, בטענה המבוססת שהאסירים, הנאמנים לצלבן, בגדו בהם. (תמונתם של אלה מעוררת בחילה בסאוואלה - היא מכירה אותם די טוב מימיה בזירה.) ובכן, המזימות של השלושה הן עכשיו המזימות של השלושה וגם הדיאבוליסטית.

הארכימג מסיים (אחרי מוסר ההשכל שלו לא להתעלם מהוראות) עם הבטחה לשלם בשביל כל המצרכים של הקבוצה (אולי אפילו רייז מבין קצת יותר על העניין אחרי ההסבר הקצר של אמא בחלומו כמה ימים לפני). לסאוואלה הוא נותן מגילה על כוחות האש כמו שהוסכם מקודם לכן.

שלא כמו הפעמים האחרות, הוא לא מבקש מכם דבר אחר, ולא מעיר על כך.

סאוואלה יוצאת מיד לבקר את אביה שהיא לא הספיקה לראות מאז שובה. לצערה, אמאריס, אותו הבחור המציק, ועוד שתי בחורות, דיאנדה ואמורטה שהיא הכירה מקודם ולא לטובה, עוצרים אותה בדרך לשם. הם מתנצחים עליה שהארכימג הפקיד עכשיו בידיהם את המשימות הדיפלומטיות שלו. "איזה כישלון את, סאוואלה, כמו תמיד!" דיאנדה מרננת עליה.

---

כשסאוואלה מגיעה לדרוכריוס ורוצה לדבר איתו בספרייה הפרטית שלו כרגיל, הוא מסביר לה, לצער שניהם, שמועצת המאגים החליט לא לגרש אותה מהאקדמיה, אבל שמחייבים אותה לקבל אישור מיוחד לכל ביקור שלה בכל הספריות של האקדמיה. הנחמה היחידה היא שההכרעה ניתנת לשיקול בעתיד בעקבות "התנהגות טובה".

סאוואלה נעלמת מהר כדי להיפגש בפרטיות עם אביה, מה שמשאיר את רייז ופרדאן ביחד מנסים ככל יכולתם למצוא את היציאה מהבניין הקסום.

אישה שנראית סמכותית מתקרבת לשניים. כשהיא רואה את הזאב שעומד ביניהם, היא מנופפת בידה ליצור רוח חלשה כלפיהם שנעלמת כעבור שנייה, שהוא כנראה הגרסה הקסומה של סטירה בלחי: לא אמורה לכאוב, אלא לבייש.

"מה לאשמדאי אתם עושים כאן עם חיה פראית? רוצים שאעמיד אתכם לוועדת משמעת?"

היא לא יודעת, וכנראה לא אכפת לה, שלא רייז ולא פרדאן יודעים מה זו "ועדת משמעת".

OUT
נשאר רק עליית הרמה של פרדאן.

על הכסף:

הארכימג ישלם בשבילכם עד 300 מ"ז (כולל 200 מה"ז שהיו מקודם שלא השתמשתם בו).

כדי לעשות את העניין של הכסף יותר ברור (כי עד עכשיו לא השתמשתם בו): יש לכם בעיקרון 3 דברים עיקריים שיכול להיות שתרצו:
  • שיקוי רפואה - 50 מ"ז - התאוששות + 1ק8 נק"פ (מקסימום 30) כפעולה סטנדרטית, ניתן לעצמך או לאחר
  • שמן - 100 מ"ז - תוסף +1 להתקפה ונזק או לדרג"ש לקרב אחד (לא מצטרף ל-+1 שיש בחפצים קסומים - כרגע זה רק לפרדאן ורק בדרג"ש, לא בהתקפה/נזק)
  • רונה - 150 מ"ז - כמו שמן אבל עם עוד תוסף רנדומלי
המגילה שסאוואלה קיבלה היא פלאף (מייצגת את הלחשים שסאוואלה קיבלה מעליית הרמה).


Nextorl אמר/ה:
עריכה: אייקונים:
5 עם הדרואידית הגדולה (חיובי)
1 עם הצלבן
4 עם השלושה
שמתי לב שגלגלת כבר פה, לא?
 
OUT
אנסה לעדכן בהקדם, שזה אומר ראשון בבוקר.

IN
"היי, את התחלת לנבוח ראשונה." פרדאן נעמד אל מול האישה, הסבלנות שלו מאנשים אחרים פוקעת לאיטה. "לממזר הזה לפחות יש את הנימוס לשטוף את עצמו פעם ביום, והוא נושך במקום לגרום לי לכאב ראש עם נביחות. אפילו טעם באופנה יש לו יותר ממך. את מנסה להתחפש לטווס? ברכותיי, נכשלת, את נראית כמו תרנגולת מפוטמת, יש לך קול כמו של עורב ופנים כמו של קוף. אז מה דעתך להסתכל במראה לפני שאת קוראת למישהו חיה פראית, אם היא עדיין לא נסדקה בעצמה?"

פרדאן לוקח נשימה עמוקה ומוציא את האוויר מריאותיו. "פיו, זה עזר, אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו."
רגנארוק מרים את ראשו ומביט בפרדאן בעיניים פעורות, ואז מביט ברייז ונוהם. "זה היה אכזרי במיוחד, אפילו בשבילו."
 
סאוואלה
סאוואלה לא יכולה שלא להחזיר לשלושה, בתקווה להשיג קצת יותר מידע: "אני בספק אם הארכימג אמר על מישהו מכם שהוא טוב, מוכשר וחזק. הוא פשוט נותן לכם לנקות את השאריות אחרי שהמשימה האמתית נגמרה."
---
"אישור ממי?" סאוואלה שואלת את אביה כשברור שהיא לא מרוצה מהעניין "ומי ומתי מחליטים על ההתנהגות הזאת?"
 
רייז מופתע לשמוע שהאסירים היו נאמנים לצלבן. ייתכן שהוא עשה טעות בלחסל אותם. טוב נו, הוא יתנצל בפעם הבאה שהוא יפגוש את אחד מאבירי הצלבן.

"היי!" רייז מזנק לאחור, חומק מהדף הרוח. הוא נוהם נהמה חייתית נמוכה, וגפנים מתחילות לצמוח מהאדמה שמסביב לאישה. הן צומחות לאט, לא תוקפות, רק מאיימות.
OUT
אם ככה, הבנתי לא נכון. חשבתי שצריך לגלגל מחדש יחד עם עליית הרמה. מתנצל.
אני חושב שאקנה 3 שיקויי ריפוי, 2 נאדי שמן ורונה אחת.
 
האישה נרגזת מהר, וכעבור שנייה ניתן היה להוסיף לעלבונות של פרדאן שלחייה הפכו אדום כמו תפוח.

נראה כאילו היא מתלבטת על מה לעשות כשהצמחים מתחילים ללפף את רגליה.

"אז גם אתם יודעים לקסום, אה? ממש מצחיקים אתם. אבל אני אהיה מי שצוחקת אחרונה כאשר אדווח לממונים עליי," היא אומרת בביטחון, אחרי שאש שורפת את הגפנים שנאלצים אז לשחרר את רגליה.

OUT
אתם יכולים לגלגל רקע שקשור כדי לעצור אותה מלדווח אם כוונתכם למנוע את זה (20+).

"ואני בספק אם... אה, למה להתווכח איתך? אתן לך לקנא בשלום." היא הולכת משם באף מורם ומסמנת לחבריה לבוא איתה. "אל תשפילו את עצמכם לרמה שלה."

---

דרוכריוס מסביר את התנאים. "חייבים אישור מהמועצה, שאני חלק ממנה. הם אומרים שזה למנוע אותך מלקרוא על שדים כדי שהם לא ישתלטו עלייך. אבל יותר מזה, הסיבה האמיתית היא שהם רוצים לעקוב אחרי הקריאה שלך. את מעניינת אותם יותר מדי, סאוואלה," הוא מקונן.

"התירוץ שלהם הפעם הוא שהארכימג די כעס עלייך והם היו יכולים להעיף אותך מהאקדמיה. האיסור על קריאה חופשית בספרייה מוצגת כהקלה מהעונש האחר האפשרי. והם גם אומרים שהם יסירו את העונש אחרי 'התנהגות הוגנת', מה שאומר שהם רוצים שהתקווה שלך תעצור אותך מלהתלונן יותר מדי."
 
סאוואלה
"אז בגלל שאתה חלק מהמועצה אתה יכול לתת לי אישור?" סאוואלה מוודא שהבינה נכון.
"הם גם ככה רוצים להעיף אותי מהאקדמיה, אז אולי אתה יכול להמליץ לי על דרך להשיג ספרי קסם שלא תעבור דרכם?"
 
לא ממש משנה לרייז אם הגברת הזו תדווח לכסף שלה משהו, למרות שהתגובה שלה למילים של פרדאן משעשעת אותו. הוא מפנה את גבו אליה והולך משם. זו לא הטריטוריה שלו אחרי הכל, אין לו סיבה להלחם כאן.
 
"אני יכול להצביע בעד... יחד איתם," הוא עונה. "זה כנראה מספיק לתת לך לקרוא כל ספר שלא ייחשב 'מסוכן', בהנחה שזה בסדר איתך שהם יידעו מה את קוראת. זה היה סוג של התפשרות שלא להעיף אותך אבל לאסור עלייך קריאה חופשית בספרייה, למרות שהעונש קצת מגוחך. יש עוד ספריות פרטיות פה ושם, בהוריזון ומחוצה לה, אבל כמו שאת כבר יודעת, הספרייה של הוריזון הוא בין הטובים שבעולם. וכמובן יש עוד המון דרכים להשגת ידע שאינו מחייב עיון בספרים, למרות שזו הדרך שאנחנו רגילים בה."
 
חזרה
Top