• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

אלישע
''שמעתי אותך, את יודעת'', אומר כוהן השמש בחיוך. ''שלום לכם, בני מולדתי. התחלתי להתגעגע לאנשי האימפריה. רוברט שמידט, מיסיונר בשירות סול אינוויקטוס'', הוא ולוצ'יו לוחצים ידיים בחום, והוא מושיט יד ללחיצה גם ללילה.
 
ח'אן
out
אתה יודע שלחשתי נכון? והוא ראה את התליון של ניקס נכון?
in
לילה נאנחת "לילה אלדרנס סטורם בישופית-מיסיונרית בשירות ניקס" היא לוחצת את ידו "אני ובן לוויתי חלק ממשימה שמשרתת אינטרסים משותפים של שני המקדשים, למרבה הצער נפצעתי ואני זקוקה לטיפול רפואי, אני מעוניינת לשכור את שירותך במידה ואתה בקי באומנות הריפוי"
 
הל
META
יצא 6.

IN
לוקה מטיל את הרונה - וסביב האישה ניצתת אש עזה... אבל הקסם דורש יותר מדי אנרגיה. הוא מתנשף בחדות, מזיע, ואש האשלייה סביבו נמוגה. האישה הצורחת, המתגלגלת בעפר, כבר הספיקה לכבות את האש. הכפריים מקיפים את לוקה, מלחששים. ''אתה לא מילקומאס...'' ''מתחזה...'' ''שקרן ארור...''. לוקה המתנשף מוצא את עצמו מוקף בקהל מאמיני כת זועמים, לידו הכוהן עוד אוחז בתינוק ביד אחת ובסכין הפולחן ביד השנייה. מה הוא עושה?
אביעד
''טוב...'', מסנן נד, ויוצא מהפונדק בטריקת דלת. ''שמור על הבן ש'ך שם! אתה תשלם לי אם הוא יהרוס לי את הקירות!'', צועק עליך הברמן.
אלישע
OUT
כתבת ''לילה אומרת'', לא ''לילה לוחשת''. וכן, הוא תלוי לה על החזה.

IN
''מיסיונרית, אה?'', הוא מחייך קלות, ואומר לצ'יפים הישובים לידו משהו בשפת הילידים. ''אינני מרפא, אך בכפר יש זקנה חכמה, מומחית בריפוי צמחים. אכוון אתכם אליה, ואני מוכן גם לשלם תמורתכם - אלא אם יש לכם חרוזים, נוצות, תירס או דגים להציע לה...''.
ליזי
''תודה רבה לך'', אומר הקיקלופ, ומעמיס אותך ואת אדריאן על שתי כתפיו. ''מצטער על הגסות, אבל יש לכם פשוט צעדים כאלה קטנים'', הוא אומר, ומביא אתכם לבקתת אבן מסותתה רגילה, מותאמת למידותיו של ענק. בור אש עצום בוער במרכז הבקתה, ושתי קיקלופיות צולות עליו בשר. כמה ילדים משחקים בצד בבובות סמרטוטים בגודל ילדים אנושיים. על השולחן, שגובהו כגובהה של אלכסנדרה, ערוכות קערות גדולות של דייסת תירס, גבינה, פירות טריים, ירקות שורש כתומים וצלויים ומגוון מטעמים מוזרים.
אלכסנדרה עושה משהו?
 
ח'אן
"אם כך אבקש ממך להיות חלפן כספים, על אף שמדובר במשימה משותפת יש דברים... שאני צריכה לעשות עבור עצמי" היא שולפת מטבע כסף מארנקה ושמושיטה לו אותה "עבור המטבע המקומי ועבור שירותך, אמור לי אם המחיר גבוהה יותר
 
אויש. אויש אויש. באמת הצלחת להפתיע אותי.
in
אתיאס זורק כסף על השולחן. אם אני לא אתפוס עכשיו את הנזק הקטן הוא יגדל ואז אני אצטרך לתפוס את הנזק הגדול
חיפוש אחרי הפרחח
[dice:17w3mvk7]713777:0[/dice:17w3mvk7]
 
לוקה נעמד בהתעלמות כמעט מוחלטת מאנשי הכת, ומתמתח קצת, בעודו פולט קללות שמבהירות בדיוק מה הוא חושב על השרירים התפוסים שלו. לוקה אומר לכת עם חיוך על הפנים שלו "זה היה מפתיע, זו הפעם הראשונה לדעתי בחודשים האחרונים שהוא התגשם דרכי. כבוד גדול עבורכם, והייתי ממליץ לאישה הזאת" הוא מחווה עם ידו על זאת שטענה שהוא מתחזה "לברוח כמה שיותר מהר. מילקומאס לא היה מרוצה מחוסר האמונה שלך, ובפעם הבאה שניפגש הבשר שלך יהיה שלי למאכל. חבל שמילקומאס לא מאפשר לי פשוט לאכול את כולכם, זה היה פיתרון פשוט בהרבה, וגם הבטן שלי הייתה מרוצה בהרבה."
 
ליזי
הפרי הצהוב הומוזר פרוס לפרוסות מתוקות, ובמהרה אלכסנדרה מתמכרת לטעם האננס. ''שמי הוא קשקש-נחש-מכונף בשפת בני עמי. מה שמך?''.
הל
''שקרן. מילקומאס לא היה נכשל כך. אתה בסך הכל קוסם...'', אומר הכוהן, כשהוא מבחין מה נראה בך שונה. ''קוסם ברברי, לא סתם... היינו נותנים לך ללכת, אבל הכת שלנו סודית, אתה מבין?...'', הוא אומר בנימה אכזרית. מאמיני הכת מקיפים אותך... לוקה קולט, מאוחר מדי, שצריך לשלוף פגיון ולברוח, לא לפטפט. מאמיני הכת הזועמים מקיפים אותו. הוא דוקר אחד, שנים, שלושה, אבל המספר העדיף שלהם מכריע אותו לבסוף.''השבח לשר השדים!'', קורא הכוהן, המדמם בכתפו, כשגופתו של לוקה מוטלת על אדמת קרחת יהער.

OUT
מצטער, אבל נתתי לך הזדמנות להציל את עצמך, ואתה ניצלת אותה לדיבורים. אני מוכן לתת לך להירשם שוב מחדש, אם אתה רוצה.
היית שחקן מעולה, ובאמת מצטער על לוקה, אבל על טעויות משלמים.
צייד
OUT
אשמח אם מחשבות יהיו בנטוי או מודגש. יותר נוח.

IN
''מטייל? מה כזה מעניין ביערות שלנו?'', היא שואלת בנימה מעוניינת.
אביעד
אתה רואה לרגע את ראשו האדום של נד, אבל מהר מאוד מאבד אותו בין סמטאות העיירה.

OUT
להריץ לאנשהו?
אלישע
''למען עצמך? מה בדיוק?...'', הוא שואל בחשד, לא לוקח את הכסף עדיין.
 
צייד
''ממה אתה מתפרנס? ולמה דווקא ביערות שלנו, מצפון לנהר?''.
אביעד
OUT
לאן אתם ממשיכים לשוט?

IN
אתם ממשיכים בדרככם מהאי לימוס. כעבור יום או יומיים, אחד מהמלחים ניגש אליך, גורר נער ג'ינג'י מהאוזן. ''אני לתפוס את זה ילד במחסן אוכל, להיות אוכל ריבת אוכמניות''. הפושטק עלה כנוסע סמוי לספינה.
אלישע
המרפאה שוכנת בבקתה קטנה שבחזיתה גולגולות בהמות, צרורות עשבים וכמה חריטות. הבקתה אפלולית ומלאה בצרורות מיובשים של עשבי מרפא, ובמרכזה נערה צעירה מבשלת משהו מעל האש. המרפאה עצמה, אישה זקנה וכחושה, ניגשת אליכם, ואומרת משהו בשפת הילידים - כנראה ברכת שלום.
 
ח'אן
IN
"אני מתפרנס מצייד ודייג. ואני בסך הכל יצאתי למסע צייד ארוך כדי לשבור את השגרה. את בטח יודעת בתור אשת ראש הכפר שלפעמים אדם צריך להיות זמן מה עם אצמו בלי מחויבויות ודברים על הראש."
 
חזרה
Top