• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

הרן מסתכל על הבוס הפצוע - הוא מחייך למראה חולשתו, ומנצל את ההזדמנות כדי לנסות לחסל אותו. הוא מותח את הקשת וממלמל לחש תוך כדי. הוא משחרר את החץ וזועף למראה המסלול העקום. לאחר מכן הוא מחייך לעצמו בסיפוק למראה כדוריות האור הקטנות שנאספות ויוצרות קליע קטן שעף בדיוק מושלם בין הלוחמים, ופוגע בבוס.
Meta
התקפה מלאה:
התקפת טווח: 4-1=3
קליע קסם: 4+1=5 נזק כוח
 
קליע הקסם פוגע במרכז מצחו של חצי העוג, הוא שואג בזעם, בכעס. הוא מוכן לתקוף פעם אחת אחורנה, הוא מבצע חצי צעד לפני שכל כוחו נוטש אותו, הוא נפל לאדמה בחבטת גדולה. וברעש מהדהד.

"לא יכול להיות!" צועקת השאמנית. "הוא אמר שזה לא יקרה. הוא הבטיח שהבוס לא יפול." ואז מבטה פוגש בזולג'ין. "לא." היא אומרת.
"הוא הבטיח לי שאני אחייה!"
רעש תוף נשמע ברקע, זולג'ין מזהה את המוזיקה ולא מזהה אותה בו זמנית. אתם רואים את בנות האדם קופאות במקומם, מלבינות.
עסקה זו עסקה מאן. נשמע הקול בחדר, רועם. בעוד שתי בנות התמותה נופלת לאדמה, חסרות רוח חיים, גופן מתפזר לאבק ועשן.
"אני תמיד אוסף את החובת ששלי." נשמע הקול שוב, הפעם חזק וברור, כאשר העפר מתפזר לכל עבר.

הוא עומד שם, מרחף באוויר מעל האבק, גופו אפור ודק. מביט בכם אחד אחר השני.
"אההה" הוא אומר, "באתם לבלות קצת זמן עם בוסמדי הזקן?" הוא שואל אתכם. "מה לואה המוות והדם יכול לעשות בשבילכם." הוא שואל.
CifZBbb.png
 
טאריס יודע לזהות איפה נמצא הכוח. בשיחה, במשא ומתן, זהו השלב החשוב ביותר. והוא לא צריך להיות גאון כדי להבין שהיצור האפור והמקועקע מחזיק את הכוח כרגע. כוח שאותו ניתן לנצל, אם רק מושכים בחוטים הנכונים
באופן כמעט אוטומטי הוא קד, מסיט את שולי גלימתו לאחור ושולח חיוך מקסים אל הישות המסתורית ''אדון נעלה, זהו כבוד גדול לפגוש אותך, אנו מודים לך על שהחלטת לברך אותנו בנוכחותם"
הוא מנסה לדחוף קלות את הרוח שקורא לעצמו בוסמדי, לנסות לראות היכן ממוקמים החוטים, וכיצד ניתן למשוך אותם
Meta
גלגול דיפלומטיה
[dice:3fkokjth]713763:0[/dice:3fkokjth]
 
"או או או או!" צוחק זולג'ין בקול, "הלואה הזה יודע איך לעשות כניסה" הוא אומר שהוא מכניס את הגרזנים חזרה לחגורתו. "הלואה האחרים מוסרים שלום מאן. הם אמרו לי למצוא אותך, אפילו ראזאן, לואה המלכים, מחפש אותך". זולג'ין נרפה מן הקרב, הוא לא מפחד מבוסמנדי, המוות שלו עדיין לא כאן. "אני חושב שהן רוצות לעשות עסקה".
 
"ראזאן..." אומר הלואה בקול, "הלטאה הגדולה נזכר בעדון העצמות..." הוא מחייך. "והם שלחו אותך, זולג'ין בנו של דאה׳רקה?" הוא שואל, "האמא הגדולה קמה, והם רצים לקרוא לאדון הדם?" הוא שואל. "עכשיו, שכתר העלים נלקח ממנה?" הוא שואל, בעניין.
 
"מה אתה כן יודע זולג'ין, בנו של דאה׳רקה?" הלואה שואל, במעט לגלוג. "כי הבחור פה שואל את השאלות הנכונות." הוא בבירור מתייחס להרן. "אבל המוג'ו שלו לא טוב." הוא ממשיך. "מסריח מדברים שהוא לא רוצה שתדעו שהוא מסריח מהם, כמעט מסריח כמו הבחור השני שמסריח." הוא מעט מרחף בינכם, גורם לכם לתחושת אי נעימות ברורה. "אבל יש לכם דם..." הוא מחייך. "האמא הגדולה שחכה לטפל בזה. או שהיא לא יכולה, כי הכתר שלה חסרה." הוא מחייך לו. "ומה איתך ילדה?" הוא שואל את נל בעודה מתאוששת. "לך אין שאלות לאדון המתים הזקן?"
 
נלתנרה עדיין לא ממש מפוקסת במהלך השיחה כך שרוב המילים שנאמרו נכנסות מאוזן אחת ופשוט יוצאת מהשנייה,אך היא עושה מאמץ להקשיב כשהוא מדבר אליה והמילים אדון המתים לוכדות את תשומת ליבה. "אדון המתים? זאת אומרת שאתה יכול לדבר איתם?" נל שואלת בלהיטות וכמה רגעים אחרי זה כשהיא מבינה שמדובר באדון המוות היא מנסה להסביר את עצמה: "אני מחפשת כמה אנשים..."
 
הלואה מצחקק. "הלא כולנו מחפשים , ילדה?" הוא שואל, "חיים, מתים, עם דם, בלי דם. כולם באים לבקש מבונסמדי לקשר בינהם. כולם הולכים אלי במקום אל רום, כי הוא לא יפר את החובה שלו, אבל אני? כולם עוברים דרכי בסופו של דבר. ורום יודע את זה..." הוא מחייך. "אבל מה יש לך להציע לי?" הוא שואל, "איזה עסקה את רוצה לרקום עם הלואה? הוא מביט בגופת חצי העוג, "האחרון שכרת איתי עסקה, שכך לעמוד בתנאי שלו."
 
"הוהוהו" מצחקק הלואה, "אתה רואה, זולג'ין בנו של דאה׳רקה? ככה זה שהחבר'ה שוחכים את הלואה, רק האנשים שלכם זוכרים אותי, אם לא היו מוצאים אתכם, כנראה שכבר היו מתעלמים מהלואות." הוא מניד בראשו. "זו לא בעייה בישבלי ילדונת, אבל אני לא עושה דברים בחינם, אחרת תמיד יבקשו ממני דברים בחינם, ותמיד ישכחו ממני." הוא מניד בראשו. "לפעמים מלך צריך להבטיח את השולשות שלו כדי להמשיך לשלוט. וגם אחת צעירה וכמעט חסרת כל, לבטח יכולה להעניק משהו בתמורה."
 
״הוא מדבר על הנשמה שלך, אלפית קטנה״ מסביר זולג׳ין ״הלואה סוחרים בדברים שונים, תלוי בצרכים שלהם. הכוח של בוסמנדי בא מנשמות, אתם יכולים לנחש איך תעשו איתו עסקה משם״ זולג׳ין מעביר את מביט אל הלואה, העסקות של האחרים לא בהכרח מעניינות אותו. ״אני מבין את דברייך בוסמנדי, אך עדיין איני מבין מה לך ולמלכה המתועבת. אתה יודע היכן הכתר? כי אני מוכן לעשות עסקה״.
 
"כתר העלים?" הוא שואל, "אתה רוצה לדעת היכן הוא? אתה מוכן לכרות עסקה? כי הבחור פה קראת איתי עסקה, הוא הבטיח לי שהוא יביא לי נשמה בתמורה לכך שהוא והאנשים שלו יזכו להגנה שלי. אבל הוא מת לפני שהנשמה הגיעה. אז לקחתי את הנשמה שלו, ושל כול האחרים. ועכשיו, כשאתה יודע מה הפירוש של עסקה איתי. האם אתה עדיין מוכן לערב את הלואה הזה? אני לא כורת עסקה עם מישהו שלא מוכן בכל הלב שלו לקחת אותה. ושלא תטעה מאן, אני יודע איפה הכתר. אני גם יודע למה היא רוצה אותו."
 
כל הזמן הזה אוסקר ממשיך להתחבא בפינה. בתואר של בוסמנדי, "אדון המוות", הפחיד אותו. הוא ראה כי הוא אינו מסוגל לירות עליו מים ולברוח, ולכן התחבא בשקט. צורת הדיבור המוזרה שלו לא עזרה, רק הפכה אותו למאיים עוד יותר.
 
חזרה
Top