• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים עץ משחק [3.5, פנטזיה אפלה] (4/4) אנחנו ממשיכים!.

out
נה להתעלם מהתגובה האחרונה שלי ומכל התגובות אחריהם.
בבקשה לא לעשות חשיבה על משחקית


in
הכוהן מביט בכם "אני לא אמור לתת לאנשים להגיע עליו, אך אני אתן לכוהנת הצעירה לבוא איתי, הסיבה היחידה שאני נותן לה... יצור הזה להיכנס היא בגלל לב נהר".
 
"אני מעריכה את הרצון הטוב שלך והצורך להגן על לב נהר, אבל ידידי, זהו אסיר מסוכן מאוד, ולמרות שאני מוגנת מספיק בשריון, אינני מומחית בקרב. הנח לחברי הלוחם כאן לבוא איתנו, כך שיוכל להגן עלינו למקרה שהיצור יתחיל להשתולל."
META
דיפלומטיה
[dice:1ooggajm]713204:0[/dice:1ooggajm]
או, אם צריך, תרמית
[dice:1ooggajm]713204:1[/dice:1ooggajm]
 
''אני אכן לוחם מוכשר, ושמירה נוספת על היצור הפרוותי הזה בהחלט לא תזיק. אני נשבע לך בכבודי כאביר כי כל דבריי אמת'', אומר לוהנגרין, מבלי להניד עפעף, במבטא גרמני מנומס ובטוח בעצמו. הוא לא משקר.

META
דיפלומטיה (?) - 1d20+4=19
 
Out
ח'אן אני מחשיב חציא אמת בתור שקר, אני אתייחס לזה בתור תרמית.
In
הכוהן מביט בכם "אני לא חושב שהתועבה הזו יכולה לעשות הרבה בעודה קשורה, ואני באמת לא אמור להכניס אף אחד לשם, אני יכול למתוח את החוקים ולהכניס רק אחד ממכם"
 
מחשיד מאוד. לא נותן לאנשים להיכנס? אני דווקא הייתי שמח לתהות על קנקנו. "תשמע, אני לא יודע מה אתה רוצה, אבל המי נהר הזה בהחלט נשמע טיפוס חשוד. הוא מתעסק עם ביצי דרקונים, כמו שהקוף הזה אמר, ואתה נותן רק לקוף להיכנס אליו? הייתי אומר שזה טיפה מחשיד, לא ככה? אז באמת יש לכם ביצי דרקונים, או שמדובר בקוד סודי?" הקוסם שולף את פגיונו*, מתכונן להגן מפני כל צרה שלא תבוא. "ילד, תסביר לי מה קורה כאן? אני חושב שיש לכהן הזה משהו להסתיר מאיתנו. לא ככה?
meta
*אני לא מאיים על פרח הכהונה (אלא על התרח הזקן) לכן הוא עדיין מוקסם. אם לשיטתך משום מה זה שובר את ההקסמה אני לא חייב לשלוף פגיון.
זיהוי מניע כדי לגלות מה הכהן זומם - 21.
תרמית על הכהן אם צריך - 11. לא שזה ישנה, החבר שלו מוקסם ויאמין לי בכל מקרה. מה גם שלא אמרתי שקר אלא העליתי חשדות שהיו לי ממזמן.
יוזמה כדי לחסוך זמן - 11.
מכין פעולה לתקוף את הכהן המבוגר אם יפעל בעוינות.
 
out
אביעד אתה לא יכול גם לשלוף פגיון וגם לעשות פעולת הכנה בלי לתת לכוהן הזדמנות להגיב, אם היית שומר את הפגיון בהיכון זה היה סיפור אחר.
בכל מקרה זרקתי לך ולכוהן בדיקות זריזות נוגדות ולך יצא 14 (16 אחרי תוסף) ולו 17 לפני הוספת מתאמים.
ו"בידו נחה על אלתו" אני לא מתכוון שהוא תוקף עילה שהוא עומד לשלוף את האלה שלו בתור הבא.
זיהויי מניעה לכוהן (לא להציץ)
יצא 10 בקוביה
in
הכוהן לוקח צעד וחצי לאחור בעוד ידו נחה על אלתו, עיניו מצתמצמות והוא אומר "יש לך חוצפה ילד" "רגע!" הפרח אומר ונעמד ביהך לבין הכוהן "שכולם ירגעו, יש כאן אי הבנה" הוא פונה עליך "לב נהר משתמש בביצים ה...""דממה!" הכוהן קוטע אותו ומסתכל על הפרח הצעיר בקימוט מצח "אתה מתנהג מוזר" הוא חוזר עליכם "החזר את הפגיון הזה למקומו תכף או מיד, זה מקום קדוש ולא ארשה שפיכות דמים מיותרת" הוא מביט בפרדוקס בחשד "אני מבין את חשדך אך האמן לי כי אין כאן שום דבר פסול, ויש סיבה לכל הדברים הללו" הוא נאנח "החזר את הפגיון למקומו ונוכל לדבר בצורה מתורבתת"
 
"אז קדימה, תסביר. למה אסור להיכנס למי נהר? ברור שמשהו מסריח כאן, ואנחנו לא הולכים לתת לך ליצור ולמי נהר להימצא באותו חדר עם אחד מאיתנו בלבד. תעשה משהו אחד ואתה הולך להיות שבוי שלנו גם כן. ילד, אתה מוכן להסביר לנו מה קורה פה אולי?" קדימה, תסביר! אנחנו רוצים לדעת הכל. "אתה אומר לי שיש סיבה לכל הדברים האלה! אתה ומי נהר סוכנים של אלי הרוע, נכון?" מרעים הקוסם.
meta
לא אמרת לי אם הצלחתי בבדיקת זיהוי מניע.
ועכשיו אני מכין פעולה לתקוף את הכהן אם הוא יעשה דבר חשוד.
 
''הנח את הפגיון'', אומר לוהנגרין לפרדוקס. ''אדוני, כבר קרו מקרים ששבויים השתחררו מכבליהם. זה קרה ליחידה שלנו במהלך המלחמה הגדולה, כשרצינו להביא שבוי חשוב שלכדנו, נוכל מפורסם כלשהו, אל מצביאנו לחקירה, ובדרך הלז חתך את כבליו עם סכין מוסתרת כלשהי שהוחבאה היטב בבגדיו, ונמלט. שמירה כבדה על אסירים מסוכנים היא חיונית, אדוני, ולא היית רוצה לבצע החלטה שתתחרט עליה כשהדבר הזה ינעץ בך פגיונו''.

OUT
אני מניח שאין צורך לגלגל כל פעם מחדש. בכ''מ שוב לוהנגרין דובר אמת גמורה. מקווה שזה בסדר שהמצאתי סיפור שהתרחש בעת המלחמה.
 
OUT
אתה כן צריך כל פעם שאתה מכניס שקר חדש, במקרה הזה לא הכנסת.
IN
הוא מביט בכולכם "אני לא יכול להרשות לכם להיכנס, אם אתם לא סומכים עלינו אתם מוזמנים לקחת את היצור הזה לביתן המשמר" הוא מביט בפרדוקס במבט חריף "ואם תנהגו באלימות אני לא יכול להבטיח את שלומכם".
 
רולאק פולט כמה קללות על כל מי שסביבו - נראה שהוא די נהנה מהתפקיד - ולבסוף אומר "קחו אותי כבר לבית המשמר. ככל הזכור לי שם הצלחתי לשחד אחד מהשומרים. לפחות הם לא דגים נפוחם ומטופשים כמו הכוהנים המשמימים האלה כאן".
 
''אדוני, נוכל להרגיע ידיד מהיר חמה, ואסיר מסוכן לא כדאי להכניס בשמירה דלה. החלט במהרה, אני משוכנע כי זמן כולנו יקר''.
 
הכוהן נע הצידה ונותן לכוהנת ולאסיר לעבור, הוא מביט לעברכם ואומר "הישארו כאן" הוא ניגש לעבר הדלת השמאלית ופותח אותה באמצעות מפתח , הוא אומר בכמה מילים לבפנים ואז מסמן לאייג'ווין להיכנס עם רולק,
הוא נועל את הדלת בעקבותיהם ונשאר בחוץ.
אייג'ווין ורולק.
אתן מוצאים את עצמכם בחדר גדול של כה 10 על 6 משבצות, במרכז החדר נחה מזרקה יפיפיה שהמיים שלה משקפים את אור השמש מחלון השמש המקובע וזוהרים באור זהוב, המזרקה תופסת 4 על 4 משבצות, בקצה החדר אתם רואים שולחן קטן וכיסא זעיר, מיטה צרה שמתחתיה דחוקה תיבה עץ קטנה לאיכסון חפצים.
מולכם עם הפנים לדלת יושב על קצה המזרקה יושב אדם לבוש בשריון לוחות קל. ובידו חרב ממזרית שאותה שהוא אוחז בשתי ידייו.
הוא מביט בכם ומבטו מתעקב על הגידול המכוער של רולאק.
"אבכן ילדה, תוכלי לספר לי מי את ומה הוא ה... דבר הזה?" הוא פונה לאייג'ווין בקול עמוק ורב עוצמה.
השאר
הכוהן מביט בכם "אובכן, אתם יכולים לשבת כאן בנתיים, אך הכניסו את נשקייכם למקומם" הוא כרגע עומד ליד הדלת שהוא נעל.
מפה למקדש
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1oLm7TowRYj1XUQyJNuLTMFGdZS6_YPamunlkI-eXwus/edit?usp=sharing
מפה לחד של לב נהר
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MirewjsAqGFT0jVGUFSx-3lrrMEi54FEb6_E2MmG_j4/edit?usp=sharing
 
ח'אן ואביעד (חביעד?)
''מקומה של חרבי הוא בקרביך'', אומר לוהנגרין בפשטות, ''הגן על עצמך''. הוא נותן לכוהן כמה שניות להתארגן, כמיטב המסורת האבירית, לפני שהוא מסתער עליו.

META
מתמקם ב-G6.
יוזמה: 1d20+4=16
 
בחוץ
הכוהן צועק "הם אויבים! תזהר לב נהר!" ושולף את נשקו.
סדר היוזמה: ח'אן אביעד פרח כוהן. אתם זוכים לסיבוב אחד לפני האילו שבפנים ואז סדר היוזמה מתחבר.
בפנים
אתם שומעים את קול הכוהן צועק "הם אויבים! תזהר לב נהר!" וזה בתגובה עובר לתנוחת קרב, משהו אומר לכם שאתם צריכים לחנוק את האביר אם תצאו מכאן בחיים.
יוזמה בבקשה.
 
חביעד
''פור די קריהינגוטן!''', קורא לוהנגרין, ומסתער על אויבו, מנחית עליו את ה''מוריגן''.

META
פעולת תנועה:
הולך ל-F6.
פעולה רגילה:
התקפה: 1d20+5=6
נזק: 6.
 
"אולי תירגעו כבר שניכם? זה לא יהיה טוב לאף אחד." האביר עומד למות.
meta
פעולת סיבוב מלא: מטיל לחש שינה. הלחש ישפיע בתחילת תורי הבא.
משאבי דמות
9 נק"פ. לא נותרו לחשים מדרג 1.
 
חזרה
Top