• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
"ייתכן וזו אמת קרה וקשה שאנו מנסים לחמוק ממנה, על ידי שיעורים על כבוד, יופי והעומק של קרבות החרב, אנחנו שוכחים את האלימות של שדה קרב" אומר לאו ריי.

"ומה היא דעתך?" הוא שואל את שינה "כמי שמחפשת אחר האמת ממש כמוני, מתי דרך החרב היא הדרך הנכונה ללכת בה?" הוא שואל אותך.
 
"בעוד שאינני מסוגלת להכחיש את היופי והאלגנטיות הפוטנציאליים הטמונים בקרב חרבות, החרב עצמה היא אינה יותר מכלי המאפשר לך לקבל את רצונך. בין אם רצונך בהגנה עצמית או במותו של יריבך." שינה אומרת מבלי למצמץ, מזכירה מוות כפי שאישה אחרת הייתה מזכירה איפור, תה, או לימודים.
 
IN
לאו ריי מהנהן. מסתכל פעם נוספת על נאגאטו, ומחזיר את מבטו אל שינה לפני שהוא נפרד. "ליידי שינה, הפקתי הנאה רבה משיחתנו. זה בהחלט נהדר שנשים כמוך נמשכות אל העיר היפיפייה שלנו ומביאות רעיונות ודברים חדשים לכאן. גוקה היא מקום שנותן הרבה הזדמנויות לאלו שרוצים לזרוח" הוא אומר.

"כעת, אשמח להמשיך לדבר עם האצילים האחרים של העיר, הנימוס דורש ממני, אך אם תרצי אשמח אם נמשיך לדבר, במקום פרטי יותר" הוא אומר, "ביתי הוא ברובע הקשקשים, אני מקווה כי למרות שזהו לא מקום של אצולה תוכלי לשלוח מישהו מאנשייך לשם, אני מאמין גדול בלהיות מחובר לאנשי העיר, ולכן שם אני ממקם את ביתי" הוא אומר בחיוך.

רובע הקשקשים הוא הרובע של מעמד הביניים הגבוה בגוקה, אבל הוא גם מקום מסוכן במידת מה. פועלות שם הרבה כנופיות רחוב וארגוני הפשיעה, אבל הם מבינים את הלך הרוח של הרובע, והשפעתם על רובע הקשקשים לא מונעת ממנו מלהתנהל היטב ביום יום ולהיות רובע שמחזיק אוכלוסיה רבה וחשובה לעיר.
 
"כמובן, אני אשמח להמשיך ולדבר איתך באחד מן הימים הקרובים. אשלח מישהו לקבוע זמן שיתאים לשנינו." היא מחייכת וקדה קידה קלה, ניגשת להמשיך ולדבר עם האצילים השונים שכאן, כולם חברים בלוטוס המנופץ. והיא מנצלת את העובדה הזו כדי לבסס את עצמה בעיר, כחברה בארגון וכבת אצולה בפרט.
META
בזכות היכולת silver tongue, כאשר אני משתמש בדיפלומטיה כדי לשנות את היחס של אחרים כלפי, אני יכול לשנות את היחס ב3 ולא ב2.
בזכות הבושם האקזוטי שלה, שינה מוסיפה 2 לבדיקות דיפלומטיה.
בזכות הכשרון ironclad logic, אני משתמש בתבונה במקום בכריזמה לבדיקה.

+2 בגלל, ואני מצטט את עוג "הרושם שהיא משאירה על שומרי ראש, לוחמים וסמוראים למיניהם" בזכות נאגאטו.

מנצל קוביית השראה.
6+18+5+2+2= 33 דיפלומטיה.
 
IN
שינה מנסה להרשים עוד מספר אצילים, אך הלוטוס המנופץ הוא ארגון המורכב ברובו מאינטרסנטים כריזמטיים בדיוק כמו שינה אם לא אפילו יותר מכך. שינה מוצאת את עצמה, בניגוד לעבר, מתקשה לבלוט, וניסיונות להיות במרכז תשומת הלב נכשלים. אבל בשביל מישהי שמשחקת במשחקי החצר מאז היום בו נולדה, אפילו הצלחה קטנה ולא בולטת היא הצלחה שמעניקה לה משאבים ודרכים רבות.

האדם הראשון אליו היא מתחברת הוא אדם הידוע כדאמיו של החופים האמבראליים, שנמשך אליה מהערה קטנה של הסמוראי שלו, שלוחש לו משהו באוזנו בעודו מסתכל על שינה. הדאמיו של החופים האמבראליים לא היה תושב של גוקה אלא של הכפרים הקטנים והעיירות שמחוצה לה, והוא היה השליט של כול החופים הצפוניים לחומות העיר עד הר שלינאלה, שהיה הר מחומת גן עדן שהיה ידוע כ"טובל את שורשיו במים", וחסם את ההמשך צפונה מכך, הפריד בין החופים המתורבתים של מערב טיאן-שיה לחופים הפראיים, שכן כול חוף מעבר להר שלינאלה לא היה כבר תחת השליטה של אף אדם, וכול כפר בו היה מורכב משבטים פראיים או נטושים בהם חיו אנשים עניים ויצורים אפלוליים.

הדאמיו של החופים האמבראליים, מאראל נאקמוטו, היה אדם שקט שהשתמש בכוח שלו בתבונה. הוא ביקש את כוחה של גוקה שיבוא לעזרתו רק כאשר פיראטים עוצמתיים התקיפו את חופיו או כאשר מפלצות מוזרות התהלכו בין הכפרים והוא נזקק לציידי מפלצות עוצמתיים לעזרתו. לא, נאקמוטו הבין את הערך האסטרטגי והפוליטי של החופים הללו, והוא שמר עליהם שקטים, שקטים כול כך שהוא היחיד שניצל את משאביהם לטובתו, בעודו מחזק מיום ליום את השליטה שלו עליהם. כיום, תוכניתו הצליחה כול כך שהיא כבר הייתה ברורה, אך לא היה דבר כבר לעשות לאלו שהיו יריביו הפוליטיים.

האיש, בן כ-45, התגלה כמאמין גם הוא בקיסר הנצחי, והוא הכיר גם את שם משפחתה, גם אם רק מכמה מסמכים היסטוריים מן הארכיון המשפחתי של השושלת שלו. הוא דיבר עם שינה ארוכות, ואפילו הביע התעניינות במפגש נוסף ואולי אף חילוף מכתבים קבוע בין בית הואנג לבית מאראל. אם שינה תזדקק לעזרתו, היא יודעת שהוא יסייע לה היטב.

בנוסף לכך, שינה שמה לב לכמה דברים. הראשון הוא זה שסמוראים ממסדר הדאמיו השחור לא היו נוכחים כאן. ככול הנראה, הלוטוס השחור היו מודעים לברית שליידי נאי יאן פיי כרתה עם המסדר בגוקה, ונמנעו מלתת למסדר מקום באירוע המקדים. בנוסף, שינה השיגה כול מיני מידע מעניין. מסתבר שהליגה הזהובה בלילה האחרון ספגה התקפה באחד מבסיסיה בשוק תחתית, דבר שכמעט גרם לביטול האירוע, לו רק הם היו מודים בדבר. לא ברור כיצד השמועה על מקרה שכזה התפשטה מבלי שהליגה עצמה הכריזה שהיא תרדוף את האיש שעשה זאת... אך ייתכן שמי שהדליף את השמועה היה דווקא התוקף. מעמדה של הליגה נפגע.

לסיום, היו כשתי פעמים ששינה הצליחה להסיט את נושא השיחה לחלוטין כרצונה. היא זאת שקבעה את הטון בשיחות הנימוס, מה שאיפשר לה להשיג מידע שהיא באמת חשקה בו, ולא מידע מקרי כמו שהיא הסתפקה בו בשיחות אחרות. איזה מידע שינה רצתה להשיג?
IN
נריוס אמר לכם שהאיש שהעסיק אותם הציג את עצמו כראש משפחת גיאו. אדם קירח, גבוה וחיוור למדי, שעיניו היו מאופרות בסגנון שבעבר היה נפוץ אצל הוזירים של הקיסר. הוא נותן לכם עוד מספר סימנים מזהים, כמו העובדה שהקול שלו צרוד במידה מסוימת, שהעור שלו חלק ונעים ממה שחבריו לקבוצה אמרו שהוא שימוש רב בשמנים יקרים לעור, ושעיניו תמיד היו ממוקדות ואף פעם לא סטו ממסלולן בחוסר ריכוז, מה שהעניק לדבריו רובד של רצינות.
IN
"דעתי היא..." הוא אומר בעודו לובש את המכנס, וצ'אהו מרגישה שהוא מתעכב בכוונה עם לבישת החולצה, חושף את השרירים שלו (שלעומת אנשים כמו ריוסקה או פנג, היו מעט עלובים, אבל הוא מאוד התגאה בהם בעצמו). מילותיו משתהות כאשר הוא מסתכל על צ'אהו מכף רגל ועד ראש, ואז הוא פתאום זז במהירות ואוחז בידה של צ'אהו, מסובב אותה במהירות. צ'אהו מרגישה את הסחרחורת מהתנועה הפתאומית תוקפת אותה והיא כמעט מטה ליפול, כאשר יוקו תופס אותה במותנה ונושק לה.

"...שאת יפה לא משנה מה את לובשת" הוא ענה, נשק לה שנית, ואז עזר לה להתייצב ולעמוד שוב על רגליה, מרוצה מעצמו עד אין קץ.
 
IN
יוקו ואת יוצאים, ויוקו לוקח את הקידמה על הסוס, מתחיל לרכב במיומנות. את אפילו לא ידעת שיוקו יודע לרכב, ולמרות שחסר לו הניסיון של מישהו שהיה רוכב מלידה כמו אנשים מהונגאל, הוא לא מאכזב, מתחמק מתאונות או מבוכות נוראיות במהלך הדרך עד אשר אתם מגיעים ליעדכם.

אתם מגיעים ולוטשים את מבטיכם על הצריח ברובע כתר הפרחים. צריח גבוה ומפואר, ממנו בוהקים אורות המבליטים אותו על רקע השמש שכמעט כבר סיימה את שקיעתה. המבנה אדיר ביופיו, וצבעים של כתום מעטרים אותו. צריח הלבנדר, כך קרא לו האיש שבנה אותו, והמבנה מעוטר על כן בצבעים המסמלים זאת.

בכניסה, עומדים ארבעה שומרים, כולם עם קסדות המכסות את רוב הפנים שלהם, ונראים כמו סמוראים מכובדים. יוקו מזהה אותם כסמוראים, גם אם הוא לא מבין מספיק בנושא בשביל לומר עוד. כאשר אתם מראים להם את ההזדמנות, הם בודקים את הנייר משני צדדיו, ואז בשתיקה זזים מעט הצידה, מזמינים את שניכם להיכנס כאשר הם משפילים את עיניהם לאות של כבוד. יוקו אוחז בידך, ואת מרגישה את חום ידו עובר אלייך, מעניק לך ביטחון,
 
שינה כבר השיגה את המידע שהיא הייתה יכולה להשיג מהערפד. כרגע, השאלות שנותרו לה הן שאלות שהאנשים שכאן לא יכולים לענות עליהן, או שאלות ששינה לא יכולה לשאול בפורום כזה. לא, כרגע היא לא מנסה להשיג מידע אלא בריתות. היא מנסה לבסס את עצמה כחברה בלוטוס, בגוקה. להתחבר עם אנשים בעלי השפעה. היא מקשיבה יותר משהיא משתלטת על השיחה, דולה פריטי מידע ושמועות על האצילים השונים- בלוטוס ומחוצה לו.
 
IN
אתה וחתול הברקת הולכים ברחובות הראשיים, אך אתם כבלתי נראים. רק הסימן הדק של צבע צהוב על בגדיכם, המסמל אצולה, מושך את תשומת ליבם של בודדים. אך ברובע ככתר הפרחים, אתם לא מיוחדים אפילו עם התכונה הזו.

אתם מגיעים ומסתכלים על הצריח המפואר. זהו מגדל גבוה ורב קומות, ממנו בוהקים אורות המבליטים אותו על רקע השמש שכמעט כבר סיימה את שקיעתה. המבנה אדיר ביופיו, וצבעים של כתום מעטרים אותו. צריח הלבנדר, כך קרא לו האיש שבנה אותו, והמבנה מעוטר על כן בצבעים המסמלים זאת. כמו האימונים שמושרשים בכם היטב, אתם מיד מחפשים ליציאות, ובנוסף לחלונות היפיפיים שהם גם שבירים מאוד, אתם מזהים מספר חלונות גבוהים בקומה השנייה, במקרה הצורך. הרגלים של נינג'ות זה משהו שישאר בכם לתמיד.

בכניסה, עומדים ארבעה שומרים, כולם עם קסדות המכסות את רוב הפנים שלהם, ונראים כמו סמוראים מכובדים. 'אין סימן שמסמן אותם כבני ברית' הוא אומר, וגם אתה לא שמעת לאחרונה על מסדר סמוראים שעשה עימכם ברית. כאשר אתם מראים להם את ההזמנות, הם בודקים את הנייר משני צדדיו, ואז בשתיקה זזים מעט הצידה, מזמינים את שניכם להיכנס כאשר הם משפילים את עיניהם לאות של כבוד, גם אם אתם מקבלים מבט קצת יותר ארוך מאורחים אחרים, שכן נראה כי אף אחד מהם לא מזהה את השמות שלכם. "אתה תעשה את הדיבורים" לוחש לך חתול הברקת, בזמן מתחילים לפסוע פנימה.
IN
אתם עוברים בצעדים קטנים את מפתן הכניסה המעוטר בפרחים יפיפיים מאבן ושיש, בעודכם מסתירים כול חשש המקנן בליבכם ועוטים חזות של ביטחון עצמי לקראת הנשף. קומת הקבלה מרוהטת בחפצים יקרי ערך המצביעים על עושרו של בעל הבית, שולחנות ערוכים וארוכים המלאים במאכלי ים ומאכלי גורמה מן התרבות הטיאנית, חלקם מסוגים שפשוטי העם אפילו לא שומעים עליהם- מה שגורם ליוקו ללטוש מבט.

בקומה השנייה ישנה רחבת ריקודים ולהקה המנגנת, וישנה רחבה קטנה המלאה בספות בה ניתן לשבת ולדבר עם האנשים. המסיבה מלאה בבני האצולה של גוקה, רובם כאלו שאתם לא מזהים, אך רבים עם סימן צהוב בבגדיהם. לצד רבים, עומדים שומרי הראש שלהם, המראים על כוחו של האדם ומעמדו.
IN
אתה וחתול הברקת הולכים ברחובות הראשיים של רובע כתר הפרחים, בולטים בעיקר בהיותכם נראים יחסית פשוטי עם לעומת תושבי הרחוב, שרבים מהם משתייכים לאצולה של העיר. הצבע הצהוב מככב בבגדיהם של אנשים רבים המסתובבים כאן, וגם סמלים של שירות שושלת כזו או אחרת.

אתם מגיעים ומסתכלים על הצריח המפואר. זהו מגדל גבוה ורב קומות, ממנו בוהקים אורות המבליטים אותו על רקע השמש שכמעט כבר סיימה את שקיעתה. המבנה אדיר ביופיו, וצבעים של כתום מעטרים אותו. צריח הלבנדר, כך קרא לו האיש שבנה אותו, והמבנה מעוטר על כן בצבעים המסמלים זאת. אתה ואשיגה מבחינים שזהו מבנה חדש יחסית, נעשה על ידי אדריכל חדש, דבר שאנשים בלי תשומת לב לחפצים דוממים לא יכולים לראות בקלות. אתה בספק שהמבנה הזה ספג בכלל זכרונות רבים בכול תקופת קיומו.

בכניסה, עומדים ארבעה שומרים, כולם עם קסדות המכסות את רוב הפנים שלהם, ונראים כמו סמוראים מכובדים. אתה ויאמאדיאן מתקדמים בהליכה שקטה, עוטים הבעה חסרת רגש. כאשר אתם מראים להם את ההזמנות, הם בודקים את הנייר משני צדדיו, ואז בשתיקה זזים מעט הצידה, מזמינים את שניכם להיכנס כאשר הם משפילים את עיניהם לאות של כבוד, גם אם הסמוראים פחות מרגישים צורך להתחמק מן העיניים שלכם, שכן שניכם נחותי מעלה ביחס לשאר המבקרים של המקום.
IN
אנשים בעלי השפעה הם מעטים, רחוקים משינה, אך עם ההצטרפות של אנשים מחוץ מהלוטוס המנופץ לנשף- כמה מהם נכנסים. דוגמה לכך הוא יי-סיאן, אדם ששינה לא מצליחה למצוא הזדמנות כלל לדבר איתו. הוא בעל שיער ארוך ושיער וזקן בסגנון מעט מערבי, אבל הלבוש האדום שלו (חסר פסים צהובים, לשם שינוי) נעשה על ידי אדם שהוא בבירור רב אומן, כאשר שינה חושדת שזהו בגד מבית אלף הבדים האגדי שבקוואיין. הוא מדבר עם האנשים החזקים ביותר בעיר, ושינה מתחילה ללכת מסביבו ולחפש את ההזדמנות שלה, עד שנאגאטו והיא שומעים ביחד לחישה שמשנה מעט את דעתם בנושא. יי-סיאן הוא חבר בליגה הזהובה, ויותר מכך, אחד מהראשים שלה.

אך שינה מוצאת הזדמנות לדבר עם מישהי אחרת, מישהי שיש לה פוטנציאל להפוך לבעלת השפעה. בשיחה קטנה עם חצרנים על השערוריה הנוגעת לבת הסוררת של אחד מהאצילים, שמחפשת בני ברית בכול המקומות הלא נכונים ומביאה חוסר כבוד על משפחתה, שינה מזהה את ניסה גיאו. היא מלווה באדם קירח, גבוה וחיוור למדי, בעל עור בוהק במידה מעט מוזרה המעידה על שימוש רב בשמנים לעור. האיש נראה כמו אחד מהיועצים שלה, ונכנסת לשיחה עם הערות קטנות רק בעידודו. היא לא מלווה בשומר ראש, היא לא נמצאת בסיכון, וכולם יודעים זאת. שוטה הוא מי שיעז לפגוע בילדה במקום שכזה.

היא מזהה בניסה הצעירה את הכעס הפנימי שלה על כך שהיא נאלצת להשתתף בדברים כאלו, את חוסר שביעות הרצון שלה על כך שהיא נגררה למקום שכזה. היא מזהה בה ילדה מפוחדת, מתחת לרגשות האלו. ילדה שכן תשמח למישהי עליה היא תוכל לסמוך, שכן התפקיד הזה ננטש על ידי אחיותיה כאשר הן נכנסו לבית המאסר.

OUT
יי-סיאן
LK38m6z.jpg
 
אשיגה בוחן את המבנה לרגע לפני שהם נכנסים, אבל העניין שלו יורד במהירות. אולי בעוד מאה שנה צריח הלבנדר יהה מקום שהוא ירצה לחקור.
הוא ויאמדיאן נכנסים בדממה. בפנים, אשיגה מדבר בקול חלש ליאמדיאן. "באנו לכאן בשביל לחקור קצה חוט, אך אני עדיין מתקשה להאמין שהוא יוביל אותנו למידע חדש, כדארי שנשים לב להזדמנויות בלתי צפויות, גם אם לא קשורות ישירות לסיבה לשמה הגענו."
 
IN
"תהפכי את עצמך לחלק מהקהל, תמצאי את האנשים שאת רוצה להשפיע עליהם, ואז תתחברי אליהם. ותדאגי ליהנות, כי זה נשף" הוא אומר ולוקח קינוח ימי קטן העשוי מדג טיאני בעזרת זוג מקלות אכילה, ואוכל אותו, מתענג על הטעם.

הנשף מלא באנשים, חצרנים נמוכי קומה ואף כמה שיש להם מעמד, אצילים שונים, אנשים בעלי השפעה. גם כמה מהסוחרים בגוקה שבזכות הונם האדיר זכו באצולה. אל מי צ'אהו מנסה להתחבר? איזה רושם היא מנסה לתת?
IN
יאמאדיאן מהנהן, מעכל את ההוראות במהירות.

אתם עוברים בצעדים זריזים את מפתן הכניסה המעוטר בפרחים יפיפיים מאבן ושיש, מנסים להתחמק ממבטי הזלזול על מעמדכם. קומת הקבלה מרוהטת בחפצים יקרי ערך המצביעים על עושרו של בעל הבית, שולחנות ערוכים וארוכים המלאים במאכלי ים ומאכלי גורמה מן התרבות הטיאנית, כאלו שאפילו לא שמעת או ראית אי פעם, שמנסים למשוך את תשומת ליבך.

בקומה השנייה ישנה רחבת ריקודים ולהקה המנגנת, וישנה רחבה קטנה המלאה בספות בה ניתן לשבת ולדבר עם האנשים. המסיבה מלאה בבני האצולה של גוקה, רובם כאלו שאתם לא מזהים, אך רבים עם סימן צהוב בבגדיהם, ובנוסף אנשים כמו הסוחרים העשירים ובעלי ההשפעה הרבה ביותר וחצרנים שונים שהצליחו להשיג הזמנה. לצד האצילים החשובים, עומדים שומרי הראש שלהם, המראים על כוחו של האדם ומעמדו.

לכרגע אתה לא מצליח למצוא אדם המתאים לתיאור הכללי של ראש שושלת גיאו, אך אם היית מוצא אותו בכזו קלות זה היה פשוט מזל של הרגע. מה אתם עושים כעת?
IN
אתם עוברים בצעדים מהירים וקלים את מפתן הכניסה המעוטר בפרחים יפיפיים מאבן ושיש, בעודכם עוטים את המסכה של אנשים חברתיים ואציליים. קומת הקבלה מרוהטת בחפצים יקרי ערך המצביעים על עושרו של בעל הבית, שולחנות ערוכים וארוכים המלאים במאכלי ים ומאכלי גורמה מן התרבות הטיאנית, חלקם מסוגים שפשוטי העם אפילו לא שומעים עליהם- אבל שניכם מאומנים מספיק בשביל לא לתת לדברים שכאלו להסיח את דעתכם.

בקומה השנייה ישנה רחבת ריקודים ולהקה המנגנת, וישנה רחבה קטנה המלאה בספות בה ניתן לשבת ולדבר עם האנשים. המסיבה מלאה בבני האצולה של גוקה, רובם כאלו שאתם לא מזהים, אך רבים עם סימן צהוב בבגדיהם, ובנוסף אנשים כמו הסוחרים העשירים ובעלי ההשפעה הרבה ביותר וחצרנים שונים שהצליחו להשיג הזמנה. לצד האצילים החשובים, עומדים שומרי הראש שלהם, המראים על כוחו של האדם ומעמדו. צ'או-צ'ן מרגיש בבית, אבל לפני הכול, הוא צריך לעשות רושם ראשוני- כי אחרת בין כול האנשים הללו אף אחד לא ישים לב אליו.
 
צ'אהיו
גינוני טקס הם דברים שצ'איהו חוכנה לעשות מגיל צעיר, היא יודעת להרגיש טוב בחברת האצילים, אבל היא למדה בדרך הקשה שאת העיר הזו מניע כסף, ורק כסף. היא הולכת לסוחרים, אנשים קטנים שבדרך כלל לא זוכים לחשיבות במקרים האלה, הם צמאים ליחס, והיא תתן להם אותו.
 
לבינתיים אשיגה ממשיך להסתובב ללא כיוון ברור. הוא לא ממהר למצוא את האציל ומעדיף לא להתחיל לשאול שאלות.
בזמן שהוא מסתובב, אשיגה מנסה להתעלם מחוסר הנוחות שלו. אבל הוא לא יכול להכחיש בפני עצמו שחלק גדול ממנו היה מעדיף להמשיך לחקור את עיר-תחתית מאשר להיות מוקף במעמד הגבוה של גוקה העליונה.
 
חזרה
Top