• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

גורן מחפש את מי שירה את החץ. הוא לא ידע שחיצים כאלה קיימים, וככל הנראה מדובר בחץ מורעל. "הסתת-רו מאחורי!" הוא קורא לחיילים ומכין פצצה לירי, (לא פותח את פתח היציאה עד לשהצלף יכה שלישית, כדי שהצלף לא יכוון לשם) בידיעה שגופו עמיד יותר לקליעים האלה.
נע לכיוון ממנו בוצע הירי
בנוסף חיפוש כדי לאתר את הצלף: [dice:sb3ndwnc]713276:0[/dice:sb3ndwnc]
 
ביגורן
יש דמות מרוחקת על אחת הגבעות, שנראה שמחזיקה מקל ארוך.

רישו
ואשו ווואף מתקיפים כאחד את הזאב השחור. הזאבים האחרים סביבם נעים רגע לאחור, ומתכוננים להתקיף, כשמתקפתו של ואשו פוגעת בראשו של הזאב וזה נופל לקרקע. עשן עולה מהמקום בו הוא נפגע.
ואז רין נוחתת מאחורי הזאב, מסובבת את חניתתה, קוטעת חוט בלתי נראה.
הזאב השחור מתפוגג, ואיתו כל ים הזאבים.
הרבה אנשים מתו. הזאבים לא היו אשליה.
אבל ניצחתם.
 
אומבר מושך בכתפיו ואומר "אני משוכנע בזה. אבל דברים שנכנסים לגוף נעלמים מהר יחסית. אימי פעם הראתה לי כיצד עור כסוס מתפורר במהירות כאשר הוא אפילו לא נמצא בתוך הגוף, וכאשר גם הגוף מפרק את החומר..."
 
אומבר
"הבנתי את הרמז. אמנם אני שולטת באש, אבל אמך ידעה להשמיד דברים טוב יותר ממני. בכל אופן, בפעם הבאה תיידע מישהו אחראי יותר ממך כשאתה מקבל מכתב שכזה. מה היה כתוב בו בדיוק? אני ראש המועצה עכשיו, בצורה זמנית לפחות. ספר הכל."
 
רישו
ואשו מעווה את פיו בצער למראה הגופות. הציד היה מאכזב, וחסר תועלת. אבל כעת יש לו דברים אחרים לעשות - להציג את עצמו בפני אחיו לנשק, כי הכבוד דורש זאת, וללכת לישון כי כבר מאוחר. מסע הציד שלו יוכל להמשיך מחר.

''שלום, אחים לנשק'', הוא פונה אל הנוכחים האחרים בחדר בשפת אמו. ''אני חושב שהכבוד מחייב אותי להציג את עצמ, הרי כעת נלחמנו יחד בזאבים... אני הזאב-הצעיר-והנועז-הירוק-זית, בן לשבט וואיו-ט'הא''. הוא מושיט ידו ללחיצה לגברים, כנהוג מול אנשים זרים, ומהנהן לעבר הנערה, כי לא לעניין לגעת באישה שאינה ממשפחתך.

OUT
שלום, אחים לנשק - Aerouti, fathni sie yeedhgi.
אני חושב שהכבוד מחייב אותי להציג את עצמי - Na hayoutrau yach mielsa dhawau waadna chuilmae waadna.
הרי כעת נלחמנו יחד בזאבים - Mi shu yathash kafi vagau gohoa-ni.
אני הזאב-הצעיר-והנועז-הירוק-זית, בן לשבט וואיו-ט'הא - Na vashu-aeothwa, dhan shalaan Wayu-T'ha.
 
אומבר אומר בצורה כמעט מזלזלת "היום בבוקר זכרתי שמי שהיה הכי 'אחראי' הוא ראש המועצה, ולכן עשיתי כפי שצווה במכתב: "לאומבר, עליך לבוא אלי מיד. לאחר שתקרא את המכתב תשרוף אותו ותאכל את האפר. קלאריוס ראש המועצה ו(הכנס כאן תארים מתאימים)""
 
"נו באמת" אומר ביאורן "שלחו אותי למשימה כי אמרו שאני מרפא. אבל עם פציעות כאלה אני חסר תועלת, אבל זה נותן לי רעיון..." ואז הוא צועק "על הרצפה, כולם!!! תגנו על הצוואר עד כמה שאתם יכולים" ביאורן עצמו נשכב על הרצפה וזוחל לכיוון שאליו החץ היה אמור להישלח, מקווה למצוא משהו ממה שנורה.
לחיפוש [dice:1fh05r2w]713305:0[/dice:1fh05r2w]
עריכה: אני מניח שלא מצאתי כלום, לא נורא, לפחות זה לא כשלון קריטי
 
רישו
האנשים השונים שנשארו בחדר לוחצים ידיים בזהירות עם ואשו, הפרימיטיבי בעיניהם.
רין רצה החוצה, ורואה כתם של אפר איפה שהיה האדם שהיא ראתה, וקוו של דשא סגול מת שמוביל הלאה אל תוך הערבות.

ביגור
החיילים משתטחים על הרצפה לצד ביאורן. ירייה נוספת נורת, ופוגעת בגבו של אחד החיילים - הפציעה קשה אבל הוא עדיין חי. האסטרטגיה עובדת.
בנוסף, גורן שועט לעבר המתנקש. הוא עדיין לא מגיע אליו, אבל משהו בו נראה מוזר, מתכתי.

אומבר
"זה כל מה שהיה כתוב? חשוד מאוד. היה מצורף למכתב משהו? טקסט בלתי קריא? מצאנו מגילה לא קריאה קרועה לחלקים לצידו, אבל חלק מהחלקים חסרים. אם הוא שלח אליך אחד זה יכול לעזור לנו למצוא את החתיכות החסרות. בנוסף, איזה סיבה יש לו דווקא לשלוח את המכתב הזה לך? לא עשית שום דבר שאמור לגרום לך לזכות באמונו..."
 
רישו
Out
כבר די מאוחר בערב, להזכירכם.

In
ואשו לא מוטרד מזלזולם של הזרים. הבגדים שלו לא מרשימים כמו שלהם (אם כי פלג הגוף העליון החשוף והאתלטי שלו מפצה על כך), אבל הוא ללא ספק קשוח וחזק יותר מהם. איך אפשר להיות חזק ומחושל כשיש לך בגדים רכים ויפים ובתי קבע מוזרים?

הוא מביט החוצה. הוא לא יספיק לעקוב אחרי העקבות עד רדת הלילה, אין ספק, אבל וואף... הכלב כנראה יספיק משהו, ואין ספק שלא יסרב לפקודה. עקוב אחרי העשב החרוך, ורחרח את הנערה. אני לא בוטח בזרים המוזרים האלו. הוא עצמו יוצא החוצה לעשב הרך, ונשכב עליו לישון. מסע הציד דורש שינה על העשב החשוף, ללא מזרון או שמיכה, ו-ואשו מתכוון לחזור לשבט כגבר, לא כילד חלש ופחדן.

Meta
גלגול לוואף:
[dice:10d8vvg8]713423:0[/dice:10d8vvg8]
 
ביגורן
יש מפה של הקרב?
In
ביאורן זוחל במהירות לחייל הפצוע, ורוקח לו שיקוי ריפוי, בנוסף, הוא נותן לחיילים את הבקבוקים שכבר יש לו כדי שלכל זוג יהיה בקבוק. הוא עצמו נשאר עם הפצוע ועוד אחד
Metta
פעולת תנועה: זחילה אל החיילים
פעולה חופשית: רקיחת שיקוי ריפוי לחייל הפצוע
פעולה רגילה: חילוק הבקבוקים לחיילים
 
גורן ממשיך בהסתערות. כמו שתכנן, ברגע בו הברנש יורה את החץ שלו לעבר אחד החיילים, גורן יורה לעברו פצצה אחת. כך הוא מרוויח שלושה יתרונות: האחד - הברנש חשוף. השני - הברנש אינו יכול לתקוף בחזרה. השלישי - היוזמה עוברת לידיו.
 
אומבר אומר בטון מבוייש למחצה "היה טקסט בלתי קריא, עכשיו כשאת מציינת את זה... חשבתי שזה קוד תרים כלשהו, וכשלא הצלחתי לפענח אותו שרפתי ואכלתי אותו עם היתר... ולמרות שאני לא עשיתי שום דבר מרשים, אימי ידעה איזה טריק או שניים"
 
אומבר
"אידיוט!" צועקת דארה בקול רם, והצעקה מהדהדת מהקירות. "בגללך איבדנו את היכולת האחרונה שלנו לפרש את המסר שניסה להעביר אלינו. איפה זה קרה, ולפני כמה זמן? אני אולי אוכל להצליח להחזיר את הזיכרון של הפתק. אנחנו חייבים למהר."
OUT
איפה הפתק נמצא עליך?


ביגור
שוב, אביעד, כשאתה פועל אתה זורק קובייה. כשאתה מתקיף, תמיד, לא משנה מה, אתה זורק קובייה להתקפה. כשאתה מטיל קסם או מפעיל יכולת, לא משנה איזו יכולת, אתה זורק קובייה.
כנ"ל לגביך, נאוטי. רוקח שיקוי: זורק קובייה. לרוב זה יצליח, אבל בשביל ה1/20 שיצאו (או בשביל זריקות נמוכות וחוסר מזל) אתה זורק.
פעולה לא מתבצעת כל עוד לא זורקים בשבילה קובייה.
אנא תזרקו קובייה לפעולות שלכם. לא אוכל להמשיך בלי זה.

רישו
ואשו... נרדם. וואף הולך לרדוף אחרי רין, וחוזר למחרת בבוקר, גורר את רין בצווארונה. היא מעולפת, אם כי לא נראה שיש עליה סימני פציעה. רין מתעוררת, ולא זוכרת דבר.

רין
את רצה במורד השביל השרוף... ומתעוררת על הדשא, ליד הכלב וואשו.
אינך זוכרת דבר, מלבד זה שכמעט והשלמת חוזה.
 
גורן ממשיך בהסתערות. כמו שתכנן, ברגע בו הברנש יורה את החץ שלו לעבר אחד החיילים, גורן יורה לעברו פצצה אחת. כך הוא מרוויח שלושה יתרונות: האחד - הברנש חשוף. השני - הברנש אינו יכול לתקוף בחזרה. השלישי - היוזמה עוברת לידיו.
meta
[dice:37upzexg]713524:0[/dice:37upzexg] להתקפה
out
סליחה...
ליתר ביטחון הבאתי את התגובה שוב. להבא אפשר להזכיר לי גם בוואטסאפ :D
 
רישו
OUT
באיזו שפה היא מדברת? אלא אם אתה מציין אני מניח שבמדוברת.

IN
ואשו מתמתח, לועס חופן עלי מנתה שליקט כדי להעביר את הריח הרע, ומתכונן לצאת לדרך. יש לו ציד דגול לחפש - ובמקרה, גם ארוחת בוקר. הוא ממצמץ מעט, מנסה להבין את דברי הנערה. ''אתה... אתם... יכולים לנו לספר...'', הוא אומר, פונה לנערה ורק לה, גאה עצמו על שהצליח להשלים משפט בשפה המוזרה הזו.

OUT
אני החלטתי לעבוד מחדש על השפה מכל מיני סיבות דקדוקיות, אז לכל מה שכתבתי עד כה תתייחסו כאל משהו כללי שמדגים איך השפה נשמעת, לא יותר מזה.
 
רישו
רין מביטה בו מחייכת חיוך שהיא בהחלט ירשה מאימה הל-קן ולא מאביה הקן-לה "אתה נשמע מתוסכל" נובחת בשפתו בעודה מחייכת חיוך זאבי "אני מוכנה למקור לך שליטה מוחלטת בשפה ואף בשפות אחרות, אך לכול סחורה יש מחיר, מה תיתן לי בתמורה? ואזרוק המתקה קטנה לעסקה, אני לא אקח ממך יכולת בתמורה עילה העתיק אותה, אני מקבלת תשלום בזיכרונות יכולות שפות ניסיון וניסיון מקצועי, יש לך משהוא להציעה לי עבור סחורתי?"
 
חזרה
Top