• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ הודעות וחיפוש שחקנים ומנחים

סטטוס
נעול לתגובות.
אשמח לקבל הצעות למשחק מקוון המבוסס על העולם של "הארי פוטר". תודה רבה.
 
היה כאן אחד לפני כמה זמן. נסגר עקב היעלמות מסתורית של המנחה. לא נראה לי שייפתח בקרוב משחק אחר. אתה מוזמן להמשיך לחפש משחקים אחרים, שנפתחים כאן מדי פעם. או לנסות להצטרף למשחקים קיימים, אם אתה רואה שקיימים בהם פחות ממספר השחקנים היעודי (נראה לי שאין כאלה כרגע, אבל אולי מישהו יפרוש וכו'.)
 
אני תמיד מעוניין למשחק ב5. לא מכיר את ההרפתקאות עצמן, אבל אני מניח שזה רק מוסיף.
השאלה היחידה שלי היא באם זה משחק "מוכן" מראש, האם זה לא קצת מסנדל משחק דמות? (כאילו מחשבה מחוץ לקופסה) או שמבחינתך ההרפתאקה המוכנה היא רק קווים מנחים?
 
לא בהכרח - הרי זה תפקידו של השה"ם לשנות ולשפצר את המערכה בעקבות החלטות של השחקנים. אז כן, מבחינתי היא רק ספקית של קווים מנחים עבור המשחק.
לגבי ההרפתקאות, dragon heist היא מערכה עירונית שמתרחשת בWaterdeep, שנראה לי סופר מעניינת, ותיקח את הדמויות מרמה 1-5. Dungeon of the mad mage היא הרפתקה שבאה אחריה, ותיקח את הדמויות מרמה 5-20, והיא הרפתקה יחסית קלאסית - חקירת מבוך קלאסית כזאת עם מבוך ענק (יותר מ20 שלבים, אני חושבת), אבל כמובן שהיא מתמקדת במשחק דמות פחות מאשר dragon heist.
 
שאלה טובה. אני לא רוצה לכפות על אף אחד להגיב בקצב מסויים, אז אני מניחה שאבקש להשתדל להגיב פעם ביומיים פחות או יותר. יכול להיות שכשנעבור לDungeon of the mad mage תהיה לי דרישה ממשית,כי זו הרפתקה שאם לא נתקדם בה מהר תיקח נצח כנראה.
 
מציין שאם לא דורשים קצב מסוים זה לא יקרה, וחוץ מזה את לא רוצה לדעת באיזה קצב איטי ההרפתקאות המוכנות האלה רצות. אם לא תקבעי קצב של פעמיים שלוש בשבוע תשכחי מלגמור את ההרפתקה הראשונה.
בהצלחה! עוד לא יודע אם אנסה להיכנס או לא.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top