• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

בתוך המערה
טאריס מהנהן ''כן. הם הסתלקו לקרוא לאבירים ואני זזתי לכאן הכי מהר שיכולתי, עם הפציעה שלי. אבל ממה שראיתי, הם כבר הספיקו לראות את העקבות הקודמות. טשטשתי אותן כמה שיכולתי, אבל אני לא יודע אם זה יספיק''
 
בתוך המערה
"אז אני אצא לטשטש את הכניסה למערה." היא אומרת לחצי העוג. "עד שהאבירים יגיעו, הם לא יצליחו למצוא אותנו בכלל."
חצי העוג מהנהן בביטול. "תגידי גם לזקיפים לסגת קצת יותר אחורה. אם הם לא מצאו אותנו בסיורים שלהם עד עכשיו, הם גם לא ימצאו. הוא לא יתן להם."
 
בתוך המערה
טאריס מניד בראשו. ''הם הלכו לקרוא לאבירים אחרי שסיימו להילחם בנו, אבל הקרב התנהל די קרוב למחנה הפליטים. ולקח לי די הרבה זמן להגיע לכאן, הפצע האט אותי
וגם אם אני נמנעתי מלהשאיר עקבות, השאר לא נמנעו''
Meta
Bluff
[dice:1gr3dac3]712870:0[/dice:1gr3dac3]
 
מחוץ למערה:
אוסקר נראה מפוחד, ומבולבל, אפילו יותר מקודם. הוא לא ידע כיצד הסיטואציה התגלגלה למצב הנוכחי, אבל כל עוד אף אחד לא יורה בו הוא לא התכוון להתלונן.

"י-יש לנו שבוי אחד... אנחנו ביתרון מספרי עליהם... אולי נוכל להגיע להסכם..?" הוא לוחש בשקט לאחרים. "א-אם נילחם, האחרים ישמעו ויבואו לעזור להם..."
 
מחוץ למערה
"עד כמה אתם באמת בטוחים שתצליחו להרוג אותנו? חברים שלכם - גם הבחור הבודד שעל הרצפה שם וגם אלה מכם שחיסלנו מוקדם יותר - נכשלו כשלון חרוץ ואינם בין החיים יותר. תחשבו רגע בהיגיון: האם באמת שווה לכם לקחת את הסיכון? אם לא תהרגו אותנו מייד - ואני די בספק אם תצליחו - אז קודם כל החבר שלכם כאן ימות ראשון, ואז זה יתגלגל לקרב שמי יודע מה יהיו התוצאות שלו. פשוט לכו מכאן, עזבו את השאר ותזכו לחיות. מבחינתי אתם יכולים אפילו להמשיך לשדוד - המקום הזה לא באמת ענייני, זה פשוט שחברים שלכם קודם תקפו אותי אז זה עניין עקרוני. " הרן אומר בקול שקול ומדוד.
Meta
איום: 10+9=19
 
מחוץ למערה
אחד הקשתים לוקח צעד אחורה. "מצד שני אם תתקפו אותנו, אז כל המערה תשמע." הוא מוסיף בקצת חשש. נראה שהוא מעדיף שלא להיות זה שימות כדי שהאחרים ישמעו. הרן מבין שיש עוד עבודה, אבל הוא בר שבירה
השני לא זז, "לפעמים זה רק שאלה למי יש יד מהירה יותר." הוא מכוון את הקשת לכיוון הרן. כמעט ושוכח את קיומו של הטרול על התקרה.
 
מחוץ למערה
"שישמעו - מזל טוב, חברים שלך מבפנים יסתערו החוצה רק כדי למצוא את הגופות שלכם." הרן אומר לראשון ביובש ופונה לשני. "זו לא רק שאלה של יד מהירה - אם תסתכל על קיר המערה תוכל לראות שיש בידינו גם קסם. האם אתה באמת חושב שאתה מהיר יותר ממחשבה? הכי טוב לכולם שפשוט תלכו מכאן בשקט. " הרן שואל אותו ומניד בראשו אל עבר החור מלחש החומצה שהחמיץ.
Meta
איום: 16+9=25
 
מחוץ למערה
"אתם תתנו לי פשוט לעבור? בלי טריקים?" הוא שואל
"תשתוק" אומר השני, מבטו לגמרי פונה לעבר החבר שלו. אף אחד מהם לא מרוכז
META
פעולות ההכנה שלהם בוטלו, הם טכנית נחשבים נטועים במוקמום כרגע.
 
בתוך המערה
טאריס נאנח בליבו. כשדיבורים נכשלים, המוצא היחיד הוא ...להמתיק אותם טיפה. הוא פוסע לאחור, מעט החוצה מהחדר, קד ולכאורה מתחיל לעזוב...ואז נועץ את מבטו במנהיג השודדים, מפעיל את הכוח המהפנט שלו, ולוחש כמעט בחוסר קול, מבלי שהם ישמעו או יראו, ''תקוף אותה'', מחדיר בבריון המגודל תאוות דמים חסרת שליטה שמביאה אותו להסתער על הזקנה ולנסות לחסל אותה.
Meta
פעולת תנועה-זז ככה שמנהיג השודדים יותר קרוב לזקנה מאשר ממני
פעולה מהירה-מבט מהפנט על מנהיג השודדים, -2 להצלות רצון
פעולה רגילה-מטיל פקודה רצחנית, ד''ק 15 רצון.
בכישלון, המטרה (מנהיג השודדים) תעשה כמיטב יכולתה כדי להרוג את בעל הברית הקרוב אליה ביותר (במקרה זה, הזקנה) למשך סיבוב אחד.
 
חוץ למערה-
זולג׳ין מזהה מיד באותו הרגע את הפרצה בהגנות, את ההזדמנות המושלמת. הוא משליך גרזן בשבריר שנייה. מכוון להרוג דרך פרצה בהגנות.
Meta
התקפה: 12+6=18 נגד flat footed
נזק: 6+5=11 נזק.
יוזמה: 3+3=6.
 
מפה -רבלנטי לכולם
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DXBqoADM-fSBSQrrTst9GDKM7fazolJ6lokAFXQjUZQ/edit#gid=0

מחוץ למערה
זולג'ין פוגע בקשת, הגרזן ננעץ בו עמוק, אבו הוא עדיין עומד.

בתוך המערה
חצי העוג שולח יד לחנית שלו ונועץ אותה בכוח בחזה של חצי האורקית. החנית חודרת עמוק, אבל היא עוד עמדת, פצועה. ומביטה במנהיג שהמום בעצמו.
הדלת נפתחת ואחת מבנות האדם מביטה בטריס ובאחרים בפליאה, אוחזת בידה אלת עץ פשטה בידה.
 
בתוך המערה
טאריס מעלה על פניו המזויפות הבעה של שוק מוחלט, והוא מביט במנהיג בזוועה ''מה עשית!?", מחדיר לקולו את עומק הזוועה, מנסה לגרום לו לפקפק בעצמו, להוציא אותו מאיזון לחלוטין, ומכין את עצמו לכל צרה שלא תבוא
Meta
בלאף
[dice:2hj1swnk]713107:0[/dice:2hj1swnk]
יוזמה
[dice:2hj1swnk]713107:1[/dice:2hj1swnk]
 
מחוץ למערה:
לאחר שנלתנרה רואה את הקרב מתחיל היא ממהרת להיכנס לפעולה. היא מנצלת את זה שקשתה עדיין בידה ויורה חץ לעבר הקשת שנפגע מגרזנו של זולג'ין.

מטה:
יוזמה: 18+7=25
פעולה: חץ על הקשת שזולג'ין פגע בו 14+6= 20
בפגיעה: 4 נזק.

עריכה: שכחתי להוסיף +1 לנזק ולהתקפה בגלל שהמרחק פחות מ-30, אם זה משנה משהו (כלומר 21 ו-5).
 
מחוץ למערה:
הרן לא מהסס ופשוט משחרר את אצבעו מהמיתר, יורה את החץ לכיוון גרונו של הקשת שלרגליו. "זה לא אישי, אני פשוט לא סומך עליך שלא תזוז ותישאר במקום." הוא אומר בחצי התנצלות בעודו יורה.
Meta
התקפה כנגד השודד הכנוע: 14+5=19
נזק אם פגע:5+1=6
יוזמה: 3+9=12
 
מחוץ למערה:
"מ-מ-מה?!" אוסקר מזנק במקום, אינו מבין מדוע הכל מתרחש כל-כך מהר. רגע אחד הם עמדו להכניע את שני הגששים, ועכשיו אחד מהם נפגע קשה. הוא לא ידע מה לעשות, ועל כן בחר לעשות כפי שהאחרים עשו, על ידי יריית פרץ מים מבלי לכוון.

META
התקפה כנגד הגשש שכולם תקפו עד עכשיו. 20 טבעי. 18+6 = 24 ווידוי קריט נגד נטוע.
3+6 = 9 נזק, או 18 אם ווידוי מוצלח.

יוזמה: 19+3+2 = 24
 
בתוך המערה
הבוס מגדרד בראשו לרגע. "זה כי לא הלכה מספיק מהר!" הוא צועק בזעם. "תלכי לפני שאני אוריד לך את הראש." הוא צועק על השאמנית ההמומה. שעסוקה כרגע בלעמוד על הרגלים.

מחוץ למערה
ברצף התקפות מהירות, שני הגששים והשבוי נופלים מתים על הרצפה. ברור לכם באותו הרגע ששקט כבר לא יהיה פה. ושאם מישהו לא שמע אתכם עד כה. הוא כנראה שמע עכשיו.

סיבוב חדש- תור נלתנרה, מתבקשים לעבוד לפי סדר היוזמה מכאן והלאה.
 
חזרה
Top