• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים עץ משחק [3.5, פנטזיה אפלה] (4/4) אנחנו ממשיכים!.

out
להבא אני עלול להעניש אותכם על זה אבל הפעם אני אזרום אם זה, בפעם הבאה שמשהו כזה יקרה עלולים לתפוס אותכם.
תרמית
[dice:33tkxu9l]712401:0[/dice:33tkxu9l]
זיהוי מניע
[dice:33tkxu9l]712401:1[/dice:33tkxu9l]
in
אתם שןמעים צעדי ריצה מתרחקים ואז חוזרים, הדלת נפתחת ופרח הכהונה המיוזע אומד בדלת, הוא נראה מופתע ממספר האנשים אך אומר "הכוהן הראשי אמר לי ללוות אותכם לבית המשמר כדי לכלוא את האסיר"
out
אביעד אתה עדיין מטיל הקסמת אדם?
 
לא הבנתי מה שייך פה עונש ועל מה...
in
כן, הוא לבד, לא חמוש, לא סמוך אלי, לא יכול לברוח בזמן, ולא יספיק לקרוא לחברים שלו גם אם הוא יצליח להבין שאני מטיל לחש הקסמה.
ד"ק הלחש שלי הוא 15 ד"א.
הגיע הזמן להבין מה קורה פה... ולבדוק מה קורה לביצי הדרקונים "פאפאראפא!" אומר הקוסם ומטיל את הלחש, בועט ברולאק תוך כדי.
משאבי דמות (כי חוק זה חוק)
הקסמת אדם.
לחשים נותרים - שינה.
לחשונים - אור, גילוי קסם, לא זוכר את השלישי, אבדוק מאוחר יותר. (מחילה)
נק"פ מלא.
 
"הבאנו את הקוף הזה לכלא כמו שמגיע לו. אבל כרגע מסוכן להסתובב בחוץ בגלל המהומה למטה*. בוא נכלא אותו באחד החדרים במקדש ונכין את ההגנות שלנו" ואז נחסל את כולכם. איך אני אוהב את מסורת ההקסמה... מעניין איזה צרות ארגן להם נוק לפני שברח. הקוסם מלווה את הכהן אל חדרי המקדש, לחוץ מעט עקב השהייה בסביבה לא מוכרת ובגלל המהומה בחוץ**, ושואל "כולם כאן? לא הייתי רוצה שהאסיר שלנו יברח, והייתי שמח לתגבורת כהנים. איפה אפשר לכלוא אותו? הבנתי שהוא ניסה לגנוב ביצי דרקונים***?"

*הבנתי את זה מהצורה בה הכהנים התנהגו עד כאן.
**למעשה הוא לחוץ בגלל המהומה בפנים, עוד מעט הכהנים יבינו.
***הוא סיפר לי בדרך
out
למעשה איווג'ין יודעת את המבנה של המקדש כבר, אני לא צריך לשאול. אפשר לקבל מפה שלו בכל אופן?
ד"א ליאור עשה להם איזו צרה במקדש לפני שנוק ערק ונהרג. משהו בסגנון של לחבל בנשקייה או להרעיל את המים שלהם, והשאיר את ההחלטה הסופית לך. רק מזכיר.
 
"הקוף בא וניסה לגנוב ביצי דרקונים, לא?"

out מה זאת אומרת הכהן הגיע כך פתאום? אני הבנתי שאנחנו לבד. זה לא שהכהן ניסה להתגנב, והוא בטח לובש שריון שאמור להודיע לנו טוב טוב לפני שהוא מגיע.
 
In
הכוהן מביט בכם "את לא שמעתי כלום על גנבת ביצי דרקונים... בכל מקרה אני אקח את האסיר ואביא אותו ללב נהר, חכו בנתיים בחוץ בבקשה" הוא נראה חשדן, הוא מושיט את ידו כדי לקבל את החבל.
Out
לא התכוונתי ליצור את הרושם שהוא התגנב, התכבנתי שהוא הגיע לטווח שמיעה בדיוק בזמן בשביל לשמוע "ביצי דרקונים".
 
"נבוא איתך, אח יקר - האסיר שאתה מחזיק מסוכן מאוד וחשוב כי כל מי שיוכל ישמור עליו ויוודא שהוא מגיע אל לב נהר, במיוחד אלו שכבר הוכיחו כי הם מסוגלים לשמור עליו." אייג'ווין אומרת ומסתכלת לכוהן בעיניים.
 
ברור. אבל קודם אנחנו הולכים לחלוב את כל המידע האפשרי מפרח הכהונה.
"אם כך אמתין, אבל האביר הזה ילך איתכם. אני לא מוכן להישאר איתו* לבד."

*אני עדיין לא סובל את לוהנגרין
out
מה המפה של המקדש? אני אמור לדעת אותה ורוצה לתכנן כמה צעדים קדימה.
 
''כשהאסיר מסוכן, כדאי שלוחמים מנוסים ישמרו עליו, במיוחד אם הם כבר הוכיחו את עצמם'', אומר לוהנגרין לאחר שניסח דבריו בזהירות, נזהר שלא לשקר או להונות. דבריו הם אמת מוחלטת, אבל יש לו אינטרס שהכוהן יפרש אותם בצורה הלא נכונה.
 
Out
מבנה החדר מהודעה קודמת, אם אתם מתכננים קרב בבקשה ליצור מפה (הספסלים מצבים בשורה ארוכה שנקטעת במעבר רחב של 3 משבצות באמצע, בדומה לכנסייה
אתן מביטים בעוד
tkhag1 אמר/ה:
רחמי הכוהן נכמרים עליך "היכנס בני". הוא מכניס אותך לחדר גדול בעל ספסלים ארוכים, שמלאי פיילור ומשרתיו תלויים על הקירות ומזבח גדול ומעודן משיש נח מקצה החדר, בקירות קרוב לקצה החדר מקובעות שתי דלתות, הכוהן מולך אותך למזבח ואתה רואה שחלון שמש מקובע מעליו בקשת, למצעשה אתה לא מבין איך לא שמת לב לזה מיבחוץ אבל בשתח המזבח יש רווח גדול בקיר וחלק זכוכית מחבר בין שתי חתיכות המבנה. אתה מבין שמימינך המזרח ומשמלך המערב.
מראה הכוהן
tkhag1 אמר/ה:
בן אנוש מבוגר ורחב כתפיים כבן 40 פותח לך את הדלת, סמל פיילור מנצנץ מעל בגדי הכהונה שלו וצלקת ארוכה ומכוערת נמתחת על פניו, למרות זאת הוא נותן רושם חביב וקמטי צחוק ניכרים בפניו

In
רולאק ואייג'ווין עוזבים מעבר לדלת השמאלית בעוד אתם מביטים מבחוץ.

רולאק ואייג'ווין
אתן מוצאים את עצמכם בחדר גדול של כה 10 על 6 משבצות, במרכז החדר נחה מזרקה יפיפיה שהמיים שלה משקפים את אור השמש מחלון השמש המקובע וזוהרים באור זהוב, המזרקה תופסת 4 על 4 משבצות, בקצה החדר אתם רואים שולחן קטן וכיסא זעיר, מיטה צרה שמתחתיה דחוקה תיבה עץ קטנה לאיכסון חפצים.
מולכם עם הפנים לדלת יושב על קצה המזרקה יושב אדם לבוש בשריון לוחות מלא ובידו חרב ממזרית שאותה שהוא אוחז בשתי ידייו.
הוא מביט בכם ומבטו מתערב על הגידול המכוער של רולאק.
"אלדוריוס מדועה הבת את הטועבה הזו לכאן? ומי היא העלמה הצעירה הזאת?" הקול שלו שקט אך עוצמתי, כמו נהר שעשוי להתפרץ בכל רגע.

השאר
בעוד חבריכם עוברים בדלת השמאלית הפרח הצעיר יוצא החוצה (ובכך משיג אותכם צעד אחורה) אומר "אתם בוודאי רעבים, אגיד לכם דבר מה לאכול, רק חוכו רגע בזמן שאני נועל את הדלת" הוא מפנה את גבו עליכם בעודו מפשפש בכיסו בחיפוש אחר מפתח, הדלת תניעל בפעולה הבאה שלו, אתם רשאים לעשות פעולה בשביל למנוע זאת.
אני מזכיר לכם שאתם עדיין אוחזים במפתח שנוק השאיר מאחור בתקן נהרג.
 
אייג'ווין ורולאק
רולאק צוחק ואומר "באמת, אלדוריוס, איך העזת להביא לכאן כוהנת של פיילור? תתבייש בעצמך", ולאחר מכן הוא משתחווה בצורה לעגנית למי נהר ואומר "אני מבין שאתה האחד שמחזיק בביצי הדרקון שלי? באתי לאסוף אותן ממך".
 
א,ר
"שקט, יצור! אלף סליחות, לב-נהר. שמי אייג'ווין, כוהנת של פיילור, בתו של אלריאן, מלאכו של פיילור. אני וידידיי למעלה הצלחנו ללכוד את החיה הזאת - הוא האחראי על האל מתים המתקיפים את עיירתך, והוא לא מפסיק לשתוק אודות ביצי דרקונים."
 
חזרה
Top