• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

מחוץ למערה:
אוסקר מביט בשומר המת ששוכב מספר מטרים ממנו, ואז מעביר את מבטו אל בן-האנוש שהטרול מחזיק. הם היו מפוחדים, ממש כמוהו, והם מתו בכזו קלות. אילו זולג'ין לא היה פועל, הוא היה שוכב כעת מתבוסס בדמו, ולא האדם השני.
"א-אולי ניתן לו ללכת?" אוסקר מגמגם ופונה אל זולג'ין בהסתייגות, "הוא נכנע, הוא לא יכול לפגוע בנו יותר."
 
מחוץ למערה
מוזמנים לגלגל בבקשה תפיסה

בתוך המערה
טאריס נכנס לחדר, מדובר במה שכנראה יכול להיחשב "חדר ראשי" למפקד של קבוצת שודדים, פרט לעובדה שעל הקירות חרוטים סמלים שטאריס לא ראה בחייו, החדר נראה די סטנדרטי.
בחדר 2 דמויות, האחת נמוכה יחסית, לוקח לך רגע להבין שמדובר באורקית, גופה מקועקע בציורים מוזרים. והיא מביטה בך במבט שופט.
השני גבוה ממך בראש, הוא בפיורש גבוה כמעט כמו הבחור הגדול שנלחמתם בו, אם לא יותר, בניגוד לכל האחרים פה, הציוד שלו באמת נראה איכותי, הוא מביט בך. "דבר כבר." הוא אומר. בבירור אין לו זמן וכוח אליך.
 
מחוץ למערה-
הטרול מעביר את השבוי לידיו של הרן ונע במהירות. זולג׳ין מטפס על צד המערה בדממה, רוצה להיות מוכן ליפול על מי שזה לא יהיה שמנסה להתגנב עליו.
Meta
התגנבות: 11+7=18.
טיפוס: 17+7=24.
 
טאריס
טאריס נושם עמוק ''טארקון מת...אני מצטער. הוא וכל השאר, ההרפתקנים האילו טבחו בנו, והצלחנו להוריד רק אחד מהם'' הוא בולע רוק ומביט למטה ''החפצים של האחד שהרגתי אצלי, אבל הייתי צריך לברוח לפני שהספקתי לעשות משהו, או שגם אני הייתי מת'' הוא חושף את הפצע שלו ''וגם ככה הייתי מאוד קרוב לזה''
 
מחוץ למערה
הרן תופס את השודד ומושיב אותו על הרצפה. הוא מכוון את הקשת שלו לכיוון צוואר השודד, מיתר חצי מתוח. "אני מאמין כי הסיטואציה ברורה? שתוק, אל תזוז ואולי תצא מזה בחיים. " הוא אומר לשודד עם חיוך אכזרי שרומז שהוא מאוד ישמח אם השודד יפר את ההוראות.
 
מחוץ למערה
נלתנרה מסתכלת בתדהמה על האיומים על השודד שנכנע, אך היא לא אומרת דבר ונשמרת לעצמה, אך כשזולג׳ין מתחיל לטפס על קירות ומגיע תורו של הרן לאיים על האסיר היא מבינה שהולך להתפתח קרב נוסף בקרוב. לכן; כדי להכין את עצמה היא שותה נוזל ירקרק מאחד המבחנות בחגורתה.

Meta:
Mutagen- במשך 10 דקות נלתנרה מקבלת +2 לשריון טבעי, +4 ל-Dex ומחסר 2 Wis.
 
מחוץ למערה
זול'ין ממהר לטפס על התקרה ולהססתר, בדיוק כאשר מהפינה שמולכם צועדים שני דמויי אדם אחוזי קשתות.
בעוד האחד ממהר לכוון את קשתו לעבר הרן, השני מכון את שלו לתקרת המערה, הוא בפירוש רואה את זולג'ין.
"תורידו את הנשק. עכשיו." אומר אחד מהם. קשתו מתוחה. "ותשחרר אותו"

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DXBqoADM-fSBSQrrTst9GDKM7fazolJ6lokAFXQjUZQ/edit?usp=sharing
הנה מפה, לאיו דווקא חובה מכם לעשות קרב כרגע, אתם כן יכולים לחפש דרכים אחרות לצאת מזה. אם אתם בוחרים לעשות התקפה, קחו בחשבון שהקשתים מכינים פעולה כרגע.

בתוך המערה
"אתה... ברחת?" הוא שואל. "השארת את אח שלי למות בשדה הקרב, ועוד ברחת?" הוא בפירוש זועם, האורקית לוקחת צעד אחורה.
 
בתוך המערה
טאריס פוסע לאחור ומגמגם ''לא, אתה לא מבין! אני נלחמתי איתו, כולנו נלחמנו ביחד...אני פשוט האחרון שהם החליטו לתקוף. ניסיתי לעזור לאח שלך, אבל הם היו חזקים. חזקים הרבה יותר מאיתנו''
 
בתוך המערה
"חיכת שהם יתקפו אותך?" הוא ממשיך לשאול בכעס. ואתה רואה את הארקית מתרחקת לכיוון הדלת. "את תישארי כאן!" הוא צועק עליה. "עמדת בצד בעוד החברים שלך ואח שלי נשחטו אחד אחר השני? ואז נטשת את הגופות שלהם וברחת? תן לי סיבה טובה אחת לא למלוק לך את הצוואר?!" הוא צועק.
 
מחוץ למערה-
זולג׳ין מחליט לנצל את הזמן שיש לו. הוא בוחן את אחד הקשתים, הזיעה היורדת ממצחו בגלל המתח, האצבע שלו שעלולה להחליק מחוט הקשת כל רגע. לזולג׳ין, שצד בג׳ונגלים, לחכות זה הדבר הבסיסי ביותר. בוא נראה מי יינצח בקרב המבטים הזה.
״אתה באמת חושב שתצליח להביס אותנו מן? אתם שניים ואנחנו ארבע ואיבדתם את יתרון ההפתעה״.
Meta
פעולת תנועה: לומד את גשש ב׳.
מכין פעולה: השלכת גרזן על גשש ב׳ אם הוא מתקיף.
 
בתוך המערה
תגובתו הראשונית של טאריס היא להתנער מהמסעדה, לתקוע בבריון המסריח שמולו חץ...אבל הוא נזכר במה שנלקח ממנו, נושם עמוק, ומתחיל לייבב
''לא, אתה לא מבין! נלחמנו יחד, היינו אחד עם השני! טארקון הוריד את אחד מהם במכה, ואז כולם תקפו אותו ביחד. ניסיתי לעזור לו, כולנו ניסינו, אבל נכשלנו...אני מצטער''
Meta
בלאף
[dice:32sfow2i]712820:0[/dice:32sfow2i]
 
מחוץ למערה
"נראה שזה אתם שאיבדתם את עקרון ההפתעה." אומר אחד.
"ואתה באמת רוצה לבדוק מי יותר מהיר?" שואל השני

בתוך המערה
"נכשלת?!" הוא אומר בכעס. "הוא מרים את ידו ומכניס אגרוף לקיר. "עוף לי מהפנים" הוא אומר. "אלא אם כן יש לך משהו אחר להגיד לי."
 
בתוך המערה
טאריס בולע רוק בעצבנות ''כן, יש לי חדשות. אחרי שברחתי, התחבאתי ושמעתי אותם מדברים על לרוץ לקרוא לאבירים. בקצב שלקח לי להגיע לכאן, יכול להיות שהאבירים כבר עוד רגע נמצאים בפתח. אם אוכל להגיד מה אני חושב...אנחנו צריכים לברוח בדרך חלופית, להסתתר, לדאוג שהאבירים לא ימצאו אותנו. גם אם הם יקחו את הסחורה, תמיד נוכל להשיג עוד. אבל אם הם יקחו לנו את החיים, לא יהיו לנו עוד כאלו''
Meta
בלאף
[dice:3rb8msb2]712825:0[/dice:3rb8msb2]
 
חזרה
Top