• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

OUT
סליחה על העיכוב. ליאור, מזכיר שזאת הפעם האחרונה שאתה משתמש ביכולת הזאת ככה, ולהבא תצטרך משהו פיזי הקשור למי שאתה מחפש כדי למצוא אותו.
IN
במשך דקות ארוכות אייבל מנסה להתמקד בשם הנאמר, אך הוא לא מצליח למצוא את האדם. או שאותו "צבי אלפא" לא נמצא בטווח בו אייבל יכול לחפש, או שבת המחצית נתנה לכם שם מזוייף.
 
"אתם יודעים? אנחנו לא צריכים שלושה שודדים בשביל לקבל תשובות." ליילאני מאיימת על שלושתם, כשהיא שוקלת ברצינות להפסיק את בזבוז הזמן הזה, להרוג את שלושתם ולחזור למשימה המקורית, אך היא מחליטה לתת לזה עוד ניסיון אחד. "תתחילו באידיוט, לא נראה שהוא אומר הרבה." ליילאני מנסה להלחיץ אותם עוד טיפה.

Meta:
[dice:1bjvxzay]712010:0[/dice:1bjvxzay]
מניח שמישהו יתקרב אליהם עם סכין, אז יתרון:
[dice:1bjvxzay]712010:1[/dice:1bjvxzay]
 
אתם משאירים את שלושת הגנבים מאחור, חוזרים לאורווה המקומית, וממשיכים במסע בינות גבעות ירוקות. לאורך היום השטחים הפתוחים מתחילים להתחלף בעצי מחט גבוהים, כשאתם נכנסים ליער דראסט. בלילה אתם מקימים מחנה בין כמה עצים בצידי הדרך וישנים במשמרות. הלילה עובר בשקט.
כשאתם ממשיכים את המסע למחרת, אתם מוצאים את עצמכם על הדרך לדראסטבאר, עמוק בתוך היער. בשעות הצהריים המוקדמות, כשאור השמש האביבית זורח בין ענפי העצים בעצלנות, אתם שמים לב לדמות שרצה לכיוונכם מהכיוון הנגדי של הדרך. הוא נראה דמוי אנוש, אך כשהוא רץ זרועותיו משתוללות באוויר בשיגעון מסויים, כמו קוף שמח. כשהוא מתקרב מעט, אתם מזהים פרטים נוספים - עורו של היצור לבן ורקוב, הוא קירח לגמרי ולבוש במכסה חלציים בלבד. לשון ארוכה משתרבבת מפיו, נעה באותו טירוף כמו ידיו. האם יכול להיות שזה אל מת? ולמה נראה כאילו הוא רץ לכיוונכם?

רק למי שיש התמחות בדת
כשהיצור מתקרב עוד מעט, אתם מצליחים לזהות אותו מלימודיכם השונים - זהו גועל. עם זאת, עובדה זאת לא הגיונית בעליל - גועלים בדרך כלל מסתובבים בלילה, בקבוצות, מחפשים מזון לטרוף. מה גועל עושה באור יום, לבדו, על דרך ראשית?
 
ליילאני מריחה את האוויר כשהיא רואה את הייצור המתקרב, מזהה מיד שמדובר בגועל ואומרת לאחרים: "אם יש גועל אחד בסביבה כנראה יש עוד כמה". ולכן, בלי לחשוב יותר מדי היא שולפת את חרבה ומגינה ומסתערת לעבר הייצור בצעקה "למען החופש והחלום!".

meta:
משתמש ב- divine sense.
אם זה רלוונטי (כלומר הגועל ממשיך לרוץ לעבר ליילאני): התקפה: 15+5 = 20. נזק: 6+5=11
 
ליילאני קופצת מהעגלה, מסתערת אל עבר היצור וחותכת את חזהו בקשת ארוכה. עוצמת המכה מעיפה את היצור מטר אחורה והוא נופל על גבו. "רגע! לא לפגוע בת'אדיוס! ת'אדיוס חבר!" אומר הגועל לפתע בקול צרוד וחלול, ומבט של פחד על פניו. דיבור ופחד הן שתי תכונות שאינן נפוצות אצל גועלים.
 
חזרה
Top