• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

התנדבות לעמותה ולגופים אחרים בתחום המשחקים

המפקד, ממש נדמה לי שאתה מתבסס על מידע לא עדכני ולא מדויק, כי רוב (ואולי כל) האנשים הלא-נחמדים שאני מכיר שפעם היו בעמותה, כבר יצאו ממנה. והם לא יצאו ממנה בטעות, אלא בתהליך שחברי העמותה היו שותפים לו. הדרישה שלך גם לא ריאלית בשום קנה מידה של מתנדבים שאני מכיר. אני לא רואה שאתה יוצא בקריאה לסגור את שבטי הצופים ברחבי הארץ כי בוגרים מתחילים עם קטינות, לאסור על קטינים להיכנס לבתי-כנסת כי יש רבנים שהתעללו מינית בנערים או לסגור את הצבא כי תת-אלוף אנס את הפקידה שלו.

בנוסף, מהנסיון שלי בכנסים (גם של העמותה) אני לא רואה את הקריפים יותר מאשר אם אני מסתובב ברחובות ראשון לציון, ששם הסיכוי שלי להיתקל במישהו מגעיל ברחוב גדול בהרבה מאשר להיתקל במישהו כזה בכנס. כמובן שהסיכוי הוא לא אפס, אבל כמו שנאמר במקום אחר - הפתרון היחידי לא לפגוש אנשים מגעילים/לא-נחמדים/קריפים זה לנעול את עצמך בבית.

לדעתי העמותה עשתה כברת-דרך מהותית קדימה, ואני אחזור על זה - המידע שלך לא מעודכן מהנסיון שלי וחבל להפיץ אותו בכזה נחרצות. זה פשוט גול-עצמי. אני מאמין שכולנו נרוויח מזה שהתחביב ישגשג בארץ.

אביעד, אשמח לדעת כמה אנשים קריפים אתה מכיר אישית שהם חברים (בהווה) בעמותה, בכמה כנסים ראית יחס לא נאות למשתתפי הכנס, וכך הלאה. התחושה שלי היא שאתה כותב דברים ששמעת מצד שני או שלישי, ומפיץ אותם כאמת. והם פשוט חוטאים לאמת. יש כאן פספוס ענק לטעמי של כל התרומה (האמיתית) של העמותה לאנשים ולתחביב בארץ. אפילו אם כן, לא כולם שם נחמדים או צדיקים. וחלק מאנשי העמותה בעבר ואני בטוח שגם תמצא כאלה בהווה הם חראות - כמו בכל המקום.
עדיין זה לא צידוק לציניות.

אני חייב לשתף כאן נושא דומה שקראתי ב BGG שבו מישהי שיתפה סיפורים על כך שגנבו כסף מדוכנים ב Essen והיא הופתעה לגלות איך בתחביב הנהדר של משחקי לוח יש גנבים. התגובה של כולם שם הייתה דרך-אגב "צאי מהסרט שאת חיה בו" לגבי כך ששחקני לוח הם כולם צדיקים.
https://boardgamegeek.com/thread/2082665/stealing-booths
 
אולדמן
סוף סוף יש כאן מישהו שמדבר לעניין בשבח העמותה.
אני מדגיש שוב - אין לי מושג על העמותה, ולא פגשתי חברים בה מעולם.
כי בעצם בהתחלה הבעתי באגודה למשחקי תפקידים אמון מלא, בעקבות זה שהיא תומכת בגלגול גורלי, וטענתי שאני בוטח בגוף הזה.
אחר כך בא המפקד ואמר שיש אנשים קריפים באגודה, וmde בא והודה בזה בפה מלא, ורק אמר שאף על פי כן טוב להתנדב שם. ואז גם נקסטורל הצטרף לחגיגה והודה בזה, אם כי בצורה יותר מסויגת ופחות חד משמעית.
ורק עכשיו הגעת ואמרת שהאגודה כבר בסדר. זה מה שרציתי לשמוע. אתה גם טיפוס יותר אמין מהמפקד בעיני, בין היתר כי פגשתי אותך אישית ואתה מוכר בארץ בתור המארגן של דרקוניקון ומוציא ספרים לאור.

אחזור על עצמי - עכשיו כשאני שומע מישהו אמין שמכיר את העמותה מבפנים ואומר שהיא כבר השתפרה - אני יוצא מהדיון הזה. ברגע שיש ויכוח על המציאות שאין לי בה מושג אין לי מה להוסיף כאן. כל עוד המציאות הייתה מוסכמת על כולם - יש אנשים קריפים באגודה - והשאלה הייתה אם כדאי להצטרף ולשנות - התשובה שלי שלילית. לגבי השאלה האם יש אנשים קריפים בעמותה - אני לא יודע את התשובה.

לכן אני יוצא מהדיון הזה. אין לי מה להוסיף כרגע.

בנושא המציאותי אן לי מושג.
בנושא העקרוני (בהנחה שאכן יש באגודה אנשים קריפים) הבעתי את עמדתי בצורה מספיק ברורה, ולא נראה לי שאצליח כרגע להשתכנע מעמדת הצד השני בכל מקרה.


תודה
 
חזרה
Top