• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

גנזך דמויות הזמן

The Time

פונדקאי ותיק
אני אוהב לבנות דמויות. אני עושה את זה בנסיעות משעממות באוטובוס, כשאני שותף כלים, כשאני שומע מוזיקה או סתם כשבא לי לנקות את הראש. יש בזה משהו תרפי. החוקים מספקים את המבנה שבתוכו אפשר לאלתר - זה קצת כמו שאני מדמיין שאנשים שיודעים לנגן מאלתרים סביב מקצב או סולם מסויים.הנושא הוא אשף, הסגנון הוא נווד, איך אפשר לבנות אותו בצורה הכי מעניינת?
ומאחר ואני בונה דמויות מידי פעם בכל מקרה, החלטתי גם להוציא אותן מהראש ולכתוב אותן.
בורכים הבאים לגנזך דמויות הזמן! אני אשתדל לפרסם בעץ הזה דמות על בסיס פחות או יותר שבועי, אבל זה גם עלול להיות הרבה יותר או הרבה פחות. הדמויות יהיו לפי הפורמט:

שם הדמות - הקונספט (האם שוחק אי פעם, [מהדורה])
הסיפור של הדמות: מי זה לעזאזל
השראה:סיבות לשחק את הדמות\ להשתמש בו כדב"ש
נתונים:
  • מקצוע, גזע ורקע
  • תכונות
  • מיומנויות
מסלול התקדמות:

קוד:
[u]שם הדמות - הקונספט (האם שוחק אי פעם, [מהדורה])[/u]
[u]הסיפור של הדמות[/u]: מי זה לעזאזל
[u]השראה[/u]:סיבות לשחק את הדמות\ להשתמש בו כדב"ש
[u]נתונים[/u]:
[list][*] מקצוע, גזע ורקע
[*] תכונות
[*] מיומנויות[/list]
[u]מסלול התקדמות[/u]:

אם הכל יילך כמתוכנן, אני גם אוסיף בהודעה הזאת אינדקס עם קישורים לכל הדמויות, וכל אחד גם לרשום דמויות משלו כאן או בעץ משלו ואני אוסיף אותן לאינדקס הגנזך.

אינדקס הגנזך:
ברנדס - אל תזלזלו בגמד הברברי [5]
 
ברנדס - אל תזלזלו בגמד הברברי (שוחק בחד"פ, [5])
הסיפור של הדמות:
ברנדס בן הנפח (או בקיצור ברי) גדל בתור הגמד הכי טיפש והכי חזק בכפר כורים גמדי בהרים. הוא צעיר מאוד במונחי גמדים, מה שאומר שיש לו עשרות שנים של רקורד בתור מתבגר פרוע. הוא בקושי יודע לקרוא, ככל הנראה היה שיכור הכפר אם הכפר היה גדול מספיק לפתוח מסבאה, והוא מתקוטט עם רועי הצאן האנושיים על בסיס קבוע. הוא חצוף, טיפש, ושימושי מאוד כשאתה רחוק מהציוויליזציה וצריך שדברים ייעשו.
השראה:
ברי הוא ניסיון לבנות את הברברי האולטימטיבי, בלי שריון ובלי שכל, שיכול לפתור בעיות עם כושר וכוח פיסי. הרעיון פה הוא לא בהכרח לפתור כל בעיה עם פטיש – בגלל הוא לא משוריין ברי יכול לטפס, להתגנב, לזנק ולשחות ועדיין להיות שימושי כמחסום פיסי בין הקוסם לצבא של זומבים. מה שכן, אם כבר נשלפו הגרזנים, ברי יכול למרבץ טוב מאוד, והוא גם מוצלח בהיאבקות. משהו שלא יצא לי לנסות, אבל ברי יהיה מצוין בו, הוא לנצל את השילוב בין הכוח הפיסי לחכמת הסלעים של גמדים בשביל לפרק את שדה הקרב בדרכים שימושיות – לשבור עמודים ולהפיל אותם על האויב, למוטט את המערה, להתחיל מפולת סלעים, וכולי.
לא יצא לי להשתמש בברי כדב"ש, אבל הוא יכול להיות מצוין כמכשול שקשה מאוד להתגבר עליו בכך שמנסים להוריד לו את כל נקודות הפגיעה, אבל יחסית קל להטעות או להקסים - המקבילה המתורבתת של השומר העוג הגנרי.
נתונים:
  • ברברי, גמד, גיבור עממי
  • כוח 17, חוסן 16, זריזות 14, תבונה 8, חכמה 10, כריזמה 10
  • שליטה בהצלות חוסן וכוח. שליטה בהישרדות, טיפול בחיות, אתלטיקה ואבחנה. שליטה ברכבים, כלי נפח, וכלי בנאי.
מסלול התקדמות: ברי שימושי כבר מהדרגות הראשונות בלרסק לדברים את הפרצוף עם מקבת, אבל הוא מתחיל להיות מפלצת אמיתית בין דרגות שלוש לשש – הוא יכול לבחור לקחת את טוטם הדוב בדרגה שלוש ולהוריד בחצי את כל מקורות הנזק כמעט בזמן שהוא זועם, ועם מאגר נקודות פגיעה מפלצתי של 10 לדרגה, טוב, אין לו הרבה מה לחשוש מנזק. בדרגה ארבע הוא יכול לקחת את הכישרון שנותן לו התמחות באתלטיקה ולהתחיל להיאבק עם ענקים ודרקונים בלי לחשוש, וכשהוא מגיע לדרגה שש הוא יכול להקחת יכולת נוספת מטוטם הדוב שיחד עם הכישרון נותן לו להזיז ממקום למקום טון של משקל במו ידיו, ויתרון לכל בדיקות הכוח שנועדו לשבור דברים – שתי יכולות שביחד יתנו לו לנצל את ההיכרות של גמדים עם סלעים למקסימום בשביל לשבור את שדה הקרב בדרכים שימושיות.
 
חזרה
Top