• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ הרשמה [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - משחק המשך לבני המפלצות

זה אומר שכרגע יש לי שישה שחקנים. אם עוד שחקן ישלח דף דמות, אני אצטרך לבחור את מי להוציא, אבל כרגע כולכם תיכנסו.
זאת אומרת שאתה אדם אחד (חשבנו שאתה קבוצה של אנשים עם אותו החשבון :))

נ.ב. אם יש לך וואטסאפ, אשמח אם תשלח לי בהודעה פרטית את מספר הטלפון שלך שאוכל להוסיף אותך לקבוצת הוואטסאפ של המשחק.
 
לא, אנחנו אדם אחד.

נ.ב: זה חובה? ההעדפה שלי היא שלא לשתף מספרי טלפון... מסיבות ברורות, אבל אם זו חובה בשביל המשחק, אעשה זאת.
 
סליחה על הדאבל-פוסטינג, אבל...
שאלה רנדומלית שגיליתי שחשובה; האם בעולם הזה קיימים דברים כמו אלכוהול, סיגריות, סמים?
ועוד שאלה- האם למידת הקסם עולה כסף? ואם כן, איך אפשר להרוויח כסף בעולם? האם יש עבודות?
 
סמים וסיגריות עוד לא הומצאו. זה עולם פנטזיה. אלכוהול כמובן קיים (והרבה ממנו), מיין ובירה ועד משקאות גמדיים שאיש לא מעז לגעת בהם.
למידת קסם עולה כסף ולא עולה כסף. אין 'בית ספר לקסם'. כל מקום מלמד קסם בדרכו שלו. אתה יכול למצוא מישהו שילמד אותך קסם תמורת המון כסף, ללמוד לבד בחינם, או להתלמד אצל מישהו תמורת סכום נמוך. כל אחד מלמד בדרכו.
וכן, יש עבודות בעולם הזה. אחרי הכל, לא כולם בעולם קוסמים. אתה יכול לעבוד אצל כל בעל מלאכה כעוזר, אצל כל אחד כמשרת/עוזר/שוליה, או בכל מקום עבודה אחר שלא תלוי בטכנולוגיה.
תחשוב בהגיון לפני שאתה שואל בבקשה.
 
רקע (קצת יותר מפורט):
קיי ננטש על ידי הוריו בגיל צעיר מאוד [בגיל 3], עד היום הוא לא יודע למה. במשך תקופה מסוימת הוא התגורר ברחובות ואכל מפחים, עד שבית יתומים כלשהו לקח אותו אליו. בית היתומים היה די עני, אבל לא מתעלל מאוד. אם כי קיי היה תינוק די שמנמן, בבית היתומים תמיד היה חסר אוכל, כך שהוא הרזה הרבה. אפשר לראות את עצמותיו, גם בימים אלו, בקלות רבה. בגיל שבע, הוא החל ללמוד על קסמים ועל הרקע שלו, על הוריו וכו'. בגיל שש עשרה הצטרף למועצת הקסמים. בבית היתומים אף פעם לא דיברו על למה ההורים שלו אינם, אבל מכיוון שכל השאר היו יתומים והוריהם היו מתים, קיי הניח שגם שלו מתים. זה יצר זיקה חזקה אל מקצוע הבריאות והרפואה (כי האמין שרפואה מונעת מוות). הוא נהג לקרוא ספרי ביולוגיה וללמוד אנטומיה וביולוגיה ברמה גבוהה, והתחיל ללמוד רפואה (על מנת להיות רופא) כדי לכפר על כך ש, לדעתו, הוא הניח להוריו למות.
כאשר גילה שהוריו לא מתים, אלא עוד חיים ונטשו אותו, הוא החליט שרפואה "פשוטה" היא לא מספיקה לו, ולכן הוא התאמץ מאוד להתחיל ללמוד קסמים. הוא מעולם לא ניסה ליצור קשר עם הוריו לאחר הגילוי שהם עוד בחיים, אבל בלב לבו הוא מאמין ומקווה שאם יבוא אליהם כקוסם מעולה (על אף גילו הצעיר) הם יעריכו אותו ויאמצו אותו אליהם.
כבחור בין שמונה עשרה, היו לו כמה מערכות יחסים, הן עם נשים והן עם גברים, שכשלו לאחר שהבין שמערכת יחסים זוגית לא מספקת את הרצון שלו לאהבה הורית. הוא מנסה לעבוד על זה, לנסות להרגיע את הרצון לאהבה הורית כדי שיוכל, בעתיד, ליצור מערכת יחסים עם מישהו/מישהי שיהיו "The One" שלו, אם כי במערכות יחסים רומנטיות, הוא מתנהג כילד בן תשע, מאשר כמו בן שמונה עשרה. הוא מעולם לא עשה דבר יותר משמעותי מלהתנשק על הלחי, והוא לגמרי לא מודאג בגלל זה.
הוא אוהב אומנות. תמיד אהב. בשיעורי הציור בבית היתומים הוא תמיד השתתף, גם כשהיה לו חום וגם כשהוא היה כל כך חלש, שנאלץ לבלות את כל היום במיטה. הוא תמיד היה משרבט, לפעמים אפילו בלי להתרכז בכך, והמורים לאומנות היו מחמיאים לו. כשגדל, הוא אפילו נסע פעם אחת, עם עוד כמה ילדים מבית היתומים, לראות יצירות אומנות אמיתיות שנעשו על ידי מומחים. זה ולהאזין למוזיקה תמיד היו דברים שהוא אהב במיוחד לעשות. הוא מעריץ אנשים שיודעים לנגן טוב או לשיר טוב.
מאז עזב את בית היתומים, הוא לא מתראה עם מה שיוכל לכנות כ"חברים". הוא מנומס לזרים, אבל מעולם לא מתנהג בחברותיות יתרה. זה קשה לו לסמוך על אנשים אחרים, לא דבר מוזר שהתחשב בנטישה שעבר על ידי הוריו בגיל צעיר כל כך. הוא הבעלים הגאה של דירה, לא גדולה במיוחד אבל כן מרווחת ונעימה, שהוא יכול לקרוא לה בית. כאדם שהתגורר מרבית שנותיו עם יתומים אחרים, לעיתים אפילו באותה המיטה, ומעולם לא היה לו דבר שיוכל להגדיר כשלו, ההישג הזה חשוב לו מאוד.

נ.ב: בהתחשב בכך שזה עולם פנטזי, הרגשתי כאילו השאלות האלו הן חשובות כדי למנוע אי הבנות ותסכולים, אפילו של דברים קטנים כאלו. צר לי שמצאת את השאלות כלא נחוצות או כשאלות שעדיף לחשוב פעמיים לפני ששואלים אותן.
 
מה התרבות בעולם? סגנון ימי הביניים? שילוב מוזר בין טכנולוגיה ארכאית לתרבות מודרנית? או משהו חדש? (אני שואל על היבשת, כי אני מניח שאצל הננסים יש משהו ננסי מקורי ומוזר ושבערבות זה לפי שבטים).
 
גוויג
השאלות שלך לא היו שאלות שצריך לחשוב פעמיים לפני ששואלים אותן, הן היו שאלות שכל מי ששיחק במשחק פנטזיה אי פעם וקרא את ההודעה הראשונה אמור לדעת את התשובה עליהן.

דרך אגב, סתם מתוך סקרנות, מה היחס של קיי לאירועי עידן האלים (הקרב של יצירה והצל בפרט)?

חאן - סגנון ימי הביניים, אם תוספות יותר מודרניות (נגיד פמיניזם).
 
ברואי אלף אפל הם ב"צד" של הצל, נדמה לי, כי הצל מעורב בבריאתם (לא 100% בטוח אם הצל יצר אותם או שהם תת-סוג של יצור שהצל ברא)
מקווה שזכרוני אינו מטעני, אם כי אנו משוכנעים שהם בצד של הצל, לגבי קיי... זה קצת מסובך להסביר, אם ברואי אלף אפל הם בצד של הצל, אז קיי לא. למעשה גם אם ברואי אלף אפל הם נייטרלים, התקיפה של היצירה נראית לו כמעשה מיותר, כיוון שהיצירה בראה את הצל. בכל מקרה, אבדן הכוח של היצירה הוא אבדה נוראי, לפי דעתו.

אחרי חיפוש, הסתבר לי שברואי אלף אפל הם רק דומים לאלפים אפלים, אבל איננו בטוחים כמה זה מתבטא.
 
למרבה צערי, הגעתי למסקנה שהערכה של 6 שחקנים זה יהיה משהו שקשה לי להחזיק. אני אתחיל בהרצה לחמישה שחקנים, ואם אראה שאני מצליח לעשות את זה בקלות אולי אוסיף שחקן נוסף.

השחקנים הנבחרים הם:

tkhag1
hell lord
אביעד
הח'אן הטטרי
nautti


גוויג - סליחה שלא קיבלתי אותך, אבל אם יתפנה מקום הדמות שלך מחכה כשחקנית ספסל.
חובב - אם תשלח דף דמות, גם אתה תחכה כשחקן ספסל.

יכולות ישלחו בקרוב, אני פשוט צריך לעבור שוב על דפי הדמות שלכם כדי לקבוע יכולות מדויקות. עץ משחק יפתח היום בצהריים ככל הנראה, או מחר אם לא יהיה לי זמן.

כשהצל מכסה בצילו את העולם, מי יוכל להדליק את האור?
 
יכולות - הל לורד
יכולת בסיסית - קסמי צללים (קסמים פשוטים, עיצוב ויצירת צל, פעולות פשוטות עם קסמים אפלים, שימוש רצוף עלול לגרום לשד להשתלט).
שריון אפל/מעבר צל
להב המוות/הילת קור

שריון אפל: אתה מחזק את שריונך באנרגיה אפלה, מעלה את הגנותיך ועושה נזק חלש למי שפוגע בך. (להפעלה, נשאר כל עוד אתה מתרכז בזה/לא צריך ריכוז במצב שדי)
מעבר צל: אתה משתגר לצל שאתה רואה, נעלם לתוך הצללים (שימוש שני בדקרב גורר צורת צל)
להב המוות: אתה מחזק את חרבך, גורם לה לעשות נזק צללים נוסף.
הילת קור: אתה יוצר הילה של אופל וקור סביבך, ששואבת חיים ופוגעת ביצורים חיים סביבך.

יכולות - אביעד
יכולת בסיסית - גוף מכאני (חסין לרעלים אנושיים ומחלות, עשוי ברזל, נשקים דוקרים עושה לך פחות נזק).
להבים נשלפים/ירי פצצות
רובים מובנים/זרם חשמלי

להבים נשלפים: בעשרה מקומות אסטרטגיים (מרפקים, ברכיים, מפרק כף היד, קצה כף הרגל, השכמות) ממוקמים להבים נסתרים אותם אתה יכול לשלוף לפי רצון. הלהבים במפרקי כפות הידיים באורך של חרב קצרה, השאר באורך של פגיון ממוצע. בכפות הידיים אתה נלחם איתם טבעי, ברגליים ובמרפקים אתה נלחם עם מחסר 2- לקובייה ובשכמות אתה לא יודע להילחם, נועד כדי לחתוך חבלים וכו'.
ירי פצצות: בחזה העליון שלך ממוקמים שני עיגולים (כל אחד מהם בקוטר של בערך 10 ס"מ והם ממקומים בערך בין הכתפיים לצוואר), שכפעולה חופשית יכולים להיפתח וכפעולה רגילה הם יכולים לירות (כל אחד בנפרד) פצצות קטנות.
יש לך שני סוגי פצצות, מכל פצצה שתי פצצות (בכל מנוחה ארוכה אתה מחדש את הפצצות, שתיים מכל סוג זה רק בגלל מגבלות מקום בגוף שלך):
פצצות אש: ברגע שהן פוגעות בחומר, הן מתפוצצות בפיצוץ להבות בפיצוץ של 3X3 (כן אני משתמש במפה בסוף) שעושה נזק בינוני.
פצצות דביקות: אלו פצצות מופעלות נשמה, שמתפוצצות כאשר יצור חי (אתה לא נחשב יצור חי בשבילן) נוגע בהן. הן עושות נזק דומה לאחרות אבל מתפוצצות בפיצוץ של משבצת אחת, במידה והן פוגעות באדם הן מתפוצצות ישר, אם לא הן נשארות שם ומשמשות כמוקש.
אתה שולט בירי של שתי הפצצות, אבל (כמובן) בעל סיכוי לפספוס.
רובים מובנים: בכתפיך יש שני רובים מובנים, שנשלפים לפי רצון. אתה יכול לירות בהם כפעולה רגילה, ברובה אחד כל פעם בלי בעיה או בשניהם ביחד עם מחסר 2- לקובייה (לכל ירייה).
יש לך 10 כדורי רובה שמתחדשים במנוחה ארוכה.
זרם חשמלי: אתה יכול להעביר זרם חשמלי בגוף שלך, שעושה נזק מסיבי ליצורים שבאים איתך במגע. אתה יכול להשתמש ביכולת כרצונך (כפעולה רגילה), אבל אם תשתמש בה פעמיים או יותר בהפרש של 10 דקות או פחות אתה עלול לקבל קצר מערכות.

הבהרה: היכולות הינן קסומות (טכנומאגיות). הפצצות והרובים מופעלי קסם, וכך גם הזרם החשמלי. הלהבים אינם קסומים אבל המכונה ששולפת אותם קסומה. לכן אתה יכול לחדש את התחמושת שלך כרצונך במנוחה ארוכה: קסם יצירה יוצר אותה.

עוד משהו: עכשיו, כשאני חושב על זה, אין סיבה שהצבא יחמש אותך בכלי נשק.

יכולות - נאוטי
יכולת בסיסית: סיר קסום (מייצר נוזלים פשוטים, משקאות אלכוהוליים או תערובות כפעולה רגילה, לא מייצר חומרים קסומים או אקזוטיים במיוחד.
תערובת מתפוצצת/תערובת מרפאת
הראשון על חשבון הבית/ניטרול שיכורים
תערובת מתפוצצת: אתה יודע לערבב חומרים בצורה הנכונה כך שתיצור תערובת מתפוצצת. את התערובת אתה יכול לאגור בבקבוקים, ואחרי שהיא תעמוד שעה בבקבוק סגור היא תהפוך למוכנה ותתפוצץ במגע עם האוויר. לא מומלץ להחזיק יותר מדי בקבוקים או שאחד עלול להתפוצץ בתיקך. הפיצוץ הוא באזור של 3X3, בקרבות עם מפה.
תערובת מרפאת: אתה יודע לגרום לסיר להכין תערובת חומרים שמרפאת את פצעיו של מי ששותה אותה.
הראשון על חשבון הבית: פעם בתור, אתה יכול להכין תערובת כפעולה חופשית במקום פעולה רגילה.
ניטרול שיכורים: אחרי שנים של ניטרול שיכורים בפונדק, אתה יודע לתת לאנשים מכות במקומות הנכונים כדי לשתק אותם ולעלף אותם. בפגיעה מוצלחת, בנוסף לנזק מהאגרוף שלך האויב צריך להציל או לאבד את תורו הבא, כשההצלה יורדת ככל שהוא יותר שתוי.
ניתן להשתמש ביכולת זו פעם בקרב.

הבהרה: בתור, אתה עושה פעולה רגילה, זז ועושה כמה פעולות חופשיות שבא לך (בגבול הטעם הטוב).
מזכיר: אתם בוחרים אחד מהזוג הראשון ואחד מהזוג השני. הם ממוינים בכוונה ככה, ואי אפשר לבחור את שתי היכולות באותו הזוג ואף אחת מהזוג האחר.

אני ממליץ לנאוטי ולאביעד לדבר אחד מעם השני על היכולות, יש לכם יכולות דומות וכדי שלא תיקחו יכולות דומות מדי ביחד.
 
חזרה
Top