• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

צל האש הקורנת מתקדם קדימה, צועד בנינוחות בגופו של מונרו-אך מהיר יותר משהאביר היה בחייו. הוא מביט בארזיוס, מחייך חיוך מאוזן לאוזן.
"לא באמת חשבתם שתוכלו לעצור אותנו, נכון?" הוא שואל.
"לא חשבתם שלא נהיה מוכנים לזה?" גופו של סארין ממשיך את המשפט, "שהחבר שלכם ינסה לחבל בטקס בכזו גסות?"
"אנחנו יצרנו את הגוף הזה. נתנו לו חיים שניים, כי היינו זקוקים לגוף חי."
"אך ללא נשמה, לא. היינו צריכים גוף ריק, אך חי." בזמן שגופו של סארין מדבר, הצל השולט בגוף של מונרו מרים את ידו אל עבר הגמד, מאגרף אותה, והגמד מרגיש את לבו קופא בחזהו.
"אז לקחנו גוף ריק, החזרנו את הנשמה אליו זמנית. כממלאת מקום, שתשאיר אותו חם." עם כל צעד שגופו של מונרו לוקח, האוויר נהיה קר יותר. וכעת, הבל הפה שלו נותר באוויר, מבהיר שלא מדובר בגופה אל-מתה, אלא ביצור חי ונושם.
META
התקפות נגד ארזיוס:
לב מקרח: 26 נגד דרג"ש, 11 נזק חבטה ועוד 14 נזק קור ומוות.

שינויים בשדה הקרב:
נוכחות מקפיאה: הטמפרטורה צונחת ל15 מעלות צלזיוס.

תור קאלי.
 
עם כל חלק שחלף במסע הזה, כל צעד שעשתה ביבשת הארורה הזאת, קאלי הבינה יותר ויותר את המשמעות של לשרת את אל הכאב. המאבק באכזריות ובזוועות, ההגנה על חסרי ישע, ובעיקר ההקרבות הנדרשות, אלו לא דברים פשוטים. נכון, הם לא תמיד זוהרים ומלאי תהילה כמו האגדות שליוו את קאלי בילדותה. אבל הם גם לא רק מכוערים ומלאים במוות כמו שמונרו דיבר עליהם, לא תמיד. הם גם וגם. סבל ואומץ, סיפור טוב זקוק לשניהם. לשאת את הכאב למען מטרה צודקת, אין פעולה נכונה יותר מזאת. אמא שלה לימדה אותה את זה.
וכעת, הפעולה שקאלי צריכה לעשות קשה מתמיד. רגעים יקרים מפז, כאלו ששימוש נכון בהם יכול לשנות את גורל העולם, חולפים באיטיות כשקאלי מהססת. מעטפת הקרח שהגמדה כלואה בה מתחילה להיסדק. צבעי הקרב מרקדים מסביב - צללים אפלים שנלחמים בקרניים כסופות ולהבות אדומות. הרמך שמתחתיה נע בחוסר סבלנות, מחכה להוראה. וביחד עם השניות שמתבזבזות, דמה של פארימה זולג לקרקע. טיפה, אחר טיפה, אחר טיפה. אין זמן לנסות לייצב אותה, זקוקים לקאלי בקרב. וגם אם היא הייתה מצליחה, אין לדעת אם פארימה לא תמשיך להילחם בהם. ההחלטה הייתה קלה יותר אם לא היה כל כך ברור לה מה היא צריכה לעשות.
קאלי דוהרת קדימה, מנפצת את הקרח וההיסוס שלכדו אותה. הילתה היא סופה בוערת של דם ואש, התגלמות ממשית של היגון והזעם שמתפרצים ממנה. יחד עם החלטתה, אורה של לייסטראברם ניצת מחדש. קאלי עוברת על פני ארזיוס, לוקחת רק רגע להתבונן בצורתו האמיתית של חברה. כשהיא מגיעה אליו, קאלי חוסמת את התקפתו של הצל בעוצמה כזו שהמישורים כמעט נשברים שנית. כשהלהבים מצטלבים ומבטיהם נפגשים, קאלי מכריחה את עצמה לראות את הצל, רק אותו, כשהיא מביטה בעיניים של סבסטיאן.
"כל הנצח בו הייתם בריק שבין העולמות, הוא הגיע לכם, תועבות. אני אחזיר אתכם לשם, ואוודא שלא תצאו לעולם." הלהב שבידיה קורן בכוח שמיימי, מזכיר לצללים את כוחם האמיתי, הכוח עליו שלטו לפני עידנים. היא בכלל לא מנסה למצוא פרצה בהגנות של יריבה. קאלי דוקרת את הצל בעוצמה שתספיק לנפץ כל חסימה מצדו.


Meta
הנמר נע לI-J,12-13.
התקפת טופר של הנמר על צל של אש קורנת: 8+6=14. מניח שלא פגע.
מטיל thunderous smite, בהתקפה המוצלחת הבאה של קאלי המטרה חוטפת 2ק6 נזק רועם וצריכה להצליח בהצלת כוח כדי לא להידחף 10 פיט וליפול שרועה.
קסם פרא: 13. גלגול ק100: 13. הממ.
יתרון כנגד יצורים קטנים מהרמך עליו קאלי רוכבת.
התקפה ראשונה נגד צל של אש קורנת (עם יתרון): 15+2+3+4=24
משתמש בסמייט ומנצל סלוט מדרג 3, משמע עוד 4ק8 נזק קורן.
נזק: 2+4+2+2+3+1+6+8+8+7+1=44, 26 מתוכו קורן, 7 מתוכו רועם.
שנייה (גם עם יתרון): 13+2+3+4=22
נזק: 6+5+3+2+2=18, 2 מתוכו קורן.
סה"כ 62 נזק. לא רע.

נתונים
נק"פ קאלי: 86/100
סלוט 1: 3/4
סלוט 2: 2/3
סלוט 3: 0/2

השפעות:
תוסף 3 להצלות.
עמידות לנזק אש וקורן.
קסם פראי: לגלגל ק20 בכל הטלת קסם, בכישלון (ד"ק 15) לגלגל ק100.
 
קסם פראי: קאלי מטילה "בלבול" כשהמשבצת בו היא נמצאת היא משבצת המוצא של הלחש.
כל יצור ברדיוס 10 פיט ממנה (משמע: היא, ארזיוס, הנמר, ו-צלה של אש קורנת) צריך לגלגל הצלת חוכמה בד"ק 15, או להיות מבולבל.
כאשר מבולבל, היצור צריך לגלגל ק10 בתחילת כל תור, ולפעול לפי התוצאה:
1. היצור מנצל את כל התנועה שלו כדי לנוע לכיוון רנדומלי, ולא יכול להשתמש בפעולה שלו בתור הזה.
2-6. היצור לא נע או פועל בתור הזה.
7-8. היצור משתמש בפעולה שלו כדי לבצע התקפת קפא"פ נגד אויב רנדומלי בהישג שלו. אם אין יצורים בהישג שלו, היצור לא עושה כלום בתורו.
9-10. היצור יכול לנוע ולפעול כרגיל.

הצלה לצל: 14+3= 17, הצלחה.

קאלי צריכה להציל- בכשלון, היא מבולבלת וצריכה להמשיך את תורה לפי תוצאת הק10.
בהצלחה, היא צריכה לגלגל ק20 פעם נוספת כדי לבדוק אם הסמייט שלה מפעיל גם כן את הקסם הפראי.
 
התקפתה הראשונה של קאלי הייתה אמורה לבתק את ידו של הצל מזרועו, אך להפתעתה- היא מגלה שהחרב עוברת היישר מבעד לצל כשהמרחב סביבה מתעוות, מותירה רק כוויה קלה על ידו של מונרו.
"תועבות?" הצללים אומרים מגופו של סארין, "האם זהו דבר כה מתועב? לרצות לחיות?"
"הסתכלי סביבך קאלי ארדוגן. האם אנו התועבות," פיו של מונרו נע, קולו נשמע מבעדו, אך יש בו משהו אחר. נוכחות עוצמתית יותר.
"-או בני התמותה שרימו את המוות?" המשפט נמשך בקולו של סארין, דבר שלא אמור להיות אפשרי. הקורבן של סארין היה אמור למנוע זאת. הזד קרע את מיתרי הקול שלו מגרונו, ביתק את הלסת התחתונה שלו. אבל הצללים מתעלמים מזה, והשריון האפל המכסה אותו כעת מכסה גם את החלק התחתון של ראשו- את הפצע, והצלקת.

"כל מה שאנחנו רוצים, חושקים, אווים, חומדים בו, זה גוף, וחיים." צלה של האש הקורנת אומר, הלהבות הערטילאיות סביבו שורפות את קאלי. את נשמתה, הוויתה. "הבי אותם לנו. את חייך." הוא אומר בחיוך, בקול שבור, ונושם. נושם את חומה של קאלי, את אש חייה, האנדרנלין הפועם בורידיה. הוא נושם את חום גופה, את חום נשמתה. והכוויה שלו, אותה כוויה שגרמה לה קאלי, נעלמת. מתרפאת.
META
להבות רפאים: כל יצור שמסיים את תורו בסמוך לצל האש הקורנת, צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 20, או לספוג 1ק4 נזק מוות.
ערך הנק"פ המירבי של היצור יורד בכמות ששווה לנזק המוות שהוא סופג, והצל מקבל נק"פ זמני ששווה לנזק הזה.
קאלי סופגת 2 נזק מוות, הנמר סופג 3 נזק מוות.

גוף ריק: כתגובה, הצל מפחית נזק שהוא סופג ממקור יחיד- מההתקפה הראשונה של קאלי- ל0. נזק קורן מופחת בחצי.
כלומר, הוא סופג רק 13 נזק.


פעולות אגדיות:
שאיבת חום: קאלי סופגת 19 נזק קור והצל מרפא 19 נק"פ.

תור ארזיוס.
 
META
הצלה, 5 טבעי בנמוך, 19 בגבוה, הצלחה
IN
את הצעקות של סבסטאין אף אחד לא שומע. את הכעס שלו אי אפשר להחיל, אבל הוא מרגיש כיצד הוא נזרק, ננטש. הוא מרגיש את הייאוש עופף אותו, מנסה להעלים אותו, לקחת ממנו את כל רוח הלחימה, את כל הרצון.
והוא נכנע, הוא לא יודע מה הוא חשב לעצמו, להתמודד מול אל מת, לתת לו את הגוף שלו, ולהאמין שיש איזה סיכוי שהוא יצליח לשמור על שליטה, לשלוט בכוח בעצמו. שוב נפלת מגדולתך הוא שומע, לא ברור מי אומר, עם זה קולו שלו, של ניקס, או משהו אחר לגמרי. אם מישהו ישרוד את זה, יכתבו עליך ספרים, כיצד הבאת את סוף העולם במו ידיך, ועוד לא היה לך האומץ להילחם. לנסות לעצור את האויב, במקום זה. נתת לו את המפתחות לגופך על מגש של כסף. ממשיך הקול. והוא מרגיש את עצמו נמוג, נעלם. לא תהיה לו מנוחה, הוא לא הולך לחזור לאליסום, לא יחזור לעמוד בפני המשפט ולא ירד שוב במדרגות על בעל הספינה. הוא פשוט יעלם.
ישכח
אני מסרב. הוא צועק, אבל איש לא שומע, אני מסרב להישכך הוא מרגיש כיצד העלים מנסים להשתיק אותו, להחזיר אותו לייאוש. אבל הוא מסרב. הוא ניצב מולם בתועדתו, עירום מכוח ומנשק מולם. חסר סיכוי. כמו שאני תמיד הייתי הוא מחייך במעמקי תודעתו.
"זה הגוף שלי" הוא צועק להם, "אני אשלוט בו, אני אקח אותו מכם, ואותכם איש לא יזכור" הוא רץ קדימה, כמו שהוא רץ בקרב מול שד הזיכרון שלבש את צורתו של דרונור, בקרב הראשון ששיתף פעולה עם קאלי והנזירים. הוא לא נטש אותם אז, הוא לא ינטוש אותם עכשיו.
האגרוף שלו פוגע בדמות הערטליאית.

ארזיוס רגיל להילחם לצד קאלי. הפעם הם ילחמו גב אל גב. הפעם הם ילחמו יחדיו כשווים. ולא כרוכבת ורמך.
הוא מזנק ותוסף מרחק מהצל , בעודו מסחרר את הגרזנים שלו, מוכן להכות בעוצמה בצל. מוכן סוף סוף להשתחרר מהברית שקבלה אותו. הוא יסיים את הקרב הזה ויזכה למנוחה.
אבל הוא לא היה מוכן לזה, הוא עדיין לא התרגל לגוף שלו, הגרזן הראשון שוב מחמיץ את המטרה, בעודו מרים את השני, מוכן להשליחו. הוא מוכן להישבע שלרגע הצל קפא, לרגע בודד הצל היה... במקום אחר. וזה הרגע שלו הוא היה זקוק, בעודו נועץ בעוצמה את הגרזן השני בצל, הוא צועק לגמדה "קאלי, נצלי את הפרצה!"
META
פעולת תנועה נע לH16, ומטיל 2 גרזנים
התקפות ראשנה 11, שנייה 27.
נזק מהשנייה 8 נזק
פעולת בונוס, מעניק לקאלי אפשרות לבצע התקפה בסיסית, או לנוע את המהירות שלה.

צעקות קרב 8/10
נק"פ 55/75
 
לשמוע את קולו של ארזיוס במציאות, במקום בראשה, זו תחושה זרה ומוכרת בו זמנית. אבל לא אחת שמסיחה את דעתה של קאלי. הגמדה תוקפת בתיאום עם ארזיוס, כפי שעשתה אינספור פעמים בעבר.

Meta
התקפה בסיסית בזכות ארזיוס, יתרון כי קאלי על רמך: 15+2+3+4=24
נזק: 6+3+2+3+2=16 נזק, 2 מתוכו קורן.
 
הונג-יי פצוע, המום, בסערת רגשות. הוא לא מאמין שזה אמתי, ואז ברגע אחד, הוא מרגיש את החרב המפלחת אותו, את הכאב החד החודר את עצמותיו, את גופו המתקפל בכאב אדיר. זה אמתי, הכול אמתי, הוא מטורף, אבל מה שהוא רואה מולו זוהי המציאות הקרה והכואבת כפי שהיא לא הכיר אותה. בצעקות כאב, הוא מניף אגרוף אחר אגרוף, מתנגד לזיכרונות, מתנגד לכאב, ואפילו לא מרגיש את הקור המקפיא. מכה אחר מכה, הוא מתקיף, והזאב הרוחני לידו גם הוא נושך ותוקף את האויב. הם יצור אחד, אך הם נראים כשניים, והונג-יי עם כול מכה רק נזכר במה שקרה לו. רק מבין כמה הוא שבור מבפנים. היקום נשבר עוד קצת מסביבו, ובועות של חומצה ממלאות את האוויר, בעוד שהנזיר מוציא את כול הרגשות השליליים שלו החוצה.

"לך, לך, לך!" הוא צועק לו בכעס, אבל הוא לא צועק זאת לצל, אלא לזאב. במכה יחידה, הוא מעיף ממנו את הצל, ואז רץ במהירות. הוא רץ, מנסה לברוח מעצמו, לברוח מהזאב, רץ לכיוון העולם המוכר, הבטוח. הוא רואה את המים, הכחולים, המרגיעים, ובלי לחשוב, הוא מזנק פנימה, נעלם בין הגלים.

קול הבועות והמים הזורמים מסביבו הוא כרעש, המפריע לפרץ המחשבות, השנאה העצמית, הכעס, הבריחה. הוא משקיט הכול, ולו רק כי הונג-יי מנסה לתת לשקט להיות שם, לתת לשקט לקחת את הכוח. במים, הוא מרגיש הכי בטוח, אך אפילו המים לא יכולים להציל אותו כעת.

META
הצלת חכמה להונג-יי כנגד חרב של זכרונות אבודים (יתרון מהרובד הרוחני): 12+3=15 (גלגול שני 2). הצלחה.
להונג-יי יש עמידות לקור ולמעלות נמוכות בזכות טבעת של חום.
הונג-יי זוכה ביתרון להתקפות כנגד צל של אור חורך בזכות אספקט הכריש הרעב, שכן הוא היצור היחיד שסמוך אליו. הוא סובל מחסרון בעקבות העלטה.

הונג-יי מחדש 5 נק"פ מההתחדשות של דאי-קי.

פעולה רגילה- התקפה במטה
התקפה כנגד צל של אור חורך: 20 טבעי, פגיעה חמורה. בפגיעה 10+4+6=20 נזק מוחץ וקסום.
התקפה כנגד צל של אור חורך: 8+10=18. בפגיעה 4+6=10 נזק מוחץ וקסום.
פעולת בונוס- סערת חבטות
מנצל 1 צ'י.
גלגול קסם פראי: 6. קסם פראי מתרחש.
התקפה כנגד צל של אור חורך: 6+9=15. בפגיעה 4+5=9 נזק מוחץ וקסום והוא לא יכול להשתמש בתגובות שלו עד סוף תורי הבא.
התקפה כנגד צל של אור חורך: 17+9=26. בפגיעה 6+5=11 נזק מוחץ וקסום והוא לא יכול להשתמש בתגובות שלו עד סוף תורי הבא.

קסם פראי: בועות חומצתיות ממלאות את האוויר בטווח של 10 פיט מהונג-יי. כול יצור שזז במשבצות הללו סופג 1ק6 נזק חומצה.

תנועה
הונג-יי זז מהרובד הרוחני לרובד הארצי, אל משבצת O17. הוא נופל אל תוך המים ולא רץ עליהם, ומנסה להסתתר במים.
נזק מבועות חומצה: 4.
התגנבות: 7+8=15.

6/62 נק"פ.
6/10 צ'י.
התחדשות 5. התחדשות זאת עובדת גם לאחר שהונג-יי נופל מתחת ל-0 נק"פ, אך לאחר שהיא פעלה במצב כזה, ההתחדשות נעלמת.
אספקט הכריש הרעב: כאשר האספקט פעיל, אתה זוכה ליתרון בהתקפה נגד אויבים שלא סמוכים לאף יצור מלבדך.

בועות חומצתיות באזור המסומן במפה נמצאות שם עד תורו הבא של הונג-יי.
 
הונג מזנק אל מי הקרח, טבעת החום שלו מאפשרת לו להתעלם מהקור המקפיא. אבל במהרה, הקור הזה מתגבר. החום שבאוויר נספג, נעלם, והמים קופאים. זוהי לא התקררות התדרגתית, המים לא קופאים לאט. רגע אחד- קר, אבל לא יותר מדי. וברגע השני, המים קופאים והטמפרטורות מגיעות לאפס. והונג מוצא את עצמו תקוע כשהקרח דוחף אותו מכל הצדדים, מוחץ אותו בזמן שהעלטה מסביב לצל מתפוגגת, מאפשרת לכם לראות את פארימה גונחת בכאב, החומצה מאכלת את עורה. אבל עדיין, הגמדה לא מתה עדיין. "החרבות," היא פוקחת את עיניה ואומרת בחולשה, "הן יכולות להרוס את המזבח. הדבר היחיד שיכול."

"אתה תצטרך יותר מזה כדי להביס אותנו." הצל המשוריין אומר, מסחרר את חרבו האדירה- העשויה מאופל מוצק. ולבסוף, הוא זורק אותה קדימה- והיא ננעצת באדמה בגבול בין הרובד הרוחני והארצי.

"בשביל להגלות אותנו." הקול ממשיך מגופו של מונרו, שתולש את אחד מגרזני הדם של ארזיוס מגופו. נותן לו ליפול לאדמה- שם הוא נמס לשלולית דם קטנה.

"אנחנו לא נחזור לקיום ההוא."
"קיום שמחוץ לקיום."
"חסר תחושה, חסר טעם או ריח."
"רק מבט, רק קול, רק... טירוף."

מהחרב, צללים מתפשטים. אופפים במהרה את השטח. העץ שמעליו עף דאי-קי, הנמר השן-חרבי, גופתו של מונרו הנשלטת בידי הצללים. כל אלה נעלמים בתוך החשיכה הסמיכה. החזקה יותר מכול חשיכה אחרת שראיתם או הרגשתם. בחשיכה הזו, אתם מריגשים חנוקים. חלשים.

תקשיבו לזה בעיניים עצומות


META
גוף ריק: כתגובה, צלו של אור החורך מפחית נזק שהוא סופג ממקור יחיד- מההתקפה הראשונה של הונג.

התקפות נגד קאלי, הנמר, ודאי-קי:
טירוף החשיכה: חשיכה קסומה ממלאת את האיזור המסומן בסגול במפה.
יצור המתחיל את תורו שם סופג 41 נזק תודעה, או חצי נזק בהצלת חוכמה מוצלחת בד"ק 17.
יצור עם ראיית חושך לא יכול לראות מבעד לחשיכ הזו. אור לא קסום, כמו גם אור שנוצר על ידי לחשים מדרג 8 ומטה, לא יכול להאיר את החשיכה הזו.

פעולות שטח:
נוכחות מקפיאה: הטמפרטורה צונחת ל0 מעלות צלזיוס. הנהר קופא.
כל יצור שנמצא בנהר (משמע הונג-יי) תקוע בקרח ולא מסוגל לזוז. כפעולה, הוא יכול לגלגל בדיקת כוח בד"ק 17 על מנת להשתחרר.
בנוסף, הוא סופג 15 נזק קור, או חצי נזק בהצלחה בהצלת חוסן בד"ק 17.

פארימה מצילה ממוות- 20 טבעי, היא חוזרת לנק"פ 1.
 
IN
גם מי האגם בוגדים בהונג-יי, שמתאמץ לא לשחרר את כול האוויר בריאותיו בבת אחת. ידו עולה מעלה, אך לא עוברת את פני האגם ולא נראית בידי חבריך, בעוד שהקרח מתפשט מסביבו, ורק חום הטבעת משאיר אותו בחיים.

META
להונג-יי יש חסינות לטמפרטורות הנמוכות עד מינוס 45 מעלות. בנוסף יש לו עמידות לקור.
הצלת חוסן כנגד נוכחות מקפיאה: 19+1=20. הצלחה. הונג-יי סופג (לאחר העמידות) 3 נזק קור.

3/62 נק"פ.
6/10 צ'י.
התחדשות 5. התחדשות זאת עובדת גם לאחר שהונג-יי נופל מתחת ל-0 נק"פ, אך לאחר שהיא פעלה במצב כזה, ההתחדשות נעלמת.
אספקט הכריש הרעב: כאשר האספקט פעיל, אתה זוכה ליתרון בהתקפה נגד אויבים שלא סמוכים לאף יצור מלבדך.

בועות חומצתיות באזור המסומן במפה נמצאות שם עד תורו הבא של הונג-יי.
 
מלווה כל התקפה, כל פגיעה, כל מהלומה. סבסטיאן מצטרף להתקפות של החברים שלו. כאשר אלא נאבקים בגופו הגנוב. הוא נאבק במוחו הקודח, הוא מרגיש את הקור מבלי להיות בעל גוף, הוא מרגיש את החשיכה למרות שאין לו עיניים.
שני הצללים מקיפים אותו, לועגים לו.
הכל לשווא אביר קטן הם לוחשים כל המאמץ שלך לא עשה כלום. החברים שלך ימותו, החשיכה תבלע אותם, השכחה תבלע אותך. שני הצללים שולחים זרועות למודעות של סבסטיאן, הופכים את הזכרונות שלו נגדו.

והוא ניצב שוב בשדה הקרב, חיילי המלך מסתערים על השדים, החפש"ים- לא יותר מבשר תותחים, נמצאים פה כדי למשוך את תשומת הלב של השדים בעוד כדי לאפשר למשמר המלך לחסל אותם. מונרו ידע את זה אז, הוא לבטח שיקר לעצמו כדי לא להרגיש רע.
הוא יודע שהוא יסתער קדימה, אחרי החי"ר, הוא רואה את שאר משמר המלך מתכונן, אבל הוא נדחף קדימה, לחזית. הוא שומע את הקולות מספרים על סר סבסטיאן מונרו הדגול, העילית של העילית. הוא מביט בעצמו, לבוש בגדי שק ועפר בעוד משמר המלך רוכבים על סוסיהם.
הוא היה טיפש אומרים הקולות כשהמלך בראש. כבר אז ידעת, כבר אז רצית לומר זאת. כבר אז חמדת בכוח שלו, בכתר שלו... הוא רואה את עצמו, את מונרו מתקרב למלך, את חרבו נשלפת וננעצת בחזהו של המלך. אותו אחד שעמד להורות על הסתערות משמר המלך בחזית, אותו אחד שגרם למותם של כולם. אתה היית עושה את זה יותר טוב. אתה היית ראוי יותר ממנו
הוא נזרק לאחור, לקול תרועות בעוד משמר המלך מסתער אחרון, אלפים מהחי"ר מתים, אבל משמר המלך קוצר בשדים, הוא מונהג על ידי אביר בודד, בעוד השאר מריאים לו. רצית כוח, רצית תהילה. הצללים ממשיכם ללחוש. זורקים אותו מעבר לעבר. הקרב נגמר. שירי תהילה מספרים על האביר הדגול, שלקח את הכתר ואת הניצחון.
תמיד רצית למלוך הקולות אומרים, והם צודקים.
תתמיד היית הכי חכם בחדר הקולות אומרים, והם צודקים.
אתה לא זקוק להם הקולות אומרים, והם צודקים.
סבסטאין רואה עצמו שוב, מלכותי וגאה בעיר הבירה. אנשים כורעים בפניו ברך, שרים לתהילתו. אחיו נמצאים שם, משפחתו נמצאת שם. הוא מתקבל בכבוד וכתר זהב מונח על ראשו.
לרגע בודד, הוא רואה גמדה ושני בני אנוש שם. לרגע בודד הוא מרגיש שהוא יכול להתנער. לרגע בודד הוא מרגיש שהוא יכול לעשות משהו.
אבל הוא מרגיש את משקל הכתר, הוא מרגיש את העוצמה.
זה לא הכתר האחרון שאתה רצית. הצללים אומרים. תן לנו להביא לך גם אותו.
המלך סבסטיאן מרים ידו לקהל. הגמדה ושני בני האנוש יסתדרו לבד. הוא צריך להשיג לעצמו חרב.
 
באינסטינקט של בהלה, דאי-קי פורש את כנפיו וטס במהירות למעלה. מהר מאוד הוא מוצא עצמו מחוץ לחשיכה. הוא נושם נשימה עמוקה, מרגיע את רוחו, ותר במבטו אחר מונרו וסארין, או השרידים שלהם, ליתר דיוק.
הם עדיין בתוך החשיכה, הוא מבין, הם לא יכלו להתרחק. הוא שולח את ידו קדימה, ואור ענק יוצא מכף ידו, טס במהירות לאזור האחרון בו חבריו-לשעבר נראו. האור מתפצל למאות חלקיקים קטנים יותר, פוגע בעוצמה באדמה ומאיר אותה, גם אם לשבריר שנייה, באור בוהק ומסנוור. בעוד הגוויות של חבריו נכוות ונשרפות באור, קאלי והרמך שלה לא נפגעים כלל.
דאי-קי שולף שיקוי כתום מכיסו, ושותה אותו, להבות קטנות יוצאות מדרכי הנשימה שלו כשהוא נושף.

META
הצלת חוכמה:
1ק20 ק 7 = 27
דאי-קי נע 20 פיט למעלה, למשבצת G9.
מנצל "כוכב נופל" על משבצת G12.
כל אויב בטווח 3 משבצות משם (כלומר צילו של אור חורך וצילה של אש קורנת) מגלגל הצלת זריזות בד"ק 15 או חוטף 23 נזק אש (חצי בהצלחה).
שותה שיקוי נשיפת אש (שמסתבר היה לי כמעט מתחילת הקמפיין).
מחדש 5 נק"פ.

נק"פ: 51/66
צ'י: 7/7
ידיים מרפאות: 70/70
 
כדור האש נבלע בעלטה, אבל אפילו האור הבוהק שלו לא מסוגל לחדור אותה. וגם כאשר הפיצוץ נשמע- אתם לא יכולים לדעת במי הוא פגע, אם בכלל. עם זאת, הוא בבירור לא הצליח לחסל את הצללים. הטמפרטורה ממשיכה לרדת, עוד ועוד, גורמת לכם לרעוד. להבל הפה שלכם להתלות מולכם. אתם לא לבושים מתאים לטמפרטורה הזו- ולמה שתהיו? לפני דקות אחדות, היבשת הייתה לוהטת.

בינתיים, בחשיכה הקסומה, קאלי מרגישה את הקור. החום עוזב את גופה, נשאב ממנו. ורגע לאחר מכן, היא מרגישה אותו שוב. הפעם, בשני פרצי כאב פתאומיים. האחד מרגיש כמו הצלפת שוט, אך השני כואב בהרבה. כאילו הלב הפועם שלה קופא,יחד עם כל הדם שבגופה, שדוקר כל עורק ווריד בו באותו הזמן.
META
פעולה אגדית:
בסוף תורו של דאי-קי, צל האש הקורנת משתמש בשאיבת חום על קאלי.
קאלי סופגת 22 נזק, והצל מרפא 22 נק"פ.
===

נוכחות מקפיאה: הטמפרטורה יורדת למינוס 15 מעלות מתחת לאפס. כולם צריכים לגלגל הצלת חוסן בד"ק 10 או לחטוף דרגת תשישות אחת.

התקפות נגד קאלי:
לצל יש יתרון בהתקפות כנגד קאלי מכיוון שהיא עיוורת בחשיכה.
הלקאה קפואה: 22 נגד דרג"ש, בפגיעה, 17 נזק קור וחותך.
לב מקרח: פגיעה קריטית. 19 נזק חבטה ועוד 30 נזק קור ומוות.

תור קאלי.
שימו לב שכל עוד אתם נמצאים באיזור החשיכה הקסומה, אתם נחשבים כעיוורים.

לעצמי:
צל אור קורן בE8.
 
קאלי לא מסוגלת לראות את הקרניים הכסופות שדאי-קי שולח, אך היא בהחלט מרגישה אותן פוגעות בצל שמולה. ההדף שדוחף כנגד גופה, הרעש מחריש האוזניים, אפילו ריח הבשר שנצלה. לרגע יחיד היא שמחה על כך שהחשיכה מסתירה את גופתו של מונרו. אך התחושות האלו אפסיות לעומת הקור שאוחז בעצמותיה. בכוח רצונו, הזוועה שנמצאת בגוף של סבאסטיאן גורמת לדמה לקפוא. היא כמעט מרגישה את ידו אוחזת בליבה, סוחטת ממנו את כוח חייה. קאלי נופלת כשהנמר שמתחתיה מתפוגג, מאבדת הכרה עוד לפני הפגיעה בקרקע.
התחושה של אור כסוף ורך, שקורן לעברה, כבר מוכרת אחרי כל כך הרבה קרבות. כוחו של דאי-קי לא מעוור כמו אורה של לייסטראברם, או בוער כמו ההילה של אמה. אך דווקא הוא מחזיר אותה להכרה.
לוקח לה רגע בודד כדי להיזכר איפה היא. קאלי מתגלגת הצידה כשהלהב האפל חולף לידה. היא קמה על רגליה, בקושי מגיבה בזמן כדי לחסום הנפה נוספת שידעה שתגיע. היא לא יכולה להילחם כך, כשחצי מדמה על הקרקע והחצי השני קפוא בעורקיה. למזלה, קאלי מוכשרת למדי כשמדובר בדם. הגמדה פוקדת על דמה לרתוח. ורידיה כמעט קורסים כשהנוזל הכהה והסמיך זורם וגועש בגופה, מפשיר את שריריה ומעניק לה כוח להמשיך להילחם. היא חורקת שיניים כנגד הכאב שמשתולל בעורקיה.

Meta
הנמר מת.
הצלת חוסן: 11+3+3=17, הצלחה.
קאלי יורדת ל2- נק"פ. בזכות שומר האיזון מדאי-קאי הנק"פ שלה עולה ל5.
קמה בעזרת פעולת תנועה.
מרפאת לעצמה 50 נק"פ בעזרת הנחת ידיים.


נתונים
נק"פ קאלי: 55/100
סלוט 1: 3/4
סלוט 2: 2/3
סלוט 3: 0/2

השפעות:
תוסף 3 להצלות.
עמידות לנזק אש וקורן.
קסם פראי: לגלגל ק20 בכל הטלת קסם, בכישלון (ד"ק 15) לגלגל ק100.
 
הצלה חוסן -9+5=14 מצליח
ארזיוס שומע את דבריה של הגמדה, בליבו שנאה לפרימה, שנאה למה שהיא עשתה ומייצגת, אבל אם לא שמורה הזכות לחזור מהדברים שעשה, גם זכותה שלה הוא נסוג אחורה , נע בין המישורים עד שהוא יכול לחצות אותם שוב, ואז הוא משתמש בקסם, חותך את החלל לרגע שבה הוא עומד מעל הלהב שנמצא לצד המזבח. "נשק הוא לא טוב או רע" הוא פוסק." הוא רק תלוי במחזיק שלו."
הוא מרים את הלהב, ומתרכז בו, מתאחד איתו.
META
תנעוה נע לH19,
מנצל פעולת בונס להשתגר לX15, הצלת חוסן 14+5 =19, כישלון, דרגת תשישות אחת.
פעולה רגילה- מתכונן ללהב.
 
IN
בתוך הקרח, הונג-יי הפצוע נמצא במלחמה פנימית נוראית. מבין הקרח המעוות כול תמונה, הוא רואו תמונות שבורות שלו, של אחיו, של הזאב הלבן, ושל הזאב השחור. הוא היה צורח, אם רק לא היה בכול כך הרבה הלם, בכול כך הרבה כעס על עצמו שהגיע למצב הזה. כיצד? הוא היה בעבר הנזיר המהיר ביותר, הטוב ביותר, זה שהיה ראשון להילחם בכול רוע שיפר את האיזון. כיצד הוא נשבר ככה?

צא מזה אומר לו הזאב הלבן.
תשתוק, אתה לא אמתי, אתה רק חלק ממני. תצא לי מהראש עונה הונג-יי, כבר חסר כוח להילחם, הקול שלו נשמע חלש, כנוע.
הפרווה של הזאב הלבן נוגעת בו, מחממת אותו, וכך הוא לא מרגיש את הקור כלל.
ילד, אתה שבור, אבל אתה באמת הולך לתת לכולם למות רק בשביל שתוכל לכעוס על עצמך? אם כן, אז אתה באמת המטורף משנינו אומר הזאב הלבן, בצורה הבוגרת ביותר שהוא דיבר אי פעם.

הצ'י מציף את הונג-יי, מחזק אותו, סוגר את פצעיו.

התמונות גדלות, הזאב הלבן נראה גדול יותר, אדיר יותר, ותמונות של הזאב השחור מוחלפות לטובת תמונות של קאלי, מונרו, סארין. הונג-יי עצמו גם מתחיל להיעלם. לא, הוא לא רק תמונה על הקרח... הוא המרכז של כול השברים.

META
הונג-יי חסין להשפעות של טמפרטורות הנמוכות עד מינוס 45 מעלות. הוא חסין להשפעת הקור.
הונג-יי מחדש 5 נק"פ מההתחדשות של דאי-קי.

פעולה רגילה- שלמות הגוף
הונג-יי מחדש 30 נק"פ. מרוקן את מאגר שלמות הגוף.
פעולת בונוס- הנמר הלבן, אדון החיות: אספקט השועל הערמומי
כאשר האספקט פעיל ואתה תוקף אויב, אתה יכול לבצע צעד-5-פיט פעמיים כפעולה חופשית לאחר ההתקפה. כמו כן, אתה מקבל עמידות לנזק שנגרם לך במהלך תורך.

38/62 נק"פ.
התחדשות 5. התחדשות זאת עובדת גם לאחר שהונג-יי נופל מתחת ל-0 נק"פ, אך לאחר שהיא פעלה במצב כזה, ההתחדשות נעלמת.

6/10 צ'י.
מאגר שלמות הגוף ריק. כוח מטה בעתת המלחמה שומש.

אספקט השועל הערמומי: כאשר האספקט פעיל ואתה תוקף אויב, אתה יכול לבצע צעד-5-פיט פעמיים כפעולה חופשית לאחר ההתקפה. כמו כן, אתה מקבל עמידות לנזק שנגרם לך במהלך תורך.
 
'הממ. עוד גמד.' פארוטי אומר כשארזיוס מרים אותו, מנצל את עיניו כדי להביט מסביב. 'פארימה תשרוד.' חרב האורומי אומר לעצמו, 'אבל זה ממש לא יפה מה שהם עשו לה. ת'יודע ארזי, אם הבנתי נכון הם החזיקו אותה ליתר בטחון, כתוכנית ב'. אם החבר שכ'ם לא היה נותן להם להכנס. ת'לא חושב שזה מגעיל? ופארימה עוד הרגישה חייבת להם משהו. כן, אני בעד לדחוף אותם חזרה למקום שממנו הם הגיעו. בוא נשרוף אותם כמו מכשפות!' פארוטי צוחק בראשכם בקול מעט פסיכוטי, ועיניו של ארזיוס מבהיקות באש רגעית.

אבל באותו הזמן, משהו קורה. ארזיוס, דאי-קי, הונג-יי וקאלי. ארבעתם מרגישים... יותר. הם מרגישים את הבגדים שלהם משתפשים בעורם, את הקור המקפיא, את האדמה הקשה. הם מרגישים את השריטות שלהם, הפצעים, הצלעות החבולות והעצמות השבורות. כל כאב, כל מגע, מועצמים. הם מזהים את התחושה המתלווה לזה. תחושת קסמו של סארין.

בינתיים, חרב פוגעת בגבה של קאלי. חרבו האפלה של צל האור החורך. הוא שקט, אך קטלני. וחרבו לא רק פוגעת בקאלי, אלא פולשת לתוכה. מחדירה בה זכרונות שאינם שלה. של חיים אחרים. ושל קובן מכשפות.

META
להבות רפאים: כל יצור שמסיים את תורו בסמוך לצל האש הקורנת, צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 20, או לספוג 1ק4 נזק מוות.
ערך הנק"פ המירבי של היצור יורד בכמות ששווה לנזק המוות שהוא סופג, והצל מקבל נק"פ זמני ששווה לנזק הזה.
קאלי סופגת 3 נזק מוות.

פעולת שטח:
תחושת כאב מוגברת: תחושת הכאב שלכם מוכפלת. עד פעולת השטח הבאה, כל פעם שאתם חוטפים נזק אתם צריכים לגלגל הצלת חוסן בד"ק 15, או ליפול שרועים. אם אתם כבר שרועים, אתם הופכים להלומים (stunned).

התקפות נגד קאלי:
חרב של זכרונות אבודים: 26 נגד דרג"ש, 17 נזק חותך ועוד 7 נזק תודעה. כמו כן, קאלי צריכה לגלגל הצלת כריזמה בד"ק 17. בכשלון, היא לא יכולה להשתמש בפעולת הבונוס שלה עד סוף תורה הבא.

הנתונים של פארוטי:
פארוטי היא חרב אורומי קסומה +2, ועושה 2ק8 נזק חותך ועוד 1ק10 נזק אש בפגיעה.
כרגע, נותרו לה 5 מטענים. ואלו היכולות שלה:
1 מטען: מגן של להבים בוערים. פועל כמו הלחש "Fire shield" רק בלי ריכוז.
1 מטען: אש החיים. יצור אחד לבחירתך מרפא 4ק10 נק"פ או מתרפא ממצב אחד, לבחירתך.
1 מטען: להט הנפש. יצור אחד לבחירתך מגלגל 1ק6 ומחדש slot מדרג לחש השווה לתוצאה, או מחדש מספר נקודות צ'י השוות לתוצאה.
2 מטענים:פרצים חורכים. קו באורך 30 פיט ורוחב 5 פיט, כל יצור בקו סופג 3ק8 נזק אש או חצי בהצלת זריזות מוצלחת.
3 מטענים: שרוף את המכשפה! יצור אחד בטווח 90 פיט סופג 3ק10 נזק אש, חצי נזק בהצלחה בהצלת זריזות. אם הוא נכשל, לא רק שהוא סופג נזק מלא- הוא גם עולה באש למשך הלחש (ריכוז, עד 10 דקות). כאשר בוער, הוא מפיץ אור בהיר ברדיוס 30 פיט, ועמום לעוד 30 פיט. בסוף כל תור, הוא מגלגל את ההצלה שוב, וסופג 2ק6 נזק אש נוספים בכשלון.

לעצמי
צל אור חורך בI9.
 
דאי-קי משלח עוד שני זרקורי אור גדולים לאותה נקודה.
"קאלי, האור של לייסטרבראם יעיל יותר, השתמשי בו!", הוא קורא לה.
אבל אז הוא מבין. היא פצועה, וקשה לה לגייס את מלוא כוחה של החרב.
"אני כאן לעזרתך!", הוא קורא. הוא מקפל את כנפיו, צולל במהירות לקרקע העיוורת מתחתיו. למרות שעיניו לא עוזרות, השמיעה מספיקה לו כדי לנחות בשלום.
הוא עוקב אחרי קולות הכאב של קאלי, וככשהוא מגיע אליה, הוא מעביר בה אנרגיית חיים, מקל על כאבה ומאפשר לה לחשוב בצלילות.
חנוק מהחושך, הוא רץ קדימה, לא עוצר להסתכל לאחור. הוא חייב לצאת מהחשיכה הזו.

META
עוד שני מטענים של כוכב נופל על G12.
שתי הצלות זריזות בד"ק 15, 22 ו27 נזק בהתאמה.
מנצל נקודת צ'י לפעולת הריצה. יש לי מהירות של 90 פיט.
יורד לקרקע בG9, נע לעבר H10.
מנצל את "מרץ הלוחם", מקבל פעולה נוספת.
מרפא את קאלי ב30 נק"פ.
נע לH15.

נק"פ: 34/66
צ'י: 6/7
ידיים מרפאות: 40/70
 
OUT
בגלל שהוא לא גילגל, גלגלתי לדאי-קי הצלת חוסן נגד נוכחות מקפיאה. 13 טבעי, הצלחה.
IN
הנמר אולי התפוגג מתחת לישבנה של קאלי, נעלם בחשיכה, אך הקסם הפראי מחזיר אותו לקרב. הוא מופיע לצידו של הנזיר המכונף, נופל אל האדמה- חזרה אל החשיכה. חזרה אל האופל. הוא נוהם, מרחרח את הסביבה. מנסה להבין מה קרה לו, והיכן הוא נמצא בדיוק- כמה רחוק הוא מאיפה שהוא היה קודם.

יחד איתו, גם הנזיר המכונף נוחת על האדמה. רץ אל הגמדה, אל חברתו, מרפא אותה. אך כאשר הוא מתכוון להמשיך לנוע קדימה, לצאת מהחשיכה, חרב פוגעת בגבו, חותכת אותו. חרבו של צל האור החורך. הוא משסף אותו באפלה, מנצל את העיוורון הזמני שלו כדי לפגוע עם התקפה שהייתה מפספסת בכל מקרה אחר. וכאשר הנזיר ממשיך, רץ החוצה מהחשיכה, הוא מגלה שלא משנה מה- החשיכה נשארת סביבו, גם אם הוא לא שומע את הקולות. את הצחקוקים והצעקות והלחישות. הוא עדיין עיוור.

קאלי מתרפאת, משתמשת בכוחם של עראט ות'ארס כאחד. אך לאחר רגע, היא מוצאת את עצמה פצועה שוב. הצל שואב את כוחה, את חום גופה. ולאחר מכן, הוא מצליף בה פעם נוספת, מקפיא את עורה אף יותר.

META
קסם פראי: נמר שן-חרבי מופיע במשבצת סמוכה לG9, לבחירתו של דאי-קי. הוא נמצא תחת שליטתו של דאי-קי, ויציית לפקודותיו. הוא בחר שהוא יופיע בG10.
דאי-קי סופג 16 נזק נפילה. הוא יכול לנצל את התגובה שלו כדי לא לספוג נזק בכלל.
בגלל הנמר, דאי-קי עוצר בI10 ולא בH10. אין שום השפעה לשינוי הזה.

הצלות לצל של אור חורך:
23, הצלחה. סופג 11 נזק- מגלגל ריכוז בד"ק 10- 14. הצלחה.
15, הצלחה. סופג 13 נזק- מגלגל ריכוז בד"ק 10- 28. הצלחה.

הצלות לצל של אש קורנת:
7, כשלון. סופג 22 נזק.
18, הצלחה. סופג 13 נזק.

התקפות נגד דאי-קי:
התקפה מזדמנת- שיסוף האפלה. כאשר דאי-קי עוזב את I10.
24 נגד דרג"ש (בזכות היתרון), 22 נזק חותך ודאי-קי צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 17 או להפוך לעיוור עד סוף תורו הבא.

פעולה אגדית:
שאיבת חום. קאלי סופגת 30 נזק קור, וצל האש הקורנת מחדש 30 נק"פ.
====
נוכחות מקפיאה: הטמפרטורה יורדת למינוס 15 מעלות צלזיוס.

התקפות נגד קאלי:
הלקאה קפואה: 27 נגד דרג"ש, 13 נזק חותך וקור.

תור קאלי.
 
קאלי כמעט קורסת מהכאב. עצמותיה נשברות, מתאחות, נשברות שוב. שתי צלעות סדוקות, שלישית מחלימה. דמה קופא ובוער לסירוגין, כל תנועה היא עינוי. זרועה השמאלית מתנפצת לרגע אחד ומתרפאת לאחר מכן. משהו במקום הזה מעוות את חושיה, מגביר את כאבה. היא נאבקת להישאר על הרגליים. כמובן, החשכה הסמיכה שמקיפה אותה לא משפרת את המצב.
משהו גדול נוחת לצידה, כמעט מועך את הגמדה. משהו שמרחרח, ונע באלגנטיות מעודנת מדי לגודלו. הנמר? אולי. קאלי תופסת במה שמרגיש כמו פרווה ועולה על היצור, מתעלמת מהבערה שבשריריה. היא מסתכלת מסביבה לשווא, כל כיוון נראה זהה. רק אפלה, ורעשי הקרב, והסבל הנורא שאוחז בגופה. ולייסטראברם, היא שמה לב. החרב שבידיה זוהרת, מתנגדת לחשכה שמסביב. קאלי יכולה להרגיש את כוחה, את העוצמה העתיקה שטמונה בה. היא נותנת לה להתפרץ.
אור יום, חזק ובהיר, מגרש את האפלה. לייסטראברם בוהקת, קרניה פוגשות את הקרקע השחורה, עוברות דרך הקרעים, מסנוורות את הצללים. הלהב בו קאלי אוחזת הוא אלומת אור מוצקה, ממשית, הרסיס האחרון מכוחו של נקסר.
קרן האור שנשארה שלמה, וביד ארדוגן, תונף כנגד אדונה.

Meta
הצלת חוסן נגד כאב מוגבר, יתרון לגלגול: 15+3+3=21, הצלחה.
עוד אחת: 19 טבעי, הצלחה.
פעם שלישית גלידה: 19 טבעי נוסף. הצלחה.
קאלי עולה על הנמר.
ניצול 9 מטענים מלייסטראברם לשימוש באור היום, החשכה מתבטלת.
הנמר מתקיף את צלו של אור חורך: 12+6=18
אם פגע: 4+5+5=14 נזק חותך.

נתונים
נק"פ קאלי: 15/97
נק"פ נמר: 52/52
סלוט 1: 3/4
סלוט 2: 2/3
סלוט 3: 0/2

השפעות:
תוסף 3 להצלות.
עמידות לנזק אש וקורן.
קסם פראי: לגלגל ק20 בכל הטלת קסם, בכישלון (ד"ק 15) לגלגל ק100.
תחושת כאב מוגברת: עד פעולת השטח הבאה, כל פעם שאתם חוטפים נזק אתם צריכים לגלגל הצלת חוסן בד"ק 15, או ליפול שרועים. אם אתם כבר שרועים, אתם הופכים להלומים (stunned).
להבות רפאים: כל יצור שמסיים את תורו בסמוך לצל האש הקורנת, צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 20, או לספוג 1ק4 נזק מוות.
ערך הנק"פ המירבי של היצור יורד בכמות ששווה לנזק המוות שהוא סופג.
 
חזרה
Top