• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

גארט
"לפגוש את ג׳ק? טוב, אתה לא תמצא אותו כאן. או בשום מקום," הוא מוסיף, "לא בלי סיבה טובה. או... הסכום המתאים," ריקי רומז.

לאורי
"כן..." הוא מתחיל ועורב אחד זורק לו מבט, "...לא. מה אכפת לך?"

רו
"מה 'תה רוצה?" העורב המבוגר שואל. הוא כמעט פולט עננת עשן לפניו של רו, מפספס אותו רק בקושי. הבעת פניו לא מסתירה את העובדה שעובר עליו יום רע. למעשה, דאלאס כל כך טוב בלהזעיף פנים שנראה שזו האסטרטגיה שלו להרחיק אנשים. לא שזה עובד על רו.
 
גארט:
"תראה, אני אפגוש את ג'ק במוקדם או במאוחר." גארט משלב את ידיו, "הדבר היחידי שאתה יכול לקבוע כרגע, זה האם אשתוק לגביך, או אולי אפילו אזרוק מילת שבח קטנה, או שאספר לו כמה אתה חסר תועלת, כיצד עקבתי אחריך, וכיצד סיכנת את כל הכנופייה כי לא טרחת לבדוק שלא עוקבים אחריך."
גארט מושך בכתפיו. "אתה יכול להרוויח או שאתה יכול להפסיד, זו הבחירה שלך. אני רק רוצה לפגוש את הבוס-הדגול."
 
"מוזר שאתה מסתובב במקום שאין לך בו חברים, לא?", לאורי ראה עשרות, אם לא מאות, כמו הילד הזה. הפלוגות שהיה בהן היו מלאות בהם, ואפילו יצרו כאלה בעצמן. הילדים האלה מחפשים בית שיעניק להם מקום בטוח ואוכל.
"שמעתי שאני יכול למצוא פה עסקאות נשק טובות. הגיע הזמן באמת שאשדרג את הגרוטאה הזאת", הוא טופח על החרב שעל ירכו, "אולי תוכל לעזור לי למצוא נשק שיתאים לי".
אני לא בנוי לחרא הזה. פעם אחרונה שאני מקשיב לויל.
 
גארט
"לג'ק אין סיבה להאמין לך. אתה לא עורב והוא לא מכיר אותך," ריקי משיב לאחר מחשבה. אבל אם הוא כן יאמין לו... האפשרות מעבירה בבן הכנף צמרמורת קלה. העסקאות הקטנות שהוא מבצע, אלו שג'ק לא מודע לקיומן, הן סיכון גדול עם סיכויים קטנים להתממש. ריקי לא חשוב מספיק כדי שג'ק ישים לב אליו. אבל אם כן יגלה על העסקאות הללו... הוא לא רוצה בכלל לחשוב על מה שיקרה לו.
"למה אתה רוצה לפגוש אותו?" ריקי שואל. גם אם יאלץ להפגיש ביניהם, גארט עדיין צריך סיבה טובה. אין לו רצון לבזבז את זמנו של ג'ק הלבן. לאף אחד אין.

לאורי
"אני?" הנער שואל. בלי תשובה אחרת מלאורי וללא דרך לגרום לו ללכת, הוא נאלץ להסכים. הוא מצביע על בן כנף אפור שעומד קרוב לכניסה. אותו עורב איתו גארט מדבר.
"האיש שחיסלת ברכבת קנה את האקדח ממנו. קוראים לו ריקי, נראה לי."

רו
"זה נראה לך כמו בית קפה מפונפן? דבר חופשי, לאף אחד בחור הזה לא אכפת איזה שיקויים אתה קונה," דאלאס רוטן. "חוץ ממני, בכל אופן," הוא מוציא את הסיגריה מפיו. "מה אתה רוצה לדעת?"
 
לאורי מביט בריקי וגארט ארוכות. הוא החליט שעדיף לא להפריע להם עכשיו. גארט מדבר הרבה, ויכול להיות שהשיחה שלהם תלך למקומות לא רצויים בכלל.
לא, הוא יתמקד בינתיים בחוליה החלשה.
מלוחם הפכתי לחוקר פרטי., הוא חושב לעצמו במרמור.
"עזוב אותם עכשיו", הוא מסתובב חזרה לדלפק, "אתה שותה בירות? כדאי שתתחיל לשתות בירות. אחרת לא תמצא בחורה", הוא מסמן לבן הכנף מאחורי הדלפק להביא עוד כוס.
"אז איך הגעת לכאן?", הוא שותה בין לגימות, מעט קצף נותר על שפתיו.
 
גארט:
"בגלל שיש לי מידע אודות דון סארטוג אשר יכול להבטיח את שליטתם של העורבים על אברלייט, וחיסולם המוחלט של החליפות." אומר גארט בפנים ישרות לחלוטין, משלב את ידיו מאחורי גבו. "אתה יכול להיות האחד שיביא אותי בפני ג'ק הלבן ולקבל תשבחות על כך, או שאתה יכול להיות האחד שאקרא בשמו כאשר ג'ק ישאל אותי מדוע התעכבתי להביא לו מידע זה. הבחירה בידך."
 
לאורי
"העבודה במפעלים לא רווחית מאוד," הוא מסביר. "דוד שלי הציע לי ג'וב, הוא מקורב לאנדרו. הסביר מה אני אמור לעשות, היה נשמע טוב, אז הסכמתי." הנער לוקח את הבקבוק אך לא שותה. "היינו מצליחים אם לא הייתם מפריעים. ואף אחד גם לא היה נפגע."

גארט
"בסדר, עכשיו אני בכלל לא מאמין לך. לבן כנף יש מידע על החליפות? כן, בטח," ריקי מתיז. "אבל זאת סיבה טובה מספיק כדי לא להרגיז אותו. לא בעיה שלי אם אתה רוצה לשקר לג'ק הלבן." בן הכנף נשען על משקוף הדלת, חושב על איומו של גארט. עיניו נחות על האקדח המפוקפק שבכיסו.
"אפגיש בינכם, בתנאי שתעזור לי קודם. תתלווה אלי לעסקה שאמורה לקרות היום. לא סביר שהאידיוטים יקלטו שעבדתי עליהם, אבל אי אפשר להיות זהיר מדי."
 
רו
"בן של כלב!" דאלאס מקלל, "אתם צוחקים עלי. אמרתי לג'ק שזה רעיון מטומטם, ברור שהוא לא הקשיב," הוא רוטן לעצמו. העורב מחזיר את הסיגריה לפיו, ממשיך להתמרמר לעוד כמה רגעים.
"אתה השלישי השבוע שפונה אלי עם זה, עוד לפני שבכלל התחלנו למכור בצורה מסודרת. שכח מה שאמרתי על לדבר חופשי." דאלאס מנמיך את קולו. "אתה לא הולך לספר לאף אחד על הורדים. מה שאתה כן הולך לעשות, זה להגיד לי מי האידיוט שהדליף לך."
 
רו
רו נשען קדימה, וורדים מתחילים לצמוח מקצות אצבעותיו ''ציפור קטנה לחשה לי. ואל תדאג, אני לא אומר לאף אחד.'' הוא נשען יותר קדימה, והוורד שיוצא מקצות אצבעותיו מתלפף סביב אחת מאצבעותיו של דאלאס ''כל מה שאני רוצה זה לדעת פרטים על המכירה. מה אתה אומר....חבר?"
 
"הם היו נפגעים נפשית אם הייתם מצליחים, ילד", הוא מניח את כוס הבירה על הדלפק וממסתובב עם פניו לילד, "אולי הם יצאו עם כמה עצמות שבורות, אבל לפחות נשאר להם הכסף לתקן אותן. אם הייתם מצליחים, הרוח שלהם - ושל שאר תושבי העיר - הייתה נשברת. תאמין לי שלא הייתי רוצה לסיים את האירוע הזה ככה".
הוא מביט בכוס הבירה הכמעט-גמורה שחו, "איך קוראים לך, ילד?"
 
רו
"אני אומר שאתה צריך להיות מפגר בצורה יוצאת מן הכלל כדי לאיים עלי עם כל כך הרבה עורבים מסביב."

לאורי
הבחור לוקח כמה רגעים לחשוב על מה שלאורי אמר.
"בני," הוא עונה. "בנג'מין, בעצם. ככה אמא שלי מעדיפה שאענה."
 
"אתה ילד טוב, בנג'מין. אתה עדיין צעיר מכדי להסתובב במקומות כאלה. אני במקומך הייתי הולך להיות נער שליחויות או משהו, אבל מאחר ואתה כבר כאן...", הוא מוציא דף נייר מקומט ועיפרון ומשרבט משהו.
"תפגוש אותי ברחוב הזה בשמונה בערב. תראה קצת את הצדדים היפים של העיר. אין לך ממה לפחד, יש לך את המילה שלי שלא יקרה לך כלום, ילד", הוא משפשף את ידו כנגד ראשו של בנג'מין, ופונה לגארט וריקי.
 
גארט ולאורי
"אתה רוצה אחד כזה?" ריקי שולף את הנשק מכיסו. מתברר שהוא לא צחק כשדיבר על שימוש בשניים כאלו בשביל להשתוות לאחד. תוף האקדח, כמו גם הקנה וחלקים נוספים שמרכיבים אותו, נראים כמעט חצויים לשניים. כאילו פירקו רבולבר וניסו ליצור שני אקדחים ממרכיביו. בני הכנף שמים לב שלאורי קם מהדלפק ומצטרף אליהם. ריקי סורק אותו בזריזות לפני שהוא ממשיך לדבר.
"כאלו אני יכול לחלק לך חופשי. אם אתה צריך משהו שלא יתפוצץ לך בידיים, תצטרך לשלם."
 
גארט ולאורי:
גארט מושך את כתפיו. "אתה מבקש ממני לסכן את עצמי למען עסק צדדי שלא חוקי גם על פי חוקי הכנופיה שלכם. אני מצפה למענק כלשהו על הטרחה, ולא אחד שיתפוצץ לי בידיים. זה לא מחיר כזה גדול לשלם, בעיקר לא אם אני הולך לעזור לך לקבל רווח קל."
 
"בוקר טוב", לאורי ניגש לשניים במצב רוח טוב.
"שמעתי שאתה אחראי לעסקאות נשק טובות בגילדה", הוא פונה לריקי, או לפחות חושב שהוא ריקי. הוא לא זוכר איך גארט נראה בדיוק, וקשה לו גם ככה להבדיל בין שני כנף שונים, "יש מצב אתה מסדר אותי עם משהו? קצת נמאס מהזבל הישן הזה", הוא טופח על חרבו.
 
רו
צחקוק שקט עולה מפיו של רו "מי מאיים? אני רק הזכרתי לך למה יש לי עניין מיוחד בוורדים האילו...אתה יודע מה דעתי על רשויות החוק, שום דבר לא יצא מהפה שלי בקשר לזה. אבל אם אני אוכל להיות במכירה, אז יכול להיות שאחד המתאגרפים שלך יהיה מעט יותר...משודרג, לקראת הקרב הבא, יותר רווח בשבילך, לא?"
 
גארט ולאורי
"לא, אתה לא מבין. אתה איימת עלי, אני הפכתי את האיום הזה לעסקה." ריקי נאנח. "בגלל כאבי ראש כאלה אני מעדיף להתמקח עם אידיוטים. בואו נעבור למקום יותר מתאים."
העורב מוביל אותם עמוק יותר לתוך הפאב, לאחד מהחדרים הבודדים במבנה שנותרו שלמים. בפנים, נחים על מתלים שמקובעים לקירות, השניים רואים כלי נשק רבים. תערובת של אקדחים ורובים בעלי קנים באורך ומספר משתנה, כמו גם גיל ושימוש. בזמן שרובם נראים משומשים, מספר מהם חדשים לחלוטין, וגופי המתכת והעץ כנראה היו מבריקים אם המקום היה מואר כראוי.
ריקי זורק את האקדח הרעוע לתיבה קרובה ושולף אחד אחר במקומו. אחד שלא נראה כמו הונאה.
"קטן מספיק בשביל לשאת בנוחות, מכיל מספיק כדורים כדי להרוג כל דבר שזז." הוא מסובב את תוף הרבולבר, מציג להם את ששת התאים שהוא מכיל.
"אבל, אם אתם זקוקים למשהו עם טווח מרשים יותר..." ריקי מניח את האקדח ומרים רובה עם קנה ארוך מאחד הקירות. הוא מניע את ידית הנשק וקול דריכה מספק נשמע. "יש לנו דגמים שיכולים להחזיק בתוכם 12 כדורים. לא שתצטרכו יותר מאחד עם העוצמה של הדבר הזה." העורב מחזיר את רובה הוינצ'סטר למקומו.
"אחרון אך בהחלט חביב, המפלצת הזאת מחפה על מספר מועט של יריות בדי והותר כוח אש." ריקי מציג להם רובה קצר בעל שני קנים עבים. "למקרה בו איזה פריק עם קשקשי פלדה או אביר משוריין מעצבנים אתכם."

רו
"זאת אפשרות," דאלאס אומר, מעט סקרנות מתגנבת לקולו. אך הבעת פניו לא משתנה. "על איזו כמות אנחנו מדברים?"
 
חזרה
Top