• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים עץ משחק [3.5, פנטזיה אפלה] (4/4) אנחנו ממשיכים!.

טוב הבנתי
in
"איווג'ין, תגידי לרולאק שיגיד לאביר שייקח את הפתקים" אני לא מוכן לדבר עם האביר גם בעקיפין, אבל אם מישהו אחר ידבר איתו בעקיפין אז זה בסדר.
out
אם האביר יתעלם ממה שרולאק יגיד לו אני אקח את הפתקים למרות שאני לא מת על הרעיון. אבל עדיף שהמשחק הזה יזוז.
נ.ב.
הלחשים שהכנתי להיום
1. שינה, הקסמת אדם.
 
אתה מושיט את ידך לעבר הפתק ונוגע בו, כאשר קצה האצבע שלך נוגע בפתק הוא מתלקח באש סגולה ואתה ממהר למשוך את ידך.
העיניים של הגופות זוהרות באור סגול והן מתרוממות, אתם שומעים קול של אדמה מתרוממת נראה שגם הגופה של נוק תצטרף עליכם בקרוב.
הפה של הגופה שלוהנגרין נגע בפתק שלה פותחת את פיה וקול יוצא, לא הקול של החייל עילה קול אחר, אפל יותר...
"אז אתם השוטים שעוררו את המהומה" הגופה מביטה באוויר במבט חלול אבל הקול אומר בכעס "הודות לכם זה רק עניין של זמן עד שלב נהר יגלה את המחבוא שלנו ויהרוג את כולנו, ובהתחשב בזה שכולנו חשובים כמתים אני שואל את עצמי מה מונע ממנו להרוג אותכם לפני לב נהר" מאחורי הכעס אתם שומעים נואשות, לא נראה שהאדם שמדבר אתכם מעוניין במיוחד למות.
 
OUT
אותה הדת, אותה המטרה... ואיך אומרים, אויב אויבי חברי.
ואם כבר, אנחנו פאקינג לוחמי רשע קשוחים שחזרו מהמתים, למה שניגעל מאלמתים ומהקולות המוזרים שלהם?

IN
''עם החרב הזו'', עונה לוהנגרין בפשטות.
 
"אין לכם ברירה. קיבלנו משימה לחסל אותו, ולהחזיר אתכם. הדרך היחידה לאתר אתכם היתה ככה. עכשיו זה לפעול או למות. אז תחברו אלינו ונילחם יחד, או שתחסלו אותנו ותחכו למוות שלכם בשקט?"
 
הגופה מטה את ראשה בצליל מגעיל ומביטה בך "נראה שלפחות לאחד ממכם יש טיפה אחת של שכל, אין לנו עניין רב כרגע להצטרף עליכם אבל אם שיתוף הפעולה יוביל למותו של לב נהר זה ישתלם לשתי הצדדי..." הגופה מטה את ראשה שוב בצליל דוחה למדי וכרגע הוא נטוי בזווית לא טבעית "כיצד אתם מתכננים לחדור פנימה? העיירה בכוננות וגם במקדש, יש לכם תוכנית?" הראש מוטה עוד קצת ואין לכם ספק שהגופה שברה כמה חוליות שם בפנים
 
"אנחנ שארית הפלטה של מה שנשאר מארגון קטן שעסק בזימון שדים ונקרומנסיה, לב נהר החליט להשמיד את הארגון ואנחנו אילו שרדו, אנחנו מעטים ובעלי משאבים מוגבלים" הגופה אומרת "אנחנו יכולים לספק עד 8 גופות כולל אילו, כמה מהם יהיו שלדים, אבל אדמות המקדש מקודשות ויש שם מספר גדול יחסית של כוהנים, אם אנחנו רוצים להיכנס לשם אנחנו זקוקים להסחת דעת גדולה שתדרוש את צומת הלב לש רוב העיירה למשך זמן ארוך, אם זו תהייה בעיה שתוכל לדרוש עזרה ראשונה סביר להניח שחלק מהכוהנים ירדו לכאן בשביל לעזור" הגופה מביטה בכם "חוץ מעילו לא נוכל לעזור לכם, אנחנו מתכוונים להישאר כאן ואם התוכנית לא תעבוד לברוח למקום אחר".
out
אתם רוצים הזכרה על מבני העיירה? צורת הכניסה של הנהר? טבי שטח? צורת המקדש?
על תהססו לשאול בקבוצת הווטסאפ על כל דבר
 
out
מריץ לתכנית
in
"עם השקיעה השלדים יגיעו לשער ויחוללו מהומות, עד אז נגיע למקדש, וכאשר השומרים יתעסקו עם השלדים, שיגיעו בשני גלים ליתר ביטחון, אנחנו נחסל את כהני המקדש ונראה מה קורה" מובן שאחנונ לא באמת מתכוונים לחלץ אתכם, אתם לא מוכנים לגלות לנו איפה אתם נמצאים ואנחנו לא מוכנים להמשיך לחפש, אידיוטים.
לקראת השקיעה אנחנו מגיעים למקדש, ובשקיעה ניכנס לתוכו. אנחנו רואים משהו מעניין? אם לא אנחנו נכנסים.
out
אם צריך לגלגל זיהוי והאזנה תעשה את זה בשבילנו. אין לי כוח. בכ"מ לא מגיב פעם נוספת עד שכווולם יגיבו פה. אני לא השחקן היחיד.
 
אחרי יום הליכה אתם מגיעים למקדש, השעה היא שעת ערב מאוחרת.
כאשר אתם מגיעים אתם משגרים את האות, הנקרומנסר נתן לכם זומבי של סנאי שכאשר תהרגו אותו הוא ירגיש את חסרונו וישלח את המתים לתקוף.
כעבור שמן מה אתם שומעים פעמונים מצלצלים בדחיפות.
ממבני המקדש יוצאים שתי פרחי כהונה וכוהן חמושים ויורדים למטה במהירות, אתם רואים את פי מכניס במהירות את הילדים שליד בת היתומים לבת היתומים ונועל את הדלתות.
כוהן ופרח נוסף סוגרים את דלת המקדש ונועלים אותה מבפנים.
כל זה קורה בו זמנית.
מה אתם עושים?
 
ליזי אמר/ה:
מסמנת. יש הבדל בין סימול לסימון... מתנצל, פשוט שונא שגיאות כאלה.
ואנחנו כובלים אותו לפני. תוצאת בדיקת שימוש בחבל - 1 טבעי ולמטה מכך. הוא לא באמת קשור.
in
אני "כובל" את רולאק לפני שאיווג'ין דופקת אם אפשר.
 
חזרה
Top