• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ הודעות וחיפוש שחקנים ומנחים

סטטוס
נעול לתגובות.
2. בהחלט אחפש!
3. שוב, לא רואה סיבה לערב בזה את המנהלים. כול עוד אתה והשחקנים מדברים על זה וקובעים גבולות ברורים, זה אמור לעבור בלי לערב גורם שלישי.
4. מעניין, אבל דווקא כי אמרת שזה נועד בשביל להיות איזשהו תחליף לחוויות שלך, אני מאמין כי צ'אד, סטייסי ופוטבול ישתלבו פחות טוב ויגרמו לאנשים יותר להתבלבל מאשר ערסים, כדורגל ויונתן האח. אני הכי בעד משחקים שלא מתרחשים close to home, אבל דווקא במשחק כזה הייתי ממליץ לך כן לשקול את ההפך.
 
כנ"ל - אמנם הרעיון לחיות בתיכון פעמיים נשמע... מוזר, אבל איך שאני מכיר אותך זה יהיה מגניב. אשמח להצטרף.

במחשבה שנייה, אני מעדיף שלא לתפוס מקום למבוגרים יותר. כי אני חי את זה עכשיו, ואל אף שזה יהיה מגניב אני אתן זכות קדימה למי שרוצים לחיות את הילדות מחדש.
 
אני הולך לפתוח בקרוב הרפתקת המשך למשחק שלי 'בני המפלצות', שזה היום נגמר.
על כן אני רוצה לדעת מי מעוניין להצטרף... אין צורך להכיר את ההרפתקה הקודמת, אבל אני ממליץ לקרוא את העמודים האחרונים שלה כדי להבין רקע כללי להרפתקת ההמשך.
למי שמסוקרן, להרפתקת ההמשך יקראו 'צילו של הצל', היא ממשיכה בערך מהנקודה בה נגמרת ההרפתקה הראשונה ויש בה אופציות יותר מגניבות למשחק מבן מפלצת.
נאוטי, אלישע וח'אן - שמורים לכם מקומות, אין צורך להגיב פה.

(מצורף קישור: https://www.pundak.co.il/forums/threads/38596)
 
אני עקבתי אחרי המשחק מהעמודים הראשונים, היה מדהים.
כנראה מאוד מאוד שאני אצטרף למשחק ההמשך, ונראה אם זה ימשיך להיות אפי.
 
כנל, זה נשמע אדיר. זה יהיה בתקןפת השופטים או ההתנחלות (נניח היה את הסיפור עם כיבוש קריית ספר)? כך או כך אם זה יהיה חופשיטה יש לך שחקן משקיע אחד מובטח.
 
נשמח להשתתף בכל משחק שיהיה, רק הבהרה קצרה: במשחקים שדרוש להם ידע מקדים מתוך ספר RPG לא נוכל להשתתף, וזאת מכיוון שאין לנו את הידע המקדים הזה.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top