• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

רו
רו נעמד ''כן, אני חושב שיש לי רעיון. אני אלך לעשות כמה בדיקות. אני מניח שאחזור עד מחר'' הוא נותן.חיבוק זריז אחרון, ויוצא מהחדר, מהבניין, ואל הרחובות, לפונדק המקור השיכור, למצוא את המרפא.
 
גארט
ריקי מוביל את גארט עמוק לתוך הרחובות, לסמטאות צרות ובניינים רעועים. מלאכת ההתגנבות נעשית קשה יותר כשנראה שדריכה במקום הלא נכון תגרום לגג עליו הוא עומד לקרוס. אבל גארט לא יכול להרשות לעצמו להתעכב, הרחובות הצפופים והפניות הרבות מקשים עליו לעקוב אחרי בן הכנף האפור. לבסוף, הרחובות נפתחים בפניו, חושפים את מקום הבילוי האהוב על כל עורב.
המקור השיכור הוא פאב בולט לעין, ברגע שמוצאים אותו. לא בגלל גודל או עיצוב. למען האמת, המבנה נראה די עלוב. הוא בולט פשוט כי כל שאר הבניינים הקרובים אליו התמוטטו לחלוטין, ומשום מה, לגארט יש תחושה שלעורבים הייתה יד בעניין. זה לא מפתיע, בהתחשב בזה שהמקום מלא בהם. גארט מסוגל לראות לפחות שני תריסר בני כנף רק מחוץ לפאב. חבורה אחת צצה מפינת רחוב מתחת לגארט, גוררת בן אנוש לכיוון הכניסה. הוא נראה מבוגר, פניו חבולות.
"תפסיק להתבכיין סבאל'ה," אומר אחד מהם. "ידעת שזה יגיע במוקדם או במאוחר. זו הדרך שלנו להזכיר לך לשלם בזמן. היי, ריקי!" הוא צועק לבן הכנף האפור, "רוצה לעזור לנו עם הבחורים שלא שילמו החודש? יש מספיק לכולם הפעם."

ריקי לא נלהב לעזור. "אה, אולי אחר כך. ג'ק הפקיד אותי על חלוקת המשלוח שהגיע אתמול."

"טוב, הפסד שלך," הבחור משיב וגורר את בן האנוש לתוך הפאב.

בין בני הכנף, גארט רואה בן אנוש שמושך את תשומת ליבו. זה אותו בחור מהרכבת, האחד שריטש בריון של אנדרו. נראה שהוא בדרך להיכנס לפאב.

לאורי
"או משקיע אותם במשהו אחר," וילהלם אומר בחשש. "המודיעין שלנו לא מדהים, אבל שמנו לב להתנהגות חשודה נוספת. בטריטוריה שהעורבים כן משאירים אצלם, הם נעשים קיצוניים יותר. דמי החסות שהם גובים עלו משמעותית בזמן האחרון. יש דיבורים על אנשים שנעלמו, מי שלא הספיקו לשלם. אני לא יודע מה ג'ק חושב להשיג מזה," הוא אומר. לאורי מכיר ויל מספיק זמן כדי לדעת מתי הוא מתוסכל. כפי שזה נראה, הבעיה הזאת מטרידה אותו זמן רב. "יעזור לו בטווח הקצר, אולי, אבל אי אפשר לכלכל את הכנופיה החזקה באברלייט כשאתה חונק את ההכנסה שלך. ואם יש מישהו בעיר הזאת שחושב לטווח הארוך, זה ג'ק הלבן."

רו
Out
אני מריץ לבוקר. שאר השחקנים כבר ביום שאחרי, ובשעה הזאת רו לא היה משיג הרבה יותר מבני כנף שיכורים.

In
מעניין שהצמח שהפך את רו למה שהוא עכשיו יכול להיות גם מה שירפא אותו. ורדי הדם לא היו בשוק מאז המלחמה נגד בני הפיה, עוד לפני שרו נולד. אפילו אז, עלי הכותרת היו יקרים למדי. טוב, יקר זה מושג יחסי. אנשים מסוימים יכולים להרשות לעצמם להיפטר מורד או שניים, אם זה אומר גם להיפטר מאדם מסוים. רו למד את זה בדרך הקשה. החזרה של הורדים הולכת להיות מורגשת, במיוחד עם המתחים המתגברים בין זיירוט לארדוגן. אחרי כל השנים שעברו, סיעת הביולוגיה לא הצליחה לייצר אף שיקוי או תרופה שמשתווים לעלה כותרת יחיד שהפרח הזה מייצר.
רו מגיע למקום. כבר היו לו שניים או שלושה קרבות פה. למעשה, קשה לו לחשוב על מקום בעולם התחתון של אברלייט שהוא לא נלחם בו. חברי כנופיות אוהבים לראות אלימות גם כשהם לא משתתפים בה, מי היה מאמין.
המקור השיכור הוא פאב בולט לעין, ברגע שמוצאים אותו. לא בגלל גודל או עיצוב. למען האמת, המבנה נראה די עלוב. הוא בולט פשוט כי כל שאר הבניינים הקרובים אליו התמוטטו לחלוטין. רו שמע שהעורבים הפילו את המבנים מסביב בתקופה הפרועה שלהם, לפני שג'ק הלבן השתלט. חלק מבני הכנף באזור מתבוננים בו, גרסאות זועפות יותר ומלוכלכות יותר של האחד שפגש ברכבת. אמנם אף אחד לא מעיר לרו. למרות שהמקום תחת שליטת העורבים, חברי העולם התחתון של אברלייט נפגשים בו כדי לנהל עסקאות. אחרי הכל, המומחיות של העורבים היא הברחת סחורות.
 
המקור השיכור (גארט ורו):
גארט קופץ מהגג ונוחת בחינניות מאחורי רו, רק אלו שמביטים לכיוונו רואים אותו, שכן רגליו אינן משמיעות קול כאשר הוא נוחת.
הוא טופח פעמיים על זרועו של רו, מנופף לעברו בחביבות. "אתה בולט כאן כמו ורד במדבר צחיח." הוא מצחקק.
 
לאורי
חיוך חלש מופיע על פניו. "אני מניח," הוא מודה. "אבל עברנו אותו בסוף. גם את זה נעבור. במיוחד עם העזרה שלך," וילהלם מעיר. הוא נותן מבט אחרון במפה ומקפל אותה.
"אם אתה רציני לגבי עזרה, יש לי כמה רעיונות בשבילך. אבל אני רוצה לשמוע את שלך קודם. המטרה כרגע היא להגן על האנשים שנמצאים בטריטוריות של ג׳ק. איך עושים את זה?"
 
רו
רו מסתובב במהירות לשמע קולו של גארט והוורדים מתחילים להתפרץ ממנו, אבל הוא עוצר את עצמו ברגע האחרון כך שרק כמה קוצים מבצבצים ממנו. הוא פוסע לאחור, נושם עמוק ומביט בגארט בחשד "מה אתה עושה פה?"
 
הוא חושב ארוכות. זה מצב מורכב. הוא יצטרך לנטוש את החשיבה הטקטית שלה הוא כל כך רגיל, ולעבור לחשיבה אסטרטגית, מקיפה יותר. לאחר זמן שנראה כמו נצח, הוא מציע, "יש שתי אפשרויות חדעתי. האחת היא ראש בראש מול העורבים. פחות כדאי, למרות שזה אפשרי לגמרי, כי ברגע שהעורבים ייפלו, השאר יתנפלו על השאריות כמו כלבים אחרי קרב, והרחובות פה יתמלאו בדם. לא תורם בדיוק למטרה שלנו.
האפשרות האחרת תידרוש מודיעין יותר מדויק ואמין", הוא מכוון כלפי ויל אצבע מאשימה, "והיא בסך הכל לחנוק אותם. בעיקר את גביות המיסים שלהם. מארבים ליד בתים של הקורבנות, פעולות תגמול נגד הגובים, כאלה. הנקודה היא שהם יבינו שיש להם כאן עסק עם מישהו, והם יהפכו הרבה יותר זהירים בנושא הזה", הוא מתיישב על כיסא סמוך, נשען לאחור, מבט מרוצה מרוח על פניו.
 
המקור השיכור:
"הא?" גארט מצביע אל עבר קבוצה אחת של בני-כנף.
"הא?!" גארט מצביע אל עבר קבוצה אחרת של בני-כנף.
"הא?!" גארט מרים את ידיו אל עבר השלט אשר מודיע על שמו של הבר.
znuC.gif

"אני זה שצריך לשאול אותך מה אתה עושה פה!"
 
לאורי
וילהלם מקשיב לתוכנית של לאורי בריכוז.
"פעולות ממוקדות, אחת בכל פעם," הוא מהנהן. "אין לנו מספיק אנשים בשביל להילחם בו ישירות, אבל פתרון כזה אמור להתאים. לפחות להרתיע את העורבים עד שנבין מה התוכנית שלהם. זה יכול לעבוד," ויל מחייך. "ובזמן שאני אכין את הלהבים למבצעים כאלו, אתה תתחיל לאסוף מידע. קשה לומר שלא יחשדו, אבל אתה חדש בעיר. תגיד שאתה מעוניין לעשות עסקה עם העורבים. זה אמור לקרב אותך אליהם מספיק כדי ללמוד דבר או שניים."
 
בהמודיעין שלכם עד כדי כך לא טוב שאתם סומכים עליי? תן לי להילחם!", הוא מתעצבן.
"כנראה שהמודיעין שלכם באמת זבל", הוא נאנח אחרי שויל נותן לו את "המבט", "בסדר, אבל תצטרכו לומר לי איפה לחפש. ההיכרות שלי עם העיר היא בגודל של סוס שמנסה להיכנס למחילת עכברים".
 
לאורי
"תמיד היו לך אנלוגיות מוזרות," וילהלם אומר ופותח מחדש את המפה. "כאן זה מקום טוב להתחיל," הוא מצביע על מבנה שנמצא בתוך שטחי העורבים. המקור השיכור רשום מעליו - אותו שם שלאורי השיג מאחד מאנשיו של אנדרו. אולי גם יצליח להשיג שם מידע על השודד הבלונדי.
 
המקור השיכור:
גארט צוחק בקול והולך אחרי רו פנימה.
לפני שהוא נכנס, הוא מסתובב אל האחד הנקרא "ריקי".
"היי! טיפש! עקבתי אחריך עוד לפני שהתחלת את העסקה עם שני בני-האדם האלו! זה ממש אירוני שבן-כנף לא ייזהר מאויבים מלמעלה!"
 
הפאב, או יותר נכון לומר, המאורה, אליה השניים נכנסים, היא לא מקום מזמין במיוחד. קרשי העץ הנרקבים חורקים מתחת לרגליהם של רו וגארט. הדלפק והרהיטים הלא תואמים שנמצאים במקום, ככל הנראה גנובים, הושחתו לחלוטין כתוצאה מיותר מדי אנשים שניסו לחרוט את שמם. אולי זו דווקא ההשפעה הכי פחות הרסנית. נראה שהפאב כבר הספיק לעלות בלהבות יותר מפעם אחת, אם שופטים לפי הכתמים המפוחמים שמקשטים אותו. הריח, והרצפה שמלאה בנוצות בגווני שחור ואפור, מזכירים לול תרנגולות יותר מבית לחברי כנופיה. אבל לעורבים לא נראה שהתנאים האלו מפריעים. שאגות צחוק, או במקרה של בני כנף, בעיקר צווחות צחוק, מגיעות מחבורה מימינם. עמוק יותר בתוך הפאב, מספר עורבים משתתפים במשחק הימורים כלשהו, מקללים ומריעים עם כל גלגול קובייה. אחרים מדברים, מעשנים, שותים או מנסים לישון. המקום מעט צפוף, אך נראה שכמה מהקירות הפנימיים שפעם היו בפאב הורדו כדי לטפל בבעיה הזו. כעת במקום חדרים נפרדים, רוב המבנה הוא אולם קטן.
בין העורבים הרבים, רו וגארט מבחינים בבני אדם, חלקם יחידים וחלקם בקבוצות קטנות, שמשוחחים בפרטיות עם עורבים שונים. עסקאות ומבצעים רבים מתרחשים כל יום בעולם התחתון של אברלייט. לא מפתיע שחלקם מתוכננים כאן.
למבנה נכנס אדם נוסף. לא בן כנף ולא מישהו מעולם הפשע, אבל גארט ורו מכירים אותו. לאורי קארפינן.

רו
רו מזהה בן כנף אחד. נוצותיו חומות ולבושו איכותי יותר מעורב ממוצע. שמו דאלאס, הוא הטיפוס ממנו הזירה בדרך כלל קונה שיקויי מרפא כשלא מתוכנן קרב עד המוות. הוא יושב בפינה מרוחקת של הבר, מעשן לבד ומזעיף פנים.
אבל לפני שרו מספיק ללכת לכיוונו, בן כנף אחד פונה אליו, חוסם את המעבר.
"היי, אתה הבחור עם הצמחים, רו, נכון?" הוא שואל בהתרגשות. רו לא זוכר שראה אותו ברכבת. "יואו, איך חיסלת את הנול העצום ההוא!" הבחור כנראה ראה את רו באחד הקרבות שלו לפני שעזב לביילור. "היי מייק, בילי, בואו לראות! זה המתאבק עם הצמחים שדיברנו עליו!"

גארט
ריקי נותן לו מבט שואל. הוא מוציא את ראשו מהכניסה, מסתכל לעבר אחד המבנים, בודק דבר מה.
"אהם..." הוא מתחיל, יותר מופתע ממעוצבן. ריקי סורק את גארט מלמעלה למטה. "כנראה חשבו שאתה מפטרל. כמה שמעת?"
 
המקור השיכור:
גארט מביט בפנים הבר בחיוך זוהר. המקום נראה לו נפלא. חופש כאוטי, בני-כנף לרוב, ומקום המפוצץ בהזדמנויות להרוויח ולהפסיד.
"מצאת את מה שאתה מחפש?" גארט נותן מבט זרחני אל עבר רו, "אני יכול לנסות לעזור לך להיטמע, אם תרצה בכך."
גארט:
"את הכל ומעבר לכך! בחיי, אתה עיוור וחירש!" גארט כמעט מתפקע מצחוק על הרצפה
 
לאורי מביט סביבו, סוקר בעניין את הסביבה.
"כמו בפלוגה הראשונה שלי...", הוא ממלמל. פלוגת "אש ועשן", שהתפרקה סופית לפני חמש עשרה שנים, חודשיים אחרי שלאורי עזב אותה. היא נשכרה בעיקר להגן על הגבולות של הקיסרות עם אקא-אריס, בעיקר באזור של ביילור.
הוא למד המון בפלוגה, כמו למה חשוב לשמור על סדר וניקיון עם החיילים שלך...
הוא מבחין בגארט וברו, ומסב את מבטו מיד.
איש הורדים הזה...הוא לא יפסיק לחפש גנן, הא?
הוא פונה למקום שנראה לו הכי קרוב לבר, ומזמין בירה חלשה.
 
גארט
"טוב... טוב לדעת," ריקי משיב. מעט חשש מתגנב לפניו, אך הבעתו עדיין מבולבלת ברובה. "לא הבנתי מה אתה רוצה. להצטרף לכנופיה? לסחוט אותי? גם וגם?"

לאורי
הברמנית מביטה בו בחשדנות, כמו גם מספר עורבים קרובים, אך נותנת לו את המשקה. טיפוסים כמו לאורי לא מגיעים בדרך כלל למקומות כאלו.
בזווית עינו, הוא מבחין במישהו שמתבונן בו, בן אנוש. ברגע שלאורי שם לב אליו, האיש ממהר להסיט את מבטו. לא, לא איש, נער. רזה, עם בגדים בלויים, יושב לבדו. אותו אחד מהרכבת, שעבד עבור אנדרו.
 
חיוך רחב, ספק מופתע ספק זדוני מתפשט על פניו של לאורי.
"אז זאת המאורה שלך, הא ילד?", הוא ניגש אל הנער, טופח על גבו בעוצמה, כמעט גורם לו להיחנק מהמשקה.
"טוב לראות שיצאת בשלום מהרכבת. אלה החברים שלך?", הוא מחווה בידו על בני הכנף הצווחים מסביב.
 
חזרה
Top