• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ הרשמה [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - משחק המשך לבני המפלצות

ניצן
אני עומד לשמר את הסיפור על המלך עם כמה שינויים כדי שהוא יהיה פחות קומי, יותר רציני וראלי. בשביל זה אני רוצה לדעת כמה שיותר על המועצות (נניח שמישהו ריפא את המלך ממחלה קשה, איזו מועצה יותר מושפעת מהמלך, באיזה יש יותר סיכוי למצוא מומחה לשיקויים?) וגם אני רוצה יותר ידע על המועצות פשוט בגלל שאלה דברים שהדמות יודעת ואם אבחר העובדה שאני יודע אותם ישפרו את המשחק
 
נאוטי
א. כנאמר מקודם, אין מלך מלינגאה.
ב. אם לאומר את האמת, המערכת הפוליטית של לינגאה פחות בנויה לי (לא חשבתי שהיא תהיה חשובה). אם אתה רוצה להכניס פוליטיקה לינגאית למשחק, תמציא אתה את הדרך בה המועצות פועלות, כי זה ככל הנראה יהיה רלוונטי רק לדמות שלך.
רק כמה דגשים:
- מועצה נפרדת לטכנומאגים ולשאר הדברים
- ללא מלך, רק ראש מועצה מתחלף
- משהו כמו 20 איש בכל מועצה.
 
ניצן
קומבואים+שמות משופרים

תכסיסי חנית:
סערה חודרת (לשעבר חיתוך משולש ודקירה): רין יכולה לסחרר את החנית המושלמת סיבוב וחצי וכך לתקוף במתקפת חיתוך שלושה פעמים, היא יכולה לבחור להדוף את היריב צעד אחד לאחור (נקרא לזה משבצת?) על כל התקפה מוצלחת, לאחר שלושת ההתקפות היא תוקפת באמצעות דקירה עם הראש שתקף רק פעם אחת, במקרה והיא לא הצליחה לפגוע עם אף אחת מההתקפות הקודמות היא סובלת ממחסר חמור להתקפה ולנזק, במקרה והיא הצליחה לפגוע פעם אחת היא סובלת ממחסר רגיל לנזק בלבד, במקרה והיא הצליחה לפגוע פעמיים היא לא סובלת מחסר, במקרה והיא הצליחה לפגוע שלושה פעמים היא מקבלת יתרון קטן בנזק ובהתקפה.
התרגיל הזה קשה ודורש ריכוז ולכן משאיר אותה פגיעה להתקפות מצד כל יצור שאינו היצור הנתקף (היא מקבלת מחסר להגנה).

הד כפול (לשעבר שתי סיבובים, שתי חצאים ): רין אוחזת בנקודה של החיבור של אחד הלהבים ומסתובבת בעודה אוחזת את הלהב בתנוחה הזאת, לאחר מיכן היא משתמשת במומנטום בשביל לאחוז בקצה השני ולסובב גם אותו, בעצם היא תוקפת עם הלהב שלא אחוז בנקודת החיבור על ידי זה שהיא משעינה את המקל על עורפה, היא יכולה לבחור לנוע כעד שלושה משבצות בין מתקפה אחת לשנייה.
יריבים סובלים רק חצי נזק מכול התקפה מוצלחת, אך נזק הוא לא המטרה העיקרית של ההתקפה הזו, המטרה היא בעיקר ליצור את הצווחה המצמררת של הלהב כדי להוציא אותם מריכוז.
רמת ההשפעה של הצווחה תלויה בהאם הם היו בטווח של אחת או שתיים מההתקפות והאם הם פגעו.
אויב שהיה בטווח של התקפה אחת ולא נפגע לא ירגיש יותר מאי נוחות קלה בעוד אויב שנפגע פעמיים עשוי לסבול זעזוע רציני או להיבהל מאוד.
לצורך העניין יצרתי סוג של פרמטר כאשר להיות בטווח שווה לנקודה אחת ולהיפגע שווה שתיים.
נקודה אחת (לא נפגע ממתקפה אחת): אי נוחות קלה, כמעט תמיד אין השפעה אמיתית.
שתי נקודות (לא נפגע משתי התקפות): אי נוחות, עשוי לגרום למחסר קל כל שהוא.
שלושה נקודות (נפגעה ממתקפה אחת): צמרמורת קלה, גורם לחסר קל בהתקפה או בהגנה בהתאם להחלטת השה"ם
ארבע נקודות (נפגע מאחת וחמק משנייה): צמרמורת, מחסר בהגנה או בהתקפה או מחסר קל בשניהם
חמש נקודות (פגיע אחת ושתי חמיקות): צמרמורת קשה, מחסר רציני בהתקפה
שש נקודות (נפגע פעמיים): זעזוע,הוא לא יוכל לפעול בתורו הקרוב.
קומבו: על ידי שימוש "בשיגור נטוע" היא יכולה לתקוף יותר פעמים מספר אויבים קטן יותר, לדוגמה מקיפים אותה בהקפה מלאה 8 (סביב משבצת אחת יש 8 משבצות כולל האלכסונים) היא עקרונית תתקוף כל אויב פעמיים, פעם לכל סיבוב של להב. אבל אם היא תשתמש בטריק הזה פעם אחת בהתקפה אחת היא יכולה לתקוף 4 אויבים שלושה פעמים ו4 אויבים פעם אחת, אם היא תשתמש בטריק הזה פעמיים באותה התקפה היא תתקוף 2 אויבים ארבע פעמים ו6 פעם אחת, אם היא תשתמש בטריק הזה פעמיים אבל פעם בכל הנפה היא תוכל לתקוף 4 אויבים ארבע פעמים ולא תתקוף את השאר וכן הלאה (היא מחלקת בשניים את מספר המשבצות שהיא תוקפת באותה הנפה ומוסיפה מתקפה נוספת לכל המשבצות שנותרו).
תאורטית ניתן לתקוף בצורה הזאת אויב אחד 16 פעמים אבל כרגע זה הרבה מעבר להישג ידה ידה, זה ידרוש ממנה להשתמש ב"שיגור נטוע" 14 פעמים (אם לא התבלבלתי) מה שבלתי אפשרי, שיגור נטוע רצוף לוקח הרבה מאוד כוח כמו ריצה במהירות מלאה במשך זמן וכרגע אני מניח שהגבול שה זה ארבע בתור ויותר מזה עלול לגרום לאובדן הכרה וסביר להניח שהיא תוכל להשתמש בשיגור נטוע בקרב 6-8 פעמים.
ניסיונות התקפה הנוספים נספרים לצורך ספירה של השפעת הצליל, יצור שנפגע 16 פעמים (ויחטוף חצי נזק מכל התקפה כך שהוא כאילו גורם נזק רגיל 8 פעמים) ועדיין חי מסיבה לא מובנת יתפרק לאבק עקב ההשפעה ויבצר חרוט קולי שיפורר דברים קרובים וכנראה יפוצץ לרין את המוח מגלי ההדף (מדובר ב48 נקודות כך שזה לא מפתיעה, אבל זה תרגיל שיגרום לך לגסוס מכמות המאמץ בדרגה 8 ואולי תוכל להישאר איך שהוא בהכרה בדרגה 10 ומדובר רק על המאמץ הנדרש לעשות את התרגיל בלי לחשב את ההדף של חרוט הקול)

אגב מה הדרגה הכי גבוהה שאתה מצפה שנגיע עליה? אני מקווה להגיע ל10 או יותר.
 
dragonitzan
לא המכות מפוררות לאבק עילה המתקפה הקולית העוצמתי שנוצרת ב16 הנפות כמעט צמודות שחודרות לתוך הגוף שלך ומשלחות בו זעזוע מחריד.
אם אשרת את המכניקה של הנקודות שבודקות את כמות ההשפעה של הקול (שבפני עצמה מאוד מאוזנת וצריכים לחשב אותה בפני עצמה ולא בשילוב של קומבו).
כלומר אם שתי פגיעות שוות 6 נקודות ומשתקות אותך מרוב הזעזוע שעובר בגוף שלך (במחיר שכל פגיע עושה חצי נזק וצריך לפגוע פעמיים, במילים אחרות זה הימור שאומר שאו לא תעשה נזק בכלל או תגרום חצי נזק והשפעה קלה או נזק של מתקפה אחת אם השפעה קשה') אז כמות של 48 נקודות שהיא פי 8 מ6 אמורה לגרום לזעזוע מספיק בשביל לפורר את הגוף שלך.
אבל זה לא באמת משנה, מה שמשנה זה מה קורה כשאתה צובר יותר נקודות מ6 בעיקר בין 6-12.
הבחירה שלך אבל זכור שאתה אמור לשפות את המכניקה הזאת בפני עצה כאשר אתה תוקף פעמיים לא כאשר אתה מכניס תרגיל כדי להעצים את האפקט.

נ.ב. אתה שוב קורא לי קאגה.
 
נאוטי
עכשיו זה נראה לי אחלה, אבל אולי אתה תיזרק לאילהארה עם שאר הזבל של המועצה.

אלישע
סליחה שלא הגבתי. הקול מתייצב אחרי רמה מסוימת. כלומר, אחרי רמה מסוימת של הלם הוא כבר משותק לגמרי, אבל בגלל שזה לא קול מיסטי אלא פשוט קול מפחיד, זה לא יעשה יותר מלשתק.
 
כמה נקפיד על שפות במשחק הזה? נניח אם הדמות שלי משבט נידח, היא תוכל לדב רעם אנשים משבטים אחרים, מהיבשת או מלינגאה, או שהם יאלצו לתקשר בפנטומימה?
 
התשובה הפשוטה היא לא. ביבשת כמעט ואין אפליה לפי מין, (אם כי יש זלזול כלפי נשים לוחמות), ובלינגאה המצב אפילו יותר שוויוני.
אם זאת, היבשת היא מקום גדול, ולעיתים יהיו מקומות יותר שוביניסטיים לכיוון כלשהו.

נ.ב. אם יש אנשים שרוצים לשלוח דפי דמות ולא הודיעו לי, אשמח אם תודיעו.
 
א. בבקשה תפסיק עם הדאבל פוסטינג. בנוסף, זה לא וואטסאפ, אשמח אם תשימו נקודות בסוף משפטים...

ב. שאלתי על אנשים שלא אמרו, כלומר אנשים ששקלו לשלוח אבל לא כתבו על זה פה/במקום אחר.
 
[mention]liorgonen3[/mention], [mention]ליזי[/mention], שניכם הבעתם התעניינות במשחק ואז לא כתבתם כלום. לא לוחץ או משהו, אני רק רוצה לדעת אם אתם מתכננים לשלוח דמויות או לא, כדי לתכנן את מה שהולך לקרות בהמשך.
אם אתם מתכננים לשלוח דף דמות, אשמח שתכתבו כאן.
 
חזרה
Top