• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ הרשמה [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - משחק המשך לבני המפלצות

tkhag1
אחלה של תכסיסים.

חוזים מידיים (של לימוד מידע או יכולת, למשל) לא נספרים במספר החוזים במקסימלי שלך.

תהיה הגבלה סיפורית, אבל אני זקוק להגבלה מכאנית כדי שאוכל לשפר את הכוח של החוזים שלך...

בכל אופן, התכסיסים שלך נורא מגניבים.
נ.ב. אתה יכול לשלוח פה/בוואטסאפ תמונה של החנית שלך, כדי שאני אבין איך היא בדיוק נראית?
 
ניצן
אתה יכול לקרוא לי אלישע (כולם פיצחו את הtkhag לפני הרבה זמן).
בכל מקרה לא אמרת לי אם החוזה שהנבחר של לה-קן נספר בתוך שלושת החוזים שלי.
והחוזים המיידים לא נספרים אחרי השלמתם או תמיד? כלומר יכול להיות לי 3 חוזי זימון וחוזה יכולת נוסף (שלא נספר) שעדיין לא הושלם? כמו חוזה אם דרקון שאחרי שאחזיר את הביצה שלו הוא ילמד אותי לנשוף אש (ועוד לא החזרתי את הביצה).
הוספתי תמונות בדף הדמות שדומות תוך כדי הסבר מה לא דומה, אבחר את הצבע של החנית בקרוב ואת היכולות, אני עדיין מתלבט.
 
אלישע
אתה יכול להחזיק את הקסם של עד שלושה חוזים שעדיין מתקיימים באותו הזמן. אם מישהו מעביר אליך קסם/ידע ואתה מעביר לו קסם/ידע בתמורה, החוזה הזה לא נספר לך בשלושת החוזים. אבל אם אתה רוצה ללכת להביא לדרקון ביצה והוא ילמד אותך לנשוף אש, עד שהחוזה מושלם ושני הצדדים מקבלים את מבוקשיהם החוזה נשאר בשלושת החוזים. חוזי זימון, למשל, הם חוזים שנשארים תמיד - כי הדרישה שלך מתמשכת.
הסיבה לכך היא שהחזקה של חוזה זה דבר שדורש הרבה כוח קסם, משום שהחוזה מכריח את שני הצדדים לעשות את מה שהחוזה מצווה עליהם. לכן, עד שהקסם לא הכריח את המטרות לעשות את הפעולה, עליך להחזיק אותו.
שים לב, שאתה יכול 'לשמוט' חוזים שבהם אף צד עוד לא מילא את מטרתו, או שרק אתה מילאת את מטרתך. אבל אם דרקון מלמד אותך לנשוף אש ואז שולח אותך למצוא ביצה, אתה חייב למצוא את הביצה ותרגיש דחף של ממש לחפש את הביצה, אבל זה לא יחשב ברשימת החוזים - כי הקסם כבר בוצע.
הבנת?
לכן החוזה הזה לא נחשב.
 
ניצן
אני ממש רוצה את "סוחרת ממולחת" כי שילוב של היכולת הזאת אם מיומנות המסחר שבחרתי תיתן לי יכולת גבוהה מאוד בחוזים ובדרגות גבוהות "חוזה זול" בשילוב עם מה שכבר יש לי יאפשר לי להשיג הרבה יכולות במינימום מאמץ בדרגות הגבוהות, זה אומר שאני אהייה קצת חלש בדרגות הנמוכות אבל חזק בגבוהות, אם אני יכול לקחת יכולות שכבר הצאת בעבר במקום יכולות אחרות שאתה מציע בכל דרגה אני אקח את "שריקת המוות" במקום "חוזה זול" מתוך החישוב הזה.
 
אלישע
תוכל לקבל את חוזה זול גם בהמשך. עם זאת, תוכל גם לקבל את שריקת המוות בהמשך. הבחירה היא שלך.

נאוטי
אפשר שאלות ספציפיות? אני לא הולך לספר לך עכשיו הכל מהכל...
 
ניצן
אני עדיין לא סגור על איזה יכולות לקחת... יש הרבה חישובים טקטיים... אני הענה לך ברגע שאחליט.
בכל מקרה אני מתחיל עם יכולת כל שהיא שרחשתי מיצור כל שהוא? אם כן יש יכולת חלשה-בינונית שאני רוצה:
"שיגור נטוע" במהלך המסעות שלה יצא לה להחזיר גור של כלב זנק ללהקה שלו (אני מזכיר לך שכלב זנק הוא אחד משתי היצורים שהתפצלו מהאב הקדמון שלהם שהיגר לעולם הזה ממישור הפרא, ושילוב בין השתיים יוצר את ה"שבר אתרי" שזה המפלצת של קאגה, החיה השנייה היא חיית תעתוק), הגור בעל הבינה המוגבלת חתם איתה על חוזה קטן שנתן לה יכולת שיגור מאוד מוגבלת, "שיגור נטוע".
"שיגור נטוע" בעצם מאפשר לך להשתגר בלי לזוז מהמקום שלך אך לסובב את עצמך במקום, כלומר נגיד שאתה בחלל צר בין שתי קירות ונדחת לבפנים בצורה שאתה מתקדם על הצד בלי יכולת להסתובב ואתה עם הפנים למזרח, אתה יכול "להשתגר" במקום כדי שאחשב אתה עם הפנים למערב ובעצם עשית סיבוב של 180 מעלות.
או לחילופין אתה נופל לתוך מלכודת בור עם הראש כלפי מטה אתה יכול "להשתגר" כך שאחשב תנחת על הרגליים.
ניתן "להשתגר" בתורך בחופשיות, בתורות של אחרים אתה צריך להכין את הפעולה ובמקרים של הפתעה (כמו מלכודת הבור) יתכן שאדרש להצליח בבדיקת תגובה כדי להשתמש בזה או שלא תהייה לי הזדמנות, תלוי בכמה זמן יש לי להגיב.
כל שיגור הוא כמו פרץ מהירות מלא, אם תשתמש בזה הרבה פעמים ברציפות זה כאילו רצת במהירות גבוהה באופן רציף וזה עלול להתיש אותך.
השיגור הוא "מהיר" אין אפשרות להשתמש בו בשביל לחמוק ממתקפות כי אתה משתגר במהירות שעיין אנושית לא מסוגלת להבחין בה, רגע אחד אתה עם הגב עליו וברגע הבא אתה עם הפנים עליו.
חיזוק: כאשר היכולת תתחזק (ממש לעט) היא לא תיתן לך אופציה לעבור מרחק (כלומר לא תהפוך לשיגור רגיל) אך רמת המהירות שאתה יכול להשתמש בה תעלה ורמת הכוח שהיא צורכת תרד.
 
אלישע
אישית אני מעדיף שלא תתחיל עם יכולת בסיסית מחוזה, לאור זה שרוב החיים שלך לא יצאת מהעיר שלך.
אתה תשיג מספיק חוזים במהלך המשחק, אני מעדיף שלא תתחיל עם עוד חוזים בנוסף לאחד שנותן לך את הידע לשלוט בחנית הכפולה.

נאוטי
יש מועצה, אבל הרבה פחות משמעותית וחשובה.
 
ניצן
שם דמות: אומבר סאנגוויס (umber sanguis)
שם שחקן: hell lord
גזע: אלף לילה (לפחות, זה מה שידוע לאומבר...)
מקצוע: קוסם
מאפיין מקצוע: מתמחה בקסמי צללים ואפלה
יכולת בסיס: שליטה בצללים
יכולות: להב המוות, הילת קור
רקע: אימו של אומבר - נוקס - נולדה כביתו של הדוכס נייטפול (nightfall), אחות יחידה ליורש העצר של הדוכסות הזאת. כאשר היא התבגרה היא דחתה אינספור מחזרים, ולבסוף כדי שים המחזרים יעזוב אותה היא נשבעה שבועת בתולין ולמדה את האומנויות העתיקות של בית נייטפול שנתנו לאבות אבותיה את הכוח כדי להפוך לדוכסות למרות השנאה כלפי אלפי לילה, אומנויות מאגיית צללים וכך היא הצטרפה למועצת הקוסמים, שם היא נודעה לשמצה כאחת הקוסמות הלוחמות המוצלחות ביותר שהיו בשירות מועצת הקוסמים - במהלך הקריירה שלה היא צדה וחיסלה אינספור שדים, מפלצות, תועבות וקוסמים סוררים, עד שיום אחד חיסלה שד רב עוצמה במיוחד שהפך לדיבוק בתוך גופו של דרקון קסם.
מותו של השד הזה הקיץ ועורר את תשומת ליבם של כמה שדים כו עתיקים שחלקם היו קיימים עוד לפני שהצל איבד את האלוהיות שלו. ואחד מהשדים האלה מצא עניין מיוחד באותה בת תמותה, וכחודש לאחר קטילת הדרקון אחוז הדיבוק נכנסה נוקס להריון מהשד הזה, שנעלם כמעט ומיד אחר כך.
לנוקס לא לקח זמן רב להבין מי - או יותר נכון מה, הכניס אותה להריון וגרם לה להפר את שבועת הבתולין שלה. כ9 חודשים אחר כך נולד ילד בריא לגמרי, אבל עיניו הסגולות מחורצות באישונים ארוכים.
התינוק - שנקרא אומבר גדל, ועם גדילתו אימו שמה לב שיש לו מעין "התקפים" שבהם הוא נעשה אכזרי וחסר רחמים, בניגוד מוחלט לטבעו הנעים בדרך כלל, ולבסוף כאשר באחד מההתקפים הללו הוא כמעט והעלה באש ארגמנית שדה חיטה נוקס לקחה אותו והטילה כישוף רב עוצמה - וכבלה את הצד השדי של אומבר בתוכו, מקעקעת פנטגרמה שחורה על גב כף ידו הימנית, פנטגרמה שמייצגת את טבעו השדי והכלוא של אומבר.
כאשר גדל אומבר נוקס לימדה אותו להלחם כפי שהיא נלחמה - עטוי שריון וחמוש בחרב, כמו גם (ובעיקר) בלחשים.
בתחילה נוקס ניסתה ללמד את אומבר את הקסמים בהם היא השתמשה - קסמי צללים, אבל היא ראתה שכאשר אומבר משתמש בלחשים אלו בקנה מידה גדול השד שבתוכו מדי פעם מוצא דרכים לצאת החוצה בדמות התקפי סדיזם נוספים (חשוב לציין - רק כאשר אומבר מטיל לחשים בקנה מידה גדול זה קורה, לא עם כל לחש). בעקבות ההתקפים הללו נוקס ניסתה לשלוח את אומבר להתמחות אצל קוסמים אחרים, אבל אומבר לא הצליח להטיל את הלחשים שהם ניסו ללמד אותו, וכאשר נוקס ניסתה לאסור עליו להטיל לחשים באופן כללי אומבר פשוט התאמר בעצמו בקסמי הצללים שמילא באו אליו באופן טבעי, וכך לבסוף נוקס נכנעה ואימנה את אומבר כדי שלפחות ישלוט כראוי בלחשים שלו.
לפני כחודשיים משהו קרה באיליהארה, או לפחות שם זה קרה בהתחלה. הכוחות הטמונים באומבר החלו "מתעוררים" בקצב הולך וגדל, וכעת אפילו בלחשים "בינוניים" אומבר צריך להיאבק עם טבעו השדי כדי למנוע ממנו לפרוץ החוצה. וזה לא כל מה שקרה. נוקס יצאה כדי לחסל שד שגרם לתבואה למות, והיכן שכנראה התרחש הקרב נוצר מעגל מוות מאפר שחור, כשנוקס לא חוזרת.
תוך פחות משבוע מהמוות (סביר להניח, אלא אם הצל משום מה נתן לה לחיות. משאיר בידיך את ההחלטה) של נוקס אחיה של נוקס -הדוכס סטרקור נייטפול גירש את אומבר, ש"הותיר כתם" על כבוד משפחת נייטפול בגלל היותו ממזר של מישהי שנשבעה שבועת בתולין, המועצה לקחה את אומבר תחת חסותה רק בגלל כבוד לאמא שלו, אבל היא לא נותנת לו שום דבר מעבר לכך, עולבת ומשתמשת באומבר ככלי חסר ערך בכל הזדמנות אפשרית.
כיום אומבר משוטט בדרכים, נוטר טינה כלפי משפחתו, לאחר שנדר שהוא או ישמיד את בית נייטפול או יהפוך לראש הבית, ושומר טינה שווה לא פחות כלפי מועצת הקוסמים - או לפחות כלפי אלו שהורו על גירושו.
אופי: אומבר הוא בעל אופי נעים למדי - הוא ידידותי, וסומך על מי שהוא מחשיב לחבר, אבל הוא שומר שנאה עמוקה כלפי מועצת הקוסמים ומשפחתו שגירשו אותו או נידו אותו, וכאשר הוא מטיל לחשים בינוניים+ ומעלה או נכנס עמוק לאיזשהו רגש "שלילי" יכול להשתחרר לקצת זמן הצד השדי שלו - סדיסטי ומרושע.
נשק: חרב, אשלח לך בפרטי תיאור שלה, וקשת גדולה אשר גם תיאור שלה אשלח לך בפרטי.
מיומנויות: אומבר זכה לחינוך של בן אצולה ושל קוסם, ועל כן הוא יודע כיצד לרכב על סוסים, קרוא וכתוב, היסטוריה של הקסם, האלים ואצולה, לצוד, ומה שלא יהיה עוד שאצילים וקוסמים יודעים.
ציוד:
1) ונטוס, סוס אפור בעל רעמה שחורה שאומבר קיבל מנוקס בערך שנתיים לפני מותה של נוקס.
2) ארנק מלא בכסף, אותו לקח אומבר מהבית שלו לפני שגורש על ידי סטרקור.
3) "ציוד הרפתקנות" - מז"ש, שק"ש, תיק גדול, לפיד, חבלים, צור ופלדה וכל שאר הדברים הבסיסיים.
4) שריון קשקשים שחור עשוי פלדה עם עיטורים סגולים.
5) גרימור שניקס חקרה לפני שיצאה למשימתה האחרונה, מכיל בעיקר לחשים אפלים ואסורים ורשימה של שדים עוצמתיים.
מראה: אומבר הוא אלף אפל עם עור חיוור כמו כל בני גזעו, עיניו בצבע סגול כהה - כמעט שחור, עם אישונים מוארכים שכמעט וחוצים את עיניו של אומבר. שיערו של אומבר שחור וארוך, וכמעט תמיד פזור.
כסף: 500 מ"ז
 
הל
אהבתי את הדמות. קסמים יותר ספציפיים, או שאתה מסתפק בזה?
בבקשה שהמסדר לא יסלק אותך... אתה יכול לשנוא אותם כי הם גזעניים כלפיך, אבל אני צריך שתהיה חלק מהמסדר...

נאוטי
[spoiler title=ספוילר]
לאיזו מטרה? עלי לדעת כדי לדעת מה לכתוב.
[/spoiler]
 
ניצן
תיקנתי את המסדר.
קסמים יותר ספציפיים:
חשבתי שיהיה יותר נוח אם פשוט יכולת הבסיס או משהו תהיה קסמי צללים ואז במקום להיות חנוק עם "כדור צללים" במשך כל פעם מחדש אני אוכל לעשות דברים שונים כל פעם והיכולת תתקדם במקביל לדרגה שלי בשביל איזון.
 
חזרה
Top