• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 אש אלכימאים עם נשק טווח?

כמה נוזל מכילה מנת אש אלכימאים או חומצה? והאם אפשרי לשנות את ה"בקבוק" לראש של חנית הטלה או ראש חץ? אם כן כמה נזק לדעתכם זה יגרום.
אם אדם זורק באמצעות קלע בקבוק של חומצה או אש אלכימאים כמה נזק זה יעשה?
 
די בטוח שיש מספיק לשימוש חד"פ. קריא- אין פה אפשרות לפצל את המנה לכמה שימושים קטנים.

ולא, קראנצ'ית אין ראש חץ רשמי עשוי זכוכית עם אש אלכימאים בתוכה. זה גם לא פרקטי.

לגבי קלע. וואלה לא הייתי מאשר שימוש בזה. הבקבוק יסבול כלכך הרבה אנרגיה מהסחרור של הקלע. שהזכוכית תתנצפץ לך תוך כדי סחרור (יש סיבה שרק אבנים נורות מקלע, כל דבר אחר היה נשבר מה g שהוא יסבול). אבל גם אם כן. אותה כמות נזק. לא רואה סיבה לשינוי. מוד לא נותנת למהירות להשפיע על נזק.
כך או כך זה נשמע כמו נשק מאולתר. ואמור לסבול את כל המחסרים. אם ממש בא לך. תוסיף 1ק2 נזק חותך מהפגיעה של הזכוכית. ותרגיש חופשי לקרא לעצמך מאנצ'קין על הדרך.
 
האמת, יש ב-PF, אבל זה כנראה לא מה שאתה מחפש.
לארכיטיפ של האלכימאי grenadier יש יכולת שנקראת Alchemical Weapon שנותנת לצרף נוזל או אבקה אלכימית לנשק או לתחמושת (חצים). הנזק האלכימי מצטבר עם הנזק של הנשק, אבל אין רסס והנזק לא מוכפל בפגיעה קריטית.
 
למה לעצור שם? בוא נקשור בקבוק אש אלכימאים לחנית הטלה ואז יהיה לנו גם נזק של חנית וגם של אש אלכימאים, וההטלה תהיה יותר מדויקת! או יותר טוב, בוא נקשור ארבעה בקבוקים, ובקבוק אחד של חומצה! ככה יהיה לך נשק שיכול בהתקפה אחת להרוג תשע אורקים לוחמים בדרגה חמש! זה מדהים!
אין צורך לטרוח להסביר למה לא הגיוני ליצור ראש חץ בצורת בקבוק, או להטיל את הבקבוק מקלע. אני אעבור ישירות לזה שמנצ'קיניות זה פשוט רע למשחק, ולא כדאי להגיע לשם. יש סיבה שאין התייחסות לזה ממש בחוקים.
 
חזרה
Top