• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ הרשמה [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - משחק המשך לבני המפלצות

נאוטי
נעבור על דף הדמות חלק חלק, ונעבור על הבעיות:
שם דמות, שם שחקן, גזע: הכל בסדר.
מקצוע: ברמן+טבח זה לא באמת מקצוע. שנה לפשוט טכנומאג.
מאפיין מקצוע: הסיר יכול ליצור מספר חומרים ספציפיים, עוצמת החומרים יעלו עם הרמות.
אופי: נחמד, אם אתה לוקח אופי כזה אני מצפה להתפתחות דמות בתחום הזה.
נשק: בסדר
מיומנויות: לצעוק ולייצר קטטות אלו לא מיומנויות. אנא תבחר משהו אחר.
ציוד: בסדר
מראה: ננסים הם בגובה מטר. הכי גבוהים הם מטר ועשרים. מטר וחצי לננס זה כמו שני מטרים וחצי לאדם. לא.
והכי בעייתי... הרקע:
מועצת הקסמים היא ביבשת, לא בלינגאה. בלינגאה יש מועצה, אבל היא לא מונהגת על ידי מלך אלא על ידי ראש מועצה שמשתנה כל שלוש שנים. לכן כל הסיפור עם המלך בעייתי. בנוסף, אתה לא יכול לרפא טוב יותר מהמרפאים הטובים ביותר של המלך, והאנגאובר לא יכול לגרום למלך להפוך להיות חולה ברמה כזאת. (מצד שני, אתה זה שגר ברוסיה, בטח אתה מכיר מקרים כאלה).
כדי להצטרף למועצה צריך הרבה יותרמלרפא את המלך מהאנגאובר.
חכה עם הסיום, כשישלחו אותך למשלחת זה יהיה עם שאר הטכנומאגים בחלק מהמשחק, אם בכלל.

אני לא מבטיח לקבל אותך, אבל אחרי שתעביר את התיקונים ותהפוך אותה ליותר רצינית ופחות הומוריסטית זאת תהיה אחלה דמות.
אפליה יש רק לטובת אלישע וח'אן.
 
דף דמות
שם דמות: רין קן-לה
מין דמות: נקבה.
שם שחקן: אלישע.
מקצוע: אחר
מאפיין מקצוע: "חוזה" היכולת הזו מאפשרת ליצור חוזה בין בעל היכולת ליצור עוצמתי מספיק, רוב היצורי חסרים הכוח או הבנת מספקת בקסם בשביל ליצור חוזה, רק יצורים בעלי שליטה רבה יחסית בקסם או נשמות יכולות ליצור חוזה.
חוזה בדרך כלל פשוט, אחד היצורים מתחייב לבצע שירות והשני מתחייב לתת תגמול עבור השרות, אך זה יכול להיות גם חוזה החלפה פשוט.
אך בניגוד לחוזים רגילים ה"מטבעות" אינם יכולות לעבור בצורה חומרית פשוטה, חובה לתת או שירות נגדי או יכולת כל שהיא, לעיטים איפלו יכולת לזמן את היצור, ניתן גם לסחור בידע אך מדובר בהעברה או העתק של הידע (בהתאם לחוזה) ישירה מהמוחות של המשתתפים בחוזה, ניתן גם לסחור בידע בצורה של השמדתו.
חוזה יכול להיות גם מתמשך, בחוזים מתמשכים שלא הוגדרו "לנצח" או עד תקופת זמן כל שהיא אפשר לסגור כאשר שתי הצדדים "שווים" כלומר אם סכרתם ב"אתה יכול להשתמש ביכולת X פעם בY זמן" ושתי הצדדים השתמשו ביכולות אחד של השני כמות זהה של פעמים אפשר לגמור את החוזה.
לא ניתן לגמור חוזה בצורה זו כאשר זה לא חוזה הדדי, כלומר אם נתת את אותה "אתה יכול להשתמש ביכולת X פעם בY זמן" עבור שרות חד פעמי אתה לא יכול לשבור את החוזה.
ניתן גם לסחור באיברים המחוברים לגוף (הגשמי או הרוחני) של הצדדים.
יכולות שנלמדו משתמשות בכוח של זה שקיבל אותם כך שאם דרקון "לימד" אותך לנשוף אש העוצמה של נשיפת האש שלך טלוייה בך, אך אם חתמת על חוזה שאומר כי אתה יכול להשתמש בנשיפת האש שלו מספר פעמים מוגבל או פעם בפרק זמן כל שהוא העוצמה טלוייה בדרקון.
חוזה מאוד מצוי מאוד הוא חוזה זימון, החוזה בדרך כלל כמות פעמים בזמן מסוים או כמות מוגבלת של זימונים, זימון בדרך כלל מביא את היצור המזומן למזמן לפרק זמן מוגבל ואז שולח אותו חזרה למיקום ממנו נלקח.
שבירת חוזה דורשת בדרך כוח גדול יחסית (בהתאם לכוח החוזה) בייחוד אם החוזה כולל עונש במידה והפרת אותו, אך בכללי כוחות קוסמוס שונים ביניהם בעיקר רוחות ואלי סדר לא רואים בעיין יפה שבירת חוזה וזה עשוי להתנקם בך.
מה שניתן לעשות בחוזה תלוי בכוח שני הצדדים בחוזה, לא ממולץ ליצור חוזה עם יצור בעל כוח משמעותי ממך עקב הסבירות הרבה שהוא יוכל לשבור את החוזה .
עוד יכולת שהחוזה נותן היא לראות דברים לא גשמיים שמעונינים בחוזה ואינם רוצים להסתיר את עצמם, לדוגמה רוחות רפאים (חוזה ללא רווח בין נבחר לרוח מהשבט הסגול שרוצה למסור מסר או משהו דומה למשפחתו הוא דבר נפוץ ביותר).

יכולת בסיס:
חוזה (לא ניתן לחתום על חוזה כנגד רצון הצד השני, ניתן להחזיק עד שלושה חוזים במקסימום, מישור הפרא, היסודות והארצי בלבד, יצורים בדרגת כוח בינונית ומטה).
יכולות:
חוזה זול: יכולות המיקוח שלך עוזרות לך להשיג חוזים טובים יותר. יצורים פחותים יחתמו איתך על חוזים לא משתלמים להם, או אפילו על חוזים בהם אתה לא נותן דבר אם הם צריכים לתת משהו פשוט.
תכסיסי חנית:
סערה חודרת (לשעבר חיתוך משולש ודקירה): רין יכולה לסחרר את החנית המושלמת סיבוב וחצי וכך לתקוף במתקפת חיתוך שלושה פעמים, היא יכולה לבחור להדוף את היריב צעד אחד לאחור (נקרא לזה משבצת?) על כל התקפה מוצלחת, לאחר שלושת ההתקפות היא תוקפת באמצעות דקירה עם הראש שתקף רק פעם אחת, במקרה והיא לא הצליחה לפגוע עם אף אחת מההתקפות הקודמות היא סובלת ממחסר חמור להתקפה ולנזק, במקרה והיא הצליחה לפגוע פעם אחת היא סובלת ממחסר רגיל לנזק בלבד, במקרה והיא הצליחה לפגוע פעמיים היא לא סובלת מחסר, במקרה והיא הצליחה לפגוע שלושה פעמים היא מקבלת יתרון קטן בנזק ובהתקפה.
התרגיל הזה קשה ודורש ריכוז ולכן משאיר אותה פגיעה להתקפות מצד כל יצור שאינו היצור הנתקף (היא מקבלת מחסר להגנה).

הד כפול (לשעבר שתי סיבובים, שתי חצאים ): רין אוחזת בנקודה של החיבור של אחד הלהבים ומסתובבת בעודה אוחזת את הלהב בתנוחה הזאת, לאחר מיכן היא משתמשת במומנטום בשביל לאחוז בקצה השני ולסובב גם אותו, בעצם היא תוקפת עם הלהב שלא אחוז בנקודת החיבור על ידי זה שהיא משעינה את המקל על עורפה, היא יכולה לבחור לנוע כעד שלושה משבצות בין מתקפה אחת לשנייה.
יריבים סובלים רק חצי נזק מכול התקפה מוצלחת, אך נזק הוא לא המטרה העיקרית של ההתקפה הזו, המטרה היא בעיקר ליצור את הצווחה המצמררת של הלהב כדי להוציא אותם מריכוז.
רמת ההשפעה של הצווחה תלויה בהאם הם היו בטווח של אחת או שתיים מההתקפות והאם הם פגעו.
אויב שהיה בטווח של התקפה אחת ולא נפגע לא ירגיש יותר מאי נוחות קלה בעוד אויב שנפגע פעמיים עשוי לסבול זעזוע רציני או להיבהל מאוד.
לצורך העניין יצרתי סוג של פרמטר כאשר להיות בטווח שווה לנקודה אחת ולהיפגע שווה שתיים.
נקודה אחת (לא נפגע ממתקפה אחת): אי נוחות קלה, כמעט תמיד אין השפעה אמיתית.
שתי נקודות (לא נפגע משתי התקפות): אי נוחות, עשוי לגרום למחסר קל כל שהוא.
שלושה נקודות (נפגעה ממתקפה אחת): צמרמורת קלה, גורם לחסר קל בהתקפה או בהגנה בהתאם להחלטת השה"ם
ארבע נקודות (נפגע מאחת וחמק משנייה): צמרמורת, מחסר בהגנה או בהתקפה או מחסר קל בשניהם
חמש נקודות (פגיע אחת ושתי חמיקות): צמרמורת קשה, מחסר רציני בהתקפה
שש נקודות (נפגע פעמיים): זעזוע,הוא לא יוכל לפעול בתורו הקרוב.
רקע: לפני 500 שנה היה שבט של סגולים ידוע בשמות לן ונל של סוחרים, השבט היה גדול ומשגשג וניהל יחסי מסחר עם השבטים האחרים ואף אם אנשים מחוץ ערבות המערב, שירות סוחרים סגולים יצאו מחוץ לגבולות הערבות וחזרו עם סחורה נדירה, עגלות שנוסעות בכוחות עצמן, חרבות שמתלקחות באש, בקבוקים שיכולים להכיל כמות נוזל של חבית ושאר טובין, השבט גדל ושגשגב מהירות בעודו סוחר עם כל השבטים האחרים, הוא מחר וקנה משבטים יריבים וסחר תוך כדי שהוא שומר על ניטרליות בקרבות השבטים, כאשר שבט אחר ניסה לתקוף אותם הם ניצלו טובות משבטים אחרים ואיימו להפסיק מסחר כדי לגייס בני ברית ולמנוע הזרמת סחורה לשבט התוקף, בדרך כלל כאשר השבט התוקף הובס הם לא השמידו אותו אילה החתימו אותו על חוזה מסחר בלעדי איתם וכך מנעו ממנו לגדול יתר על המידה תוך כדי יצירת תלות בו.
שמו של השבט לן נל היו שתי צורות הביטוי שאמרו את שם השבט, בשפת השבט הל עמד כקיצור לסוחר ונ כקיצור לאדם, פירוש השם בעצם היה "אדם סוחר" או "סוחר אדם". בתוך השבט החלו להיבצר לעט לעט מחלוקות לבין אילו שהאמינו כי יש להיות "סוחר אדם" כלומר קודם סוחר ורק אז אדם לבין אילו שהאמינו שיש להיות קודם אדם, בעוד שבשבטים אחרים וויכוח כזה יכל להידרדר לאלימות בשבט זה גם לפני האדם וגם לפני הסוחר הם היו השבט, אחים זה לזה.
בסופו של דבר לפני 300 שנה קראה "הפירוד" אילו שהיו נל "אדם סוחר" הפכו לסגולים בהירים ונקרוא "קן-לה" ואילו שהיו לן "סוחר אדם"הפכו לסגולים כהים ונקרוא "לה-קן", אך למרות הפירוד הזה הם לא התפרקו לחלוטין, במקום להיפרד איש מאחיו החליטו כי הם שתיים דרכים בשבט אחד, הם אחים זה לזה, הם נפרדו בשמם אך לא במשפחתם, זוג כהה ובהיר היה מחזה נפוץ.
שתי הצדדים הקימו כל אחד כפר לעצמו, כל כפר גדל והפך לדבר הקרוב ביותר לעיר בערבה כל אחד מהם קרא לעצמו על שם השבט שלו, חילופים בין הצבעים של הכהים והבהירים היו עניין שבשגרה ולעיטים קרובות עד דחופות שיירות הסוחרים היו גם כהים וגם מהירים ביחד.
אפילו היכולת הגדולה של הנבחרים "החוזה" לא הרתה שינויים מורגשים בין הכהים לבהירים.
"הנבחרים" בדרך כלל היו מגני השבט שנדדו ועשו מסחר ברמה העמוקה יותר, כאשר הקן-לה והל-קן שהם אחד היו בצרה נבחר שנשאר בכפר זימן עליו באמצעות חוזה את הנבחרים האחרים.
רין קן-לה הייתה בת לאב קן-לה (בהיר) ואם לה-קן שהתגוררו בעיר-הכפר קן-לה, מגיל מעיר גולתה רין כנבחרת ואומנה להיות מגנת השבט שהוא שניים-שהם-אחד, בנוסף היא למדה מעבר למסחר הרוחני את המסחר הגשמי כמו כל בני השבט.
היא הוכיחה את עצמה כבעלת כישרון מולד בנשק הקן-לה, חנית כפולת להב ששתי הלהבים שלה בקצה אחד, כל להב חד בקצהו האחד וכהה בקצהו השני, הקצה החד פונה כלפי חוץ בעוד הכהה כלפי פנים והלהבים מקבילים זה לזה כך שניתן ללחוד בניהם נשק תוקף, הלהבים ארוכים וניתן להשתמש בהם הן לחתוך והן לדקירה.
היא התקדמה במהרה ונהייתה אחת הנבחרות המבטיחות ביותר בחמישים השנה האחרונות.
כאשר הייתה בת 17 היא זומנה בזימון דחוף על ידי נבחר הלה-קן ששמר על הכפר הגדול של לה-קן, אך הזימון נכשל והיא ורק הקריאה לעזרה נשמעה, היא יצאה במהירות עם משלחת לוחמים מהקן-לה, כאשר הגיעו למרחק כמה קילומטרים מהעיר-כפר לה-קן נחרדו לראות שמישורי הערבה הסגול הפך למדבר שחור, הם רכבו ללה-קן במהירות המרבית אך מצאו רק מדבר שחור במקום בו נחה העיר המשגשגת בעבר, כאשר היא פתחה את עינייה כדי למצוא רוח שתסביר לה מה קרה כאן נחרדה לראות שאיפלו במקום בו נח בעבר בית הקברות שהמה רוחות לא נשאר דבר, רק רוח אחת נשארה בלב המקום בו בעבר הייתה לה-קן, כאשר מיהרה לעבר הרוח נחרדה לראות כי היא שחורה ומתפוררת ונאבקת בקושי להישאר שלמה, היא זיהתה את הנבחר של לה-קן שקרא בשמה וניסתה ליצור איתו חוזה אך זה בקושי יכל לדבר, בשארית כוחו הוא חתם את החוזה במשימה "'תחפשי את הצל של הראשונה" ולפני שהתפורר סופית נתן לה את יכולת השליטה בנשק הלה-קן, חנית שמשתי צדדיה יוצאים להבים ומחורצים ומרושעים המשמיעים צליל שריקה מקפיא דם, השליטה בחניתות הייתה דבר מקודש ואין ללה-קן וקן-לה ללמד ביניהם את מיומנות השליטה בחניתות השבט, רק פעמיים בהיסטוריה של השבט החזיק נבחר בחנית המושלמת ותמיד זה היה לפני אסון, שתי הדרכים היו שונות כל כך מהשנייה כך שנדרש ללמוד כל חייך את אחת מהן, ורק על ידי חוזה ניתן ללמוד אחת נוספת ולשלב ביניהם.
היא חזרה לקן-לה ועלתה למזבח העיר, היא אחזרה בידיה את החנית המושלמת הטקסית וסובבה אותה, ארבעת הלהבים השמיעו את צלילי הצווחה הנוראי שעד כו נשמעה רק פעמיים בהיסטוריה.
הקן-לה והל-קן, השתיים-שהם-אחד בסכנה, הסגולים קיבלו מידע על מקרים דומים בשער ערבות המערב ועל הופעת השבט שאינו שבט, השבט השחור. וקראו למפגש שבטים כולל.
שבטי הערבות בסכנה.

אופי: רין היא קן-לה, כלומר לפני שהיא סוחרת היא אדם והיא חונך להיות אדם טוב, לעזור לאחרים ולא לפגעו או לנצל אחרים, להיות הוגנת במסחר.
נשק: "חנית מושלמת" חנית בעלת סך כולל של ארבע להבים, שתי להבים בכל צד מחורצים בצורה זהירה כאשר החלק הכהה פונה כלפי פנים והחלק החד כלפי חוץ, ראש החנית גם חד והצורה הכללית מזכירה מעט קילשון בעל שתי שניים, העיצוב זהה גם בצד השני, האורך של כל אחד מהלהבים הוא 40 סנטימטרים ועורך המוט הוא מטר שלושים, העורך הכולל של הנשק הוא שתי מטר ועשרה סנטימטר ונועד הן להתקפה והן להגנה, החריצות על הלהבים גורמים לצליל מקפיא דם (לא קסום) שגורם לאי נוחות בהלה או פחד בקרב אנשים שלו אומנו לעמוד בו.
חניתות לה-קן רגילות משמיעות צליל חלש יותר והלהבים שלהן והאורך הכללי שלהן קטן יותר, חניתות מושלמות טקסיות משמיעות צלילי עצום אך לא נועדו לקרב עילה לטקסים כמו "הקריא של ארבעת הלהבים" שרין עשתה.
כרגע רין עדיין מתאמנת לשלב את שתי השיטות בראשה ואינה יכולה ליצור צליל חזק במיוחד מהחנית עילה אם היא מקדישה את עצמה לצליל ולא להתקפה או הגנה.
מיומנויות: סחר (כולל מקבץ מיומנויות שדרוש לסוחר כמו הערכת איכות ומחיר וזיהוי שקרים אך לא יכולת לשקר באופן יוצא דופן עקב היותה קן-לה ולא לה-קן), ניווט (כולל בתוכו ציור מפות), בנוסף היא מכירה מספר רחב יחסית של שפות (לבחירתך, היא אמורה לנדוד גם בעולם וגם בערבה מתוקף תפקידה כך שהיא אמורה לדעת יחסית הרבה שפות).
ציוד: חבל עם אנקול, מצפן, ערכת ציור מפות, תליון קטן של אבן חצי יקרה סגולה בהרבה גוונים כדי לציין את מורשת הסגולים.
מראה: גובה רגיל, מבנה גוף דק ואתלטי, עור בצבע סגול בהיר מאוד, שיער בצבע סגול-שחור בעל כמה גוונים שנעים על הספקטרום הזה, עיניים אדומות-סגולות שמזכירות צבע של יין.
היא לבושה במכנסיים רחבים בצבע שחור, חולצה לבנה צמודה יחסית וחסרת שרוולים, מין ווסט-מעיל חסר שחלקו התחתון מגיע עד לברכיה ופתוח מלפנים בצע כחול כהה וחגורת בד סגולה כהה שאוגדת את הווסט-מעיל החולצה והמכנסיים.
כסף: השבט יחסית עשיר ועל כל עסקה אתה מפריש לפחות 5% לשבט וככול שמשפחה עשירה יותר היא מפרישה יותר... אני מניח שהון עצמי (לא משפחתי או שבטי שבדרך כלל חלק לא מבוטל ממנו בצורת סחורה) הוא... נגיד 100 מבעות זהב?
תמונות להמחשה:
הבגדים שלה דומים לזה:
Monk_render.jpg

אבל המעיל ווסט איינו מכמה חלקים וחסר שרוולים.
הראש של החנית דומה לזה (לחלק התחתון):
dual_sword_commission_by_nano_core-dbqt0xn.png

אבל הוא לא עם זיזים או עיצוב ברק ושאר התוספות.
הלהבים הרבה יותר רחבים ויש יותר רווח ביניהם.
 
הגזע הנפוץ ביותר בערבות הוא בני אדם, אבל יש בני ערבות מכל גזע. אחרי הכל, הצבע הוא על טבעי.

קאגה
אהבתי ממש את הדמות.
דבר ראשון, אהבתי את היכולת. ככל שתעלה רמות תוכל להחזיק יותר חוזים עם יצורים חזקים יותר.
שנית, קאגה יכנס לסיפור גם בלי שתכניס אותו. קאגה לא אחראי למה שקרה, אתה לא רוצה למצוא אותו והוא יהיה זה שימצא אותך. אני אשמח אם תוריד את השורה הזאת, או שתסביר לי למה היא כל כך הכרחית.
שלישית, אהבתי את הדמות ואת סיפור הרקע. מה האופי הכללי של הדמות? איך אתה הולך לשחק אותה?

בנוסף, אני רק רוצה לציין ששילוב שתי החניתות זה משהו שהוא חשוב בצורה סמלית ויהיה לך יכולות קרב מגניבות, אבל אין לחנית ערך קסום/נשק OP מיוחד.

אהבתי. התקבלת :).
 
ערכתי את התגובה הקודמת עם דף הדמות.

נ.ב. לכולם:
יש לי כבר שתי דמויות של אחרים שבטוח יכנסו, לכן אני אעדיף אם תכתבו דמויות קוסמות/טכנומאגיות, כי אנסה להקפיד שלא יהיו יותר משלושה מכל מקצוע במקסימום.
 
ניצן
אני מניח שקאגה לא עשה את זה, הוא רק אמר לה למצוא את קאגה ורציתי מאוד סיבה לעקוב אחרי הדמות הקודמת שלי, אם זה מפריע לך אני אשנה את זה למשהו אחר, אבל הרעיון הוא שהחוזה שלי עם הלה-קן שולח אותי למשימה לא ברורה.
הדמות פחות או יותר ההפך מקאגה, היא די חיובית ומאמינה בטוב שבאנשים (למרות שהיא לא פטטיה).
הנשק אינו קסום כפי שאמרתי ורמת ההסחה/פחד שהצליל גורם טלויה ברמת השליטה שלה, בכללי לקחתי את הרעיון מהמטה-קלע של קוץ-רגל מרומח הדרקון.
 
קאגה
כל אחד מהשבטים הוא בין 1,000 ל-1,500 איש, אין לכם ספירה מדויקת.
אני עוד צריך לחשוב לך על יכולות, אשלח בהמשך היום.

ח'אן
טוב, אז: יכולות!
יכולת בסיס: וואף, כלב צייד (גודל בינוני, התקפות טפרים/נשיכה, יכול בתורו לבצע פעולה אחת להתקיף/לנוע/משהו אחר כפעולה נוספת לתורך).
יכולות:
אדם לצד כלב/צעדי הצייד
הסתערות אימתנית/קשר טלפתי

אדם לצד כלב: כאשר אתה ווואף עומדים זה לצד זה, שניכם מוסיפים 2+ להטלות התקפה. בנוסף, אם אתה מותקף ו-וואף לידך, הוא רשאי להתקיף את המתקיף (כמו התקפה מזדמנת). (פסיבי - תמיד פועל).
צעדי הצייד: כאשר אתה מתגנב או מנסה ללכת ככה שלא ישמעו/יראו/יחושו בך, גלגל שתי קוביות ותבחר את הטובה ביניהן. בנוסף, ההקתפה הראשונה שלך מהתגנבות עושה נזק מסיבי יותר. |(פסיבי - תמיד פועל).
הסתערות אימתנית - כאשר וואף מסתער על אויב, הוא רשאי לבצע עליו התקפה ללא בזבוז פעולה. התקפה זו עושה נזק נוסף. (ניתן לשימוש פעם בקרב).
קשר טלפתי - אתה יכול לדבר עם וואף בקשר טלפתי של מחשבות ורגשות, שלא תלוי במרחק, שמיעה או יכולת לדבר. (ניתן לשימוש בכל עת).
 
אני מבין שבקרבות יהיו מפות?

ניצן
הערה קטנה: כלבים לא שורטים, הטפרים שלהם לא מתקפלים ולכן נוטים להישחק מהקרקע. הם עדיין לא נעימים בשריטה, אבל לא משהו להתקיף איתו. לעומת זאת יש להם סיבולת ריצה מעולה ונשיכה אימתנית שלא מרפה ממך. פחות או יותר ההפך מחתולים...

אני בוחר ''אדם לצד כלב'' ו''קשר טלפתי''.
 
ח'אן
אחלה, תכתוב אותם בדפ"ד.
אל תשכח לכתוב את המידע שבסוגריים על וואף יחד איתו, זה חשוב.

לא יהיו מפות מדויקות כמו שאין לכם מהירות מדויקת, אבל יהי עניין של לזוז/טקטיקה וכולי.
אם נראה שצריך מפה אז אכין מפות.
 
קשה לנהל טקטיקה בלי מפה, ויש את הכוח שלי שבשבילו צריך לדעת מה המצב בשטח. בכ''מ מפה יכולה להיות באקסל, אין צורך באינקרנייט מושקע.

ניצן
נערך.
 
מפות אינקרנייט אני אכין לאזורים נרחבים בהם תהיו הרבה זמן. מפות אקסל... אחשוב על זה. ככל הנראה בקרבות מרובי אויבים אשתמש בכאלה.

אלישע
יכולות!
יכולת בסיסית: חוזה (לא ניתן לחתום על חוזה כנגד רצון הצד השני, ניתן להחזיק עד שלושה חוזים במקסימום, מישור הפרא, היסודות והארצי בלבד, יצורים בדרגת כוח בינונית ומטה).
יכולות:
שריקת המוות/חוזה זול
סוחרת ממולחת/תכסיסי לחימה בחנית המושלמת

שריקת המוות: אויבים ששומעים את השריקה של החנית נתקפים בבהלה וצריכים להציל או שהם קופאים מפחד/בורחים מהאזור. (אחת לקרב)
חוזה זול: יכולות המיקוח שלך עוזרות לך להשיג חוזים טובים יותר. יצורים פחותים יחתמו איתך על חוזים לא משתלמים להם, או אפילו על חוזים בהם אתה לא נותן דבר אם הם צריכים לתת משהו פשוט.
סוחרת ממולחת: כישורי הסחר של שבטה הגיעו גם את רין, והיא יודעת להתמקח טוב יותר. עוזר בחתימת חוזים וגם סתם בחיים.
תכסיסי לחימה בחנית המושלמת: תכתוב לי שני תכסיסי לחימה פשוטים יחסית עם החנית, בהם אתה טוב במיוחד. אתה יכול לבצע את התכסיסים האלה יותר בקלות, ולהילחם מגניב (אחד לקרב לכל תכסיס).
 
ניצן
הרעיון של החוזה היה שהוא מוגבל יותר סיפורית... אבל שיהיה.
האם חוזה ממשיך גם אחר נתינת יכולת? למשל נגיד שחתמתי חוזה עם לטאת חשמל שאחרי השירות לימדה אותי ליצור סביב הידיים שלי ברקים האם זה נחשב "חוזה" רק כאשר אני עדיין צריך לעשות את השירות או שהחוזה נגמר ואני מקבל את היכולת וזה כבר לא "נספר" לי? (יכולות שנלמדו ולא מושאלות משתמשות באנרגיה של המשתמש כך שזה יעלה לי אנרגיה לפי השימוש)
והאם החוזה של הל-קן יספר לי לצורך ספירת החוזים?

אני עדיין לא בוחר יכולות כי המידע הזה ישפיעה על ההחלטה שלי.

התכסיסים כנראה חזקים מדי אבל הם מגניבים והם יכולת שתוחלש ככול שהעלה דרגות (כי יכולת הלחימה שלה תשתפר) כך שיש סיכוי שהם יאושרו.
תכסיסי חנית:
חיתוך משולש ודקירה (שם בעבודה): רין יכולה לסחרר את החנית המושלמת סיבוב וחצי וכך לתקוף במתקפת חיתוך שלושה פעמים, היא יכולה לבחור להדוף את היריב צעד אחד לאחור (נקרא לזה משבצת?) על כל התקפה מוצלחת, לאחר שלושת ההתקפות היא תוקפת באמצעות דקירה עם הראש שתקף רק פעם אחת, במקרה והיא לא הצליחה לפגוע עם אף אחת מההתקפות הקודמות היא סובלת ממחסר חמור להתקפה ולנזק, במקרה והיא הצליחה לפגוע פעם אחת היא סובלת ממחסר רגיל לנזק בלבד, במקרה והיא הצליחה לפגוע פעמיים היא לא סובלת מחסר, במקרה והיא הצליחה לפגוע שלושה פעמים היא מקבלת יתרון קטן בנזק ובהתקפה.
התרגיל הזה קשה ודורש ריכוז ולכן משאיר אותה פגיעה להתקפות מצד כל יצור שאינו היצור הנתקף (היא מקבלת מחסר להגנה).
שתי סיבובים, שתי חצאים (שוב, שם בעבודה, זה נשמע זוועה): רין אוחזת בנקודה של החיבור של אחד הלהבים ומסתובבת בעודה אוחזת את הלהב בתנוחה הזאת, לאחר מיכן היא משתמשת במומנטום בשביל לאחוז בקצה השני ולסובב גם אותו, בעצם היא תוקפת עם הלהב שלא אחוז בנקודת החיבור על ידי זה שהיא משעינה את המקל על עורפה, היא יכולה לבחור לנוע כעד שלושה משבצות בין מתקפה אחת לשנייה.
יריבים סובלים רק חצי נזק מכול התקפה מוצלחת, אך נזק הוא לא המטרה העיקרית של ההתקפה הזו, המטרה היא בעיקר ליצור את הצווחה המצמררת של הלהב כדי להוציא אותם מריכוז.
רמת ההשפעה של הצווחה תלויה בהאם הם היו בטווח של אחת או שתיים מההתקפות והאם הם פגעו.
אויב שהיה בטווח של התקפה אחת ולא נפגע לא ירגיש יותר מאי נוחות קלה בעוד אויב שנפגע פעמיים עשוי לסבול זעזוע רציני או להיבהל מאוד.
לצורך העניין יצרתי סוג של פרמטר כאשר להיות בטווח שווה לנקודה אחת ולהיפגע שווה שתיים.
נקודה אחת (לא נפגע ממתקפה אחת): אי נוחות קלה, כמעט תמיד אין השפעה אמיתית.
שתי נקודות (לא נפגע משתי התקפות): אי נוחות, עשוי לגרום למחסר קל כל שהוא.
שלושה נקודות (נפגעה ממתקפה אחת): צמרמורת קלה, גורם לחסר קל בהתקפה או בהגנה בהתאם להחלטת השה"ם
ארבע נקודות (נפגע מאחת וחמק משנייה): צמרמורת, מחסר בהגנה או בהתקפה או מחסר קל בשניהם
שש נקודות (נפגע פעמיים): זעזוע, מחסר בהתקפה ובהגנה, יתכן שהוא לא יוכל לפעול בתורו הקרוב.
 
חזרה
Top