• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

סבסטיאן מדלג על הצללים, אחד אחרי השני, לפני שהוא מזנק- מטרים ספורים מסארין- ומשנה את צורתו. לפתע, לוויתן אורקה כבד מופיע במקומו, ומתחיל ליפול.

רק... שהוא לא נופל.
META
גלגל לי מאגיה (תבונה) בבקשה.
 
ארבעה מהשדים מזנקים בתיאום מושלם על ארזיוס, העוקץ שלהם מנקב את בשרו והשיניים שלהם ננעצות בעורו, חודרות את קשקשיו ותולשות את הערפל המשונה שיוצר את הרמך, בולסות אותו לפני שהוא מספיק להתאדות.

בינתיים, שני השדים האחרים רחוקים מדי- אחד מהם מחליט לנסות בכל זאת, ולרוץ אל עבר ארזיוס בתקווה שהשאר יותירו לו חלק בטבח, בעוד השני מחליט לרוץ אל קאלי במקום. ריר זוהר וערטילאי נוטף מפיו.
META
התקפות נגד ארזיוס:
נשיכות גיהינום: ארבע התקפות מ4 שדים שונים:
  • 20 טבעי! סה"כ 29 נזק חודר. כמו כן, ארזיוס צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 10 או לחטוף את המצב "מורעל".
  • 24 נגד דרג"ש, 15 נזק חודר. כמו כן, ארזיוס צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 10 או לחטוף את המצב "מורעל".
  • 26 נגד דרג"ש, 16 נזק חודר. כמו כן, ארזיוס צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 10 או לחטוף את המצב "מורעל".
  • 22 נגד דרג"ש, 18 נזק חודר. כמו כן, ארזיוס צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 10 או לחטוף את המצב "מורעל".
בסך הכל, ארזיוס סופג 68 נזק, וצריך לגלגל 4 הצלות חוסן בד"ק 10, או לחטוף את המצב "מורעל" בכשלון.

תור קאלי.
 
"מתנצלת, פארוטי," קאלי מוסרת מהמקום ששוגרה אליו. "פשוט יש לי הרבה על הראש כרגע. כן, שמתי לב לקול בראש של הונג. אולי הוא יספר לך עליו אם לא תצליף בו."
מתוך השבר בעולם, מתחת לקאלי, יוצא גוראד אדום - מהצבע הטבעי של קשקשיו, ומהדם שזולג מהפצעים שהשדים העניקו לו. אבל סבל זה לא דבר חדש עבור משרת של אל הכאב. ארזיוס - גופו חרוך ומדמם - חורק ניבים ודוהר לעבר פארימה. קאלי ושותפה חולפים דרך צללים חיים, עוברים מתחת ללוויתן ומכשף מעופפים, בין שברי מישורים. השניים עולים על המזבח העתיק ולהבותיה של פארימה נשלחות אליהם, אך הילת הדם של בתה עונה להם בעוצמה שווה. כפי שאש שמיימית מקיפה את פארימה, כך קאלי וארזיוס עוטים שריון ארגמן, מוצק וזורם בו זמנית.
"אמא, תקשיבי לי. את לא עצמך. תתנערי מהשליטה שלהם. אם תעצרו את הטקס, נוכל למצוא דרך לתת לחרבות השמיימיות שלווה. אבל אסור להם לחזור. זה..." היא מסתכלת על דאי-קאי, על הונג, "זה יפר את האיזון. האלים אולי נטשו את העולם, אבל העולם לא זקוק להם. הוא מחלים."
להביו של פארוטי קוטעים אותה, קאלי נאלצת לחסום את המכה שנשלחה לארזיוס. הלטא מגיב בחזרה, מלתעותיו נסגרות על פארימה, כובלות אותה. לא מספיק בשביל לגרום לנזק אמיתי, כן מספיק כדי למנוע ממנה לזוז.
"את חייבת לראות את זה," קאלי אומרת בכאב. "אל תגרמי לי... אל תכריחי אותי להילחם בך." דמעות מקשטות את לחייה.


Meta
הצלה ראשונה לארזיוס (מתאם חוסן 4): 10
שנייה: 14
שלישית: 20
רביעית: 17

ארזיוס משתגר בעזרת הרובד הארצי כפעולת בונוס לP-Q, 11-12, אל מתחת לקאלי.
הצלת חוסן: 3+4+3=10. הגיע הזמן שיכשל. סובל מדרגת תשישות אחת.
קאלי מנצלת פעולת תנועה כדי לקום.
ארזיוס נע לV-W, 14-13.

קאלי מנצלת פעולה להטיל protection from energy על עצמה, היא מקבלת עמידות לנזק אש. כתוצאה מכך שארזיוס הרמך שלה, ההשפעה תקפה גם עליו.
התקפה של ארזיוס על פארימה: 14+9=23.
נזק: 9+8+6+6=29 נזק דוקר.
פארימה grappled, ד"ק הצלה 16. כל עוד במצב הזה, היא restrained וארזיוס לא יכול לנשוך מטרה אחרת.



נתונים
נק"פ קאלי: 81/100
נק"פ ארזיוס: 37/105
סלוט 1: 4/4
סלוט 2: 2/3
סלוט 3: 1/2

השפעות:
קוביית השראה מסבסטיאן.
תוסף 3 להצלות.
עמידות לאש לקאלי וארזיוס.
ארזיוס סובל מדרגת תשישות אחת, חיסרון בבדיקות תכונה.

עריכה: קאלי הטילה עמידות ליסודות.
 
OUT
אדראן, יש לך כמה טעויות:
דבר ראשון, עמידות ליסודות נותנת עמידות (משמע, חצי נזק) ולא חסינות.
דבר שני, גם זה וגם מגן האמונה דורשים ריכוז, ככה שאחד מבטל את השני. תחליט מה קאלי הטילה בסוף.
IN
נשיכתו של ארזיוס תולשת את כתפה של פארימה, שידה הימנית נותרת מדלדלת לצידה, אבל לא נראה שזה מפריע לפארימה- שאפילו לא פולטת גניחת כאב.

'היי קאלי, את לא חושבת שהקולות שחבר שלך שומע אמיתיים, כן?' פארוטי שואל, 'זה הכל הדמיון שלו את יודעת. זה מה שקורה כשנמצאים כל כך קרוב למוות, משהו נשבר שם.'

"אני לא נמצאת תחת השליטה של אף אחד, קאלי. אני כאן מרצוני." פארימה אומרת, מתעלמת מהפציעה שמונעת ממנה להזיז את יד ימין שלה, ומחזיקה את פארוטי ביד שמאל. "אני לא מי שגורמת לך להלחם בי, גוראדית קטנה שלי, זה הכל את."

זיעה ניגרת ממצחו של סארין, ואתם מבינים שהוא הסיבה לכך שהלוויתן לא נופל. אך נראה שהיכולת שלו לשלוט בגובה של הדברים מסביבו דורשת מאמץ רב. רק בקושי הוא מצליח לשמור על עצמו במקומו, ועל הלוויתן למעלה. הוא מביט בהונג בבעתה, נראה שקסמו של המטה הצליח להכנס לו לראש, אבל הוא נותר במקומו, אישוניו המוארכים נעים מצד לצד כמו טרף מבוהל שנלכד בפינה, ללא מקום לזוז.

META
סארין לוקח את פעולת החסימה. התקפות נגדו סובלות מחסרון, והוא מקבל יתרון בהצלת זריזות.

תור הונג.
 
IN
הזאב הלבן שואג כחיית פרא, והונג-יי מזנק קדימה לכיוון פארימה. מכת מטה אחת, הוא מרגיש את עצמו נשרף מהאש שלה, והזאב הלבן מדבר באכזריות. "אני?! רק בראש שלו?! האלפים סגדו לי למשך אלפי שנים, אני צדתי על האדמה הזו בזמן בו האלים שהנבואה שלך מדברת עליהם רק למדו את היסודות של הקרב. אני אפיל אתכם, בזה אחר זה, וגם את האלים שלכם" אומר הזאב, ופארימה נופלת לצידה של ביתה.

הונג-יי מזנק על גבי הצללים בקלילות, עולה מעלה. האספקטים הרוחניים שלו כמשתקפים על המישור הרוחני, זאב ואדם, אדם וזאב, הרצים זה אחר זה, ונראים כהשתקפויות על פני האדמה שלצד סבסטיאן.

הוא מזנק מעלה, יודע שסארין מפחד ומרוכז מידי על מנת להתקיף אותו, נעמד מול סארין.

"אני לא הנזיר הצעיר, מכשף. הנזיר מונע ממני להרוג אותך, וייתכן שאתה מטורף בדיוק כמוני, אני יכול לראות את זה בעיניים שלך. הסבל, הוא זהה לשנינו, ולו רק בגלל זה- אני אוכיח שהטירוף שלי גדול משלך. הטקס לא יכול להיעצר, אבל מישהו צריך להפיל מהשמיים את ה'מלאך', 'השד' שמכר את העולם למען הבטחות שווא" אומר הזאב הלבן, עוצר את הקטלניות שלו רק בגלל ההתנגדות של הונג-יי. מכה אחר מכה, הוא משתק את סארין בכוחו, והעולם מסביב רק ממשיך להתנפץ.

הזאב הלבן שקט מבפנים, הוא אכזרי מבחוץ. לא, הוא מחכה שהטקס יושלם, הוא מחכה שהפתח לחשכה שבין העולמות ייפתח. הוא מחכה לראות האם אחיו נמצא שם, הוא ישיג את הזאב השחור, לא משנה מהו המחיר.

META
תנועה- אל X16
פעולה רגילה- התקפה במטה כנגד פארימה
התקפה ראשונה: 19+9=28. בפגיעה 6+6=12 נזק חבטה וקסום (מעלף, לא הורג).
תנועה- אל V13 (על גבי צ5)
הונג-יי זז דרך צללים 2 עד 4 ומזנק. סארין זוכה נגדו בהתקפה מזדמנת, שיש לו חסרון בעקבות המצב מבועת עליה.
אתלטיקה: 10+4=14 (גלגול שני 19).
המשך פעולה רגילה- התקפה במטה נגד סארין
התקפה שנייה עם חסרון: 1 טבעי (גלגול שני: 20 טבעי)
פעולת בונוס- סערת חבטות
מנצל 1 צ'י.
גלגול קסם פראי: 14. הצלחה.
התקפה ראשונה כנגד סארין: 8+8=16 (גלגול שני 18). בפגיעה 3+5=8 נזק חבטה וקסום (מעלף, לא הורג). בנוסף, סארין לא יכול להשתמש בתגובות עד סוף תורו הבא.
התקפה שנייה כנגד סארין: 12+8=20 (גלגול שני 9). בפגיעה 6+5=11 נזק חבטה וקסום (מעלף, לא הורג). בנוסף, על סארין לגלגל הצלת זריזות בד"ק 15 או ליפול שרוע.
ללא פעולה- אגרוף הלם
מנצל 1 צ'י.
גלגול קסם פראי: 6. קסם פראי מתרחש.
על סארין לגלגל הצלת חוסן (ד"ק 15) או להיות הלום עד סוף תורו הבא.

22/62 נק"פ.
7/10 צ'י.
אספקט השועל הערמומי: כאשר האספקט פעיל ואתה תוקף אויב, אתה יכול לבצע צעד-5-פיט פעמיים כפעולה חופשית לאחר ההתקפה. כמו כן, אתה מקבל עמידות לנזק שנגרם לך במהלך תורך.
 
פארימה נותרת עומדת, למרות שנראה שהיא הייתה אמורה ליפול כבר ממזמן כשהונג רץ על הצללים, קופץ אל הזד המרחף באוויר.
ברקים סגולים אופפים את ידו של סארין והוא מנסה לאחוז בנזיר המזנק עליו, אבל הנזיר מצליח לחמוק ולהכות, פעם אחר פעם, להכשיל את הזד ולבסוף להכות בו עם כוח הצ'י שלו. ההכשלה גורמת לסארין לעשות סיבוב של 360 מעלות באוויר, אבל לא נראה שאגרוף ההלם משפיע עליו במיוחד.

רעד נוסף קורה בינתיים, אך נראה שהפעם- סארין לא מצליח לשלוט בו. לא מצליח לשנות את המיקום של אלה שמסביבו. והפעם, הרעד חזק בהרבה. השדים נעלמים בבלבול, ובמקומם, אתם רואים הבזקים. דברים משונים שמופיעים לשבריר שנייה ונעלמים. אתם רואים דמת דרקון מופיעה דרך פתח מישורי, מסתכלת לצדדים ויוצרת פתח נוסף עם הפגיון שלה, מזנקת פנימה.
אתם רואים בזיליסק מופיע לצד אחד העצים, מביט בגופה של בן מחצית חייתי הנופל מהשמיים, הופך לאבן ממבטו של הבזיליסק ומתרסק על האדמה לפני ששניהם נעלמים.
פנתר מעופף תופס בלסתותיו תפלץ מעוות, בן היבשת, לפני שעמלץ לבן אל-מת בולע את שניהם בנפילתו, נעלם לפני שהוא מגיע לאדמה.

המלאך ממקודם מופיע שנית, הפעם לבוש בשריון מלא, מסתער עם החנית שלו על סארין, אבל שטן מופיע מאחוריו, תופס אותו בשלשלאות וגורר אותו לאחור, ושניהם נעלמים.
ואז, אחד מהרי הגעש של היבשת מתפרץ. כדור של ברזל לוהט נפלט מלועו, מאיר את השמיים במקום הלוס המוסתר על ידי הירחים.
הסוף קרב.

'הרעלה.' סארין אומר, מתעלם מהכאב, מתעלם מהפחד. 'היא נשברת.' מעליו, ברק שחור משחור נורה מהשמיים, מכוון אל מרכז המזבח, אל סארין, אבל הלוויתן המעופף חוסם אותו, סופג אותו בעצמו.

'רק עוד קצת.' סארין אומר, קולו מלא שנאה ללוויתן הקטלן. 'שוב פעם!' הוא שואג. 'פארימה, תעשי את העבודה שלך! תרחיקי אותו מכאן!'

ופארימה מחייכת, הזרוע הימנית שלה מחוברת לגופה רק בגידים בודדים, דם יורד מראשה ומשתלב עם שיערה האדמוני. פארוטי עצמו מצטרף לשתיקתה של לייסטרבארם, דווקא בזמן בו היא מחליטה לדבר.
'אני מאמינה לך.' היא אומרת לפארימה, 'את ממלאת את החובה שלך. מחזירה טובה תחת טובה. משלמת את החוב. אני מכבדת את זה. אבל, זה מסוכן מדי. נקסר, קרוניוס, הם מתים. והם חיים בתוכנו. השיירים שלהם, הכוח שלהם. הוא בנו. בי ובאחי. גם אם תחזירו אותם, גם אם הם ישובו ללכת בקרבנו, מה אז? הם לא יהיו שלמים בלי החלק שלהם שיוצר אותנו.'

הונג-יי
קולו של הזאב נשמע בראשך. "צפונה." הוא אומר, "מאה מטר. מזרחה. 400 מטר. צפונה. 54 מטרים. למטה. מאה ועשרים אלף קילומטרים." הוא חוזר על ההנחיות הללו שוב ושוב, כמעט כאילו הוא נמצא בטראנס.

ובלי קשר לקול, אתה שם לב למשהו. במזבח, ליד קאלי וארזיוס, יש חור. צר וארוך. וכך גם בצידו השני. החורים הללו נראים כמו החורים שבנדן, החור הגדול שבו אתה מכניס את החרב.
META
התקפה מזדמנת נגד הונג-יי: 11, פספוס.
שכחתי לרשום, אבל יצא לו 1 טבעי בהצלה נגד מבועת בתור הקודם.

הצלה נגד נפילה שרוע: 2 טבעי. כשלון. בגלל שהוא מעופף (ומוחזק באוויר על ידי קסם) אין לזה השפעה עליו.
הצלה נגד אגרוף הלם: 17 טבעי, הצלחה.

התקפות נגד סבסטיאן:
ברק אפל: סבסטיאן סופג 22 נזק ברק ומוות.

שינויים בשדה הקרב:
קסם פראי: הקסם הפראי מתרחש כאשר מגלגלים 15 ומטה עכשיו בקוביה.
צללים מזדחלים: רדיוס הצללים המזדחלים עולה ב1. האיזור של הצללים המזדחלים הוא dim lighted.
רעד מישורי: להק השדים נעלם משדה הקרב.
לעצמי
פארימה- 124 נזק
סארין- 77 נזק, צריך לחדש mind blast

תור דאי-קי.
 
דאי-קי מתנער משאריות השיתוק. החינניות שלו חוזרת בעוד הוא משתגר אל מול פארימה, מדלג בין האדמות הצבעוניות והמשונות.
הוא מסתער על פארימה, אגרופיו ממוקדים יותר, מכוונים היטב. אנרגיה כסופה אופפת את אחת מהחבטות שלו, מתנקזת לנקודות הצ'י החלשות של פארימה.
"את גורמת עוגמת נפש לביתך. איני מוכן לקבל זאת. מוטב שתהיי בשקט לעת עתה".

META
משתגר לX16 כפעולת בונוס.
הצלת חוסן:
1ק20 = 6
2 דרגות תשישות.
התקפה ראשונה
1ק20 + 8 = 25
נזק:
1ק6 + 4 = 10
מנצל נקודת צ'י להתקפה חיונית. פארימה מועמדת להצלת חוסן (ד"ק 15) או להיות המומה.
קסם פראי:
1ק20 = 13
התקפה שנייה
1ק20 + 8 = 9
 
דאי-קי מזנק ומכה בפארימה, אך לא נראה שהמכה מפריעה לה. עם זאת, דאי-קי מרגיש חזק בהרבה מכפי שהיה לפני שהכה בה. כאילו הצ'י שלו גדל עשרות מונים לרגע אחד.

"עוגמת נפש?" היא מסובבת את ראשה אל הנזיר, "לפעמים, ילדה צריך לשמוע את האמת הקשה כדי לגדול." היא מצמצמת את עיניה ומפנה את מבטה אל הלוויתן שלמעלה, מכוונת את פארוטי אליו.

"תשרף." היא אומרת, והלהב עונה.
'מטיל לחשים מסריח, תשרף!!!' פארוטי שואג בתגובה, צחוק פסיכוטי מלווה את השאגה שלו כשהלוויתן כולו מתחיל לבעור כולו. האש מאדה את כל הלחות שעל עורו, גורמת לו להצטמק ולהתקלף.
פארימה מביטה במחזה, מחייכת, ונופלת. מפילה את החרב מרובת הלהבים על האדמה.

META
הצלת חוסן לפארימה- 16 טבעי, הצלחה.

קסם פראי: ההתקפה הבאה שדאי-קי מנצל בשבילה צ'י הופכת לפגיעה אוטומטית וגורמת נזק מקסימלי.

התקפות נגד סבסטיאן:
שרוף את המכשפה! ההתקפה פועלת רק נגד מטיל לחשים שמחזיק לחש ריכוז.
סבסטיאן צריך לגלגל הצלת זריזות בד"ק 16.
בהצלחה, הוא סופג 18 נזק אש.
בכשלון, הוא סופג 36 נזק אש. בנוסף, הוא מתחיל לבעור. בסוף כל תור הוא צריך לחזור על ההצלה, ולספוג בכשלון 4ק6 נזק אש. בהצלחה, הוא כבר לא בוער.
 
18 טבעי בהצלה. הליוותן ספוג חצי נזק. בוחר לסיים את הריכוז ללא פעולה, חוזר לצורת אדם (צל)
IN
כשהאש מתפוגגת הלייתן עוד נשאר לרגע, גופו נשגב, טהור, נקי. אבל זהו מחזה רגעי בלבד. גופו של סבסטיאן חוזר לצורתו המקורית, האביר מרחף באוויר, כמעט כאילו הוא עומד על רצפת אבן מוצקה. גלימתו קרועה מהלהבות ומהקסם, פצעיו עדיין ברורים לעין, גופו דואב. אבל הוא עדיין עומד.
"אתה יודע למה את פתטי?" הוא שואל לפתע את סארין. "אתה יודע למה אני מרחם עליך?" הוא מביט בזד. "לא כי הקרבת את כל הדברים שהקרבת, לא כי כל העולם התאכזר אליך, וכשניסת לשפר אותו, הוא רק התאכזר אליך עוד. ולא בגלל שאתה מפספס שאתה מפסיד בעסקה הזו. אני מרחם עליך, כי הולכים לזרוק אותך כמו כלב מוכה. ואתה אפילו לא מסוגל להבין את זה." החרבות של סבסטיאן נכנסות למהלך. "לאלים האלה אין גוף." הוא אומר, "הם צריכים אחד, ואתה באמת מאמין שבמקום כלשהו, הם הולכים לבחור את הדבר השבור הזה שנקרא הגוף שלך? אתה באמת חושב שהם הולכים לתת לך כוח לשנות משהו? הו סארין, אתה לא יותר מילד, אתה ילד קטן שחושב שהוא מספיק חשוב כדי לשחק במשחק של הגדולים, צר לי לאכזב אותך." אומר מונרו, והחרב שלו מתחילה לזהור. "שנינו כאן, מחכים לברק שלך שכבר חסמתי פעם אחת. ונותר לנו רק לתהות. למה אתה חושב שהם הולכים לבחור בגוף השבור שלך, הפצוע, ההרוס. זה שהם לבטח ציפו ממך להשחית למענם." מונרו מחייך בזדוניות. "כשבבירור יש להם אחד מושלם לבחור בו, בדיוק באותו המקום."
והסייף של מונרו נשלך קדימה, בעוד הצללים יוצאים ממקום וטסים כולם לעבר הזד.
"אתה רואה את זה?" הוא שואל את סארין כשלהב שלו נדלק באור קדוש. "זה הכוח שלנו, שלי, של דאי קאי, של הונג-יי ושל קאלי. כולם פה, כולנו נותנים אחד לשני כוח, הכוח הזה דורש ממני לעצור אותך!" הוא צועק, "אז אתה רוצה סבל? אתה מוזמן לקחת אותו, את החלומות שלנו, את האהבה שלנו, ואת כל הצער שנאשר בנו." הוא דוקר קדימה. דוחף את סארין מהמקום שבו היה. הצללים מקיפים אותם, האחד מסיח את דעתו של הזד, האחרים תוקפים את סארין ככל שניתן, בעוד סבסטיאן הוא קרן אור בינם.
הם צריכים גוף הוא חושב. שיקחו את שלי, הם יותר ממוזמנים לחלוק איתי את הסבל. הוא מחייך. ויודע, שאם יצליח. על החברים שלו יהיה להרוג אותו, כל עוד הוא מחזיק את האלים מלשלוט. הוא מרים את חרבו לשמיים. מחכה לברק.
META
פעולת בונס, נשק קדוש על הסיף.
קסם פרא 4. בוא נראה מה יקרה. בכל מקרה, הסיף גורם עוד 2ק8 נזק קדוש, מפיץ אור, ובפעולת בונוס אני יכול אחר כך לעשות נובה...
התקפות של סבסטיאן על סארין
התקפה ראשנה 9+11=20 מנצל קובית השראה בשביל Mobile Flourish, אני מוסיף קוביית השראה לנזק במידה ופגעתי (לא מנוצל בפספוס) בנוסף אני דוחף את המטרה 5+התוצאה בקוביית ההשראה פיט. ומשתמש בתגובה שלי כדי להתקדם למשבצת למשבצת פנויה במרחק של עד חמש פיט מהמטרה.
נזק
1d8+7=9, עוד 7 נזק מMobile Flourish, כך שסארין נדחף 12 פיט. ועוד 2d8=5 נזק קורן מנשק קדוש.
התקפה שנייה עם Defensive Flourish (מוסיף קוביית השראה לנזק, וגם לדרג"ש שלי עד תורי הבא)
20 טבעי! (הגיע הזמן באמת)
32 נזק, (מתוכו 18 נזק קורן, ועוד 14 נזק מהתקפה של החרב)
פעולה חופשית, מעניק להונג-יי קוביית השראה, יש לו ק6 להוסיף לגלגול ק20 אחד.

צללים (כולם עם חיסרון)
צ2 עוזר.
צ3 מפספס.
צ4 מפספס (רוצה לציין שבגלגול הגבוה יצא לו 20 טבעי ואני כועס)
צ5 נשאר במקום כי הוא מחזיק את הונג-יי
צ6 מפספס
צ7 מפספס
צ8- מפספס
צ9-מפספס
צ10-מפספס.
 
אחד אחרי השני, הצללים מפספסים. בצורה כמעט על טבעית, נראה שברגע שהם תוקפים- סארין כבר זז, הותיר אחריו תמונת ראי אשלייתית שלו.

אבל אז, מונרו גורם לחרב שלו להאיר באור קדוש, והוא מבין. המזבח, הטקס שמתרחש כאן. הוא שואב אור, גורם לפוטונים לנוע במהירות איטית יותר. ועד שהם מגיעים לעיניים, עד שהמוח מעבד את המידע ויוצר את התמונה, סארין כבר לא שם.
הוא מחשב את הזמן במהירות, את המרחק והתנועה של סארין, ודוקר. דוחף את הזד הצידה, למטה. הרחק מהמזבח, גורם לו ליפול- אבל הוא די בטוח שאם הבשר שעל הלסת שלו לא היה קרוע לחלוטין, סארין היה מחייך.
הבזק של זכרונות עובר במוחו של מונרו, במוחם של קאלי, של הונג-יי, של דאי-קי. המרדף אחר קאסאי, ואחריו- כאשר הונג תקף את סוסו של סארין במטרה להגיע לעיר לפניו, סארין נעלם לרגע. ובמהלך הרגע הזה... הוא עשה הרבה.

היתד ננעץ באדמה המפוחמת של נול-רא. מחוזק בידי קסם, הוא חודר אותה בקלות. היישר אל גוף ששכב בה במשך שנים. משיב לו כוח, אנרגיה, חיים. מקים אותו חזרה לתחייה, אך שונה. קסמם של הצללים שבין העולמות התערב כאן, הופך אותו ללא סתם גועל חסר מוח, אלא יותר מזה. הופך אותו לערפד.

הברק האפל מכה פעם נוספת מהשמיים, פוגע במונרו שנופל מטה כשהריכוז של סארין נשבר. הוא יכול להרגיש את הכוח, את העוצמה. וכעת, כשהליקוי מושלם והמחיצה שבין העולמות דקיקה מתמיד, הברק ממשיך. חולף מבעד לגופו של האביר לשעבר, פוגע במזבח, והמעגל שמסביב לו זוהר. חודר את החשיכה, את האופל, את הצללים.
חיילי החצות של שאייד וור נמסים תוך רגע, קאלי וארזיוס מועפים לאחור יחד עם האחים הנזירים, מוצאים את עצמם זה לצד זה, ליד הנמר השן חרבי שנותר מאחור, צופה באדונו מקריב את עצמו. לעומתם, פארימה וסארין מורמים אל-על, עד שהם נמצאים מעט מתחת למונרו, יוצרים משולש המצביע אל השמיים.
אל הליקוי הסדוק.

סדקים מתפשטים על לון, הירח הקטן ביותר, אשר נמצא היישר מתחת לסלן ולהלוס. סדקים סגולים, בוהקים וזוהרים. הם מתחילים במרכז, ממשיכים החוצה כמו רשת עכביש, ולבסוף, הירח נשבר.

ברק סגול נוסף נורה מהקרע שבשמיים, מהחור שמוביל לריק שבין הרבדים. הוא פוגע בחרבו של מונרו, מתפצל ממנה ומכה בסארין ובפארימה. גורם לעיניהם להפקח, לאישוניהם לזהור.

חושה." סבסטיאן אומר בקול מהדהד, הלהב נופל מאחיזתו ופוגע במזבח בקול צלצול. עיניו הופכות לשחורות כמו שמי הלילה, מנוקדות בכוכבים. האישונים שלו זוהרים בסגול, צבעם של הצללים.
"אבל זה לא מספיק. לא. מעט מדי. כן. צריך עוד." לחישה מהדהדת יוצאת מפיו של סבסטיאן, שנראה כאילו הוא עומד להשרף. העוצמה גדולה מדי בשביל שהוא יוכל להחזיק אותה לבדו. עורו מתחיל לבעור ולקפוא בעת ובאותו זמן. סדקים מתחילים לצוץ על עורו, אור שחור זורח מהם- או שיהיה יותר מדויק להגיד שאור נשאב אליהם, הופך אותם לשחורים משחור, ללא שום אור, ללא שום חיים.
"גוף! אבל חלש מדי" הצללים מדברים מבעד לפיו, קולם משנה את עוצמתו.

עיניו של מונרו נעות כל אחת לצד אחר, אחת בוחנת את סארין. השנייה את פארימה, שנראה שמכת הברק החזירה את הכרתה. היא בוחנת את היישות המאכלסת את גופו של מונרו בקרירות, מבלי למצמץ, ללא פחד.
זה לא ההסכם היא אומרת ללא קול, והעין שהופנתה אליה משנה את כיוונה. מצטרפת אל אחותה בבחינתו של הזד. ואז, בחיוך לא טבעי, פארימה מועפת אל האדמה וסארין מורם אף יותר, עד שהוא נמצא באותו הגובה כמו מונרו. פרצופיהם במרחק סנטימטרים ספורים זה מזה.

ה"אור", או ליתר דיוק ההפך המוחלט שלו, יוצא מפיו ועיניו של מונרו ונשאב לגופו של הזד. משנה אותו. כמו מונרו, גם עיניו של הזד משתנות. אישוניו המוארכים זוהרים בסגול, ומסביבם העין שחורה כמו לילה מלא כוכבים. עורו הופך לכהה יותר, וחרב שחורה מתגשמת בידיו. מבט מדוקדק יראה תמונות הרצות על הלהב, דהויות וכהות מדי מכדי לזהות אותן. לצידה, שריון לוחות מתגשם מסביב לגופו של הזד, ששריריו מתנפחים בהתאם. גופו הופך לחסון יותר, בעל עצמות גדולות ועמידות יותר, מחוזקות בקסם אפל.

גופו של מונרו משתנה גם הוא, אם כי פחות. עורו האפור נהיה בהיר יותר, מתכסה במעטה של כפור. אש ערטילאית מקיפה אותו, כחלחלה ושקופה למחצה.

"תחושה." הוא אומר בקולו של סבסטיאן, אגורפו נסגר ונפתח.
"טעם." הוא אומר מגופו של סארין, לשונו מלקקת את האוויר.
"ריח." הוא אומר מגרונו של מונרו, נושם עמוקות.
"חום!/אור!" הוא שואג, מפיותיהם של האביר והזד במקביל. והלהבות שעל המזבח נכבות. האוויר מתקרר, וצמרמורת חולפת בגופכם, צמרמורת שמקורה בידיעה. בכמה הדבר שקרה כעת נוגד את חוקי הטבע. הרבדים מסביב מבליחים לרגע, מתערבבים יחדיו, ואתם רואים תמונות.

בני המחצית של האגם הכסוף עסוקים בלבנות את הבתים ההרוסים מחדש. אבל גם עם כל העבודה, הם לוקחים הפסקה ומתקהלים על חוף האגם, משיטים ספינות שעליהן גופות חבושות. לאחר כמה רגעים, הנחש עולה מפני המים, בולע את הספינות בשלמותן, וצופה בבני המחצית המתייפחים על החוף.

במצודה שחורה משחור, מבצר שנראה יותר כמו כלא מאשר כמו מקום של מגורים והגנה, עין בודדת זוהרת באולם הכס, מאירה אותו באור ירוק ומחליא. העין הזו היא הדבר היחיד שניתן לראות מענן של אפלה ששלשלאות יוצאות ממנו. מחוברות לקירות, לרצפה, לתקרה. העין נעה, והשלשלאות נמתחות. יותר, יותר, יותר, וקול פקיעה נשמע. אחת השלשלאות נשברת, הסוף קרב.

במקום בו התחלתם את הרפתקאותיכם, היכן שאף רוח לא הייתה חוץ מהרוחות המעוותות שננטעו באדמה מסביב ליתד, הרובד הרוחני מתמלא באור ובכוח. כוחם של הזאבים התאומים ששמרו על היער במשך כה הרבה שנים, ובמותם- הפכו לחלק ממנו, חידשו את כוחו.

ת'ארס עומד מעל כדור הבדולח שלו- אקוויליבריום, תשוש. סיג לצידו בדמותו האמיתית- גוש צללים שניתן לזיהוי רק בגלל העיניים החתוליות הזוהרות בתוכו. ברקן עף מלמעלה עם כנפיו הזוהרות בצבעי הקשת, ולצידם נמצאים שאר האלים. טניה, סור וטור, סיילרה, פוריאס ונאוריאן, ולבסוף גם עראט. האחרון מביט באקוויליבריום בידיים קמוצות, דמעות זולגות מבעד לקסדה הזהובה.
"לא." הוא אומר לעצמו בקול רועד, "אני לא ארשה את זה. ארזיוס! תשים לזה סוף, ותשוחרר! "


משהו קורה מתחת לקאלי, ארזיוס מתמוסס לערפל אדום- והיא מוצאת את עצמה לפתע על הנמר השן-חרבי כשבמקום בו הייתה קודם מופיע גמד לבוש בשריון מיושן מעט, מחזיק גרזן הטלה בכל יד. שיערו קצוץ בתספורת צבאית ועיניו אדומות כדם, ללא אישונים.
"אני אשים לזה סוף." הוא אומר, בפשטות. בוחן את אויביו. מבטו נע אל עבר חרב האורומי.

הצל שמאכלס את גופו של מונרו מפנה את מבטו אל ההמולה, אל הגמדה שלא נפצעה מקודם לכן. וממבטו בלבד, קאלי יכולה להרגיש את החום עוזב את הגוף שלה במהירות, יחד עם כל תחושה.

META
שינויים בשדה הקרב:
הטקס הושלם: הצללים שבין העולמות חזרו לעולם, ומצאו גוף. אך גוף אחד לא מספיק בשבילם- הם חזקים מדי, ולמרות שהם תודעה אחת, הם עדיין היו יותר מאחד בעבר. הם השתלטו על גופיהם של סארין וסבסטיאן. לכל "גוף" יש נתונים שונים, אבל כמה יכולות בסיסיות זהות. עם זאת, הם חולקים פעולות אגדיות (אם כי יש להם אופציות שונות).
הדף: כולכם נמצאים עכשיו בקצה המפה.
הקורבן: סבסטיאן הקריב את עצמו, ויצא מהקרב.
החייל המת: ליאורגונן ישחק למשחק הphase הזה את ארזיוס.

התקפות נגד קאלי:
אחיזתו הקפואה של המעבר: הצל מקפיא אויב במבט אחד. קאלי חייבת להצליח בהצלת חוסן בד"ק 20 או להיות מאובנת (petrified) עד תחילת תורו הבא של צל האש הקורנת.

תור קאלי. נא לזכור את היתרון מהרובד הרוחני.
 
קאלי קופאת. הילתה דועכת, הצבע נעלם מלחייה, תנועותיה נעצרות. המוות של מונרו, וכמובן שכבת הקרח שמתפשטת על עורה, משתקים אותה. אבל יותר מהכל, מהמצב הלא נתפס בו היא צריכה להילחם בחבריה, לראות את פארימה ככה באמת משתק אותה. להילחם בתועבות שחזרו לחיים, בין אם מכשף, לורד או האלים עצמם, אלו משימות נעלות שראוי לסבול עבורן. הצלקות שמשימות כאלו משאירות באדם, אותן היא יכולה לשאת. גם אלו הנראות לעין, שדורנדר העניק מבעד למעטה קרח דומה, וגם העמוקות יותר, כשהציב אותה מול בחירה בלתי אפשרית. אבל לצפות באמה גוססת, וקאלי חסרת אונים, זה מחזה שאף אדם, אגדי או לא, אמור לראות.
וזה גם מהדברים שנשבעה לא לעשות לעולם, היא נזכרת, ודמה של פארימה ממשיך לזלוג. קאלי כבר חוותה את מות אמה ללא יכולת לעשות דבר, כעת זה קורה שנית.

Meta
יתרון לזריקות חוסן מהרובד הרוחני.
הצלת חוסן (משתמש בקוביית השראה מסבסטיאן): 12+3+3+1=19, כישלון. קאלי מאובנת.

אם זה נשמר, לארזיוס יש עמידות לאש וסובל מדרגת תשישות אחת.

נתונים
נק"פ קאלי: 81/100
נק"פ ארזיוס: 37/105
סלוט 1: 4/4
סלוט 2: 2/3
סלוט 3: 1/2

השפעות:
תוסף 3 להצלות.
עמידות לאש לקאלי וארזיוס.
ארזיוס סובל מדרגת תשישות אחת, חיסרון בבדיקות תכונה.
 
ארזיוס מסתער קדימה, אל עבר הצללים. הוא לא חושב, הוא רק יודע- אם הוא יסיים את זה, את הזלזול במות חבריו לנשק של אדונו, הוא ישוחרר מהשירות שנכפה עליו. מהקללה שבאה יחד עם הכוח שלו.
הוא שואג בעוצמה, שאגה שזהה לאלו ששאג בזמן שהיה לטאה. שאגה פראית, שגורמת לדמכם לרתוח. הוא מסתער קדימה, זורק שני גרזני הטלה מדממים. אחד מהם פוגע, ולאחר רגע שניהם מופיעים חזרה בידיו.
META
ארזיוס תקף את צל האש הקורנת פעמיים ופגע פעם אחת, גורם לו 14 נזק.
כפעולת בונוס, הוא מעניק להונג-יי 14 נק"פ זמני.

תור הונג-יי.
 
הונג-יי עומד ברובד הרוחני, מסתכל על סבסטיאן מאבד את חייו. הוא נזכר כיצד ראה את אחיו נופל מטה, כיצד הוא נשבר לצידו באותו הקרב, כאשר הוא היה בטוח שהוא הולך לאבד את דאי-קי. צפה בו על האדמה, צעק שיחזור. הוא זכר את הטירוף שהוא הרגיש על איבוד של אח. סבסטיאן לא היה אחיו כפי שדאי-קי היה, וכך גם סארין, אך התחושות המשולבות היו זהות. הזאב הלבן יילל בראשו, יללה אדירה ועוצמתית, והונג-יי הסתכל לצידו, הסתכל אל הזאב הלבן, שרצה להסתער כבר.

ברובד הרוחני, הגוף של כולם נראה בחצי גשמיות. בלבו של כול אחד, אפילו ארזיוס, בערה אש פנימית, שסימנה את הנשמה. הרובד הרוחני היה קיים במקביל לרובד הארצי, אך הוא לרוב היה נסתר מעין. כעת, הכול היה חשוף.

הונג-יי צפה על מנת לראות בבירור את בן בריתו, לראות את נשמתו של הזאב, מרחפת לצידו. הם נלחמו כאחד, והוא התכונן ללחימה המשולבת כנגד כנגד הצל, טופר ואגרוף כנגד יריב אחד, שלא יוכל להתמודד עם זוג הציידים המיומנים. ״בואו והילחמו בנו!״ הוא התגרה בצללים שמבין לעולמות. הוא ראה את דמות הזאב לצידו, והיה מוכן להסתער, כאשר לפתע הוא השתתק.

פרוותו הלבנה של הזאב בהקה באור. ״מה אתה עושה?״ שאג הזאב בראשו, בעוד שכול עצם אצל הנזיר הצעיר קפאה בקור הכואב של ההבנה הקשה. באותו הרגע הונג-יי ראה את הזנב הלבן של הזאב מתחבר לגופו מגבו, הזאב עומד בתפארת לצידו, אך הם היו חלק מאותו המכלול. חבריו היו רואים את הצבע אובד מפניי הנזיר אם גופו היה נראה בבירור ברובד הרוחני.

הזאב והונג-יי, שניהם היו מחוברים, נשמה אחת יחידה, ולא שתיים.

META
פעולת בונוס-הזאב הלבן, אדון החיות: אספקט הכריש הרעב
כאשר האספקט פעיל, אתה זוכה ליתרון בהתקפה נגד אויבים שלא סמוכים לאף יצור מלבדך.
פעולה רגילה- הכנת פעולה
מכין פעולת התקפה כאשר אחד מהצללים יתקרב לטווח של התקפת קפא"פ.

22/62 נק"פ.
13 נק"פ זמני.
7/10 צ'י.
אספקט הכריש הרעב: כאשר האספקט פעיל, אתה זוכה ליתרון בהתקפה נגד אויבים שלא סמוכים לאף יצור מלבדך.
 
צל האור החורך, האביר האפל שהיה בעבר סארין, מזנק מהמזבח לאחור, מנצל את אי היציבות המישורית על מנת להופיע מול הנזיר המבועת, חרבו נעה במהירות, באה לחתוך את בטנו של הנזיר.
META
הונג-יי יכול להשתמש בפעולה שהכין.
 
״סארין... מונרו... לא גם אתם... לא, זה לא יכול להיות״ הוא מסתכל על הזאב הלבן, שכמעט נושך את ראשו של הנזיר מרוב זעם.

״אני אמתי, נזיר, אני תמיד הייתי. אל תשמע את השקרים שלהם״

אך קולו של הזאב הלבן כבר לא הגיע להונג-יי, שהסתכל אל הצל האדיר שבעבר היה חברו. הוא שאג שאגת קאיי חזקה מאי פעם, זעקה של ממש, והניף את מטהו על מנת לרסק פעמיים את ראשו של חברו, את ראשו של הצל השחור שפעם היה חברו לנשק.

״אני לא... זה לא... זה חייב להיות חלום. לא ייתכן שהסערה... שהסערה היא הכול באשמתי״ הוא אמר, עם דמעות בעיניו.

META
תגובה- ביצוע פעולה מוכנה: התקפה במטה
ההתקפות זוכות ביתרון בזכות אספקט הכריש הרעב.
התקפה כנגד צל של אור חורך: 16+10=26 (גלגול שני 4). בפגיעה 3+6=9 נזק מוחץ וקסום.
הצקפה כנגד צל של אור חורך: 15+10=25 (גלגול שני 1 טבעי). בפגיעה 5+6=11 נזק מוחץ וקסום.

22/62 נק"פ.
13 נק"פ זמני.
7/10 צ'י.
אספקט הכריש הרעב: כאשר האספקט פעיל, אתה זוכה ליתרון בהתקפה נגד אויבים שלא סמוכים לאף יצור מלבדך.
 
מטהו של הנזיר חובט פעם אחר פעם בצל, פוגע בשריונו האפל ודוחף אותו מעט. אך הצל דוחף חזרה, משסף עם חרבו העשויה מהיעדר של אור, ובכל ההמולה, בכל הכאוס השורר בנפשו של הונג-יי, זכרונות חדשים מופיעים. נדחפים אל הכרתו, אל מוחו. אלו לא זכרונותיו של הונג, אלו לא זכרונותיו של הזאב הלבן או של השד שהשתלט בזמנו על גופו. אלו גם לא זכרונותיו של הזד שהקריב את גופו למען האלים המתים.
לא באמת ניתן לקרוא לזכרונות האלה זכרונותיו של נקסר, או זכרונותיו של קרוניוס. אלא... ערבוביה. חסרת משמעות וקשר. עשרות זכרונות של חיים שלא שלו חולפים במוחו של הנזיר. זכרונות של מלחמה אחר מלחמה, של מפלצת אחר מפלצת. זכרונות של שבע החרבות של ימי קדם נלחמים יחדיו, גב אל גב. זכרונות של בית כלא אפל או של שדה קרב מלא יצורי רפש. של עולם אחר, קדום יותר, שאדמתו הכסופה מכוסה בדם זהוב.
וכל הזכרונות הללו נעלמים לאחר רגע, אבל לרגע אחד, הם תופסים את מקומה של סערת הרגשות של הונג. דוחקים אותה הצידה. החיים שלו, הזכרונות שלו, הם לא חשובים כמו הזכרונות הללו. לא לרגע הזה.

ובינתיים, אור נשאב אל שריונו של הצל. במהרה, חשיכה מוחלטת אופפת אותכם. סמיכה כמו עשן.
META
התקפות נגד הונג-יי:
חרב של זכרונות אבודים: 26 נגד דרג"ש, פגיעה. 17 נזק חותך ועוד 5 נזק תודעה. בנוסף, הונג-יי צריך לגלגל הצלת כריזמה בד"ק 15 או שהוא לא יוכל להשתמש בפעולת הבונוס שלו עד סוף תורו הבא.

פעולה אגדית:
עלטה: עולה 2 פעולות אגדיות. האיזור ברדיוס 30 פיט מהצל הופך לחשוך. עד תחילת תורו הבא של צל האור החורך.

תור דאי-קי.
 
מתוך החושך, אור כסוף מבצבץ. אור שלובש צורה, ולאט לאט מתברר כזוג כנפיים עטלפיות. אחת עוטפת את הונג-יי, שומרת על אחיו של דאי-קי ומעניקה לו אנרגיה לרפא את פצעיו.
האחרת עוטפת את קאלי, האור שהיא מפיצה מפורר את שכבת האבן מסביבה, ומעניקה לה עוד כוח להתרפא.
רגע לאחר מכן, כמו חץ מקשת, גוש אנרגיה כסופה טס מתוך החושך.
"אני כאן!", קורא דאי-קי בקול מצמרר, עוצמתי הרבה יותר. לא קולו שלו, אלא שילוב של כל קודמיו בתפקיד - שומר האיזון.
"בוא והילחם בי. אשמיד אותך ואמחק כל סיכוי שלך לחזור לקיום", הוא ממשיך, מרחף מעל צמרת העץ הגבוה.

META
מטיל שיקום רבתי.
קסם פראי:
1ק20 = 16
קאלי מבטלת את האיבון.
מפעיל את שומר האיזון:
הונג-יי וקאלי מקבלים התחדשות 5 עד סוף ההתקלות. ההתחדשות לא מסתיימת כאשר הם יורדים ל0 נק"פ, אלא בסוף התור שלאחר מכן. (כלומר, מישהו שמתחיל את תורו על 0 נק"פ נהנה מההתחדשות הזו פעם אחת, עולה ל5 נק"פ, ואז היא נעלמת).
בנוסף, אני זוכה למהירות תעופה השווה ל45 פיט.
עף לG5, מעל צמרת העץ.
 
חזרה
Top