• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

חופשיים-
נלתנרה מקשיבה לשיחה בחצי אוזן, להילחם בפיות, לברוח מהפיות או אפילו לחבק פיות, זה לא מעניין אותה עכשיו. זה לא ייסע לה למצוא את המשפחה שלה וזה גם לא יעזור לה להיזכר...מצד שני מישהו חיפש אותה לפני שהיא עלתה לספינה. "אם הפיות לא באות לחפש אותי אני לא מתכוונת ללכת לחפש אותן ולהילחם בהן. יש לי דברים חשובים לעשות ולחפש פיות שאני יכולה להרוג זה לא אחד מהם. מה הטעם של זה בכלל?" אף אחד לא שאל אותה, אבל נלתנרה בכל זאת מנדבת את דעתה.
 
סירונאים:
כאשר אוסקר נכנס לטירה, הדבר הראשון שעובר בראשו לפני שהבחילה תופסת אותו הוא: "לא שוב..."
המחזה המזוויע מול עיניו, הגופות אשר נערמו אחת על השנייה, מרוטשות ומעוותות, הוא מעולם לא ראה משהו כה נוראי לפני כן מלבד אורקל, וגם אז רק הביט מרחוק מבלי להתקרב יותר מדי. כעת, הוא היה באמצע הזוועה, המוות סבב אותו, הציף את עיניו, חדר את אפו, וזעקות המתים צלצלו באוזניו. הוא נמנע מלהקיא על הרצפה רק מכיוון שהבחילה שהרגיש התגמדה לעומת הפחד מהפיה המקורננת שלידו, וממה שיעשה לו אם יקיא.

כאשר גבירת-הקיץ נראית מול פניו, רגליו נכנעות והוא קורס על הרצפה עוד לפני שהפיה פוקד עליו לעשות כן. ברכיו נחבלות במרצפות, ומרפקיו ממשיכים להיאבק להישאר בשליטה. שלולית קטנה של טיפות זעה מתחילה להצטבר מתחת לפניו. כל גופו רועד כאשר הגבירה מדברת לכיוונו, פחד מציף אותו מפני מה שתעשה לו אם יעשה ולו טעות אחת.
כאשר הוא שומע את הפקודה, הוא לא יכול לעשות דבר מלבד להנהן באיטיות. הבחירות שהיו מולו היו לעשות כדבריה, או להצטרף לגופות האחרות בכניסת הטירה.
 
חופשיים
האיש שותק למס' שניות, ואז חוזר לדבר אתכם. "הטעם של זה?" הוא שואל, "את מעדיפה להיכנע? לוותר על חייך? על כבודך? על חלומך? סרונה לא הולכת להסתפק רק בכיבוש שלנו, היא מוודא שלא נשאר מאיתנו כלום, שלא יהיה זכר מאיתנו. אנחנו לא נלחמין על חיינו, אנחנו נלחמים למען הזיכרון שלנו, למען שבעתיד נהיה יותר מסתם זיכרון ישן, גזע שנכחד, או עבדים במקרה הטוב."

סירונאים
"טוב ויפה" עונה קירה, "גווין," היא פונה לאדון הצייד. "קח את שניהם מכאן, ענה על השאלות שלהם- ככל שאתה רואה לנכון. דאג שיגיעו לצלקת עוד היום." היא מסתובבת והולכת מכם, האביר החרישי נע אחריה, ידיו מאחורי גבו.

"קומו" פוקד גווין, ופונה לצאת מהחדר. הוא לא מחכה לכם.
 
חופשיים:
"כמו שאמרתי, אם הפיות לא יחפשו אותי אני לא אלך לחפש אותן." נלתנרה חוזרת על עצמה, לאחר שהיא לא ממש התרשמה מהרטוריקה של האדם המשוגע. אם כבר, היא רק דואגת למשפחה שלה יותר. "העולם הוא לא שחור או לבן וזה שלא מעניין אותי לעזור לך ממש לא אומר שאני נכנעת או משתתפת פעולה עם פיות."
 
חופשיים
\
"פספסת את זה שהן דואגות שתהי תקועה באדמה מתה, מבלי יכולת לעזוב, בלי אוכל, בלי דרך להשיג אוכל... צר לי לאכזב אותך יקירתי, הן מחפשות אותך, ומנסות להרוג אותך מבלי שתעשי יותר מידי רעש."

סירונאים
"אין לי את המידע הזה." אומר גווין, "כתר העלים זה סוד של הארבעה, יש סיבה שהיחידים ששמעו על המשימה הם אני, אתם וגבירת הקיץ." הוא ממשיך. "בעצמי הושבעתי שלא לספר לשאר הצייד."
 
חופשיים
"איך את מתכננת לעזוב? למקרה שפספת, הפיות התחילו מצור על הנמל, אף אוניה לא יוצאת מפה. ואם את מצפה להצליח לחיות להרבה זמן מחוץ לצלקת, אז אני מניח שאת רגילה להשתחוות נמוך מאוד." הוא ממשיך לתקוף
 
חופשיים-
״או או או או!״ זולג׳ין צוחק בקול, נותן מכה לברך שלו. ״זו לא תוכנית! זה נשמע כמו חדשות טובות, אבל לא תוכנית״.
הטרול קם, ״אני אשאר עם הגברת האלפית בדרכי אל תוך הצלקת, אתם רוצים, תצטרפו אלינו כשנצא. אולי עוד תמצא שם את הדבר הזה שאסור שהם ישיגו. יש לך משהו יותר מעניין לפני שאני הולך לישון מן?״.
 
סירונאים
"בוורד הלבן? או בנמל חירות?" שואל גווין. "באחד יש אלפי פליטים שמחכים למות ברעב, ומחכים שפהיות יסירו את הסגר הימי. בשני? מי יודע, האדמירל לא נותן לפיות לעשות הרבה שם. ולצייד אין בכלל מה לחפש במקום הזה."
 
חופשיים
טאריס מקלל בשקט ורוטן, מניח את ראשו בין כפות ידיו ''אני לא מאמין שהאידיוטים האילו עדיין מנסים. כל אחד ואחד מהם רק מגדיל את הכאב שייגרם להם כשהפיות יגלו על המאבק. אם נשב בשקט ונמתין, נשרוד הכי הרבה זמן"
 
חופשיים-
״זה כי אתה לא מבין עיקרון פשוט מן. אפשר לחסל פיות, זה די קל אפילו. גרזן בגולגולת לרוב עושה את העבודה ואם לא פשוט ממשיכים להכות, הבנת מן?״ זולג׳ין מתמתח ומסתובב, ״אישה אלפית, נדבר מחר בבוקר על איך מגיעים לצלקת. אתה גם מוזמן, הצלחת להשתיק את הבחור ליותר משלוש שניות, זה מרשים מספיק בשבילי״.
 
חזרה
Top