• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות -עץ משחק [3/3] (חופשיטה,פנטזיה) - גמרנו

הטרובדור מסים את השיר והקהל מוחה דמעה, דמות בברדס בקצה החדר שלא זזה במהלך כל השיר מתנתקת מברכת הצללים שעמד בה יוצא החוצה. הדמות מטה את ראשה כאילו היא שומעת קול מרוחק, לחישה קטנה, הד של הד.
הדמות נאנחת ומתחילה ללכת, היא עוצרת ליד ילד קרוע בגדים שיושב הרגלים מושכלות ומסתכל עליו, הלילה ירד מזמן והילד יושב שם במבט חלול, הדמות מטה את ראשה כאילו היא מקשיבה לקול מרוחק "את בטוחה?" הפנים שלו מביעות הבאה לא ברורה בעודו יורד למול הילד ומושיט לו ביד עשויה קריסטל סכין פשוטה, דם יבש ישן ושחור מכתים אותה ונראה שהיא לא נוקטה זמן רב "קח את זה" הילד מושיט את ידו לעבר הסכין ואוחז בה.
הדמות מביטה בוא ואז מכייכת "כאשר הייתי ילד אמרו לי שאין לי זכות לחיות, לאחר מיכאן ניסית לקחת את ההחלטה הזו על חייהם של אחרים" הוא מביט בילד "הבחירה היא שלך" הדמות הולכת משם משאירה את הילד מביט במבט מבולבל בסכין.
הוא נאנח בעודו מגולל בראשו את השורה האחרונה של הצל, הוא זוכר אחרי שהצל הלך פריטיגר הכל להרהר על חוסר המשמעות של חייו, הוא זוכר שהוא שאל את חברו היחיד "אמור נה לי, האם היא נלחמה עבורכם או עבורכם?" הוא לא ידע אם הוא הבין אותו, הוא לא ידע בכלל אם הוא שמע אותו.
הוא נאנח בעוד הד הקול מדבר עליו שוב, קול נשי שלחש באוזנו מאז אותו יום גורלי, קול שהוא הכול וכלום, רעש ודממה, הוא לא יודע אם הוא יצא מדעתו או שמעולם לא היה שפוי, אבל הוא שומע אותו בכל פעם מחדש.
הוא נאנח וממשיך ללכת "מי היה מאמין שהאדם שנקרא צל ישרת אותך" הוא מאזין לשניה מחייך כאילו למשמע צחוק על בדיחות וממישך ללכת.
הוא יהיה הצל שלה על העולם, הוא יהיה קאגה.

Out
ברכותי לכולם אל המשחק הנהדר! נהנתי מאוד ולא מצאתי דופי בסיפור. כולכם הייתם נהדרים, הן אילו שנשארו עד הסוף והן אילו שהזמן והנסיבות הרחיקו.

ניצן אתה רוח של השראה, ניצן של אומנות ועזות של דרקון.

ח'אן, דמותך בעלת מבט אבן ולב של זהב, אני נהנתי מהקשר שדמויותינו פיתחו, על תהרוג את יצירת האומנות שלך.
 
אז, זה היה משחק נהדר.
הייתם שחקנים נהדרים. כולכם. אלישע והח'אן, כמובן, מובילים ובגדול, אבל כולכם הייתם מעולים. דון, שנטש באמצע קרב הסוף, המגדל הבודד שעזב כשהשיא התחיל, ושאר השחקנים שסיפוריהם לא יגמרו לעולם.
אבל כולכם הייתם נהדרים. לפני שנה וחצי בערך, כשפתחתי את עץ ההרשמה, ציפיתי שהמשחק יהיה משחק קטן ונחמד, חמישה שחקנים במקסימום, ומתוכם שניים אני כבר מכיר מהחיים האמיתיים. כשקיבלתי משהו בסדר גודל של כעשרה דפי דמות מושקעים ומרשימים, לא התאפקתי והעלתי את מספר השחקנים האפשרי לשישה. וגם אז היו לי דילמות קשות.
שני השחקנים שהכרתי מהעולם האמיתי היו, למרבה ההפתעה, הראשונים לפרוש, ואחריהם לאט לאט נעלמו השחקנים - מההרפתקה והפונדק גם יחד. עם זאת, פריטיגר היה במשחק מההתחלה בעוד קאגה הצטרף בערך באמצע.
ואוי, כמה שהמשחק הזה לא הלך כמו מה שציפיתי.
במקום להצטרף למרד המאורגן והנחמד של אילהארה, אתם התפזרתם ונעלמתם. פריטיגר וגארנהאר הקימו מרד משל עצמם, ואז נטשו אותו כי פוליטיקה, בזמן שקאגה מצא את אותו מרד אבל נטש אותו מהר מאוד. אולי אפילו מהר מדי.
בזמן שקאגה נלחם לראשונה באמו, פריטיגר וגארנהאר נלחמו בנבל המשנה שלהם, גלאי בוגד שהקים ארגון לסחר בעבדים. בזמן שקאגה בילה חודש בשבי אצל אימו, פריטיגר וקאגה הביסו את הגלאי וקפצו בזמן את השער ההרוס של אילהארה.
ואז קרתה אחת הסצינות האהובות עלי מהמשחק הזה - הפעם בו שניכם נפגשתם.
הקרב בין החתול לנחש שהתחיל אז ולעולם לא באמת נגמר היה מלאכה מדהימה של משחק תפקידים, והקרב עם אמו של קאגה היה אחד הקרבות המדהימים.

משם, המשחק חזר למסלולו המתוכנן פחות או יותר - קרב נגד האורקים של גארנהאר, הקרב עם הדרקון שנשלט על ידי השד ולבסוף הקרב נגד אינגילמור. הקרב שבו הכל נגמר, והכל התחיל.

שניכם הייתם שחקנים נהדרים. נהניתי כל-כך להנחות לכם, חוץ מבפעמים ששברתי את הראש בגלל המהלכים הגאוניים שלכם. הייתם שחקנים נהדרים, יצירתיים, מעניינים ו...טובים. אין לי מילה טובה יותר לתאר זאת.

נפגש בהרפתקת ההמשך!

___________
נ.ב, סליחה על זה שהסוף היה לא נחמד. אמנם תכננתי אותו כך מההתחלה, אבל אני מניח שמנעתי מכם את תחושת הניצחון.
בשביל זה יש את הרפתקת ההמשך, שאני מניח שעץ ההרשמה יעלה עוד כשבוע-שבועיים.

אני אתגעגע אל המשחק הזה. זה היה פשוט נהדר.
 
חזרה
Top