• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

נאגאטו:
נאגאטו מניח את ידו על הקטאנה הישנה שעל ירכו ושולף אותה בצורה איטית וחלקה, נותן לשריקת ההחלקה שלה מהנדן להישמע למרחק רב. רק הצליל הזה גורם לכל הסובבים אותו להרגיש את להבה החד על אוזניהם. אכן נשק אכזרי אשר טעם את דמם של אנשים רבים.
"חייה של ארקאנה שייכים לי." נאגאטו רועם בקולו, "אני אהיה האחד שישים להם קץ, לכן הסתלק, אם הינך יודע מה טוב עבורך."
 
שינה מחכה בסבלנות, נותנת לצ'אהיו לסיים את שאלותיה, ומנצלת את הזמן על מנת לסדר את המידע החדש בראשה. היא מנסה להזכר אילו אצילים היא מכירה מהשושלות הללו, או לפחות שמעה עליהם.
META
ידע אצולה: 13+5+11= 29
 
IN
"מה הוא רוצה? שליטה בטיאן-שיה, ולנג-ווא חדשה, כמובן. הוא לא מסתיר את מניעיו, אין הוא רואה עצמו כנבל מבין הצללים" הוא אומר בפשטות ושותה לגימה מהתה שלו.
"האויבים שלו, לעומת זאת, זה סיפור אחר. הוא אויב משותף גדול ובולט, אבל דם עתיק זורם עמוק, אני יודע זאת טוב מכול איש בעיר הזו. יש אנשים שלא משנה כמה האיום גדול, לעולם לא יוכלו להתאחד אלו עם אלו" הוא אומר.

שינה זוכרת על השושלות בינתיים רק דברים עמומים, אבל היא זוכרת שהן באמת עתיקות. הן כאן אלפי שנים. שושלת גו שלטה בנמל ובים, הייתה תמיד בעלת קשר אל העולם החיצוני- גם לפני שגוקה הפכה למרכז אדיר של רב תרבותיות. שושלת ריי התמקדה במקומות, היא שלטה ברחובות עניים ועשירים כאחד, אנשיה ראו את עצמם כשליטים החוקיים של גוקה בשם השטח שלהם, ובזמנים עברו השליטים של העיר נזהרו שלא להעליב או לפגוע בכבוד של שושלת ריי בעקבות כוחה. אך שושלת גיאו, שנותרה הכי חזקה בימינו, שמרה את מקור הכוח שלה בדרך אחרת. אנשים, כך אמרו, הכוח של שושלת גיאו מגיע מהאנשים של גוקה, שחבים להם חוב של מאות בשנים על עשרות דברים שהשושלת הזו עשתה.
IN
"אתה לא רוצה לעשות את זה. אתה אולי לא מכיר אותי, אבל אני מבטיח לך, שאתה לא תהנה" אומר סייג'י, פניו מתעוותים בקימוט מכוער למדי, כאשר הוא לא מרוצה מהסיטואציה.

"יאמר שאני מציע לך רחמים, בלום פיך, כרגע ברך, ואני לא אקח את חייך, רק אעניק לך את העונש, הכאב שראוי לכלב שכך נובח על דרקון עולם תחתון" הוא אומר, ובתנועה קטנטנה של כתפו חושף את הקעקוע שעל גבו, המדמה את החיה האגדית. הוא מרים את פטישו למולך, מחכה לראות את תגובתך. האנשים שלו מוכנים להסתער עליך ברגע שתתחיל קרב, והזמן כאילו עוצר מלכת בבאזאר הגדול.
IN
"חברתי לקבוצה עשתה שירות למען כמה מהאצילים של גוקה, כחלק מהשירות שלה לסיעת החצר השולטת. אני חושב שהיא הזכירה הזמנה או משהו כזה, שנוכל להשתמש בה! היא לא חובבת גדולה של נשפים בלי קשר, ולא התכוונה ללכת" אומר נריוס.
 
צ'אהו, שינג-שי ושינה
"אז בעצם..." אומרת צ'אהיו. "אין ליורש "טרוף טבעי" בעיר. כל עוד שאר הקבוצות ממשיכות לשנוא אחת את השנייה, אז אף אחת לא באמת מתחרה בו." הוא מסיקה. "נשמע כאילו היורש צריך להיות עסוק בלגרום לקבוצות לריב עם עצמן. אלא אם כן לדעתך הוא הולך לנסות לכבוש מהן את העיר וזהו? אבא שלי תמיד אמר שעדיף לשתף פעולה אם אנשים שאתה שונא לפני שאתם מגיעים יחד לגרדום." היא אומרת את המשפט. ומחניקה את המחשבה, אולי זה היה בכלל סבסטיאן שאמר את זה?
היא בוחנת לרגע את הערפד. "למדתי בדרך הקשה שאין דבר חינם בעיר הזו. אני מניחה שאתה הולך לדרוש מאיתנו תשלום על המידע שאתה נותן. בדרך זו או אחרת."
 
IN
״על שם ההיפוך, נערתי. לליגה הזהובה זמן רב לא היה איום בעיר הזו, היא עומדת על ראש הצריח הגבוה ביותר ומאמינה שכוחה בעיר הוא בלתי מעורער. היא הטורף הטבעי ליורש, שמחשיב עצמו איום לא רק לגוקה, אלא לכול ממלכות הדרקון.״

״וכעת, זה יהיה המבחן הראשון אליו, אם הוא באמת הקיסר הנצחי- או לפחות, אם הוא ראוי להיות השליט״ הוא אומר ושותה קלות מן התה. שינה מופתעת מהתגובה, בהתחשב במקום ממנו השם שצו הגיע בחייו. הוא היה משרת אישי של הקיסר הנצחי, אם הוא אותו האיש שהשם שלו רומז.

למשמע ההערה האחרונה של צ'אהו הוא מניד קלות בראשו להנהון ואז לוגם מכוסו בעדינות, ״ספרי לי, מבין השיעורים האלו, מה עוד למדת על גוקה מהזמן שלך בה?״ הוא שואל, הפעם בנוסף לזלזול והתיעוב יש סוף סוף רמז לעניין, שיכול להיות שרק נועד להטעות אתכם.

שינה מנסה להיזכר בעוד פרטים על האצילים של העיר. היא יודעת בודאות לגבי הראשים של שושלת גו ושושלת ריי ששניהם חברים בלוטוס המנופץ, אך היא יודעת רק סיפורים על ראש שושלת גו. הוא שולט עדיין על חלקים קטנים בנמל הישן (הנקרא האצה), והנמל החדש (הנקרא החבצלת), והוא אוהב להתפאר שהוא- כמו אבותיו- הגנו על הנמל של גוקה מן הפיראטים המסוכנים, שהוא טוען שהיו מהפיראטים של הזו- איגוד הפיראטים הגדול והחזק בעולם, המאיים על הימים של טיאן-שיה. ראש בית ריי הוא צעיר מאוד, אביו מת לאחרונה.
IN
״אל תשלה את עצמך שיש בך עוצמה״ הוא אומר, ודופק בפטישו על האדמה. הסין האחרים מזנקים קדימה לתקוף אותך.

META
גלגל יוזמה.
 
אשיגה מהנהן באישור.
זה יכול לעבוד. אבל אין לנו זמן לבזבז, בייחוד מכיוון שהסיכוי שהמעסיקים שלכם היו קשורים די קלוש.
אני מציע שאתה תלך לחפש את חברתך לקבוצה ולברר על המסיבה ומתי היא מתרחשת בזמן שאני ויאמאדיאן נלך להעיף מבט במקום בו נמצאה הגופה."
OUT
מתנצל על ההודעות הקצרות, עם החתונה מחר אין לי הרבה זמן לנשום, בתקווה בשבוע הבא נחזור למצב נורמלי יותר.
 
IN
אתם מהנהנים, מסכימים על התוכנית, ונפרדים. אתם צריכים כעת לבחור על הדרך לעולם התחתון. אתה יכול לקחת את הדרך של להבי הפרפר, שעוברת במבנה שלהם, או את הדרך של בית היתומים ברובע הגבעול- שידרוש מחיר משלו.
IN
"פשוט" אומר הערפד "אני כרגע רוצה שתלוו את השוליה שלי בדרך המסוכנת שיועדה לו. הסימנים מסמנים על סכנות רבות בדרך שלכם, הסימנים שלי מספרים על דרך ארוכה שאני צריך שהוא ילך בה מבלי למות. והמידע? קראי לזה טוב לב. מבלי המידע ממני ביד שלכם, השקרים של העיר עשויים לקשור ולכבול אתכם יחד. הדרך הארוכה הזו, לא משנה באיזה מסלול הא יבחר, צריכה להיות מושלמת, לא משנה באיזה תנאי" קובע הערפד.
IN
לפני שאתה מספיק לזוז, הפטיש הענק פוגע הישר בבטנך, מקפל אותך לשניים. האזרחים מסתכלים כולם, המומים, כאשר אתה מרגיש את הקיבה שלך נמחצת לחלוטין מעוצמת המכה.
"תכרע עכשיו, ואולי אני ארחם עליך" אומר סייג'י "תכרע עכשיו, ואולי אשאיר לך כמה איברים ונשמה באפיך".

META
יוזמה לסייג'י: 22.

פעולה רגילה לסייג'י- Vital Strike עם נשק Planson
התקפה כנגד נאגאטו: 13+12=25 (נגד דרג"ש רגיל, האיומים מונעים ממך מלהיות נטוע במקומך). בפגיעה 7+9+7=23 נזק מוחץ.

OUT
הנשק של סייג'י:
weapon_blunt_planson.jpg
 
נאגאטו:
הפטיש פוגע בבטנו של נאגאטו וקול מחליא נשמע מתחת לשריונו, וזרזיף דם ניגר מבעד לחורי המסכה. סייג'י כנראה מרגיש מאוד טוב עם עצמו, מכיוון שהוא אינו שם לב ללהב הזוהר אשר נמצא בתנופה אל עבר ראשו.

META
התקפת קפא"פ בסיסית עם יכולת Shield of Blades.
התקפה: 16+8 = 24 נגד דרג"ש, פגיעה קריטית.
ווידוי: 19+8 = 27 נגד דרג"ש.
נזק, בפגיעה: 5+13 = 18 נזק משסף, מוכפל ל-36 בווידוי קריט מוצלח.
 
אשיגה ויאמאדיאן בוחרים ללכת דרך להבי הפרפר, כמובן תוך כדי שהם נוקטים באמצעי הזיהרות הבסיסיים של לבשית גלימות, הסתרת המצפנים של האגודה ולקיחת סיבוב לפני שהם מתקרבים למקום.
 
IN
סייג'י כמעט נפגע, אך חוסם את הלהב מלערוף את ראשו, בקול פלדה ניתזת. אתה מניף את הפלדה כדי לשסף מספר פעמים נוספות באיש, משאיר עליו צלקת מכוערת במיוחד באחת מההנפות, אך הוא קשוח מרוב בני האדם, ולא ייפול במכה יחידה- גם כה חזקה ומדויקת.
שומריו של סייג'י מאגפים אותך משני הכיוונים, זזים בתיאום כמי שנלחמו אחד ליד השני כבר זמן רב, אך גם בזלזול מסוים המשאיר אותם חשופים לפריצות- מוכיחים את העובדה שזמן רב לא נאבקו ביריב שקול. קול אנקה קל משתחרר מפיהם כאשר מניפים את הפטישים לכיוון חלק הגוף התחתון של גופך, מנסים לרסק לך את הצלעות.

אך אתה שומע את הקהל רועש ורוגש מאחורה. הם צןעקים, מתפרעים, בורחים. חלק אומרים לך להרוג אותם, קולות נעימים יותר אומרים לך ״תברח לפה״. אחד מהסון נדחף ונהדף אל האדמה, כאשר השני מצליח לעמוד על שלו בינתיים למרות הקהל הרוגש לידו. בזמן שעוד ארבעה סון נוספים רק מחכים להזדמנות להכות בך... אתה שוקל מהו הפיתרון הנכון בשלב הזה.

META
ההתקפה שלך פגעה והייתה פגיעה קריטית.

התקפות נגד נאגאטו
פטיש קרב: 12+11+2=25. בפגיעה 6+6=12 נזק מוחץ.
פטיש קרב: 13+11+2=26. בפגיעה 7+6=13 נזק מוחץ.

הקהל תוקף בהתקפות לא קטלניות את הסון, והוא דחף והפיל אחד מהם, ולכן אתה כבר לא מאוגף. אתה יכול לפעול בהתאם לקהל בתגובה שלך, אך ייתכן שהוא לא יישאר שם לנצח.
IN
״אני אתן לבן שלי לנהל את העניינים הללו״, הוא עונה לצ'אהו, ואז מסתכל על שינה. נראה בתחילה כי הוא הולך לומר משהו, מעין שאלה לחקור את טבעה של האצילה המבקשת את המידע, אך לאחר שהוא חוכך בדעתו הוא מבין כי אין לדבר משמעות רבה ליצור בן אלמוות כמוהו.

״השושלות שהזכרתי הן שלוש שושלות שפשוט נבלעו בעיר. פעם הם היו אגדות של גוקה, היום הן צללים של העבר, חסרי משמעות, חסרי כוח. וכמובן שלפי המבט שעל פנייך, אני מאמין שתרצי לנצל זאת״ הוא אומר ומהנהן ״כפי שראוי לעוד בת לבירת לנג-ווא״.

״וואנג גו הוא איש חולה, הוא רק בתחילת גיל העמידה וכבר השנים מראות בהן את סימניו. המחלה שלו מגיעה מארץ רחוקה, שאפילו אני לא מכיר, והוא מחפש תרופה בנרות, מוכר אוצר משפחתי אחד אחרי השני לשוק-תחתית בשביל תרופה למחלה, וחותם את גורל השושלת לאבדון מוחלט ומחיקה. הלוטוס המנופץ סומך עליו, אך הוא לא יעשה דבר ברגע האמת, שכן כול אמצעי שיש לו כבר נהרס בידיו. אך אזהיר את הגבירות מלפנות אליו בקלות. המסע הימי הארוך אותו עבר לא רק השאיר אותו חולה וגאוותן מעבר לכוחו, אלא גם חסר כלה- וחסר המשך לשושלת העגומה שלו, דבר שהוא מחפש לתקן מהר ככול האפשר, לפני שהמחלה תהיה נוראית מידי בשביל לסבול״.

״לאו ריי, צעיר ומבטיח, סיים את שנת האבל שלו לפני ארבעה חודשים על אביו, האחרון מבין הוריו שנפטר. הוא חבר בלוטוס המנופץ בעקבות מוצא בלבד, אך הוא לא מתכחש לחברותו בארגון עתיר המשאבים. הוא חוקר כבר תקופה את מות הוריו, מסרב לקבל את הטענה שהם נהרגו במוות טבעי, מאמין שמה שנאמר לו זה שקר. העובדה שבפועל הוא נכשל בלייצר מקום טוב לגדול לבנים הצעירים יותר של המשפחה ושיש בו עוינות לליגה הופכת אותו ללא כה מושלם כמו שהוא נשמע, אך יש לו אמונה בעיר הזו ובאנשים שלה, והוא בהחלט יתחבר לאנשים שמאמינים שהם מסוגלים להביס את הרוע של העיר הזו ולטהר אותה.״

״ ולסיום, ניסה גיאו, ‏ראש השושלת הזמנת לבית גיאו, ‏בעקבות תקלה המצערת של אחיותיה בטורניר פניקס האודם האחרון, ‏שהתקיפו את הטורניר בזעם ורצון לנקמה לאחר שהפסיד בפעם הקודמת בה הוא התרחש. ‏אחיותי הגדולות שלטו בעצמן ביד חזקה, אך לניסה יש מספר יועצים שמחליטים את ההחלטות החשובות במקומה. האחיות שלה ממקום מאסרן מנסות עדיין להשפיע על הנעשה בעיר, אך ניסה עצמה פשוט זועמת על כול העיר ואנשיה על המאסר של אחיותיה- ורק הולכת מתוך חובה לכול אירוע חברתי התואם לגילה הצעיר של תריסר שנים עד שיגיע היום בו אחיותיה ירצו את עונשן. למזלו של הלוטוס המנופץ, בית גיאו מעולם לא הצטרף אל הארגון, אך הכוח של השושלת עדיין שוכן בעיר. אם יבוא יום ואחד מהיועצים יחשוף לניסה מהו הכוח של ביתה, ייתכן והעיר תרעד- שכן הכוח של בית גיאו גדול משכול אחיות הבית יודעות״.

״ אך זכרי, שינה הואנג הצעירה, כי יום יבוא בוא מישהו אחר ויבקש מידע זהה אודותיך. שיתוף הפעולה שלי יהיה תלוי מאוד בשאלה האם השולייה שלי עבר את המסע המיועד לו בשלום״ הוא אומר באיום שקט, שלא נשמע שונה בכלל משאר הדברים שהוא אמר.

כפי שהמסורת של פו לי דורשת.
IN
אתה יורד מטה בבניין להבי הפרפר, אך נאלץ לחשוף ולספר את זהותכם כאשר אתם נכנסים ויוצאים על מנת שלהבי הפרפר ייתנו לכם מעבר בשטחם. יאמאדיאן כותב בספר בעודכם הולכים ממקום למקום, עוברים במבנה העתיק שנראה שמחודש תקופתית על מנת לשמור עליו מתפקד ויעיל. ‏אך מהר מאוד ‏מבט לא מתפשר מאחד מלהבי הפרפר יותר אותו מן הפעולה, ‏מאיים לחטוף את הספר מידו ממש, ונעצר רק על ידי כבודו כלוחם וכטיאני.

אתם ממשיכים עד שאתם יוצאים מן המבנה, מוצאים את עצמכם בקצהו של הבאזאר הגדול. הדרך המהירה ביותר לארץ אלף הכספות תהיה דרך שכונה בשוק-תחתית בשם אבי השורשים, אך אתה תוהה האם מוטב להיכנס לשכונה שאתה לחלוטין לא מכיר בשוק תחתית כאשר אתם ממהרים בזמן. עם כול הכאוס של הבאזאר הגדול, היית פה כבר פעם אחת.
 
נאגאטו:
הפטישים פוגעים בסמוראי וקול סדיקה מחליא נשמע מגופו, אך הוא לא נופל. רגליו אפילו לא רועדות כעת.
הבריונים ממשיכים להכות בו, אך הוא לא זז ממקומו, הוא ממשיך לעמוד ולספוג את המכות בגופו השבור. סייג'י מרים את ידו והשניים מפסיקים להכות, וכולם רואים שהאדים הפסיקו לצאת בקביעות מהמסיכה שלו. הוא התעלף מהנזק שנגרם לו.
אך למרות כל זאת, הוא לא נופל.
רגליו מקובעות במקומן, וחצי תריסר הנפות פטיש נוספות לעבר ברכיו לא מפילות אותו לרצפה. נאגאטו ממשיך לעמוד ולהתנגד לסון גם בזמן שחייו אוזלים ועוזבים את גופו.

META
מנצל נקודת-גבורה.
 
אשיגה ויאמאדין בוחרים ללכת דרך הבאזאר הגדול. הליכה דרך איזור לא מוכר יכולה להיות מסוכנת גם בחלקים של גוקה השוכנים מעל הקרקע, ובעיר תחתית הדרך המהירה ביותר יכולה להיות כזאת שלא תסתיים כפי שרצית.
 
חזרה
Top