• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

סתם כי בא לי לשתף :)

הח׳אן הטטרי

פונדקאי ותיק
פונדקאי מפגשים חבר.ה בהיכל התהילה פונדקאי החודש
ובכן, היום נערכה (למעשה עדיין נערכת) אצלנו בבית הספר תחרות היאבקות בינלאומית לזכר סגן חנן ברק, המפקד של גלעד שליט שנהרג בחטיפה. זו היתה התחרות השנייה שלי, אבל היות ובראשונה השתפנתי ולאבאמת נלחמתי אני מעדיף להסתכל עליה כעל ראשונה... בתחרות השתתפו ספורטאים מליטא, פולין, אסטוניה ואוקראינה.

הקרב הראשון שלי היה מול נער אסטוני. בהתחלה נלחמנו לתפוס אחד לשני את מפרקי הידיים, ובסוף הצלחתי לתפוס לו, אבל לא הצלחתי לעשות את התרגיל שרציתי. בסוף הוא הצליח להפיל אותי ונלחמתי נגדו בפרטר, אבל אחרי זמן מה הוא הצליח לשים את הכתפיים שלי על המזרן (=הפסד).

אחרי זה התברר שעפתי מהתחרות (הייתי ממשיך אם האסטוני היה מנצח, אבל הוא הפסיד בנגלה השנייה), אבל בסוף קבענו לי קרב ידידותי עם ילד ליטאי בשם וילוס (8 קילו מתחתיי). אמרו לי שהקרב יהיה אחרי התחרות אז לא התחממתי או התאמנתי. התחלתי לכתוב את ההודעה הזו כשפתאום הכריזו שאני אמור לבוא להתחרות מול וילוס. די זלזלתי בו (מסיבה מובנת), אבל אלוהים, הילד הזה חזק. הוא ניצח אותי בסוף, אבל לזכותי יאמר שהגבתי בצורה הרבה יותר גברית ומכובדת מלא מעט מתאבקים מוצלחים וחזקים ממני בהרבה שפשוט התחילו לבכות כשהם הפסידו למישהו ברמה שלהם.

ובכן, היה ממש כיף, למרות שחטפתי מכה בלסת וזה פחות נעים. היה נחמד להכיר אנשים ממדינות אחרות, ושנה הבאה אני הולך לנצח. אני כן מרחם קצת על המתחרים מחוץ לארץ שהפסידו, כי הם בזבזו המון כסף וחזרו בלי כלום...

כמו כן אישרתי את הידוע כבר - אוקראינית נשמעת כמו רוסית, פולנית היא שפת הנחשים, ליטאית נשמעת כמו לטינית ואסטונית היא פשוט שפה הזויה (למועדון האסטוני קראו Maadlusklubi jaan, 5 נקן פורום למי שמצליח להגות את זה נכון).
 
נשמע מגניב - וכנראה שהדבר הכי נכון לעשות בתחרויות כאלו בהתחלה זה לצבור ניסיון ולהבין איך בכלל להתנהל ומה ה State of mind שצריך להגיע כדי לנצח.
בהצלחה בתחרויות הבאות!
 
כל הכבוד על הגישה, בתור ספורטאי תחרותי די ותיק אני יכול להגיד לך שתמיד זוכרים את התחרות הררשונה. תמשיך ככה ואל תוותר, ותמיד תזכור להפסיד ולנצח בכבוד.
 
חזרה
Top