• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"הארכימג רצה שאנחנו נתחזה לאסירים, אנחנו יכולים לעשות את זה.. או לקוות שנוכל לשלוף מספיק מידע מהגופות שלהם." אומרת סאווואלה עונה ומוסיפה בשאלה "לדעתי אנחנו תמיד יכולים לתקוף אם משהו משתבש, אז אולי כדאי לשמור על כל האפשרויות שלנו פתוחות עוד קצת. בכל מקרה מה אתה כבר יכול להכין שיעניק לנו יתרון?"
 
"אני יכול לנסות להכין כמה מלכודות." עונה פרדאן ומשפשף את סנטרו, "לראגנארוק אין ידיים, אבל אולי רייז יודע משהו שיכול לעזור. אני גם די טוב בלהישאר מחוץ לטווח ראייה, אז כנראה אוכל ליצור כמה כפילים משרכים וענפים כדי שייראה שיש הרבה יותר מאיתנו."
 
OUT
אוקי, נראה שאם אני לא אפעל, שום דבר לא יקרה. אז...
IN
רייז ניגש לעבודה, מתחיל בהכנת המלכודות- בורות מכוסים בעלים, שברגע שמישהו דורך על העלים הוא לא רק נופל לבור, הוא גם מושך איתו רשת שהייתה על העץ מעל. ככה, יצורים מעופפים כמו שדים יסתבכו.
META
אני לא באמת בטוח מה לגלגל, אבל אני מתכוון להוסיף את הרקע "צייד שדים" שייתן לי תוסף 2. אני מניח שמדובר בתבונה- אז סה"כ 21.
 
פרדאן מתפצל מרגנארוק והשניים מתחילים לחפש מקומות מסתור מוצלחים, מהם הם יוכלו לראות את כל הסביבה שלהם, מבלי שייראו עד שיהיה מאוחר מדי.
פרדאן מטפס על עצים ומזנק על גבעות קטנות, בעוד רגנארוק בודק את השיחים, מחילות ומערות.

META
אני משתמש ברקע "סייר יערות ותיק" ביחד עם תכונת החוכמה.
13+9 = 22 סה"כ.
 
שלושה דרקונים נכנסים לטווח הראייה שלהם, בדיוק כשאתם נעלמים מהעין. הם מתיישבים לצד המלכודת לכמה זמן. אחרי שעובר כמה זמן, אחד מהם מתחיל להתהלך ממקום למקום, ועמו נופלת האדמה מתחת רגליו, והוא מושלך אל הבור. חבריו הם לא מספיק קרובים להיתפס על ידי הבור, אבל הרשת שהייתה פרושה על העץ תופסת את האחרים, והם מסתבכים בו בצרחות בניסיון לצאת.

מילה אחת נשמעת די בבירור: "סזמר...!"

דרקונית (או גלגול 15+ ברקע שקשור לניסיון עם דרקונית או דוברי דרקונית)
"סזמר, בגדו בנו!"

OUT
אתם יכולים לגלגל יוזמה ולקחת סיבוב הפתעה.

מה שחשבתי לעשות הוא לתת תקוע (stuck) והמום (dazed) לאחד מהם שייבחר באקראיות, שנפל לתוך הבור (הצלה קשה), ולאחרים שנלכדו ברשת לתת רק תקוע (הצלה קלה).
 
בזמן שהדרקונים מתקרבים סאוואלה מנסה להיזכר בידע שלה בנוגע לצבע הקשקשים שלהם בהתאם למה שלמדה באקדמיה.

מטה: יוזמה 10+4=14
מוותר על הדרקונית.
ידע על דרקונים: 12+6+5=21 (מה הנשק שלהם, למה הם חסינים ולמה הם פגיעים?)
 
OUT
יש שלושה דרקונים בצבעי לבן, שחור (גדולים) וירוק (בינוני). סאוואלה יודעת שבדרך כלל, הם חסינים לקור, חומצה ורעל; ופגיעים לאש, ברק ונזק פסיכי בהתאמה.

בניגוד לאחרים, הדרקון השחור עומד על שתי רגליים, כנראה כי הכנפיים שלו לא צמחו כמו הדרקונים האחרים. הוא נראה כמו חצי-דרקון, ולכן סאוואלה לא בטוחה על החסינות ופגיעות שלו. הוא נושא חנית ביד, וכמה עוד על מותניו. הדרקונים האחרים לא חמושים.

הדרקון הירוק הבינוני הוא מי שנפל בבור.

עריכה: שיניתי את המילים "הדרקון השלישי" ל"הדרקון השחור"
 
OUT
אם פרדאן יגלגל יותר ממך ביוזמה, אז כן, זה אוטומטי.

אם לא: לפי החוקים (בחוק אופציונאלי), אתה יכול להמתין (delay) עד אחרי התור של מישהו, מה שמוריד את היוזמה שלך לכל הקרב. הייתי אומר שזה נותן לך לבחור מישהו אחר לפעול לפניך אם תוריד את היוזמה להיות למטה מזו של השחקן האחר.

אחרת, הייתי אומר שאפשר למישהו להשתמש בגלגול יחס של 5 כדי להחליף יוזמה או לתת למישהו אחר לפעול בסיבוב ההפתעה במקומך (או משהו אחר אם אתה יכול לחשוב על משהו דומה).
 
סאוואלה ממתינה בסבלנות לרגע הנכון כאשר הדרקונים מופיעים ולכן היא מוכנה ישר כשהדרקונים נופלים למלכודות. בלי לזוז מהמחבוא שלה היא ממלמלת קללה שההשפעה שלה לא ניכרת בשלב זה ומיד לאחר מכן היא משגרת להבות לכיוונו של הדרקון השחור.
"תכנעו ולא תמותו" סאוואלה קוראת לעברת לאחר שהלהבות הסגירו את מיקומה.

מטה:
פעולה מהירה: לשונות האש המצליפות: 10 נזק אש מתמשך לכל אחת מארבעת ההתקפות האי-זוגיות הבאות של הדרקונים.
פעולה רגילה: שרפי את זה- על דרקון שחור מול PD
[dice:fs2kk7ip]710725:0[/dice:fs2kk7ip]
בפגיעה - נזק אש:
[dice:fs2kk7ip]710725:1[/dice:fs2kk7ip]
+ מפעיל שרביט האש הקודחת: 10 אש נזק אש מתמשך.
אם פגיעה זוגית - מחסר 2 ל-AC.

חיים: 37/40
התאוששות: 2/3
מנוצל:
זימון גולם אש
גביש
לשונות האש המצליפות (16+)
שרביט האש הקודחת (16+)
 
"מי היה חושב שתעשו מעשה כל כך מרושע, לארוב אותנו אחרי שאנחנו באנו אליכם בשלום," מלחשש הדרקון הירוק מהבור במדוברת, עם מבטא דרקוני חזק. "אתם, רבותיי הקטנים, תלמדו לא להסתכסך עם דרקונים!"

OUT
נראה לי שסאוואלה גם גלגלה התקפה קריטית, אז 28 נזק.

התור של פרדאן.
 
"למה הם תמיד חייבים להצדיק את עצמם..." פרדאן גונח באכזבה ומשחרר שני-חיצים אל עבר הדרקון הקרוב אליו, ואז אוחז בראשו לרגע, אוסף את עצמו ונרגע.
רגנארוק מסתער בעקבות החצים ותופס בעקבו של הדרקון בעוד רגלו מתדלדלת מהרשת, אחד מהמקומות הפחות משוריינים בגופם. הוא נשך בעוצמתיות, ומיד זינק אחורנית כדי להימנע מבעיטה כואבת. נראה כי הפעם התפקידים הפוכים, פרדאן סולד מהקרב בעוד רגנארוק מסתער בתאווה.

META
פעולה רגילה: התקפת טווח כפולה כנגד הדרקון הקרוב. 7 + 6 = 13 נגד דרג"ש, פספוס, ואין התקפה שנייה.
פעולת תנועה של רגנארוק: תנועה לטווח קפא"פ עם הדרקון הקרוב.
פעולה רגילה של רגנארוק: התקפת קפא"פ. 16 + 7 = 23 נגד דרג"ש. 9 נזק בפגיעה.
 
out:
כן זו הייתה התקפה קריטית, אם אני לא טועה זה אומר שהנזק המתמשך שההתקפה הזאת עשתה גם מוכפל בסיבוב הראשון (20 נזק אש מתמשך בסיבוב הראשון ואחרי זה זה חוזר לעשר), בהנחה שתוספת הנזק מהשרביט היא להתקפה.
 
חזרה
Top