• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

אלו שנכנסים לכפר, תארו מה אתם עושים. אלו שמקימים מחנה בחוץ, בהנחה שאתם רוצים לעשות שמירות - קבעו סדר וגלגלו הבחנה (כמובן שמוזמנים לעשות גם דברים אחרים). אני מעדיף ששתי הקבוצות השונות ירשמו בספויילרים בשביל הנוחות - אפשר להציץ בספויילרים אחד של השני
 
פונדק
גנובל מצטרף ונכנס לפונדק. הוא נפרד מדרוגמאר וניגש למי שנראה שיוכל לסדר להם חדר ושואל אם ניתן לקנות חדר לשלושה.

OUT
אתה מתכוון לפנינת שובר גלים? אף אחד לא לקח את הפנינה, אבל ליילאני לקחה את הטבעת. יש רשימה פה.
 
פונדק
OUT
יומיים, לא שלושה. עברתם כבר יום אחד.
IN
הפונדק שמצאתם הוא פונדק כפרי קטן בשם "קן ההיפוגריף". גנובל מדבר עם בעלת הפונדק, אישה מבוגרת וחביבה בשם נורדה, ומשיג עבור שלותכם חדר בעבור 15 מטבעות כסף (מטבע זהב וחצי). דרוגמאר וזוהן מתיישבים בבר הפונדק, והברמן, אדם פשוט בשנות ה-40 לחייו מוזג להם בירה. "מה לעשות, ידידי... סקולד הטיל עלי את קללת האישה והילדים, צריך להאכיל אותם איך שהוא." הוא צוחק עם דרוגמאר. "אז, מטיילים, אה? בטח יש לכם סיפורים מעניינים יותר מאיך תפוחי האדמה גדלו יפה העונה - לא ככה, ברדוויק?" הוא צועק לגבר אחר ששקוע במשחק קלפים, שבתמורה מחזיר לו תנועת אצבע גסה וממשיך לשחק.
 
בחוץ
ליילאני מתקרבת אל מקור הצעדים בנשק שלוף, אך נשארת בטווח קרוב לאייבל, מוכנה לצעוק ולהעיר אותו במקרה הצורך.
out:
בגלל שליילאני נעה עם שריון שרשראות אפשר להניח שאייבל וגם מי שמתקרב שומע אותה.
חוץ מזה, אפשר תיאור של הסביבה?
 
בחוץ
OUT
מצאתם מחסה בין כמה עצים על גבעה קטנה במרחק כמה קילומטרים מהכפר.
IN
ליילאני מתקדמת כמה צעדים לכיוון הרעש, ומוצאת את עצמה במרחק חמישה מטרים מול אדם, קשתו דרוכה אל מולה. את לא מזהה פרטים רבים בחשכה, אך נראה שהוא גבר צעיר, שחום עור ולבוש בברדס. לידו עומד כלב ציד - הוא נוהם עליך, ונראה שנמצא בתנוחת ציד, מוכן לזנק עליך בכל רגע.
"אל תזוזי עוד צעד אחד, שודדת, אלא אם את רוצה שהחץ שלי ימצא את ראשך!" האדם צועק. אייבל, בשלב הזה אתה מתחיל להתעורר מהרעשים.
 
בחוץ
"שודדת!?" ליילאני מופתעת, עדיין לא מניחה את נשקה ומנסה להסתתר כמה שיותר מאחורי המגן המציג את סמל האלה של, יודעת שהיא תצטרך הרבה מזל כדי לעצור חץ ממרחק כזה, אבל מקווה שאולי בכל זאת הוא יזהה את הסמל שעל המגן. "איך מישהו שלבוש כמוך יכול לקרוא למישהו אחר שודד!?"

מטה:
מניח ששכנוע נכנס פה:
[dice:1pah0f9b]710507:0[/dice:1pah0f9b]
 
פונדק
"יופי של תחביב." אומר הברמן. "שמעת פעם את העלילה על ג'והנסון זולל הסוסים? אגדה ישנה בכפר שלנו. מספרים שעבר פה פעם קרקס מסתורי שחיפש מופיעים. ג'והנסון היה בחור טיפש אבל אקרובט מצויין, והכסף שבזבז על שיכר וזונות התחיל להגמר, אז הוא הצטרף לפונדק. שבוע לאחר שהקרקס עזב, כמה מהבחורים שמעו רעשים מוזרים ליד האורווה בלילה. הם מצאו שם שלוש גופות של סוסים, ואת ג'והנסון אוכל בטירוף את איבריהם הפנימיים, כמו שגעלים אוכלים בני אדם. הם ניסו לצעוק עליו, לעצור אותו, אבל הוא התחיל לרוץ כמו מטורף וברח מהכפר. איש לא ראה אותו שוב, אבל מדי פעם כשאיזה סוס נעלם יש אילו הטוענים כי ג'והנסון עדיין חי בגבעות באזור. אבל, זאת סתם אגדה, כמובן, ומעט מאוד אנשים בכפר מבוגרים מספיק בשביל להכיר את אותו ג'והנסון."
 
פונדק
זוהאן מקשיב בחיוך לסיפור. "סיפור נחמד מאוד. תגיד לי, שמעת פעם על נאגות?"
"לפני תקופה קצרה, בזמן ששהיתי בבאררטון, התחילו להתרוצץ שמועות בנוגע לנאגות שתוקפות בני אדם באי קטן בקרבת מקום. אנחנו, ביחד עם עוד כמה חברים, התארגנו לצאת למסע כדי לעצור אותן, כל אחד מסיבותיו שלו. שילמנו על שיט לאי. השיט בתחיל חלק, אבל כעבור יום הותקפנו בידי ספינה של האימפריום. הבסנו את החיילים, אבל עוד לא הספקנו לחגוג את הניצחון וזרועות אדירות לפתו את הספינה שהחלה לשקוע. במזל הצלחנו לעלות על ספינת מילוט ולברוח מהקראקן." זוהאן משתהה לשנייה, שותה עוד שלוק בירה, וממשיך. "הגענו לאי. עוד מהחוף היה ניתן לראות סופה ענקית בשמיים, מתערבלת ממש מעל מרכז האי. שוטטנו באי, ואפילו נלחמנו בכמה נאגות במחנה שלהם. ואז נתקלנו בקבוצה של יצורים הקרואים ג'יניו, והתברר שגם הם רוצים לעצור את הנאגה. שיתפנו איתם פעולה, ובזמן שהם נלחמו נגד עשרות נאגות במחנה המרכזי שלהם, אנחנו התגנבנו למין מערה שהייתה באזור. שם נלחמנו בסרטן ענקי, בשליטת הנאגה ובקראקן המחמד שלה, ועצרנו אותה מלבצע טקס אפל."
 
חזרה
Top