• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

out
ניהול משאבים - לזכרוני יש לי כ40 פירטים מקודם, 20 דייגים מקודם, ספינה שם יין בשווי פלורין 1 ומזומן בשווי 3 פלורינים, הרבה כלי נשק, וכתב הרשאה למה שבא לי מהקיסר. בנוסף עכשיו הצטרפו 40 פירטים נוספים ועל האי יש עוד 10 פירטים שלא הצטרפו.
בנמל מן הסתם עוגנות 2 ספינות פירטים, כי הוא קטן.
in
בהתבסס על ההנחות האלה, אתיאס מורה לפירטים החדשים לעלות על הספינה שלהם ולהתלוות אליו, ולאחר שהם מרימים עוגן גם הוא ואנשיו ממקודם עולים על הספינה, לא לפני שהם משאיר לאי מזכרת שלא תישכח לעד ולעולמי עולמים - עם 20 הכפריים שלו הם טובחים במעט הפירטים שנותרו, על ידי שימוש בחביות יין הנפץ שהסליקו למסבאה במהלך מכירת היין, ובוזזים את הספינה הנותרת. ככה יעשה למי שמסרב להצטרף לצבאו של אתיאס, ובוחר במקום זאת לשדוד כפריים חסרי ישע.
ועכשיו אנחנו (אתיאס ואנשיו) חוזרים לאי לימוס בו עצרנו אתיאס קודם. גם שם יש שודדים לטפל בהם (האצילים)
 
ליזי אאוט
אתה יכול, אבל אלכסנדרה מעולם לא ניסתה, אז הד''ק יהיה גבוה במיוחד (11 ומעלה במקום 8 ומעלה) ואחרי שהיא תעשה זאת היא תתעלף.
 
ח'אן
OUT
11 ומעלה? זה סיכויים אפסיים, אבל לצערי אני לא רואה ברירה אחרת כרגע.
IN
אלכסנדרה לוקחת נשימה עמוקה. "אני לא חושבת שיש לנו ברירה אחרת, אדריאן. תחזיק חזק!" לפתע, זוג כנפי דבורה יוצאות מגבה. היא אוחזת את אדריאן תחת בתי השחי ומנסה לעוף יחד איתו מעל הנהר.
META
ונאמר אמן.
[dice:231k25l3]710434:0[/dice:231k25l3]
 
ליזי
META
יצא 8.

IN
אלכסנדרה מתאמצת ומתאמצת, ובסוף כמעט קורסת מתשישות - אבל שום כנפי דבורה לא בוקעות מגבה.
צייד
''משוגע שינטוש בית, אישה וילדים כדי ללכת להילחם מול שבט ברברים על מה שהיה פעם הבית שלו'', אומר השייט בספקנות ולעג. ''לגמרי. וגם אם, לא תכבוש עם שניים-שלושה אידיוטים שבט ברברים''.
אלישע
OUT
רגע רגע, לא מריצים לשום מקום - אם לילה מתאמנת נתאר את האימונים שלה. בכל מקרה, עוד לא נריץ.
נ.ב.: התגובה של אלדוריוס לגיטימית לגמרי, ככה כל הורה היה מגיב אם הילד שלו היה מאמץ עטלף מגעיל בלי רשות ואז העטלף היה נוחת לו בארוחת הבוקר.

IN
''הטרף שלך? ממי המכתב, בתי?'', שואל אלדוריוס בעירוב דאגה וספקנות.
הל
אתה משוחח עם הנזיר, שנשאר איתך עוד כמה שעות וממשיך לדרכו. לאן לוקה ממשיך?
 
אביעד
אתיאס ושתי ספינותיו - ספינת הדגל, ''פורטונה'', והספינה השניה, ''הפנינה השחורה'', בפיקוד תיאודוסיוס - מפליגות חזרה ללימוס.
 
ח'אן
out
ידוע שזה לגיטימי אבל זה עדיין לא מונע מלילה להעצבן
in
"אלכסנדרה כמובן, כיבלתי מהמקדש את המכתב הזה ובוקש להשמיד אותו אחרי הקריאה,אני אמורה ליצור מגע אם אנשי הקשר שלי על גבול הג'ונגל, ובנוסף כיבלתי חזיון מטריד על אותה אישה ארורה לאחרונה" היא מביטה באביה "זה כמובן אמור להיות מבצע שקט יחסית, ואין סיכוי שהם יאשרו השתתפות של חיילי אלדרנס, אני אזדקק לכרכרת דרכים קטנה כדי שאוכל להתאמן במהלך הדרך לשם ורכב שלא שואל שאלות מיותרות, בנוסף אזדקק לציוד בסיסי עבור ארצות הפרא, תוכל לספק לי אותו?"
 
לוקה ממשיך בדרכו, אבל הפעם בקצב איטי יותר, כי הוא עושה משהו אחר תוך כדי - מתאמן.
כל בוקר ושקיעה לוקה יוצא לריצה של כמה קילומטרים ולאחר מכן מתאמן (אני יכול לשלוח לך בדיוק את התרגילים,אבל זה משעמם נורא).
בצהריים הוא מטיל את הרונות מן(man, נחש את המשמעות) ואינג(ing, משמעות הרונה היא גיבור), ובעצם יוצר אשליה של אדם נגדו הוא מתאמן בלחימה, ולאחר שלוקה מתחזק הוא גם נלחם נגד כמה בני אדם בו זמנית.
בערב לוקה מתאמן ברונות - זה כולל בעיקר שימושים פרקטיים - הטלת הרונה איר(ear, שמשמעותה אדמה או קבר) כדי להרוג את ארוחת הערב או לחפור מחסה, וכו', אבל גם כן סתם להטיל רונות כדי להתאמן.
כמובן שכל התהליך לוקח המון אנרגיה,אבל זה לא שלוקה ממהר לאנשיהו.
 
ליזי
''אני יכול לנסות'', הוא אומר בנימה מהוססת.
צייד
''לחיות בשקט בכפר החדש שלכם, להתחתן, להביא ילדים''.
הל
OUT
כמעט כל אימון שתעשה נשחק אותו. זו שיטה מעולה למנוע משחקנים להתחזק נורא באימונים, כי מי רוצה לשחק אימונים אינסופיים.

IN
לוקה הוא לא הבחור הכי ספורטיבי, וכשהוא חוזר מהריצה הראשונה שלו (שלפחות שליש ממנה חיפף בהליכה) הוא מתנשם, מתנשף, אדום כולו ומזיע כמו חמור. הוא מבצע פחות מחצי ממכסת התרגילים שקבע לעצמו, וגם זה בקושי. הוא שותה כמעט ליטר מים קרירים מהפלג לידו קבע את המחנה, ואחרי ארוחה קלה מהאוכל ההולך ומתמעט שברשותו (פנרייר לא תפס ארנבות הפעם) ומנוחה ארוכה, הוא פותח באימון מול לוחם הרונות.

הטלת הרונות מעייפת כשלעצמה - יצירת לוחם זה לא קל - אך במהרה ניצב מול לוקה לוחם ברברי מבעית - עירום כביום היוולדו ומקועקע בקעקועים כחולים של דרקונים מפותלים, אוחז בשתי ידיו בחרב קלאימור ארוכה וכבדה, שערו צבוע בלבן ומזדקר סביב ראשו כאילו פגע בו ברק, שפם אדירים אדמוני מעטר את פניו.

והלוחם עומד דומם, מחכה לפקודות. כל זמן שהוא קיים לוקה הולך ומתעייף.
אלישע
''אני לא אתן לך ללכת לג'ונגלים, לילה'', הוא אומר בנחרצות. ''מחלות, חיות פרא, ילידים פראיים... את תמותי שם, לילה, תמותי''.
 
הח׳אן הטטרי
לילה מביטה באביה ומרימה גבה "אתם חושב שאמות כל כך בקלות?" היא נאנחת "אני רוצה לעשות יותר מאשר לשבת בארמון, אני רוצה לקדם את המשפחה והמקדש וזן הזדמנות נהדרת" היא מביטה באביה "אני מוכנה להגיע להסכם, תוכל לשלוח איתי עוד אדם אחד, איזה שתרצה, הוא ישגיח עלי ויאמן אותי כך שגם אוכל להניב תועלת ולא תצטרך לדאוג לי" היא מביטה באביה "האופציה הנגדית שלי בתור חלק מכנסיית ניקס היא להתחיל פעילות מיסיונרית וזה עשוי לפגוע ביחסים שלנו עם הכוהנים מה שיגרום לצרות בלבד" היא מטה את ראשה "אני צריך לעשות משהו שישרת הן אתת המשפחה והן את המקדש, יש לך הצעה נגדית?"
 
ליזי
''או שנחפש התיישבות ילידית שבה נוכל לשכור שייט'', מציע אדריאן. ''אני יכול לנסות להכין סירה או רפסודה, אבל לבד זה יהיה קשה מאוד ולא בטוח שאצליח''.
אלישע
''אכן בתי, אנוכי חושב כי תמותי בקלות'', אומר אלדוריוס. ''האוויר שם ספוג קדחת, הילידים שם אוכלי אדם, הבוץ שם מלא בדיזנטריה, חיות פרא מסוכנות אורבות בכל פינה. מדוע את חושבת שהצבא הקיסרי מעולם לא כבש את הג'ונגלים?''. הוא לוגם מהיין שלו. ''אך אם את מציעה הסכם... כן, אני מסכים. אני אשלח איתך כוהן צבאי של סול-אינוויקטוס, ששירת בעת המלחמה בג'ונגלים ומכיר אותם. הוא ישגיח שלא תעשי שטויות. נוסף עליו יש צורך גם בסבלים ומורי דרך, אך אותם תשכרי בג'ונגלים עצמם''.
 
לוקה, שולף את הפגיונות שלו, ומשסף לכיוונו של הברברי בתנועות מותשות, דוקר את הברברי באזורים פגיעים שונים בגוף.
אחרי זה לוקה מטיל סכיני הטלה על עצים בסביבה, מנסה עוד קצת רונות והולך לישון.
 
הל
הברברי עומד דום, עדיין מחכה לפקודות, כשלוקה דוקר לעברו. אחרי כמה דקות הברברי מתפוגג, ולוקה מחטיא כמה פעמים עם הסכינים ומתחיל לנחור.

OUT
שים לב שאתה תצטרך לנוע כדי לקנות אספקה, בשבילה תצטרך כסף. אי אפשר לחיות על תזונה לא מאוזנת ולא סדירה של ארנבות.
מריצים למחר. תאר מה לוקה עושה.
 
OUT
לגמרי אפשר לחיות על תזונה לא מאוזנת ולא סדירה של ארנבות. זה פשוט לא אופטימלי.
IN
בבוקר לוקה מנסה שוב לרוץ ולעשות את התרגילים, אבל הפעם הוא עושה את זה לאט יותר, בדרך צד בעלי חיים מזדמנים באמצעות רונות מתאימות, כשלוקה מניח לפנריר לצוד בעצמו, ובנוסף על כך לוקה אוסף צמחי מאכל אם הוא מוצא.
בערב אם הוא יכול לוקה שוב חוזר על זימון הברברי, הפעם במקום להלחם באשליית הברברי הוא מתאמץ להשאיר את הברברי קיים כמה שיותר זמן בטרם הוא מאפשר לברברי להתפוגג. לאחר מכן לוקה ניגש לעץ כלשהו ומטיל את סכיני ההטלה שלו על העץ.
 
חזרה
Top