• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים עץ משחק [3.5, פנטזיה אפלה] (4/4) אנחנו ממשיכים!.

out
ככה? אם ככה שייזהר. יש חוקים מיוחדים לעינוי בספר book of vile darkness.
in
אנחנו תמיד יכולים להרוג אותך, אחרי הכל, אתה תקפת ראשון ואין לי כוח להתמודד עם החברים שלך שיבואו.
איום:
[dice:1sw10atx]710158:0[/dice:1sw10atx]
אם הוא ממשיך לצרוח הוא מקבל סמרטוט בפה.
עריכה: סמרטוט בפה.
 
OUT
לוהנגרין לא רכן אל האיש, הוא עמד זקוף, הבחור בקושי ירק לו על הרגליים. בכל מקרה אם הוא מכסה אותנו בדם ורק הוא כבר אמור לדמם למוות.

IN
מגף ממוסמרת מוטחת בצלעו של החייל הנאנק בכאב, משאירה כמה עצמות שבורות. ''זה ילמד אותך לתת כבוד''.
 
"אוי... למה הכל באלימות?" אייג'ווין שואלת את לוהנגרין, ורוכנת ליד החניתאי. "אל תעלב, יקירי... אנחנו רק רוצים שתספר לנו מה אתם עושים כאן, זה הכל! אני בטוחה שידידי הגבוה כאן לא התכוון לפגוע בך..." היא מלטפת את שערו של החניתאי ברכות, מביטה לו ישר בעיניים.
META
דיפלומטיה
[dice:kes5zqc9]710165:0[/dice:kes5zqc9]
 
Out
האופציה לדיפלומטיה כבר עפה מהחלון, אם היה יוצא לך 20 טבעי הייתי שוקל את זה אבל לא.
והוא יורק בכישרון של גמל כך שהוא פוגע לכם בפרצוף למרות הבדלי הגובה, הבחור באמת מוכשר.
In
הוא נוהם בבוז לאומת האיום שלך והם בכאב כאשר האביר "המוסרי_ בועט בו.
כאשר אייג'ן מנסה לדבר איתו הוא מציע לה כמה הצעות מפוקפקות ביותר בתוספת כמה קללות עסיסיות בצד.
לא נראה שאתם עומדים להוציא ממנו משהוא.

הקשת מתחיל להיענק, נראה שהוא יתעורר בקרוב.
מה אתם עושים?
 
לוהנגרין לא משדר רגשות. ''טיפש'', הוא מפטיר. מגף ממוסמרת ניטחת בצלעותיו ובמפשעתו, וחרב כבדה גואלת אותו מייסוריו במכה על הצוואר. הוא פונה אל הקשת, ומעיר אותו בכמה סטירות. ''שלום'', הוא אומר בנימה מנומסת, ''נשמח אם תגיד לנו למה תקפתם אותנו, ובתמורה נשחרר אותך מכאן''. חרבו האדירה ושריון הקשקשים מבהירים שלמרות הנימה הידידותית, ההצעה לא עומדת למשא ומתן.

OUT
דיפלומטיה?
[dice:20squrto]710170:0[/dice:20squrto]
 
out
כיבלתם סך כולל של 600 נק"ן, כל אחד ממכם מקבל 150.
ואגב מה אתם עושים עם הסנדוויץ?
in
החיל הרועד אומר "לפני חודשיים הדפנו חבורה קטנה של סוגדי שדים מהאזור, חשבנו שהשמדנו אותם אבל לב נהר אמר שיתכן שכמה מהם שרדו, המחבוא שלהם אמור להיות להערכת לב נהר בסביבה, מה עוד הוא אמר שהשתחררה כאן אנרגיה שדית לאחרונה או משהו כזה..." הוא רועד עוד יותר "כשראינו אתכם עם הקוף הבנו שאתם החברים שלו..." הוא מסתכל עליך בעניים גדולות "זה כל מה שאני יודע, אני נשבע, בבקשה תן לי ללכת"
 
לא, לוהנגרין לא עושה את זה. במיוחד כי הקשת לא יכול לברוח כשהוא עדיין קשור.
אם הוא יעשה את זה אני הולך לתקוף אותו בעצמי. להבא בבקשה אל תעשה דברים מטומטמים על דעת עצמך, את החניתאי הרגת על דעת עצמך גם כן. במיוחד שהקשת יבוא וילך להסגיר אותנו.
זה לוקח זקה ויש לי זמן לתקוף אותו

עריכה: "עצור מיד טמבל"
 
אייג'ווין מתיישבת מול הקשת, מבט מחוייך על פניה. "או, מסכן שלי, ידידנו הקוף אינו יותר ממלומד פשוט ותו לא. למעשה, הוא עוזר לנו לחפש את הפושע האמיתי כאן - משנה הצורה הזה-" היא מצביע על גופתו של נוק, "שעבד עם עובדי השדים. אני מניחה שכשגילה שאנחנו עדיין צדים אחריו, הוא שינה צורה אל צורתו של הקוף וניסה לגרום לכם לחשוב שהוא נבל. חבל שתקפתם אותנו סתם בלי לוודא. כואב לי על האבידה שספגתם." היא מביטה בגופתו של החייל השני ועושה פרצוף עצוב. "פיילור ירחם על נשמתו."
META
תרמית
[dice:1kgmtitc]710284:0[/dice:1kgmtitc]
 
"נשבעת אני בפיילור שתוכל לחזור לעיירה בשלום בקרוב מאוד." אייג'ווין אומרת, ומחזיקה אצבעות מאחורי הגב בכוונה כדי לעצבן את לוהנגרין. "אך לפני כך, קשת אמיץ, עליך לספר לנו כל מה שידוע לך אודות עובדי השדים ואיפה נוכל למצוא אותם."
META
תרמית בריבוע
[dice:28i7mocm]710288:0[/dice:28i7mocm]
 
"כמה חבל. אני בטוחה שלב-נהר יהיה מאוכזב כשנחזור אליו בידיים ריקות." אייג'ווין אומרת בצער.
"מי הוא, בעצם, אותו לב נהר? המלאכים המנהיגים אותנו סיפרו לי שהוא אביר קודש חזק, אך לא יותר מכך, ומעולם לא יצא לי לפגוש אותו. למעשה, מעולם לא ראיתי אותו מחוץ למקדש. תוכל לספר לי מעט אודותיו?" היא שואלת בעודה מתעסקת עם החבלים - עושה כאילו היא מתחילה לפרום אותם, אך לא באמת משתדלת לשחרר את הקשת.
META
תרמית, אם צריך עוד פעם (למרות שאין טעם לגלגל תרמית מחדש כל תגובה, לדעתי)
[dice:3eo8az54]710292:0[/dice:3eo8az54]
 
"אל תפרמי את החבלים! איך אנחנו יודעים שהוא לא משנה הצורה? אל תשכחי שהם תקפו אותנו בלי להסס, והם כבר הרגו את הגופה הנחמדה פה. גם בתור אחד שהצליח לדבר עם מי נהר שלא יוצא מהמקדש אף פעם (out למיטב הבנתי ממה שהתרחש במשחק עד כה) אבל לא יודע עליו כלום, זה נראה לי מאוד מחשיד." עדיף לא לשחרר אותו עד שנדע בוודאות איפה סוגדי השדים האלה "הבה נחפש כולנו את סוגדי השדים, וגם אתה תתלווה אלינו, קשור כאמצעי בטיחות". מה אתם אומרים?
אם מסכימים לחפש אז אני מגלגל חיפוש:
[dice:3nkq3l5o]710295:0[/dice:3nkq3l5o]
out
כן זה מחשיד ואני מדבר לאיווג'ין
 
"נכון, שמעתי משהו אודות השליחות שלו. משהו לגבי... אימון רמכי קרב עבור כוחות הטוב, אני חושבת. יצא לך לראות אם נכנסו למקדש ביצים של בעלי חיים כלשהם? גריפונים, אולי?"
אייג'ווין מפסיקה את "ההתרה" כשפרדוקס צועק. "אני חושבת שחברי כאן צודק... על אף שאני רוצה להאמין לך, ידידי, באמת, אנחנו ניקח אותך איתנו רק כדי להיות בטוחים. אל תדאג, הכל יהיה בסדר, אני בטוחה שאתה חף מפשע!"
 
"חמורים מיזיני עיזים! תשרפו בגיהנום!".... משהו אומר לכם שהחייל השלישי התעורר, הוא מביא בגופות חברו "הם הרגו את ג'ו! מייקל אנחנו הולכים לחסל אותם! אני אתקע אותכם על שיפוד מהתחת ואחזיר אותכם לחור הפרוצה שזחלתם ממנו!"
 
חזרה
Top