• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בשערי המצודה, PF, עץ הרשמה ותיאום ציפות (5/5) נבחרו שחקנים

אלישע
לגבי שחקני ספסל- לא תהיה רשימה, ברגע ששחקן יפרוש/ימות. אם השחקנים המשתתפים ירצוו לצרף שחקן חדש, אז אני אפרסם את זה ונראה אז מה עושים.
לגבי השאלה שלך, שהיא שוב- שאלה על ציוד/משהו שלא מוסדר בחוקים. אז בתור התחלה- הוא לא אפשרי.
גם אם כן היה. זה לא משהו שדמות שחקן עושה, יצירת מערכות מנגנון זה עשק מסובך, יקר, שלוקח זמן ודורש כלים. בשביל זה יש בעלי מקצוע בעולם, שחקן לא באמת אמור לקחת מלאכה נפחות או משלוח יד -שזירת סלים.

אביעד- הרקע מובן, הוא בסדר. ואשקול אותו כמו שאשקול את שאר הרקעים

קוריון/ג'וני- אין הערות.

YDS-אין הערות

הל-כנ"ל. מבחינת השאלה שלך-א' רוב האנשים שקיבלו את הברכה הם לא בדיוק דמוית דרגה 20, ב' (פלאפית) הנקרופליטאנים הם עדיין אל-מתים, ולכן צבא "רגיל" לא באמת יכול להביס אותם, קל וחומר בצלקת. על כן- רק פיות לא יכולת לדרוך באדמות הצלקת. (למעשה רק רמי-דם)
 
טוב, פשוט זה לא היה. כל הרקעים היו טובים, כל השחקנים שנרשמו נחשבים "רציניים". ובסוף נאלצתי לעשות בחירות קשות. שקלתי להעלות את הנרשמים ל6, אבל זה סתם לא יעבוד טוב.

אז המתקבלים
1)פדרון
2)YDS
3)עמית
4)קוריון
5)ג'וני.
תאשרו פה שראיתם, ותרשמו בבקשה אם רוצים וואטסאפ או דיסקורד (אישית מעדיף וואסטאפ, מה שנוח לכם).
מוזמנים להתחיל לעבוד על מכאניקה. מציע לכם לרשום פה מה אתם רוצים לשחק וכל זה. אחרי שכולם יאשרו, אני גם אשלח לכם תיאום ציפיות בפרטי. ונעשה תיאום ציפיות קבוצתי (כנראה בוואטסאפ/דיסקורד)

כל האחרים, צר לי. בסופו של דבר בחרתי ברקעים שראיתי שאני אדע למצות בצורה הטובה ביותר. אני כרגע לא עושה רשימה של שחקני ספסל, אבל אם נצטרך לבצע חילוף, אני אתן לכם עדיפות במקרה של ריבוי בקשות.

בהצלחה לכולנו
 
בעוד אתם עובדים על דפי הדמות. אשמח אם תשלחו לי (פה, בפרטי,בוואטסאפ, איך שנוח) כמה דברים שאני רוצה לדעת כחלק מתיאום ציפיות
1. מה חשוב לכם שיקרה במשחק (מבחינת אירועים משפיעים, אתם רוצים קרב גדול? מסע ימי ארוך? באיזה אירועים אתם רוצים שהדמיות ייקחו חלק)
2. כמה חשוב לכם סיטוציות "קשות" במשחק (מוסרי, לבחור את הבחירה הפחות גרועה מתוך שתיים גרועות, לקחת החלטות קשות וכו'
3. קמה "קשה" אתם רוצים שהמשחק יהיה (לאיו דווקא בקטע של להילחם במשהו 10 רמות מעליכם, אלא האם לאתגר יש פתרון אחד שדורש מחשבה יצירתית, או עשר פתרונות קלים) [חשוב לי לציין שכנראה יהיה גם וגם, אבל אני רוצה לדעת כמה שכיח אתם רוצים שכל סוג יהיה)
4. מה אתם רוצים שהדמות שלכם תעשה במשחק (הכוונה לא בדיוק ליעד האגדי שלה, אלא מה המניע המיוחד של הדמות. הדוגמה הכי טובה שלי זה מיילו שרצה להחזיר את האבירים לגדולתם. בתור דוגמה) לא חייב להיות משהו אפי ומיוחד. אבל כדי משהו שלא יהיה ממש קל להשלים. כדי שהפתרון לא יבוא מהר מידי והדמות תרגיש קצת "ריקה"
5. PVP- כן או לא. (הכוונה לא שהמשחק הופך לPVP, השאלה היא האם דמוית בקבוצה צריכות להיות מסוגלות לתקוף/להשפיע אחד על השני עם נתונים מכאנים. האם שחקן יכול לגלגל תרמית נגד שחקן אחר? להקסים שחקן אחר? זה הכיוון)
6. מה אתם לא רוצים לראות במשחק (זה כבר פתוח לגמרי, לא רוצים לראות שדים? תגידו, לא רוצים פוליטקה? תגידו. כל דבר שמרגיש לכם שהורס את הכיף במשחק. אני רוצה לדעת מראש.)
7. כמה אתם רוצים שדבש"ים ישפיעו על הקבוצה. (הכוונה- האם אתם מרגישים שלא צריך להיות דב"ש שמסתובב עם הקבוצה באופן תדיר? האם אתם רוצים דבשים שבאים והולכים?. כמה בעצם אתם רוצים שלדבשים יהיה השפעה משחקית עליכם.)

זה בנתיים מה שאני חושב שהכי קריטי לי לדעת, אני אעשה חידוד אחרי שאקבל מכם תשובות ואוודא שאין התנגשות בין שחקן שרוצה מרחץ דמים לשחקן שרוצה כמה שפחות מוות מסביב.
 
שימו לב.

2 חוקים נוספים מהירים שיהיו במשחק.

האחד הוא נקודות גיבור
http://www.d20pfsrd.com/gamemastering/other-rules/hero-points/
בכללי, מאגר נקוודת שיתן לכם את האופציה לעשות קצת יותר.

השני- כבוד
https://www.d20pfsrd.com/gamemastering/other-rules/honor/
שיותר מתפקד כמו מוניטין מבחינתי.

בנוסף, בהמשך לדיבור בוואטסאפ, ברגע שאקבל את כל דפי הדמות, אשלח לכם אפשרות בחירה של 1 מתוך 2 כשרונות מתנה. שימו לב לסמן אותם אחרת כי זה כישרונות שאותם אי אפשר לאמן מחדש.
 
חזרה
Top