• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"עוד אחד מהכוהנים המהוללים של סקולד, אין ספק שהוא ממש יודע איך לבחור אותם..." ליילאני אומרת בלגלוג, ממש לא מסכימה עם ההצהרה הקודמת של גנובל, אבל נראה שהיא מנסה להפגין קצת סובלנות.
 
גנובל רק מחייך בשקט, ומחכה עד שהאיש יוצא הרחק מטווח שמיעה, הוא פונה סביב לראות אם הוא השאיר אחריו מישהו להשקיב לדבריו. אחר כך, הוא מסביר בקול מספיק נמוך: "האיש הרמאי הזה פיתה את ככונת קול'טירוס לתת לו משרה שלא הגיעה לו. כשגיליתי להם במכתב, הוא העז לגנוב את המכתב מהדוור," הוא מסביר באיפוק (חיצוני) עם משיכת כתפיים. "סקולד יודע מה לעשות עם אנשים כאלה."
 
אייבל מרים גבה. "אז תשלח מכתב בשפה שהוא לא ידע עליה. או דרך מישהו שהוא לא מכיר..." הוא מציע. "תגיד לי מה לכתוב, אכתוב את המכתב בשפת הג'ינו או כל שפה שתרצה, פשוט תדאג שיהיה שם מישהו שדובר את השפה."
 
"אני חושב שזה קצת מיותר. הוא גם ככה שונא אותך, לא צריך לגרום לו לשנוא אותך יותר. אם הוא באמת לא מתאים, הוא כבר יקבל את מה שמגיע לו." זוהאן עולה למרכבה, ואתם שמים לב שמצב רוחו השתפר בימים האחרונים.
 
אתם מתחילים את הרכיבה לכיוון דראסטבאר. אייבל מטפל בסוסים באופן מצויין ואתם רוכבים בקצב טוב. הדרך הראשית היוצאת מבאררטון עוברת בעיקר בין גבעות ירוקות ומישורים, והרקע נשבר מדי פעם על ידי אגדים של עצים או סלעים. יש משהו יפה במרחבים הפתוחים האלה, משהו רגוע - אולי אפילו משעמם לחלקכם. היום עובר ללא תקריות.
לקראת הערב, אתם מזהים כפר חקלאי במרחק. תוכלו להכנס אליו ולנסות למצוא פונדק ללילה, או להקים מחנה בגבעות.
 
גנובל מגיב לגל ההצעות לעזרה במחי יד. "אגלה להם, בדרך זו או אחרת. לא באותו המקום ובאותו הזמן, כשהחשד שלו עדיין טרי."

לאורך הדרך,גנובל מסתכל סביבו, ולפעמים אפילו מתעכב קצת, כדי לבחון אם מישהו עוקב אחריו.

בהגעה לדראסטבאר, גנובל מציע, "שנמצא פונדק? אני חושב שכולנו קיבלנו מספיק כסף שנוכל לשלם את הכסף. חדר פרטי הוא תמיד דבר טוב."

OUT
גלגול הבחנה אם צריך:

[dice:l6j2c3sk]710177:0[/dice:l6j2c3sk]

(הבחנה פאסיבית: 14)
 
חזרה
Top