• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

הח׳אן הטטרי
אם הם יתמרדו הם יגרמו הרבה נזק, מעבר לזה היא היא יודעת שאם האוכלוסייה תגדל ותתפתח הם יוכלי להסיג יותר כסף ממיסים האזרחים יהיו מרוצים יניבו יותר רווחים ולא יתמרדו, זה לשם אגואיסטיות מוחלטת.
והיה די ברור שאם אין להם אוכל אין להם מגורים טובים אן בגדים ראויים.
והיא רוצה לעצור את הבעיה עוד לפני שהיא התחילה.
 
ליזי
''אני מניח שנוכל למכור אותו ביישוב אם יש אחד קרוב. אם לא יהיה ננטוש, אני מניח. או שאני יכול לנקות אותו ולהכין ממנו גלימה בשבילך''. הוא שותק כמה רגעים. ''אם את רוצה, כמובן''.

OUT
תודיע שכאתה רוצה להריץ לחיזיון.
צייד
OUT
שני ארנבים בהחלט שווים 100 שקל, אבל כדי לוודא אתה יכול לצוד עוד משהו קטן. אייל שווה הרבה יותר וחבל לצוד אותו תמורת כלום כסף.

IN
ג'ון צד עוד ארנבת וכמה ציפורים - שלל נאה ששווה בהחלט 5 דינרים, לא פחות ולא יותר. אחרי שנער הפונדק משלם לו, הוא בא אל השייט. ''אז חזרת עם כסף, מה? קדימה, עלה''. אחרי שג'ון משלם לו השייט מתחיל להשיט אותם.

''תגיד'', הוא אומר אחרי כמה זמן, ''מה בכלל מביא אותך לשוט לארצות הפרא המסוכנות האלו? עם כל הברברים והמפלצות? אין לך אישה? תינוק קטן? הורים?''.
אלישע
OUT
אז לילה עלולה לגלות שפשוטי העם לא מטומטמים כמו שהיא חשבה. יהיו שם אחד או שניים שידעו לעלות אפילו על שקרנים כמוה.
בכל מקרה כשאני חושב על זה, אין שום סיבה שאצילה יהירה ומפונפנת כמו לילה תדע לדבר כמו פשוטת עם. או תדע להתחבר אליהם. עם השומרים מילא, אבל אני לא רואה אותה מתחברת לאיכרים, ולו מגועל.
וממתי לילה היא כלכלנית? לא הזכרת במיומנות שלה דבר שקשור לחשבון או כלכלה.
אביעד
OUT
טעות שלי, נניח שהם היו מעורפלים מדי.
בכל קרה מכירת היין היתה מוצלחת מאוד, וסכום של 2 פלורינים ו-13 דינרים (330-660 ש''ח).

IN
הפיראטים האחרים, משתחררים מהערפול שבסם, מביטים בך בבלבול. ''אתה תביא לנו תהילה, כבוד ועושר, מה?'', אומר אחד. ''אני בפנים''.
עוד אחד מצטרף, ועוד אחד.
40 פיראטים עומדים לרשותך, נכון לעכשיו הם מסוממים משהו. בכל מקרה הם אינם לוחמים נאמנים במיוחד - אם השלל יתמהמה הם יערקו, ככל הנראה.
 
ח'אן out
היא לא כלכלנית, זו תוכנית ראשונית לא בנויה במיוחד, בסיס לפעולה עתידית.
והיא לא מתחברת לאיכרים היא ירדה לשם עם שומרים ולבלרים באופן "רשמי" במטרה לקבל קצת מידע מתאם (אחרי חישוב מהיר של שקרים).

ומתי לעזאזל אני אקבל תגובת in?
 
ח'אן
OUT
בסדר אם נקפיץ ללילה? אני אתאר את אלכסנדרה בשמירה ואז תוכל לתת לי את החיזיון.
IN
"אני... אשמח למעשה." אלכסנדרה מחייכת.
בערב, הם מקימים מחנה. אלכסנדרה לוקחת את המשמרת הראשונה. הזמן חולף, והיא מתקשה להשאיר את עיניה פקוחות לאחר היום הארוך שעברה. היא קוראת לאחד החרקים האקזוטיים שראתה מקודם בג'ונגל לנחות על אצבעה, מביטה בצבעיו המהפנטים דרך אור המדורה הדועכת, מנסה להתרכז... אבל העייפות מתגברת עליה, ולאט לאט עיניה נעצמות.
 
"בשם האל האחד! כל כך מעט רוצים לבוא? הפחדנות שלכם עוד תמיט עליכם אסון! זכרו מה שאמרתי"
out
אם לא יצטרפו עוד פירטים בקרוב אני אעלה איתם על הספינה שלי ואז האנשים שלי יפעילו את חביות יין הנפץ שהם החביאו בכלל החביות (וזה למה שאלתי אם המכירה הלכה חלק) וככה יהיה לי סיפור "מופתים" ראשון ואהפוך ל"באבא" "מקובל" ומסתורי.
 
ליזי
OUT
לניקס יש חוש הומור מוזר.

IN
אלכסנדרה חולמת שהיא עומדת באמצע ערפל שחור ומחניק, ומעליה פרוסים שמי כוכבים מרהיבים. קריאות טרף של ינשופים וצבועים מהדהדות כמו זעקות וצחקוקי שדים סאדו-מזוכיסטים. לפתע, מתגבשת האפלה לדמות אישה ענקית ושחורה, שנראית כאילו גופה בולע כל אור. עיניה מבהיקות כמו כמו זוג ירחים חיוורים ותואמים. שוט של כוכבים עוקצניים ומרושעים למראה נשפך מידה.
ניקס.

''אלכסנדרה יקירתי'', היא אומרת בקול מסתורי ואפוף אפילה, שנימתו לא ברורה. ''אני משוכנעת שהתגעגעת לבתי לילה... החלטתי להראות לך אותה...''.

החלום שתנה. אלכסנדרה נמצאת בחדר עבודה מפואר וחשוך. היא מזהה את לילה ישנה עם הפנים בתוך גיגית דיו שחור. מגילות, שרטוטים וחישובים פזורים ברחבי החדר - חישובי מסים, תכנוני התנקשויות, מידע מודיעיני סודי של כנסיית ניקס, דיוקן מדויק להפליא של אלכסנדרה מחייכת ומעליו כתוב ''אהובתי, אני מתגעגעת, אהובתי...'' בצירוף לבבות אדומים להפליא. לפתע לילה מתרוממת מגיגית הדיו, פניה מלוכלכים בצורה מגוחכת, והיא ניגשת אל אלכסנדרה ומנענעת אותה בחוזקה. ''אלכסנדרה... אלכסנדרה!''.

היא מתעוררת ורואה את אדריאן רוכן מעליה. ''לקחתי שתי משמרות, ואני עייף מת. תורך לשמור''.
אביעד
OUT
היו רק 40 פיראטים במסבאה, זה נמל קטן יחסית.
אלישע
OUT
אתה חייב להציץ בתגובה לליזי, לקחתי רחוק את חוש ההומור של ניקס.

IN
לילה לוגמת מהקפה, שיובא ביוקר מהמושבות בלייקלנדס, ואוכלת תוך כדי מרקיקי גורמה שהכין טבחם האישי. ''אתה חייב להבין שאנחנו צריכים לקצץ בהוצאות!'', היא אומרת, והקפה היקר מכתים בטעות את שמלת המשי הרקומה שלה.
 
ח'אן
אלכסנדרה מתעוררת בבהלה, ליבה דופק בחוזקה. "מה?... כן, כן, ברור. אני... אני אשמור."
כמה דקות אחרי שאדריאן הולך לישון, אלכסנדרה שואלת את קזאלאתאת' גם את ראית את זה עכשיו, נכון?... בבקשה תגידי לי שזאת את שהחליטה להתעלל בי ולשלוח לי את החלום הזה... אחרת יש לנו בעיה רצינית.
אלכסנדרה לא מפסיקה לחשוב על החלום כל הלילה, בעיקר על התמונה שלה והכיתוב מעליה. היא לא מפסיקה לתהות האם לילה והאלה שלה מנסות לשגע אותה, או שאולי תת המודע שלה מנסה לומר לה משהו אחר.
 
ליזי
ראיתי. האצילה הזו משוגעת.
היא מביטה באדריאן. למרות המראה החסון, המצולק וה''מרובע'' שלו, הוא נראה ממש חמוד ובלתי מזיק כשהוא ישן - בלי לנחור, אגב (בעיה שחברי הכנופיה טענו שיש לאלכסנדרה, אם כי היא אף פעם לא האמינה להם).

OUT
רק ציינתי את הקטע למעלה. להריץ?
בכל מקרה בקיסרות לא מאמינים/אין תת מודע, כי זיגמונד פרויד לא חי שם (וטוב שככה, הבנאדם חשב שפחד מסוסים נובע מתסביך אדיפוס).
אביעד
ספורים, בערך עשרה.
 
ליזי
אחרי לילה בו ישנתם במשמרות אתם יוצאים שוב לדרך. אחרי כמה שעות של פילוס דרך בסבך אתם נתקלים בנהר רחב בעל גדות בוציות, שללא ספק יהיה קשה לחצות.

OUT
עד עכשיו לא עשיתי מחלות כי הנחתי שהספקתם לרפא, אבל בהמשך ייתכן ויהיו.
אלישע
לילה חוזרת לחדרה מתוך כוונה להמשיך ולעבוד, אבל היא קורסת על המיטה כעבור שתי דקות בערך.

היא חולמת שהיא עומדת באמצע ערפל כהה וכבד, ומעליה שמי כוכבים מדהימים. יללות תנים, צווחות ינשופים וצחקוקי צבועים מהדהדים בחלל. מולה, מתערבלת החשיכה לדמות אישה שחורה להחריד, האוחזת בשוט כוכבים. ניקס.

''בודאי התגעגעת לשותפתך לשעבר, בתי'', היא אומרת בנימה ממתיקת סוד.

החלום משתנה. לילה רואה את אלכסנדרה יושבת ליד מדורה. לצידה גבר חסון, ''מרובע'' משהו ומצולק ישן בשקט. אלכסנדרה נראת עצובה, ועיניה דומעות במעט. ''אהובתי... לילה... אהובתי...'', היא לוחשת. ''לילה...''.
 
ח'אן
לילה מתעוררת בבהלה מהסיוט שלה ומביטה הטליון ניקס "מה לכול הרוחות והשדים..." היא מנערת את ראשה, היא תבין מה לעזאזל זה אמור להביע מאוחר יותר.
היא יורדת ומתיישבת ליד אביה בארוחת הבוקר, היא מחרסמת קצת לחם בחוסר חשק ואז מביטה באביה "עברתי את מול על דוחות ההוצאות להכנסות שלנו וראיתי שלא היה שום עליה בהכנסה שלנו בשנים האחרונות... אולי כדי להשקיע קצת בנחלה שלנו כדי להגדיל את הרווחים?" היא מעיפה מבט באביה "אם נעשה את זה נוכל להגדיל ולהכפיל את הרווחים שלנו תוך זמן לא רב וגם נמנע סיכוי למגפות והתמרדויות, שתי דברים שעשויים לפגוע בנו קשה בצורה כלכלית"
 
ליזי
ככל הנראה הילידים חוצים את הנהר בסירות או רפסודות, כי כשהיא נוחתת מתנשפת היא מדווחת שאין שום גשר.
צייד
''אתה רוצה לכבוש כפר שלם מידי שבט ברברים?'', הוא שואל בתמיהה. ''אני לא יודע מי ירצה לעזור לך בזה, במיוחד חבריו הכפריים שכבר יש להם בית שהם לא יתלהבו לעזוב בשביל מלחמה מסוכנת''.
אלישע
לפתע, ולאד נוחת על השולחן, טובל רגליו בדייסת הדבש של אלדוריוס - שממהר להעיף אותו בסטירה עוצמתית לרצפה. ''מצטער'', הוא אומר בטון מאוד לא מצטער. לילה מתירה מרגלו של ולאד מכתב מהארכיבישוף נאכט.

בישופית-מיסיונרית לילה אלדרנס,
המיסיונרים הארורים של סול אינוויקטוס ימח שמו עושים להם חיל בג'ונגלים של ארצות הפרא, וממירים את הפראים לכנסיית השמש. משימתך היא לצאת לשם בעצמך ולהפיץ את דת הירח והלילה, ובהינתן הזדמנות לחסל את כוהני השמש הארורים. את עשירה, ובכן קני בכספך את הציוד הנדרש - בגדים מתאימים, תרופות, הכל.
שהחשיכה תגן עלייך,
הארכיבישוף תיאודור נאכט.
 
הח׳אן הטטרי
לילה מעיפה לעבר אביה מבט נוזף בעודמה מרימה את וולאד ומניחה אותו על הכיסא לצידה, היא קוראת את המכתב ואז מתרכז לשנייה, המכתב הופך לכלום בעוד פרץ שחור בוקע מידיה ומכלה אותו "אני צריכה ללכת לג'ונגלים של ארצות הפרא, נראה שיתכן שהטרף שלי ממתין לי שם... אזדקק לציוד, אני מניחה שזה בסדר מצידך?"
out
מבחינתי אפשר להריץ.
הערה לילה לוקחת כירכרה פשוטה יחסית שנועדה למסעות ארוכים ולעיטים מסוכנים עד ג'ונגלים, במהלך היום היא משפרת את קוכות הקסם שלה ועושה תרגילים פיזים לשיפור הסיבולת בעוד בלילה היא מתאמנת על התגנבות ולחימה, היא ישנה 6 שעות בלבד וגם אותם היא עושה כאשר הכירכרה בתנועה כדי לא לבזבז זמן.
 
חזרה
Top