• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הכה את הפונדקאי 18 - ליזי

giphy.gif


צהריים טובים ומועדים לשמחה, פטרוני הפונדק! לשמחתי הרבה ולצערכם הרב, נבחרתי להיות הפונדקאי הבא שיחפור לכם מעט אודות עצמו. אז ללא הקדמות מיותרות, אנא הכינו את העגבניות הרקובות שלכם, והבה נתחיל.

מי אתה?
השם הוא לי. לי-סאן, למעשה. ולא, לא נולדתי בארצות המזרח הרחוק - נולדתי לאמא עם פטיש לתרבות שלהן (לטוב ולרע). בן 17 ממדינת תל אביב היפה, ולומד כעת בשמינית. כשאני לא עסוק בהנאה הצרופה של להיות כפוף למערכת החינוך הישראלית, אני אוהב לשחק במחשב, לגלוש במרחבי האינטרנט, לקרוא, ללמוד תכנות (אני עדיין בבסיס כרגע), לצאת לטיולים ארוכים עם הכלב בשדות, וכמובן - לשחק משחקי תפקידים עם חברים.

באילו משחקי תפקידים אתה משחק כיום? מה השיטות האהובות עליך?
כיום אני משה"ם לשלושה חברים קמפיין של מו"ד 5 - הקמפיין של העונה השנייה של קריטיקל רול, למעשה, עם כמה שינויים. אתם יכולים לדמיין שכשאתה מריץ משחק מו"ד לשלושה בני נוער הורמונליים, סוצויומטיים חסרי מוסר שמשחקים כולם דמויות כאוטיות, המשחק לא בדיוק הולך לאן שתכננת, וכל דב"ש שני נרצח או גרוע מזה. אבל היי, זה כל הכיף במו"ד, לא? מלבד הקמפיין ההרואי הזה, אני מריץ כאן בפורום את קריאת העורב - הניסיון הראשון שלי, פחות או יותר, ליצור מערכה משלי למו"ד 5. אני גם משחק בקריאת הארורים של אלישע (מוד 3.5) ובילדי הקיסרות של ח'אן (חופשיטה). לגבי שיטות אהובות, אני מניח שמו"ד 5 היא השיטה המועדפת עלי כרגע (לא הייתם מנחשים בחיים), על אף שלא שיחקתי ביותר מדי שיטות. אני חייב לתת קרדיט גם למו"ד 4, שעל אף שהיא ממש לא מדברת אל סגנון המשחק שלי בהווה, היא הייתה המהדורה דרכה הכרתי את עולם משחקי התפקידים מלכתחילה ויש לי ממנה זכרונות טובים מאוד, ועל כך אני חייב לה תודה.

ספר לנו סיפור משעשע על התחביב.
ייתכן שיש לי סיפורים יותר מצחיקים מהזמנים האחרונים, אבל הסיפור הזה איך שהוא תמיד נשאר איתי בזיכרון ומיד קפץ לי לראש כשהתחלתי לכתוב. כפי שציינתי מקודם, התחלתי לשחק מו"ד בשלהי מהדורה 4. הייתי אז בכיתה ג' או ד', וחבר שכנע אותי להצטרף לחוג במתנ"ס. סיפורינו מתחיל בשנה השנייה או השלישית של החוג. השה"ם העביר לנו קמפיין בעולם המערכה של וורהאמר פנטזי (אחלה עולם, ד"א). כיאה לילד אדג'י בגילאי היסודי, הדמות שלי הייתה בן אנוש אשף אפור שמלבד העובדה שהוא היה מסתורי ומגניב לא היו לו יותר מדי תכונות אופי. חברי לקבוצה היו גמד לוחם, אלף סייר, וגמד מצביא - האחרון מביניהם, לא רק שהיה ילד לא חביב במציאות (למרות שאני מכיר אותו עד היום ובימינו הוא אחלה בחור), החשיבה המשחקית שלו הייתה מעט... לוקה בחסר. על אף שבתור מצביא הוא היה האחראי על באפים ומרפא לקבוצה שלנו, הוא העדיף לרוב להסתער אל האויבים ללא חת ולהכות אותם בהתקפות בסיסיות. הוא היחיד מהקבוצה שמת במהלך הקמפיין - פעמיים. היינו צריכים לבזבז את כל טקסי ההחייאה שלנו עליו. יופי של מצביא, כמו שאתם רואים. בכל מקרה, הנבל הראשי במערכה, איזה לורד של אבירי הכאוס, שלח כוחות להשתלט על מצודה כשלהי שהייתה חשובה מאוד מכוון שהיוותה קו הגנה ראשי על אחת הערים הגדולות באימפרייה. משימתנו הנוכחית הייתה למצוא דרך להכנס אל המצודה ולפתוח את השערים מבפנים כדי שכוח של האימפרייה יוכל להכנס פנימה ולקחת אותה חזרה. העלנו כמה רעיונות, ובשלב מסויים אני הצעתי שניקח כמה שיריונות של אבירי כאוס מובסים (וגמדי כאוס עבור הגמדים), נעמיד פנים שאנחנו תגבורת שלורד בחוררע שלח כדי לתגבר את כוחותיו במצודה, ונתפלל לסיגמאר שגלגולי התרמית שלנו יהיו גבוהים. האחרים הסכימו, ולאחר כמה ימים מצאנו את עצמנו בשריונות שחורים וכבדים, עומדים מול שערי המצודה, כשכוחות האימפרייה מתחבאים מאחורי גבעות סמוכות.
"מה אתם עושים כאן?" צעק אלינו אביר כאוס שעמד על החומה.
"לורד מררשע שלח אותנו בתור תגבורת." ענה הסייר.
"לא קיבלנו מידע על אף תגבורת..." אמר האביר בחשדנות.
"נכון... באנו עם ציוד, לספק את הנפחייה." אמר המצביא, שנלחץ מאביר הכאוס.
בשלב הזה כל יושבי השולחן טמנו את פניהם בידיהם. "הנפחייה, אה...? חכו כאן." אמר אביר הכאוס, והתחיל לרדת מהחומה אל תוך המצודה. בזמן שהוא הזהיר את כל כוחותיו שיש פולשים לא חכמים במיוחד בשער, כולנו כפכפנו את מצביאנו האמיץ עד שהודה בטעותו. לאלו התוהים, בסוף כן הצלחנו לפרוץ את השערים ולהשתלט על המצודה, אבל במהלך הקרב המצביא מת. שוב.

שאלה מפונדקאי החודש הקודם:
"מהו עולם המערכה האהוב עליך? הוא יכול להיות עולם מספר, סרט, פרי כתיבתך או כל דבר אחר. פרט על העולם הזה בבקשה ותסביר למה אתה אוהב אותו."
שאלה טובה מאוד, מכוון שיש הרבה עולמות מערכה שאני מחבב. אם הייתי צריך לבחור את האהוב עלי ביותר, הייתי הולך על אזרות', עולם המערכה של וורקראפט. עבור אלו שמשחקים בקריאת העורב, זאת כנראה לא הפתעה. לא יודע מה מושך אותי בו - זה עולם מערכה של פנטזיה גבוהה יחסית, טיפה קארטוני, מלא בלור עשיר ועלילה שהתפתחה במהלך יותר מעשרים השנה האחרונות. יש בו משהו מעניין שגורם לי לרצות לחקור כל פיסת לור עד סופה. הוא לא חדשני מאוד, לא בוגר ולא הכי יצירתי, אבל בכל זאת, הוא מרגיש טבעי ומרתק.

וכעת, שאלה אליכם, ידידיי - מה סיפור הרקע הכי יצירתי של דמות שיצא לכם לשמוע? זה לא חייב הכרח להיות הרקע הכי מושקע, אלא דווקא זה הכי יצירתי, משהו שמעולם לא שמעתם מקודם.

תודה לכל מי שהקדיש מזמנו לקרוא את האשכול הזה. מוזמנים לשאול אותי כל שאלה.
 
אכן אדם מעניין מאוד :)

וואו. ממש לא ציפיתי שזה יהיה השם שלך.יש לו משמעות? ואיך החברים קוראים לך?

מאיפה בא השם שלך בפורום?

ליזי אמר/ה:
וכעת, שאלה אליכם, ידידיי - מה סיפור הרקע הכי יצירתי של דמות שיצא לכם לשמוע? זה לא חייב הכרח להיות הרקע הכי מושקע, אלא דווקא זה הכי יצירתי, משהו שמעולם לא שמעתם מקודם.
כש[mention]nautti[/mention] רצה להירשם לבני המפלצות הוא יצר דמות של תרנגולת תבונית מיומנת בריגול ולחימה בחרב שהיתה בעבר אציל עשיר עד שהגנים הדפוקים הפכו אותו לגבר במובן השני של המילה.
 
תודה לך!
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
וואו. ממש לא ציפיתי שזה יהיה השם שלך.יש לו משמעות? ואיך החברים קוראים לך?
החברים שלי קוראים לי פשוט "סאן", בהתחלה זה היה כדי לעצבן אותי אבל אתה יודע, ברגע שמתרגלים למשהו הוא נתפס בתודעה. לגבי משמעות השם, אני יודע שיש לו משמעות אבל אף פעם לא טרחתי לבדוק לעומק. אני חושב שיש לו משמעות של "כוח" או "עוצמה" בסינית (שני דברים שאין לי), אבל אני לא בטוח. אני בטוח שיש מידע באינטרנט איפשהוא אם זה מעניין אותך משום מה.
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
מאיפה בא השם שלך בפורום?
האמת שיש סיפור די מגוחך מאחורי זה. "ליזי" היה שם החיבה שלי רוב היסודי, וחלק מהחברים מהיסודי עדיין קוראים לי ככה. קיבלתי את השם הזה מהוובטופ למעשה - לא יודע איך זה היום, אבל בתקופתו השם שהיית מקבל בוובטופ היה שילוב של שתי האותיות הראשונות בשם הפרטי שלך והשתיים הראשונות בשם המשפחה שלך. שם המשפחה שלי הוא זייד, ומכן בא השם ליזי, שאיכשהוא תפס אצלנו כתלמידי יסודי. לכן, כשנרשמתי לפונדק בכיתה ה' או ו', השתמשתי בו.
 
גרגויל אמר/ה:
כשהרצתי את המשחק "אלקטרז" (ניסיתי להריץ אותה בפונדק) לחברים שלי חבר שלי בנה את הרוצח הסדרתי: מקגאפן, שהיה לו מנהג מגונה לאסוף את הזרתות של הקורבנות שלו
נשמע כמו אחלה בחור
Nextorl אמר/ה:
האם שיחקת גם בשיטות שאינן מו"ד? מה הדעה שלך עליהן?
שיחקתי בעבר ארס מגיקה, שזאת שיטה מאוד נחמדה, במיוחד לאלו שמעדיפים את ההרגשה שהם יוצרים לחשי קסם משלהם מאשר בוחרים אותם מרשימה. שיחקתי גם קצת וואנור - אין לי הרבה מה לומר עליה, שיטה חמודה אבל אני אישית מעדיף את ההיגיון והגבולות שמו"ד מציבה.
 
אני אשאל שאלה שאני כבר יודע עליה את התשובה אבל צריכה להישאל על יד כולם.
למה יש לך שם משתמש של בחורה?

אמרת שלאמא שלך יש אובססיה שלמזרח הרחוק, האם זה בכיוון הקוריאני הסיני היפני או משהו אחר? (אילו השלושה שאני מכיר).
לי יש חשד שזה שילוב ביניהם, כי השם "לי" משומש בעיקר על ידי הסינים אבל "סאן" זה אחד מכנויי הכבוד היפנים.
תוכל לאושש או להפריח את החשדות שלי?

בכל מקרה יצא לך להיחשף לאנימות? אם כן מה דעתך עליהם? יש לך אחת אהובה?

אתה תל אביבי "צפוני"?
 
tkhag1 אמר/ה:
למה יש לך שם משתמש של בחורה?
תקרא את התגובה השלישית
tkhag1 אמר/ה:
תוכל לאושש או להפריח את החשדות שלי?
מאושש
tkhag1 אמר/ה:
בכל מקרה יצא לך להיחשף לאנימות? אם כן מה דעתך עליהם? יש לך אחת אהובה?
חוץ מדרגון בול ופוקימון, לא יצא לי לראות הרבה אנימות, לא
tkhag1 אמר/ה:
אתה תל אביבי "צפוני"?
אפשר לומר. מכיר את שכונת צהלה? פחות או יותר אחת השכונות הכי "צפוניות" בתל אביב, מלאה בבתים פרטיים עם בריכות. צפונה אליה יש כמה שכונות קטנות יותר בשם גני צהלה, רמות צהלה, והמשתלה - אני אוהב לקרוא להן "פרברי צהלה", ורוב התושבים שלהן הן משפחות ממעמד הביניים פלוס מינוס. אני גר באחת השכונות האלה - אז טכנית אני גר בצפון תל אביב, אבל אני לא טחון אם זאת הייתה השאלה.
 
tkhag1 אמר/ה:
הכוונה ב"צפוני" זה התל אביבי הסטראוטיפי, אתה יודע, צמחוני פציפיסט עם האף גבוהה למעלה.
הממ, תראה, אני מניח שאם הייתי צפוני לא הייתי מודה בהיותי צפוני, לא ככה?
תראה, אם המילה של בן אדם זר באינטרנט שווה משהו עבורך, אני לא צפוני. לפחות, לא מתיימר להיות.
אני לא צמחוני, את זה אני יכול להבטיח לך.
 
tkhag1 אמר/ה:
אגב מה הטעם שלך בספרים וסרטים? והם יש לך חיית מחמד?
ספרים, פנטזיה ומד"ב. סרטים אני לא רואה הרבה, אבל אני מניח שאני חובב מושבע של הMCU (כמו רוב האנשים בימינו).
יש לי כלב בשם ניקו - הוא כלב כנעני מעורב עם רועה בלגי, מאוד חמוד אבל קצת פחדן
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
איזו מוזיקה אתה אוהב? ואיזה אוכל (בזה נזכרתי בגלל המקקים המטומפרים)?
אני אוהב להקשיב לרוב סוגי המוזיקה, כנ"ל עם אוכל אני מניח.
אם הייתי צריך לבחור אהובים, זה יהיה רוק משנות ה70-80, ופסטות למיניהן
 
חזרה
Top