• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 [3.5] עץ השאלות של פאת'פיינדר ושל מבוכים ודרקונים 3.5 - אתה שואל, המומחים עונים!

סטטוס
נעול לתגובות.
אני רואה שאתה חדש לתחום. אני ממליץ להצטרף כשחקן לקבוצה של אנשים עם קצת ניסיון, והם יוכלו להסביר לך את הדברים הבסיסיים. העץ הזה זה מקום לשאול שאלות ספציפיות על חוקים או בעיות בשיטה, לא ללמוד אותה מאפס.
 
למה למקצועות יש קובעת פגיעה ומה זה אומר, הקוביה של הנזק לא אמורה להיות לפי הנשק? וגם מה ד''ק אומר
 
בטח, ולעבור על חוקי הפורום...
גם לא בטוח בשם של ספר ההרחבה. נראה לי השלם להרפתקן, אבל לא סגור על זה.
ד''א, איך המנהלים עוד לא פיצלו את הדיון מלמעלה?
עריכה, ליתר ביטחון (זו שאלה רטורית, לא באמת צריך להגיב.)
 
כן, כל ספר מוגן בזכויות יוצרים אלא אם כן נאמר אחרת
מכשפי החוף היו נחמדים, ושיחררו ברישון חופשי את הספר לשחקן הראשון, חלקים מהמדריך לשה"מ, מגד"מ 1, חלקים מהספר האפי והספר הפסיוני.
למען הסר ספק, כל ספר אחר של מהדורה 3.5 (ולמעשה כל כל מהדורה אחרת) מוגן בזכויות יוצרים אלא אם כן נאמר אחרת, ולכן, העברה של כל עותק של הספר/עותק של מידע ממנו, ללא אישור בכתב ממכשפי החוף, מהווה עבירה על החוק, וטכנית מדובר בפתח לתביעה, של המפיץ, וגם של הפלטפורמה דרכה הוא הפיץ בחלק מהמקרים.
 
אני הולך לשאול מספר של שאלות על המתמיר:
א' אם אתה משתמש בצורה מעודפת של הידרה ונחש ונותן להידרה את הרעל או משתמש במשהו אחר במקום נחש שמוסיף נזק כמו החומצה של הרפשים או החום של יסודן אש. האם הנזק/הרעל מוסף לכול אחד מהראשים או רק לאחד נבחר?

ב' אם אתה מוסיף ליצור כל שהוא יכולת שקשורה לאיבר של היצור שממנו לקחת את היכולת ליצור שנתת לו את היכול אין את האיבר האם מצמידים לאיבר אחר את היכולת או שנותנים לו גם את האיבר?
למשל אתה נותן את הרעל של צרעה לדרקון האם הוא מצמיח עוקץ או שבוחרים צורה אחרת (טפרים או נשיכה) שתעביר את הרעל?

ג' בהמשך לשאלה הקודמת נניח שאתה מוסיף לוויברון (היצור הדרקוני עם זנב העקרב) את הרעל של העקרב האם חובה להעביר אותו לאיבר הדומה לזה של היצור המקורי (במקרה הזה הזנב) או שאפשר להחליט שהוא יעביר את זה דרך נשק טבעי אחר? (לדוגמה נשיכה).

ד' יכולות זהות או דומות (למשל נזק חום של אזר ויסודן אש או רעלים בעלי השפעה זהה או שונה) מצתברות? כמובן שבמידה והן ידרשו הצלות הן יוצלו בנפרד.
 
זכור לי תוסף הקסמה לנשק שהיה מיועד ללוחמים ב2 נשקים שאיפשר לנשק אחד להפוך ל2 נשקים בעלי נתונים זהים (כולל תוסף הקסמה ותכונות מיוחדות אם יש) אם יצור אחד משתמש בהם, אבל אני לא זוכר באיזה ספר זה היה או מה היה התוסף. אם מישהו זוכר אשמח לדעת.
(ייתכן גם שמדובר בנשק ספציפי בעל שם ואני פשוט לא זוכר)
 
שלומות, לאור הפתיחה של פורום ייעודי לטובת שאלות ותשובות של מבוכים ודרקונים בכלל כולל מהדורה 3.5 וגם פאת'פיינדר, פיצלנו את כל הנושאים שהיו בנושא הכלל של "הכה את המומחים" לנושאים נפרדים.
הנושא הזה ננעל - אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לפרסם אותן בפורום https://www.pundak.co.il/forums/forums/32
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top