• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

נראה שספינת האוויר מהירה בהרבה מספינה ימית, וכמה שעות אחרי שקיעת השמש אתם כבר רואים את באררטון באופק. אלאניה והקוסם האחר מתחילים לעבוד על לחש נוסף, ובועה סגולה של אנרגיה מתחילה לעטוף את הספינה. "מבחוץ, אנחנו בלתי נראים כרגע." אלאניה מסבירה.
הספינה נוחתת על המים מול החוף כמה קילומטרים מבאררטון, ואתם ממשיכים ברגל אל עבר העיירה. "מאסטר שו ירצה לשמוע את כל הפרטים על המשימה שלכם. נוכל לגשת למגדל שלו כעת, או לחכות למחר בבוקר, אם תחפצו בכך." אלאניה אומרת.
 
לגנובל דרוגמאר מחלץ חיוך, עם רמז מהעליצות שהיתה לו עד לא מזמן. "תקווה לשתיה? אני מניח שפה ושם כן. אבל... לא כמו פעם. הפעם, בכנות כדי לשמוח ולא כדי להטביע ולהדחיק את האבל והאכזבה."
במהלך המסע המהיר היחסית, הוא די שתקן, עורך מדיטציה מול מה שנראה כביצה עם קשקשים עשויה מעץ.
____
"פעם הייתי אומר שאין סיבה לעשות היום מה שאפשר לדחות למחר... אבל כן. בואו נחתום את המשימה הזאת כבר." הוא מסכים עם זוהאן
 
"אחרי, אם כך." אלאניה אומרת, והמשך ההליכה מתנהל בשקט.
אתם נכנסים לבאררטון בשעת לילה מאוחרת, והולכים הישר אל המגדל של חסרי הכתר. אתם עולים בעקבות אלאניה בגרם המדרגות המתעקלות הארוך והצר, ונכנסים אל חדר העבודה של מת'ייאס. הגבר המבוגר עדיין ער, ונראה שעובד על ניירת כלשהיא. "אה, כוח עורב חזרו! הבנתי מאלאניה שהמשימה שלכם הושלמה בהצלחה. תקבלו בקרוב את שכרחם, אך לפני כך - אני צריך שתספרו לי את כל הפרטים בנוגע למהלך המשימה. זכרו, כי כל פרט משמעותי עבורי, אז אל תשמיטו דבר." הוא מחזיר את עט הנוצה לקסת, מניח את ידיו על השולחן ומאזין בעניין.
 
גנובל לוקח כמה רגעים לחשוב על מה שעבר, ומספר את האירועים המשמעותיים ביותר.

כמובן שהוא משמיט או מערפל כל אזכור לרמאות או עבירה על החוק מצדו וחבריו למשימה שיוכל להראות אותו באור שלילי. הוא, חלילה, לא ידע מזה ולא כלום... הקשר בין הנאגה ללורד העורבים, תואר שמתאים ביותר לסקולד, לא מוצאת חן בעיניו, והוא מתעלם ממנו בסיפורו.

"עלינו על הספינה אחרי שהקפטן הסכים לקחת אותנו. בדרך אל אי הרעם, הותפקה הספינה שלנו על ידי חיילים מסיבה לא ברורה. אז סקולד הביא קראקן להעניש אותם על העוול הגדול שהם עשו לנו, אבל הקראקן לא נזהר בפקודתו והחריב את הספינה שלנו, ורק אנחנו שרדנו, עם הקפטן זקן-ברונזה ואורק אחד בשם אוגי.

"כשהיינו באי, הגנו על עצמנו מפני קבוצות נאגה מאיימות, שהיו עסוקות בטקס כלשהו קשור לסערה. אחר כך, קבוצת ג'יניו ילידי האי, תפסו אותנו חיים. אך כשהם נוכחו להבין את יושר לבבנו, הם שחררו אותנו ועזרו לנו להגן על עצמנו משאר הנאגה שהיו באי. משם הבאתם אותנו בספינה וחזרנו לכאן עם אוגי, ואילו הקפטן החליט להישאר שם עם הג'יניו."
 
דרוגמאר מחייך בשעשוע לסיפורו המצונזר של גנובל. אבל מחליט להוסיף פרט. "מנהיגת הנאגה, מכשפה מסוג כלשהו.. ניסתה לעשות טקס. היא טענה דהיא רוצה לזמן סופה מכושפת... בכל מקרה, היא הובסה."
הוא לא רוצה להגיד "אנחנו הבסנו אותה" ולהגיד "הם הביסו אותה" יעורר שאלות.
 
מת'ייאס מאזין בעניין ורושם לעצמו נקודות מדי פעם. "מרתק... נראה שהמשימה הפשוטה שנתתי לכם הפכה להרפתקה גדולה משל עצמה. אך בכל זאת, אין סיכוי שפספסתם פרט כלשהוא? זה חשוב מאוד." הוא שואל בשנית, כאילו מנסה להשיג משהו מסויים מהסיפור.
 
ליילאני פשוט מתיישבת בכיסא בו היא ישבה במהלך הפגישה הראשונה ומקשיבה לאחרים, קצת מופתעת ממה שהם אומרים, אבל עדיין לא מתערבת בשיחה. כמו בשיחה הראשונה נראה שהיא חושבת להישאר ולדבר עם המאסטר אחרי שכל האחרים יצאו מהחדר...
 
חיוכו של מת'ייאס נמחק ברגע ששאן מזכיר את השם לורד העורבים. "מכך בדיוק חששתי." הוא אומר בטון עצוב, ומחווה במבטו אל אלאניה. זאת מחזירה לו הנהון, ונוקשת באצבעותיה. לפתע, מעגל של רונות אשר חרוטות בקצוות החדר ושלא שמתם לב אליהן מקודם נדלקות באור כחול. כל החדר מתחיל לנוע לפתע כלפי מטה, כמו פלטפורמה - התנועה החדה גורמת לחלקיכם לאבד את שיווי המשקל וכמעט למעוד. החדר ממשיך לרדת במגדל עוד כמה שניות ועוצר כשהוא מגיע מתחתיו, אל מתחת לאדמה. אתם נמצאים כעת מול זוג דלתות עץ גדולות - מת'ייאס קם מכסאו, פותח אותן ומחווה אליכם להכנס אל מסדרון האבן התת קרקעי שמעברן. דקה של הליכה וכמה פניות, ואתם מוצאים את עצמכם בקומפלקס עשוי קירות אבן. ליילאני מכירה את המקום הזה - זוהי המפקדה של חסרי הכתר בבאררטון.
מת'ייאס מוביל אתכם במבנה. משני צדדיכם אתם רואים סוכנים מגזעים שונים - כמה מתאמנים בקשתות על בובות אימונים מאולתרות, אחרים עובדים על בחישת שיקויים במה שנראה כמו מעבדת אלכימיה. אתם ממשיכים ללכת עד שאתם מגיעים לחדר קטן, ועל הקיר תלויה מפה. במפה מסומנות נקודות שונות בצבע אדום.
"שבט של אורקים הפשט על הכפרים הקרובים." מת'ייאס מצביע על נקודה אחת. "דרקון לבן צעיר שהנהיג שבט קובולדים במכרות." הוא מצביע על נקודה אחרת. "כת קטנה של מעלים באוב שיצרו אל-מתים." הוא מצביע על שלישית. "בכל מקרה שדווח לנו, שלחנו סוכנים לטפל במצב. ובכל פעם, כשתפסנו את המנהיג האחראי, שמענו את אותו השם - לורד העורבים. ניסינו לתחקר חלק מאותם נבלים בנוגע לזהותו של אותו לורד, אך נראה כי כל מי שבקשר איתו לא הכיר אותו אישית - איכשהו, מתישהו, לורד העורבים יצר קשר עם חייליו, וכנראה שהבטיח להם כוח רב בתמורה לשירותיהם. מדוע כל אותם תפלצים השתכנעו בכוחו, אינני יודע, אך בכל שבוע אנחנו מקבלים דיווחים נוספים על שבטי מפלצות וקבוצות אחרות המתנהגות באופן דומה. לכן, חשדתי כי גם הנאגה עובדים בשירותו של לורד העורבים. למעשה, זוהי הסיבה האמיתית שאיגדתי אתכם בתור כוח עורב ובחנתי את יכולותיכם בקרב. אתם מבינים, כמו נושאים רבים אחרים העומדים על פרק היום, האימפריה גם היא יודעת בוודאות על קיומו של לורד העורבים, אך היא בחרה להתעלם ממנו ולא להשתמש בלגיון כדי למצוא ולעצור אותו. על כן, האחריות להגנת אלודיאה נופלת עלינו. אינני יודע מי הוא לורד העורבים ומה מטרותיו, אך ברור כי הוא בעל כוח יוצא מן הכלל וסגנים רבים בכל רחבי היבשת, ואם לא ייעצר הוא עלול לכבוש את כל הארץ, עיירה אחר עיירה."
הוא נושם לרגע וממשיך. "אני יודע שהמלחמה באלו המבקשים להשמיד אותנו איננה דבר המעניין את כולכם, ידידיי. אם תרצו בכך, אתן לכם את התשלומים שהבטחתי לכם ותלכו מכאן בשקט. אך דעו, כי לא רבים מסוגלים להלחם בלגיונרים, לשרוד התקפת קראקן, ולהביס שבט של נאגה, וכל זאת תוך יומיים. אני בכנות ובתמים מאמין כי נמצאת כאן חבורה של לוחמים המסוגלים לשמור על אלודיאה מכוחותיו של לורד העורבים, ובסופו של דבר גם להביס אותו. אני אשמח אם תסכימו להמשיך ולעבוד ביחד בתור כוח עורב, כדי להגן על החפים מפשע ולהציל את האימפריה מחורבן. כמובן, שאם דבר מכך אינו מעניין אתכם, אני מתחייב להמשיך ולשלם משכורת נאותה עבור מעשיכם."
 
זוהאן מתיישב, ומנסה לתכנן את המשך צעדיו. נכון, הוא צריך למצוא את אלינה... אבל הוא גם רוצה להמשיך לעבוד עם כוח עורב ועם חסרי הכתר, והוא מרגיש שהם באמת זקוקים לו. "בסדר. אני אמשיך כחלק מכוח עורב, ואני אעשה כל שביכולתי כדי לעזור להפיל את לורד העורבים. מת'ייאס, אין צורך לשלם לי, לפחות לא בהתחלה. במקום זה, תשלח לאבי את המיקום של אחותי ותגיש לו כל סיוע שהוא יזדקק לו בחיפוש אחריה."
 
"האימפריה אינה מענייני וגם מי שייפגע או ישרוד לא מפריע לי במיוחד, אולם זהותו של לורד העורבים מעניינת אותי כחידה שיש לתעד. בנוסף, כבר מהמסע הקצר הזה למדתי הרבה והתקדמתי צעד אחד אל עבר מטרתי - כל זמן שאוכל להרחיב את ידיעותי על העולם במסגרת כוח עורב אני בפנים. ברגע שזה ישעמם אותי אמשיך לדרכי. " שאן אומר ומושך בכתפיו.
 
"כמובן שאצטרף," גנובל מוסיף באיחור, כשהוא רואה את ההמתנה בהעדר תשובה מצדו, בתמיהה מבוימת מהאפשרות שיכול להיות חשד שהוא ירצה אחרת. "למען סקולד, זה ייעוד חשוב! לא חשוב אם משעמם לך," הוא אומר לשאן, כשהוא מנסה לתת לו מכה ידידותית על הגב. "אשעשע אותך בכבודי ובעצמי אם צריך."
 
"אני שמח לשמוע שכולכם מסכימים להצטרף. בזמנים קשים כאלו, אנחנו צריכים כל אדם בעל יכולת - ואתם בהחלט הוכחתם את יכולותיכם. כוח עורב, אמסור לכם את המשימה הבאה שלכם מחר בבוקר - אלאניה תראה לכם את היציאה. זוהאן, אשמח אם תשאר איתי עוד כמה דקות - גם את, ליילאני. אה, ולפני שאשכח-" הוא קורא פקודה לאחד הסוכנים בחוץ וזה חוזר עם שישה שקיקים. "כפי שהבטחתי, התשלום - 150 מטבעות זהב לכל אחד. לילה טוב."
זוהאן
"יש לי חדשות בנוגע לאחותך, מר זודונה." הוא אומר אחרי שהאחרים עוזבים, ומושיט לך מגילה. "המכתב הזה הגיע לבאררטון בזמן שנעדרתם, בדרכו לאחוזת זודונה - אבל הצלחנו לשלוף אותו, אני מניח שהמידע הזה יעזור לך יותר. הוא מגיע מביתו של אציל זוטר שאחוזתו ממוקמת לא רחוק מכאן בשם לורד היידמל - הוא טוען כי אלינה הצליחה להשתחרר מחוטפיה איכשהוא באזור באררטון ומצאה מקלט באחוזתו. היא כעת בטוחה שם, מחכה לוודא שיצאה מכלל סכנה. תוכל ללכת לבקר אותה, אם תרצה בכך."
ליילאני
לאחר שהשאר עוזבים, מת'ייאס מוביל אותך חזרה למשרדו אשר עולה חזרה במגדל. "רציתי לשאול איך התנהלה המשימה, והאם הצלחת לשנות את דעתך בנוגע להנהגה של שכירי חרב." מת'ייאס שואל בפרצוף רציני. "אני מאמין ביכולת של כוח עורב, ואשמח אם גם את תסכימי להשאר חלק ממנו. במידה ולא, אמרי את המילה - אחזיר אותך לפעילות רגילה בו ברגע."
OUT
אם למישהו יש עוד עיסוקים בעיירה או רוצה לשתות משהו במסבאה, זה הזמן. אחרת אדלג לבוקר ברגע שכולם יסיימו. בנוסף, אני מניח שכולם רוצים לחדש אספקה ולשלם על חדר בפונדק - אז שכל אחד יוריד מטבע זהב אחד בבוקר.
 
ליילאני
ליילאני משחקת עם שקית הכסף ומעבירה אותה מיד ליד בעודה ממתינה ובזמן ההליכה, אך כשהם מגיעים אל המגדל היא זורקת את השקיק אל עבר מת'ייאס באומרה: "אתה יודע שאני לא יכולה לקבל את זה."
"יש להם יכולת, אני לא יכולה להתכחש לזה," ליילאני אומרת במעט חוסר רצון "אבל הם שקרנים (היא משלימה את הפערים שהיו חסרים בסיכום המשימה), לא באמת מוכנים לעשות את מה שצריך (היא מתארת את ההתנגדות שלהם להרג הנאגה בחוף) וחלקם פועלים רק למען הכסף." ליילאני לא מסרבת ישירות, אך ניכר שהיא עדיין לא מרוצה מהעסקת שכירי החרב.

out:
מאחר וליילאני לא באמת יכולה לקחת כסף מהמסדר שלה ולא נראה לי שמישהו מאתנו באמת עושה מעקב אחרי הציוד שאתה נותן (רק עכשיו אני הכנסתי לשם את הטבעת אחרי שראיתי שאף אחד אחר לא עשה את זה, ולא הכנסתי את החפצ"קים שלא רשומים לי בדפ"ד), אז אני אשמח לקבל כמתנה מהמסדר שריון לוחות כשיהיה נורמלי מבחינת המשחק (זה בכל זאת שריון של 1500 זהב ואני עדיין לא מדבר על הקסמות...).
בכל מקרה יש אפשרות לנצל את "מקלט בטוח" שקיבלתי מהרקע ולא להוציא זהב על חידוש האספקה והשינה? אולי אפילו גם לאחרים...
 
חזרה
Top