• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בשערי המצודה, PF, עץ הרשמה ותיאום ציפות (5/5) נבחרו שחקנים

הממ, סיימתי לקרוא את העץ ואני מקבל כמה מסרים סותרים.

דבר ראשון, השליטה של הפיות בגלקוס- אתה יכול להבהיר טיפה יותר למה הכוונה ב"בני אנוש הם סוג ב' "? איך החיים שלהם מתנהלים תחת שלטון הפיות?

דבר שני- רעגיה. הזכרת שלבני האנוש יש שם יותר חופש. שוב, אותו דבר- איך החיים שלהם מתנהלים תחת שלטון הפיות, ספציפית ברעגיה? מה בדיוק שונה מגלקוס כאן?

ודבר שלישי- הארכיפלגים. מרגיש לי משונה שהארכיפלגים לא מושפעים בשום צורה מהפיות ומכל ההרס שבעולם, חוץ מכמה ערי פליטים. אז, שוב, איך חיי האנשים מתנהלים בעולם הזה? זה הדבר העיקרי שאני לא מבין כאן.
 
מצאתי כמה גירסאות שונות של פיי ואני לא בטוח איזו מהם היא המקורית... אפשר קישור עליה?
בכל מקרה אמרת שכול הגזעים יכולים להפוך לנגועי פיה נכון? מה לגבי נקרופוליטאנים? אני מרגיש שזה קצת סותר את עצמו...
ומה המעמד החברתי של נגועי הפיה? האם הם אזרחים רגילים בעיני הפיות או עדיין אזרחים סוג ב'?
ונגועי ופיה נחשבים לבוגדים ברוב האזורים שלא נכבשו על ידי הפיות נכון?
 
אנשי גלקוס לא בדיוק חופשיים לעשות כרצונם, אם הפיות ירצו עכשיו כוח עבודה זול לפעולה מסומית. הם יקחו את תושבי היבשת בלי באמת לשאול שאלות, אם בן פיה נכנס לבאר, כולם יצטרכו לתת לו כבוד, להציע לו שהם יקנו לו משקה, ולקוות שזה לטעמו.
בסופו של דבר, פיה יכולה להורג עכשיו בן גלקוס על דעת עצמה וללא התגרות. אין לתושבים שם הגנה משפטית כזו או אחרת, מי שבן הפיה פורס עליו את חסותו יצטרך ללקק ממש עמוק כדי לחיות חיים סבירים. בני אדם עניים הם עבדים של הפיות, פייה יכולה לקחת רכשו מבני אדם מבלי לשלם עליה באמת ואז להרוג אותו כי הוא רצה להתנגד. אנשים חיים בפחד, ורק מקווים לשרוד את היום ולא למות מחר.
ערי פליטים,כפרים הרוסים, גופות ברחוב. כל זה נפוץ ברוב הערים, כאשר להיות נגוע פייה זו דרך יחסית בטוחה לשרוד (כל עוד אתה משרת כראוי את האדון/גבירה שלך)

לגבי רעגיה, בעיקר בגלל שהיא אימפריית תעשייה, הפיות מצאו בה קצת יותר תועלת, בעלי המלאכה הרעגים, ובתי התעשייה שם מאפשרים להם כוח עבודה חזק ויעיל, חלקם מתחרים באומונת הפיות עצמן.
לאור זאת, ולאור סיבות נוספות, הפיות מאפשרות לפועלים הרעגים לעבוד כרגיל, ולהמשיך באורח חייהם כרגיל, הם עדיין חייבים בנאמנות לפיות וכל הדברים הללו. אבל הערים שלהם שלמות (ואם לא, נבנות מחדש) וכל עוד התושבים לא עושים צרות לפיות, הן לא עושות להן צרות בחזרה.

הפיות כן הגיעו לחלק מהארכיפלגים, אבל הן בחרו שלא להשתלט/לכבוש/להרוס אותן. חוץ מאג'ני המוגן טבעית שהוקתף מס' פעמים. נראה שהפיות לא מגלות עניין בשאר האיים. יכול להיות שהן לא רואת בהן איום, או יכול להיות שהן מעדפיות שלא כל גזעי העולם יתאחדו מולם באחת. או שיש סיבה אחרת. אף אחד לא בטוח. אבל בכללי, החיים בארכיפלג יחסית פעילים, תחשוב על הקריבים בתקופה הזוהר שלהם, פיראטים, אלכוהול והרבה כסף נשפך. המקום היחידי שבאמת הפיות נמצאות בו בדרך קבע, זה נמל חירות, אבל הן מתנהגות "יפה" יחסית שם. ולא פותוחות בחזית מול האדמירל. שמבטיח שכל עוד הן לא יתעסקו בחיים של אלה אשר משלמים לו, הוא לא יתעסק בשלהם.

אלישע- יש גזעים ספציפים שרושם שהם יכולים להיות נגועי פיה, זה רשום בפסקת הנתונים שלהם בSRD של PF.
בכל מקרה, הם לא בהכרח נחשבים לבוגדים, תלוי סביבה, תלוי נסיבות. חלקם בסך הכל מנסים להישאר בחיים
 
האם יש קבוצות שחיות באיזורים ה"מתים" בגלקוס? היערות השרופים, הערים החרבות, וכו'....מדבר על קבוצות של פליטים, שודדי דרכים, בוזזים, וכו'....הדברים האלה קיימים? אם כן, איך הפיות מתייחסות אליהם? ואיך הן פועלות?
 
אין בדיוק שטחים מתים, חוץ מאלור גאנה שנשרפה כולה, אין עוד עיר/יישוב גדול שנחרב. סלה-קלה היא ביתם של אלפי הירח עכשיו, טירת שלג היא ביתם של הרבה פיות ושארית הפלטה של הצפון, אותו דבר עם "התחלה חדשה" או "אורקל" (שרובה עדיין מוצף)
 
גמדי גלקוס הם באמת הגמד הקלאסי. אין יותר מידי מה להוסיף, גמד הרים שחי בעיר תת-קרקעית. ובעל מאפיניים פסדו-ויקניגים.

גמדי עור אבן הם קצת יותר מחפשי אוצר וימאים, אבל עדיין נאמנים לקונספט הבסיסי של הגמד.

מבחינת רמת טכנולוגיה, כמו שאר גלקוס. אין להם משהו מיוחד, גמדי עור אבן שולטים כולם בנשק חם (כמו בפסקת הנתונים שלהם). אז יותר שכיח למצוא כאלה עם נשק חם, אבל זה לא יתרון טכנולוגי, אלא תרבותי
 
לא.
שוב, הכוונה למאפיין גזע חלופי. יש מס' גזעים שיכולים להיות עם מאפיין חלופי של פיה.
זה מתוך האלפים, סתם דוגמה
Fey Magic (2 RP): The character has a mystic connection to one terrain type, selected from the ranger’s favored terrain list. The character selects three 0-level druid spells and one 1st-level druid spell. If the character has a Charisma score of 11 or higher, when in the selected terrain, she gains these spells as spell-like abilities that can be cast once per day. The caster level for these effects is equal to the user’s character level. The DC for the spell-like abilities is equal to 10 + the spell’s level + the user’s Charisma modifier. These spells are treated as being from a fey source for the purposes of the druid’s resist nature’s lure class feature and similar abilities. This trait replaces keen senses. Source PZO9456
Fey-Sighted You gain detect magic as a constant spell-like ability, with a caster level equal to your character level. This racial trait replaces elven magic. Source PZO9480
Fey Thoughts (1 RP): Select two of the following skills: Acrobatics, Bluff, Climb, Diplomacy, Disguise, Escape Artist, Fly, Knowledge (nature), Perception, Perform, Sense Motive, Sleight of Hand, Stealth, Swim, or Use Magic Device. The selected skills are always class skills for the character. This trait replaces racial weapon familiarity. Source PZO9456
 
דף דמות
שם: אלדריס פירלנס. נקסטרול פיירפנג ( פייר-פנג, Fire-fang).
גזע: חצי אורק (חדש).
גיל: 19.

אלדריס נקסטרול פירלנס נולדת לאם אנושית בשם אליס פירלנס ואב אורקי בשם אגרולק סי-ברייקר (sea breaker).
בניגוד למצופה הוא לא היה תוצאה של מעשה אלימות סוטה או טעות שיכורה, אליס ואגרול היו שניהם הרפתקנים שהכירו זה את זה לראשונה בנמל חירות, או יותר נכון לומר התקוטטו לראשונה בנמל חירות, אליס נושאת את אחד הניבים של אגרולק שהיא העיפה לו באותה קטטה.
הגורל רצה והשניים מצאו את עצמם באותם משימות לעטים קרובות, מה שהפך את תיעוב ההדדי לעט לעט לידידות ושותפות, הם הפכו להרפתקנים מבוססים בנמל חירות.
לעט לעט השוטפות שלהם הפך ליותר מזה אך הם ידעו שזיווג מסוג זה לא יתקבל באף מקום ולכן החליטו להגר רעגייה והתישבו בנווה מדבר ניסתר שם את ביתם, כיס קטן ונפרד משער העולם שהתחיל לאבד את שפיותו.

כאשר נולד להם ילד האב והאם נתנו לו שם כפול, אלדריס שמו האנושי ונקסטרול שמו האורקי, אביו נהג לקרוא לו בשמו האורקי בעוד אמו נהגה להשתמש באנושי.
אלדריס נוקטרול בילה ילדות מאושרת למדי ומנותקת מהעולם, הוא גילה כישרון בציור והחל לצייר את היופי הטבעי שהקיף אותו, באחת מהפעמים הנדירות שהוריו עזבו את העמק והלכו לעיירות קרובות בשביל לקנות דבר זה או אחר שלא יכלו להכין בעצמם החזירה איתה ספר ריק גדול ועיפרון פחם, אותו ספר הפך לרכוש היקר ביותר על האדמות עבורו.

אך שום דבר אינו נמשך לנצח.
כאשר היה בן 16 אמו יצאה שוב לאחת העיירות כדי להביא דבר זה או אחר, אך היא לא ידעה שמישהו עוקב אחריה, בן אנוש העיירה עקב אחריה מסיבה לא ידועה עד העמק וראה את האב מברך את האם בשובה הביתה, הוא ראה תועבה, לפחות בעניו, למרבה המזל הוא לא ראה את הנער.
כעבור שלושה ימים הוא חזר עם אספסוף קטן שהיה נחוש "לטהר" את מעשה התועבה, כאשר אלדריס נקסטרול עמד לחזור משיטוטו היומי לביתו הוא ראה עשן עולה מהמקום שבו היה הבית, הוא התגנב בין העצים וראה את אביו ואמו נלחמים באספסוף הזועם כאשר ביתם עולה באש, בפעם הראשונה בחייו ראה את החרב המעוקלת הישנה של אימו ואת מגל הקרב הוותיק של אביב בפעולה, אך זה לא היה מספיק.
כאשר ההמון הכריעה אותם הם החלו לבצע ליינץ' באגרולק שבסופו שרפו אותו בחיים, אליס סבלה גורל גרוע מזה שהרעיד את בנה עד עמקי נשמתו.
הוא עמד שם בקצה היער צופה במופע האימים הזה ועשה את הדבר היחיד שיכל לעשות, הוא צייר, הספר שעד הראה יופי הראה לראשונה את הכיעור של העולם, והוא עוד יראה הרבה יותר כיעור, הוא צייר כל אחד ואחד מהם, כל דבר ודבר, הוא צייר כדי לא לשכוח אף אחד ואחד מהאנשים האילו, כי כאשר יגיע היום הוא יצייר את מותם, 28 אנשים צוירו באותו יום, 28 אנשים בצעו את התועבה, ו28 אנשים ירדפו עד סוף חייהם.

הבית נשרף כללית וההמון עזב הוא התקרב לגופתה המוכה של אימו ולערמת העפר שבעבר הייתה אביב והיסתכל עליהם, הוא ניסה לאסוף את העפר אך הוא התפזר ברוח משאיר אחריו כמה עצמות שרופות וניב מפוחם, מקביל לניב שאימו עדיין נשאה על גופתה הלבושה בקרעים.
הוא חפר קבר יילד הגופה החלולה של הבית וקבר את אליס ומה שנשאר מאגרולק ביחד, אך הוא לא קבר את הניבה מפוחם, היא ענד אותו כמו שאימו ענדה את השני.
עם הספר של אימו בתיקו הניב של אביו על צבו ושתי הנשקים בידו הוא יצא לעולם שפלש באלימות לביתו.
באותו יום הוא נטש את שמו האנושי ואימץ לעצמו שם מורשת חדש, פיירפנג.

כעבור שלושה חודשים הכפר ממנו יצא ההמון סבל ממכת רציחות, 3 אנשים נמצאו מתים בבתיהם, אחד קצוץ לחתיכות השני מוכה למוות והשלישי נשרף כנראה בעודו בחיים, שמעות על רוח רפאים של אורק החלו להסתובב בכפר, צל ירוק שבא לנקום את נקמת אישתו.
אילו שהיו מעורבים בפשיטה החלו לחשוש לחייהם והאמינו שהם נרדפים, והם לא טעו, כאשר גופה נוספת מה28 נמצאה השאר פתחו במנוסה.
3 נוספים מצאו את מותם בדרכים בידי "הרוח", הזכות להרוג שתיים נוספים נלקחה מנקסטרול על ידי נסובות הגורל.
אילו שרדו והיו בעלי כישורים מהרו למצוא לעצם פטרון שיגן עליהם, אילו שהגורל לא העיר להם פנים ברחו כל עוד נפשם בם, חלקם הצטרפו לאריחי הברזל בשביל למצוא מחסה.
מתו 8, נשארו 20.

בסופו של דבר רצה הגורל ונקסטרול נתקל בסרלין.
סרלין הייתה רמת דם מחצר הסתיו היא התמחה בקסם הפיות המסתורי ואלכמיה, שערה היה בצבע צבע עלי שלכת הרב גווני.
בעבר הייתה סרלין חלק מ"בית" בחצר הסתיו, אחרי שורה של בריתות כושלות יריבים מרים מזל רע ותקיפות חוזרות ונשנות של אריחי הברזל ראש הבית פרש ופירק את הבית.
סרלין היסתכלה על ניהול הבית הכושל עד להתפרקותו בשאת נפש, היא ידע שהיא הייתה יכולה למנוע את ההתפרקות אלו הייתה עומד בראש הבית, לכן במקום להצטרף לבית אחר החליטה להקים בית משלה.
היא החלה לרדוף אחר אריחי הברזל כדי ליצור לעצמה שם, האירגון מצידו ראה את הזדמנות הפז להיפטר מפיה נוספת, ביחוד כשהיא ללא סיועה או תומכים.

המבצע הלך חלק, חמישה חיילים, מפקד אחד, אזור מבודד.
סרלין מצאה את עצמה תחת אש צולבת ונפצעה, המצב היה בכי רע וזה היה סופה אילולי פרט קטן, מפקד היחידה היה אחד מה28.

המבצע השתבש לחלוטין כאשר חצי אורק הופיע מנופף בנשק מוזר, חרב מעוקלת ומגל קרב מחוברים למוט עץ, מפקד היחידה נפל לקרקע כאשר רגלו ניכרתה, נקסטרול פנה לטפל בשומרים בעודם מכוונים לעברו את נשקיהם וסרלין ניצלה את ההיזדמנות, בטוך זמן קצר ארבעה גופות היו מוטלות על הקרקע.

חצי האורק התעלם לחלוטין מהפיה הפצועה וניגש לתחקר את האיש, האיש הבין שהוא עומד מול "הרוח" ואף חיבר את הנקדות והבין מי הוא.
הוא איים על המפקד שאם לא יגיד לו מי היה האיש הוביל את ההמון לביתו המוות של הוריו יראה כמו מנוחה שלווה ביחס למה שיעשה לו, המפקד ירק על פניו בתגובה ונקסטרול עמד להעביר אותו תשע מדורי גיהנום, אך הוא לא חישב נכון את חומרת הפציעות של סרלין.
סרלין סיממה אותו באותו רגע ולקחה את שתי השבויים החדשים שלה איתה.
עד שנקסטרול חזר להכרה היא כבר הוציאה את כול המידע שהיא הייתה צריחה מראש היחידה, היא הציעה לנקסטרל שתי אפשרויות, אחת להתמודד עם מה שהפיות יראו לנכון לגזור עליו או שתיים, לשרת אותה בנאמנות.
נקסטרול הסים לשרת אותה ובתמורה היא הובילה אותו למרתף, שם היה שבר האדם כרות הרגל שמלמל שם אחד שוב ושוב, ארנולד גרייס.
המשימה הראשונה שהוא קיבל ממנה היה לסיים את מה שהיא התחילה, מניין ההרוגים עלה ל9, נשארו 19.

נקסטרול שירת אותה בנאמנות וחריצות מפתיעה, אומנם הוא עדיין לא הצליח להניח את ידיו על ארנולד גרייס אך בין בריחי הברזל שתפס היו שתיים נוספים, נשארו 17.
 
אלישע
אני עוד יעבור על זה כמה פעמים ואתן חווד מלא.
אבל מבחינת השאלות שלך
א- הפיות שבאמת לוקחות נאמנים הן לא פיקסי או שדונים קטנים. הם ההגדרה של Sylvan, תחשוב על נימפות ואבירי פיה. רמי-דם בכלל נראים כמו גרסה יפיפה ונשגבת של אלפים.

ב- אין השפעה על המראה אלא אם כן המאפיין שלקחת אומר ככה. זו שבועה שאתה לא יכול להפר בקלות. כל פיה מקללת את הנשבע שלה אחרת במידה והוא יפר את השבועה. ועוצמת הקללה שווה לעוצמת הפייה (משמע להישבע לפיה חלשה אומר קללה חלשה, להישבע לחזקה אומר קללה חזקה)
 
אלישע
טוב, הפיכת הסיפור מ"אורקים הרגו את המשפחה שלי" ל"אני אורק שהמשפחה שלו נהרגה בידי בני אדם" הוא מעניין. לא כל כך מת על שזה קרה, כי כן יש חצאי אורקים בעולם ואתה כן די דומה להם. (יש פה משהו חריג, אבל לא ברמה של המון זועם.)
הבעייה העיקרית זה הגיל שלך, כי נולדת שנה אחרי שסירונה חזרה, והועלם כבר די התהפך. אז עוד יותר מוריד את הסיכוי שהמון זועם/עמק נסתר ומוגן שאף אחד לא מכיר יהיו פרקטים . זה הרבה יותר סביר עם הדמות רעגית במקור, כי שם כן יש יותר שנאת זרים, והרצועה על האוכלוסייה חלשה יותר.
 
דף דמות-
דמות: זולג׳ין
גזע: טרול
מקצוע: מחסל/slayer
גיל: 19
מראה: טרול ירוק בעל קעקועים טקסיים סגולים, צעיף סגול מסורתי נפרס על פיו וצווארו, שיערו לבן ודוקרני והוא בעל עיניים אדמדמות. יש גם תמונה שכנראה תגיע בהמשך.
רקע: זולג׳ין נולד בן של לוחם גדול, דאה׳רקה. מנהיגם של שבט האמני. דאה׳רקה הנהיג את האמני על התקפות גדולות כנגד הפיות. פגע וברח, נזק רב.
זולג׳ין העריץ את אביו. זולג׳ין התאמן בפרך כדי לחסל הפיות. זולג׳ין התפלל ללואה שיהיה לוחם כה דגול.
זולג׳ין התאכזב במהרה.
דאה׳רקה נתפס במארב של פיות. לאחר חודשים דאה׳רקה התגלה על חופי האי. חסר עין ורגל. המנהיג עונה בשבי, עינו נעקרה והוא כרת את ידו בשביל לברוח. היה רגע שבו זולג׳ין העריך את אביו יותר מכל. הרגע הזה עבר תוך רגע.
רוחו של הלוחם נשברה, מנהיג האמני לא יילחם עוד בפיות. והשבט כמוהו, איבד מכוחו.

De Amani never give up! We never forget! We never die!”
זו הייתה קריאת המלחמה של השבט, הקריאה שעדיין פעמה בליבו של זולג׳ין. דאה׳קרה כבר לא מתאים להנהיג את האמני. זולג׳ין ייקח ממנו את השלטון. זולג׳ין חזק, זולג׳ין מתאים להנהיג את השבט.
זולג׳ין רק צריך להוכיח את עצמו.

הטרול הצעיר הלך לכוהנת של ראזן ונשבע מול הלואה המקודש למלכים שהוא ישמיד יותר פיות מכל האמני ושהוא יהיה המנהיג הדגול והחזק ביותר בהיסטוריה של השבט שלו. זולג׳ין לקח את הקיאק שלו, את גרזני ההטלה שהתאמן איתם מאז תחילת חייו ואת ברכתם של הלואה ויצא לדרכו. זולג׳ין יוכיח את עצמו בפני השבט. זולג׳ין יוכיח את עצמו בפני הלואה. זולג׳ין יוכיח את עצמו בפני העולם!
TAZDINGO!!!


זולג׳ין השיט את עצמו בין הגלים. הוא יודע שכל עוד הוא ייתן את המנחות שלו לפא׳קו, הלואה של הרוחות והשיט, וגראל, הלואה של הים, הוא יהיה בסדר. הלואה תמיד דאגו לאלו שנתנו להם מנחות. מעטים הלואות שאינן מבקשות מנחות ומקדשים. ורק לואה אחד הגיע לרמת עוצמה גדולה מבלי הבקשות הללו, הלואה שזולג׳ין הכי מעריך, גונק.
גונק הוא לואה עצום דינוזאור מסוג ראפטור, הלואה של הציד, הלהקה ושינוי הצורה. הוא לימד את הטרולים העתיקים איך להיות דרואידים ולשנות צורה. איך לצוד בצורה הפראית ביותר. ולא ביקש מנחה בתמורה.
גונק עלה לכוחו בזכות עצמו, מבלי לקבל עזרה מאחרים, מבלי לשאול מכוחם. כוחו הוא שלו. ולכן זולג׳ין מאמין בדרכו. הטרול נזכר בזיכרון ישן תחת המחשבה על הלואה.

זה היה בשנותיו הצעירות יותר, זולג׳ין התאמן כהרגלו בשביל להיות חזק כמו אביו. כמה טיפש היה אז.
הוא רץ בין עצי הג׳ונגל, משליך גרזנים על מטרות, אינו מדויק עדיין, הוא צריך עוד אימונים. אבל העניין הוא התנועה. השלכת הגרזן עם התזוזה. זולג׳ין צריך להיות מהיר כנמר בשביל לחסל את אויביו.
לפתע הוא הבחין במטרה חיה, טרף שהוא יכול לחסל וישמש כאימון טוב. זולג׳ין נעצר על העצים, בוחן את הנחש שהוא קלט כאשר הסיטואציה נפרשת לפניו.
נחש באורך דוכן תרופות של רופא מכשף ורוחב של ראשו של זולג׳ין עמד אל קן ביצים גדול, לפי מראה הביצים מדובר בביצי ראפטורים, שניים נאכלו ונראה שהוא מתכונן לשלישי.
זולג׳ין חייך, אם ייחסל את החיה לפני שתוכל לבלוע את השלישי זה יהיה מרשים.
מזנק מבין העצים, זולג׳ין השליך את גרזניו אל הנחש במטרה לפגוע בראש. לצערו פגע במרכז גופו של הנחש כנגד המתוכנן, אך הגרזן החד עשה את העבודה וכרת את הנחש לשתיים. הנחש התפתל בכאב, מנסה לזחול בחוסר אונים בעוד דם פורץ מהפצע.
אך זולג׳ין ממהר לסיים את ההריגה, אין טעם להאריך קרב מיותר.
זולג׳ין מכין את הבשר למסע חזר לשבט, אך מחשבה עלתה במוחו.
מה הוא ייעשה עם הביצה? היא בבירור אינה מוגנת ויצור אחר יבוא לטרוף אותה תוך זמן קצר ולזלוג׳יו אין רצון בחיה שתעכב את קצב האימונים שלו. לאחר חשיבה קצרה, זולג׳ין מחליט.
הוא יישאל את הלואה.
מחליט להכין את ראש הנחש כמנחה, הוא מתחיל בטקס לקרוא לרוחו של גונק. אביו אמר לו שאין טעם לתת מנחה ללואה שלא מבקשת זו. אך זה בין המקרים היחידים שבהם זולג׳ין חלק עליו. וטוב שכך, הטרול הזקן לא מבין דבר מחייו.
האם הם לא צריכים לתת ללואה שנתן להם כל כך הרבה? כמו שהשבט נותן לראשו על כל שהוא עושה בשבילם? כבוד לא צריך לדרוש, אך צריך לתת שצריך. ועוד יגיע היום בו זולג׳ין זה שיקבל את הכבוד הראוי לו.
בתחילה רוחו של גונק לא הופיעה ולא הגיע אף סימן. זולג׳ין בהתחלה הניח שזה הסימן לוותר ולחזור. אך לפתע, עשן ירוק עלה מן ראש הנחש הנשרף, זולג׳ין הסניף אותו וקיבל חיזיון.
הוא ראה את עצמו, מבוגר וחסון, מחזיק שני גרזנים ושועט בין סבכי הג׳ונגל כאשר הוא רכוב על ראפטור בעל קשקשים כחולים, עוצמתי ומהודר בנוצות אדומות וסימנים טקסיים, לא של גלוק, אלא של ראזן, הלואה של המלכים. הפרט היחיד המשונה הוא כתם ירקרק המזכיר ראש נשר בקצה גבו של הראפטור וצלקת אדמדמה מעליו. זולג׳ין הבין מה עליו לעשות.
זולג׳ין החזיר את שאריות הנחש לשבט, אך זה לא עניין אותו יותר.
זולג׳ין עשה מסע אל השטח של הזאלאנדרים, רק בכדי להגיע למקדשי של ראזן ולהעניק לכוהנים את הביצה. ששאלו אותו מה פשר הדבר, זולג׳ין הסביר את חזיונו, אם כי השמיט את החלק על כתם הלידה הייחודי והצלקת האדומה. בדיוק באותה העת, בקע הדינוזאור הצעיר מביצתו. הסתכל על זולג׳ין בעיניים עייפות ונרדם.

זולג׳ין לא פגש את הראפטור מאז, אך הוא הבין את הרמזים של גונק. הסימן הירוק הוא סמלו של שבט האמני בעוד סימן הצלקת הוא סמל להגנתו של גנוק. מאז זולג׳ין הבין. כשם שהראפטור המבורך שזולג׳ין רכב עליו בחזיונו ייחשב כמתנה מראזן אפילו שברכות הגיעה מלואה אחר, גנוק אינו מבקש יותר מהוכרה אישית על עזרתו. ואינו צריך יותר מאמונתו של זולג׳ין עצמו.
זולג׳ין בדיוק רואה להקת דגים שטה לכיוונו וחיוך נפרש על פניו ו חוקי מתגלגל על רוחות הימים. הוא לוקח את חנית הדיג שלו ושר על מעלליו של לואת הציד בעוד הוא משליך ומושך וחוזר על הפעולה. מהלל את הצייד הגדול, אדון הלהקה ואדון הציד. הלואה גונק.
Lithe and soundless with padded paw,
He's quick of mind, and sharp of claw.
He fills de heart with honor and awe.
He is Gonk!

In defense or on attack,
He de one dat has ya back.
De mighty master of de pack.
He is Gonk!

Be it hoof or paw or hand,
He roams de sea and sky and land.
With dis loa we will stand.
He is Gonk!
 
ליאור
פחות כוונתי לשם, הכוונה היתה יותר שהמשפחה שלו נהרגה בגלל בורות ההמון ואפקט העדר, שתי התכונות הללו מעוד מאפיינות בני אנוש (לפחות לדעתו), הוא יותר שונא את זה אבל משליך את השנאה הלא ברורה שלו על בני אנוש.

אני שונא את זה ששחקנים באים בגישה של "אני צודק למרות שזה לא העולם שלי ואני אחשב אסביר לך למה אני צודק", אז זה לא מה שאני עומד לעשות, (טוב נו, אולי קצת, אני בעיקר אומר את הרושם הכללי שיש לי כדי לקבל מוסג איפה לא הבנתי כמו שצריך).

אני קיבלתי מזה:
liorgonen3 אמר/ה:
הם החריג שבחריג. ויש סיכוי טוב שחצאי אורקים "רגילים" לא יקבלו אותם, כמו גם האורקים האחרים. שלא לדבר על בני אדם

את הרושם שאנשים שיראו את הזיווג (ולא את נקסטרול בעצמו) יסתכלו על זה כסטייה חמורה ודוחה, וזה יביא לההמון זועם (שאם חושבים זה קצת מוגזם, בראש שלי חשבתי על חבורה של בין 18-26 גברים).

העמק "מוסתר" בעיקר בכך שהוא רחוק מהדרך הראשית ולמעשה אין שבילים שמובילים עליו, זה מסוג המקומות שאנשים פשוט לא מגיעים לשם כי אין סיבה טובה להגיע לשם, אין שם שום דבר מעניין ותנאי הדרך מקשים על הגעה או סלילה, ביחוד בתקופה הזו שאנשים חיים בפחד, אנשים נוטים להיאסף ביחד בעט צרה ולא לחיות לבד.

ואני מתקשה להבין למה ששילטון הפיות ימנע מקרה כזה, זה לא קרה בעיר (מה עוד לא נראה שלפיות היה אכפת יותר מדי כול עוד זה לא יגרום לעיר עצמה נזק), ואני די בטוח שבעט כיבוש בדרך כלל יש עליה ברמת האלימות כנגד מיעוטים, אנשים מוציאים את המירמור שלהם על אילו שהם לא מחבבים, לא אמור להיות קשה יותר מדי לארגן קבוצה של איכרים בורים וממורמרים בשביל זה.

אגב ההורים שלו היגרו לשם כשנתיים לפני שהוא נולד, (ושנה לפני שסירונה חזרה) אחרת הם לא היו מתקרבים לשם, האירוע קרה כ17 שנה אחרי שהיא חזרה ואני מניח (ואולי טועה) שעד אז השליטה שלה בארץ די התבססה .


בכל מקרה אם אתה אומר שזה בעייתי מבחינת ההיגיון של העולם אני אשנה את מוצאו לרעגייה אבל הרעיון היה שהשנאה שלו לבני אדם ובפרט לאילו שהרסו את הבית שלו הובילה אותו לפעול כנגד בריחי הברזל.
 
אלישע
אני לא בטוח שהבנתי את ציר הזמן של הדמות אז.
וכן, יש סיבה לגזענות כלפיך וכל זה, אבל מאחר ואתה די נראה כמו כל אחד אחר, מי שלא ידע ספציפית שאתה משהו חדש כזה יהיה פחות זמין להמון זועם.

כמו שאמרתי, הפיות מאוד מחזיקות את האנשים קצר, יכול להיות למעשה שפייה דחפה את כל הסיפור כדי לזרוע הרס. אבל יש שלטון נוקשה וזה, ואם לא היה באמת ישוב קרוב "עירוני" אז מהיכן בכלל באו אנשים?

בכל מקרה, לא כזה בעייתי.
ועקרונית, אמור להיות בריחי ברזל גם ברעגיה. לא פירטתי עליהם יותר מידי. אבל כן, אמור להיות גם "סניף" שלהם שם.
 
ליאור
פחות התכוונתי לגזענות כלפיו, למעשה הוא מעולם לא סבל גזענות יוצאת דופן יותר מהרגיל שחצי אורק רגיל שחיי ברחוב יכול לצפות לה, למעשה הוא בעצמו נעשה קצת גזעני כלפיי בני אנוש.
הגזענות של ההמון הייתה בגלל הרעיון שאורק מחלל בת אנוש בהסכמה, הם אפילו לא יודעים על קיומו.
יתכן שקיבלת את הרושם הזה מהשורה הזו:
tkhag1 אמר/ה:
הוא שרד את הרחובות ולמד להסתיר את עברו, השנים ברחוב והאירוע הטראומטי שעבר עליו גרמו לו לפתח תיעוב קל ורטייה מבני אנוש.
ב"שרד את הרחובות" התכוונתי שהוא שרד את החיים כהומלס, וה"ולמד להסתיר את עברו" באמת קצת מטעה.

וב"מחזיקות את האנשים קצר" כמה קצר? יש ספירה של כול האנשים בעיר? התיצבות מדי בוקר בכיכר? ביקורות ביציאה מהעיר? יש עוצר לילה? אין סיכוי שכמה אנשים יצאו ויחזרו כעבור יום יומיים?

והישוב הקרוב ביותר במרחק של יום הליכה לכול צד, וגם זה בדרכים לא סלולות, אבל עדיין זה מרחק של יום הליכה וקבוצה נחושה מספיק יכולה להגיע לשם.


אני כותב את ציר הזמן שלו תוך התייחסות להתעוררות של סירונה כ"נקודת האפס".
-1 ההורים שלו עוזבים את נמל חופש ומקימים את ביתם.
0 ההתעוררות של סירונה.
1 הולדת נקסטרול.
1 עד 17 ילדות רגועה. (מגיל 0 עד 16)
17 האירוע. (נקסטרול בן 16 כרגע)
17 עד 19.5 חיים ברחוב (מגיל 16 עד 18.5)
19.5 המפגש עם סרלין (בן 18.5)
19.5 עד 20 בשירות של סרלין ובמצוד אחרי אריחי הברזל (במשך חצי שנה כך שהוא בן 19).
 
אלישע
אני קצת חושב שגיאגפרית וסיפורית להיות רעגי יתאים יותר. מעבר לעובדה שיש מדבר שלם לחיות בו בשקט במקום עמק קטן שאנשים מסוגלים לגלות בקלות.

בכל מקרה, לא. זה לא ברמה של מפקד. אבל זה ברמה של לשלוח כלבי צייד אחרי מישהו שלא הגיע לעבודה שלו. או דברים קצת פחות ישירים. זה לא ברמה של גטאות ומחנות עבודה וכאלה. אבל אנשים לא יקחו תמיד סיכון לעצבן את הפייה ששולט/ת בעזור
 
ליאור
אוקיי, אני העביר אותו לרעגייה ברגע שהערוך את דף הדמות.
אגב בכמה השילטון בלרעגייה קל יותר? ברמה של כל עוד אתה משאיר את הראש למטה ולא עושה צרות לאף אחד לא ישמו לב עליך?

אגב אני לא ממש בקי בסוגי הפיות, איזה פיה יכולה לנועה בחופשיות (כלומר לא ניפה או דריאדה) יש לה מספיק כוח בשביל לקרואת ברית עם בני תמותה רגילים אבל עדיין הגיוני למצוא אותה במעמד הנמוך-בינוני? זה גם יכול להיות בגלל שהיא פיה "חדשה" יחסית.

ובכללי אשמח להסבר יותר מפורט על היררכיה בממלכת הפיות, קראתי את פרויקט טיר-נא-נוג והיה כתוב שם על החצרות והציידים.
צויין שם שרמי הדם אינם גזע בפני עצמו עילה פשוט בן פיה בעל כוח עצום.
אבל אני מניח שיש מעמד בתוך החצרות עצמם, במידה ואני צודק האם הוא מבוסס גזע או על השפעה?
 
חזרה
Top