• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הטריילר של קפטן מארבל ממש טוב

הצליח להפוך את הדעה שלי מ "עוד סרט של מארבל שאפשר לוותר עליו ואולי לראות אחרי זה בבלו-ריי" ל"אוקי, זה סרט שאני ממש רוצה לראות בקולנוע"
קודם כל, המקצב נראה סבבה לגמרי, השילוב של שנות השמונים-תשעים הוא אחלה (בלוקבסטר!) וגם השחקנים נראים טוב במבט מהיר.
 
אני ממש אוהב כמעט כל דבר בסרט הזה. קארול עצמה היא דמות שלא יצא לי לקרוא הרבה ממנה בקומיקס כשהיא הייתה טובה, ובשנים האחרונות היא... פחות טובה. אני צריך לטפל בזה. עם זאת,אני ממש מצפה לסרט הזה. סרט נשי ראשון של מארוול, שזה חתיכת דבר טוב, עם קולסון ופיורי צעירים.

האמת, אני ממש מצפה לזה מאז שמארוול אשכרה הקשיבו למעריצים, ואחרי קמפיין די רציני של המעריצים לליהוק של ברי לארסון כקפטן מארוול, הם אכן ליהקו אותה לתפקיד. זה ממש ממש מגניב, והיא נראית נהדר כאן. היא נראית... אנושית. אמיתית. לא כמו דוגמנית או ברבי, בניגוד לרוב הדמויות הנשיות האחרות במארוול, ואני אוהב את זה.

חוץ מזה, אני ממש אוהב את האיסטר אגז- החליפה עם הקסדה לדוגמה! אני גם שמח לראות את מלחמת הקרי/סקראלז על המסך הגדול. אני רק מקווה שזה לא יהפוך לסרט של הפלישה הסודית, אלא יישאר קוסמי ואדיר. אולי נראה כמה מהnova corps כמו שצריך, ולא רק מה שהיה בשומרי הגלקסיה.
 
אני בהייפ מטורף לסרט הזה! קודם כל, זה פעם ראשונה מאז ד"ר סטריינג' מ-2016 שיש סרט סולו של דמות חדשה שהוא לא המשך למשהו קודם. מאז עברו 6 סרטים שכולם בעצם המשכים, כולל הפנתר השחור שבתכלס המשיך מהנקודה שמלחמת האזרחים הפסיק. וגם ד"ר סטריינג' היה הפעם האחרונה שהיה סרט שהוא סיפור אוריג'ין לדמות.

דבר שני, זה נראה כמו אשכרה דמות מגניבה עם פוטנציאל סיפורי עצמאי. זה מזכיר לי את שומרי הגלקסיה, שבגלל שהסרט שלהם התרחש בנפרד לגמרי מכל שאר הסרטים של מארוול, הם יכלו לפתח סגנון ייחודי להם ולא להיות תלויים עלילתית בשאר הסרטים. אומנם אני מבין שקפטן מארוול באה מכדור הארץ וניק פיורי שם באיזשהי דרך, אבל זה קרה בעבר לפני כל הבלאגן הנוכחי של הנוקמים, אז זה סיפור אחר ונפרד.

ודבר שלישי, היא מרגישה כמו פאקינג גיבור על. אני לא יודע הרבה על הדמות, אבל החל מהשם וכלה בכל מיני שוטים מסצנות קרב הירואיות, זה נראה סוף סוף כמו גיבור על שיש לה באמת כוחות על ויכולה לכסח לאנשים תצורה איתם. זה משהו שמאוד היה חסר לי ביקום של מארוול.
אומנם יש אנשים עם כוחות על, ואף כוחות על מרשימים מאוד, אבל כולם באיזשהו שלב (במיוחד בסרטי האוריג'ין שלהם) מוצגים כדמויות פגומות שהכוחות שלהם באים אליהם בקושי רב.
ת'ור, למשל, התחיל ממש מגניב אבל מבלה את רוב הסרט הראשון שלו חסר כוחות, וגם את רוב הסרט השלישי. ד"ר סטריינג' רק מתחיל להראות את הכוחות שלו בסוף הסרט אוריג'ין שלו. לאיירון מן גם לוקח די הרבה זמן להתבשל ולדעתי הוא נהיה ממש מרשים רק במלחמת האינסוף האחרון. קפטן אמריקה וכל שאר האנושיים (כולל ספיידרמן, הפנתר השחור, ואנטמן שאני לא רוצה לדבר עליו בכלל) לא ממש הרשימו אותי אף פעם מבחינתם היכולות שלהם להיות מגניבים. שומרי הגלקסיה באופן כללי די מביכים מבחינת עוצמה ולא מצדיקים את השם בכלל. ויז'ן היה מגניב בעידן אולטרון, אבל קיבל נרף משמעותי במלחמת האינסוף. ההאלק תמיד היה הכי OP, אבל גם הלך לאיבוד במלחמת האינסוף. מכשפת הארגמן בתכלס תמיד הייתה הכי קיק-אס וגם לא איבדה את היכולות שלה או קיבלה נרפינג בשום שלב.
זה לא שגיבורי על כל יכולים ובלתי מנוצחים בהגדרה כמו סופרמן הם יותר טובים, גיבורים צריכים פגמי אופי ואתגרים. אבל דביבון שיודע לירות טוב ברובה ורוסיה שיודעת לבעוט זה מבחינתי לא גיבורי על. הם צריכים עדיין להיות בליגה משלהם ועם כוחות שמצדיקים באיזשהו אופן את העובדה שלSHIELD יש פאקינג נושאות מטוסים שעפות באוויר, והם עדיין צריכים את העזרה שלהם להגן על כדור הארץ. ת'ור, האלק, ד"ר סטריינג', המכשפה, זה אנשים בעלי כוחות על שמכבדים את עצמם. ואני מקווה שעכשיו אחרי שמארוול הציגו נבל שהכוחות שלו גדולים בכמה קני מידה מכל שאר גיבורי העל שקיימים כבר, קפטן מארוול תהיה זו שהכוחות שלה יוכלו להיות אתגר מתאים לת'אנוס.
 
טריילר מעולה!

הדיבור הוא שהסיפור מהווה אדפטציה כלשהי של מלחמת הקרי והסקרול מהקומיקס (Kree - היו החברה הרעים של "שומרי הגלקסיה 1" ו-Skrull הם היריבים העיקריים שלהם אבל בעצמם גזע חייזרי מרושע עם כוחות שינוי צורה), כך שצפויים חייזרים משני-צורה, אבל זה עדיין קצת מוזר הטריילר כולל שוט של הגיבורה מכניסה אגרוף לאישה זקנה באוטובוס או משהו :D
 
חזרה
Top