• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

אשיגה משתתף בשיחת הנימוסין, מחפה מדי פעם על נריוס הצעיר (לפחות כך אישגה חושב עליו, למרות שייתכן שחצי האלף מבוגר ממנו) וחסר הסבלנות, אבל הוא מגלה שמחשבותיו קצת נודדות מהמצב המיידי מולם.
סיפורו של נריוס גורם לו לחשוב על כל הסיפורים שבהם הוא נתקל בשבועות האחרונים.
האחד שקורא לעצמו היורש שחיפש אחר עתק בעל כוחות לא ידועים, חבורת הצפעים שחיפשה חפצי קסם במקדש דסנה, ההיסטוריה של המקדש עצמו ו נבואת המכשפה ששכנה בו, הולכי האפלה שמסרו את אזהרתם המעורפלת.. אפילו צ'אהו, הילדה בעלת כוחות ה"שכנוע" שהסיפור שלה עוד נסתר ממנו, והחדש ביותר, תעלומת הרצח שהוא צריך לפתור.
כל כך הרבה חצאי וקצוות סיפורים, כל סיפור חדש מושך אותו ומונע ממנו לסיים את הסיפור הקודם.
הוא תוהה אם אי פעם יהיה לו את הזמן לסיים את כל הסיפורים האלה בצורה נאותה.

הוא קורע את עצמו מהרהוריו כשהוא קולט שהשיחה מתקרבת לנושא לשמו הם התכנסו.
 
IN
למכור ציוד קסום מבלי לדעת את טבעו יהיה מעט בעייתי, ויפתח מקום לרמאות מן הצד של המוכרים. במיוחד אם הם יקלטו את העניין.

אתם גוררים את הציוד איתכם, אבל מוצאים את עצמכם ברובע שמלא ביצורים דמויי עכברוש, נמוכים כוואיאנגים ובעלי זנבות ופנים הדומים לחיה הקטנה והמזיקה. רובם לבושים בסחבות, אך חלק בןחרים ללבוש בגדים רגילים, כאשר העשירים לובשים על עצמם תכשיטים של זהב ויהלומים שנוצצים לרחוק. הבני האנוש ושאר גזעים מן העיר העליונה בולטים כאן בעקבות הגובה שלהם, אך הולכי העכברוש של גוקה מנהלים את המסחר השחור שלהם כאן בעצמם, והם לא מבטיחים את הבטיחות של אף אחד. לרוב הזה קוראים קן העכברושים, ומסיבה די טובה.

שינג-שי זוכר במה מפורסם הרובע הזה. חוץ מסחר בחומרים בלתי חוקיים, והמקום בו מתנהל הכי הרבה סחר בעיר לחומרים אלכימיים וחומר מסתורי הצובר תאוצה, מיבדת גארונד הרחוקה, הנקרא אבק שריפה ונמכר לצד כלים לשימוש בו. בנוסף להולכי העכברוש עצמם, והכתות ללאו שו פו הנלחמות בינן לבין עצמם. קן העכברושים מפורסם בכך שהוא כולל, לכאורה, את הכניסה הידועה ביותר למקום בשם שוק-מעמקים. נמוך אפילו יותר משוק-תחתית, שוק-מעמקים לכאורה מתחבר אל הארצות האפלות עצמן. למה לכאורה? כי אין אף תיעוד שמצאת לקיומו של המקום הזה. אנשים אוהבים לספר, לדבר, אבל מתחת לעיר הזו כנראה קייצות כמה מנהרות תת קרקעיות ולא יותר, בהחלט לא עיר תת-קרקעית נוספת.

כך או כך, קן העכברושים רחוק מן החנות בה מכרת את שאר הציוד, שנמצאת בעיר אלף הכספות. אם תרצו שלא לבזבז את זמנכם לחלוטין, עדיף שתמכרו את הציוד הזה כאן, גם אם אינך מכיר את החנויות הללו ישירות.
IN
ארקאנה שותקת לזמן מה. האם היא לא הייתה מרוצה מהתשובות? חיפשה כמה סיכון יש בלספר לכם על העניין? אינכם יודעים. היא מסתכלת רבות על כול אחד מכם, ואז מדברת.

״אני יכולה לומר לכם דבר אחד בלבד״ היא אומרת כקביעה, ששום כוח לא יוכל לשנות כעת שהיא הציבה אותה ״אמת תיאמר, אני זקוקה לעזרה עם הארגון הזה. הוואי לינג מנסים לגרום ליורש האחרון לכרות איתם ברית, טוענים שלשמו הם מוכנים לעזוב את דרכיהם הרעות. הוא בברית עם שבטי הקיטסונה, והרבה מעוקביו אינם אנושיים... אבל הוא לא סילק אותם עדיין, השוטה. הוא מאמין שהוא טוב לב, מטורף ככול שיהיה. אני לא רוצה לדמיין מה יקרה אם הוואי לינג יתחברו לצבא אמתי כמו שיש ברשותו. אתם לא נראים כמו אנשים רעים, אז אומר לכם שזהו הסיכון הגדול ביותר כעת עם הארגון הזה... ואם אתם מתכננים לפגוע בהם יותר מידי, ייתכן ותאפשרו להם לשחק את תפקיד הקורבנות, מה שעלול לגרום לרחמיו של היורש לנוע במעט ולחבר בין הארגונים האלו״ אומרת ארקאנה.

״זה כול מה שאני מסוגלת לומר לכם. מי ייתן ולא ניפגש עוד, אני לא חושבת שנוכל לעבור התקלות נוספת מבלי לצבור דם רע בינינו.״ היא אומרת, היא מסתובבת ומזנקת במהירות, לא נותרת רגע אחד קרובה ועם הגב אליכם, משהו שאומר רבות. אתם צופים בה מזנקת על גבי הבניינים, עד שהיא מזנקת מטה ונעלמת בין המבנים הגדולים. כעת, נותרתם רק שניכם.
IN
אתם אוכלים ושותים בשקט את התה שהונח מולכם, מסיימים את שיחת החולין הנדרשת. אתה שם לב שהזימים על צווארו של נריוס זזים כשהוא אוכל, מראה שקצת מסיח את דעתך.

אתה חושב על הסיפורים. היסטוריון ומומחה מטעם האגודה אמור לעבוד כרגע על חלקי הסיפור שהוצאתם מן המקדש, ולנסות לחברם לסיפור קורהנטי, אך הדבר יידרוש ממנו תקופצ זמן לפני שתקבל תשובה מספקת לעניין. אך זהו הסיפור היחיד מתוך הסיפורים הללו שאולי תמצא להם תשובה... קצוות החוט נערמים אלו על אלו, מתערבלים לסבך של עלילות מבולגנות הנשזרות אלו באלו.

״אם כך״ אומרת אמארה לי ומניחה את כוס התה שלה בדיוק בצורה שטקס התה המסורתי מכוון לעשות, ״אני סבורה כי באתם לכאן על מנת לדבר איתי על המשימה שלכם. האם אני צודקת, סוכן שטח אשיגה?״ היא שואלת, ומבטה מסתכל אליך.
 
צ'אהיו ושינג
"אני לא אוהב את החלק הזה במיוחד. בנוסף, אני לא מכיר פה מישהו ספציפי שידוע כאמין נלך למי שאני מכיר - הזמן שנבזבז על הדרך שווה את זה שיש פחות סיכוי שישדדו אותנו איך שנצא מהחנות עם מזומן." שינג אומר ומחפש עגלון או בעל ריקשה שיוכל להוביל אותם ליעד ולסחוב את הציוד.
Meta
דיפלומטיה: 12+11=23
 
IN
אתם מסתכלים על שלושת הגופות, הנושאות עליהן מספר חפצים מעניינים. זוג קאטאנות ארוכות ויפיפיות, הנושאות את הסמל של הליגה הזהובה עליהן (מה שעלול להקשות על למכור אותן), 2 חליפות הידועות בשם שינובי שוזוקו, שנועדו לנינג'ות ומתנקשים ומקלות על התגנבות. בנוסף יש על כול אחד מהם זוג שיקויים כמעט שקופים, ופסלונים של דמות שטנית קטנטנה האוחזת במטבע עם פני שד. הפסלים האלו הן יצירות אומנות קטנות, שעשויות להיות מזכרות מן הקרב על מנת לגלות עוד על הממון הזה לו הם נשבעו אמונים. בנוסף לכך, על הנינג'ה שנלחם בכם מרחוק אתם מוצאים 20 שוריקאנים, אך רק 5 שוריקנים שנושאים עוד סימנים קסומים. נראה שהוא ניצל את רוב השוריקנים הקסומים שלו עליכם.

על הנינג'ה שהשתנה לשטן אתם מוצאיל מעט יותר. חליפת השינובי שיזוקו שלו פגומה מן ההשתנות האגרסיבית, אך הוא נושא על עצמו את זוג מטבעות בעיצוב זהה עם פני שד בצבע אדום-זהוב. ראיתם בקרב כיצד הוא גרם להם להפוך לנשק שחיזק את הטפרים שלו. בנוסף לכך, הוא נושא על עצמו שרשרת שחורה העשויה משילוב של אבני חן כחולות ועצמות, מסודרות בסדר מופתי. יש לו גם שטר עליו, עם הסימן של אחת מגילדות הסוחרים העירוניות, המאפשרת לו למשוך 800 מטבעות זהב מהבנק המקומי. השם על הנייר, זי ניו. מוכר היטב לצל מטיאן שיה.

META
LOOT
ציוד לא קסום: 40 שוריקנים, 2 קאטאנות מלאכת מחשבת, עם הסימן של הליגה הזהובה, 3 שינובי שוזוקו בעיצוב של משפחת ריסואן (אחד מהם הרוס), נייר ערך בשווי 800 מ"ז מכול בנק בגוקה על שם זי ניו.
חפצי אומנות: פסלונים קטנים בעיצוב שטן הנושא את מטבעו של ממון.
ציוד קסום (לא מזוהה): 2 שיקויים בצבע כחול בהיר (בקבוקונים עם הסימן של ממון), שרשרת העשויה מאבני חן ועצמות, 5 שוריקנים עם סימנים מאגיים עליהם, זוג מטבעות עם סימנו של ממון בצבע זהוב-אדום.
IN
לאחר כמה שכנועים מהירים וטיפה עזרה מן הקסם של צ'אהו, אתם מוצאים עגלה... רק לא בצורה שציפיתם.

גוקה זה המקום היחיד בעולם בו יצורים מסוג לטאים מאומנים (יש שיאמרו מבויתים, אך הדבר הוא טעות כפי ששינג-שי יודע, שכן היצורים האלו תבוניים לחלוטין) והופכים לחיות רכיבה וראווה המחוברים אל הרוכבים שלהם, הנלחמות בתחרויות רבות בקרב העשיריל של העיר. הדבר לעתים יכול לגרום להרס רב כאשר אחת מהן יוצאת משליטה, אבל החיות האלו כבר מאות שנים מגודלות בגוקה, למטרות שונות. כמובן, כאשר הגעתם בחיפוש אחר עגלה, הדבר האחרון שציפיתם למצוא הוא יצור לטאי אפור כבול בחבלים שחורים ומוכה בידי הולך עכברוש קטנטן שעל ראשו. הוא מסתכל עליכם בשנאה מסוימת בעיניו, אבל מוכן לבצע גם את העבודה הזו, ונראה שהוא מקבל יחס גרוע הרבה יותר מרוב הלטאים בעיר, שמקבלים יחס מכבד בעקבות הייחוס הדרקוני שלהם.

וכאשר הוא ממלמל משהו, כשהסבלים הולכי העכברוש מתחילים להעלות את הציוד, שינג-שי וצ'אהו מבינים שניהם.

״רק לסיים עם זה כבר״ אומר הלטא לעצמו בדרקונית ומקלל.
 
IN
הולך העכברוש לא מבין למי אתם מדברים, מסתכל סביב.
״כמו כול מי שנושא את המורשת הדרקונית, כמובן שכך. אבל לא הייתי ממליץ לך ללעוג לדרקון במפלתו״ הוא אומר בחוסר חיבה.
 
"אכן, אמארה לי" אשיגה מרכין את ראשו בכבוד.
לפי מה שנריוס אמר לי, האגודה הצליחה לקבוע עסקה חדשה עם הליגה הזהובה, בתנאים טובים יותר מזאת שאני והפקטן הסכמנו.
אנחנו כאן כדי לשמוע את כל פרטי העסקה, עם דגש על ההגבלות שיש עלינו ולבדוק האם הם סיפקו לנו מידע חדש בקשר לחקריה.
בנוסף לכך, באתי לכאן כדי ליידע אותך כי יאמאדיאן הוא האיש הנוסף בקבוצה הקטנה שלנו שתחקור את המקרה."
 
IN
״אני הוא היחיד מבני מיני כאן, השאר נותרו בתחרויות. אני מניח שכך את יכולה לקרוא לי היום... עבד״ הוא נראה מרוגז, ״פעם הייתי לוחם דגול בזירה, היום אני עבד״ הוא רושף לעצמו.

״אתם מתכוונים לעלות?״ שואל הולך העכברוש, חסר סבלנות. הוא מצליף מספר פעמים בלטא האדיר, והשוט שלו בבירור קסום, וצועק לו להפסיק להרעיש לו בראש. ״אל תדאגו, הוא לא יכול לפגוע באף אחד. הוא כמו הלטאים של הזירות שם למעלה, זה הכול הצגה אחת גדולה״ הוא אומר בחיוך. הלטא לעומת זאת, משחרר מבט של שנאה.
IN
״להבי הפרפר, ארגון משמר העלית של העיר, כפי שהם מנסים להיות ידועים, או עושי דברם של הליגה הזהובה, אם תבקש לדבר בגנותם״ אומרת ראשת הלשכה אמארה לי, כמתחילה בסיפור. ״הם לא תמיד היו כך, לפני מאות שנים, הם היו לארגון של סדר המגן על העיר הזו, עוקבים אחרי מסורת מן הימים של אימפריית האדם הראשונה של טיאן-שיה, אימפריית ייקסינג העתיקה. כמו טקס התה המסורתי או דרך הסמוראי, בקנה מידה קטן יותר, להבי הפרפר ודרכיהם נותרו. אך הליגה הזהובה עיוורה אותם, סימאה את עיניהם. אינני מצאתי תיעוד היסטורי אחר למקרה שכזה, אך בימינו הם סטו מן הדרך שיועדה להם, אם תשאלני. הדבר מצער אותי מאוד, אך למזלי להבי הפרפר עצמם עוד לא השתנו. הדאמיו שלהם, או ראש הקפטנים, כמו שהוא מציג עצמו לאלו שלא מוכרים לשם הדאמיו, הוא אדם מבוגר שזוכר את העבר. דיברתי ללבו, וביקשתי רק את ההזדמנות לאגודה שלנו לחקור את הספרים העתיקים שלהם, אותם הם שומרים עוד מתקופת ייקסינג״ היא מסיימת את הסיפור.

״ובתמורה, כמובן, הם דרשו שנבצע את העבודה שלהם ונמצא את הרוצח. משימתו החשובה של סוכן השטח נריוס היא לא המשימה הראשונה שביצענו בשוק-תחתית, אך להבי הפרפר ממעטים להיכנס למקום. חבורתו של סוכן השטח נריוס גילתה במשימה האחרונה שלו סיבה אפשרית- הליגה שכנה בשוק-תחתית לפני להבי הפרפר, ולכן על מנת לשמור על עסקיהם, הם מרחיקים משם את להבי הפרפר. בכך, יש לנו חופש שאין להם, והדבר שימש אותי היטב במשא ומתן״ היא אומרת, ועוצמת עיניים קלות, ברגע של שקט מחווה תודה לנריוס.

״על כן, הדאמיו העדיף את ההצעה שלי, שלא כללה מאמץ רב והעניקה לו את הנקמה בה הוא צריך. אך שיתוף הפעולה הזה אסור בעיני הליגה, ולכן על העסקה הזו עלינו לשמור חשאית. כבר בטורניר פניקס האודם האחרון מצאנו את עצמנו ראש בראש כנגד ארגון הסחר הזה, כאשר הם כרתו ברית עם אגודת הצפעים.״

אמארה לי מסיימת את הסיפור.
״לצערי, אין לי מידע חדש רב להביא לך. מכבוד למשא ומתן, לא שלחתי סוכני שטח נוספים לשוק-תחתית מאז תפיסתו של נריוס״ היא אומרת.
IN
טיפה מן השיקוי גורמת לידו של הסמוראי הלבן להיעלם, ולו לרגע קצרצר. בהסתכלות על השרשרת, ולאחר שהוא בוחן את סימני הקסח בטיאנית על האבנים, הוא מגלה כי השרשרת הזו נועדה על מנת להעניק ללובש אותה עור קשה יותר, כמו חיית הפרא ממנה נלקחו העצמות. המטבע והשוריקנים לא מניבים שום ידע מבדיקתם.

META
LOOT
2 שיקויים של Vanish בדרגת מטיל 2.

Amulet of Natural Armor +1 (Bestial Quirk): בנוסף למאפיינים הרגילים. כאשר נלבש, הריח הטבעי של הלובש משתנה לדומה יותר לשל חיית פרא. כאשר אינו מעומעם בידי בשמים או קסם, הלובש מקבל תוסף 2+ לבדיקות איום על חיות אוכלות עשב, ומחסר 2- לדיפלומטיה איתן, ולתוסף 2+ לבדיקות טיפול בחיות עם חיות פרא. התוסף הזה נחשב גם לבדיקות אמפתיה לחיות, אם לדמות יש את היכולת. הדבר לרוב יגרום לחיות קטנות לברוח מלובש החפץ, וייתכן שחיות פרא מסוימות יראו זאת כערעור על הטריטוריה שלהן.
 
IN
״אל תהפכי אותי לחומר לבדיחות שלך, בת אנוש. גם לו הייתה לי את ההזדמנות לשלוח נקמה על המקום הזה ולאחר מכן לחזור אל הזירה ולקחת את המקום שלי בחזרה, אני בהחלט לא אתעניין בדעות או במחשבות של מהלכים-על-שתיים בעניין״ הוא אומר, ובכנות... נשמע פחות חכם מן הדרקונים של הסיפורים עליהם שמעת. הרוכב בינתיים מצליף פעם נוספת בלטא, ומחכה ששינג-שי יעקוב אחר צ'אהו ויטפס אף הוא על העגלה.
 
IN
״יש לי בית, ואוכל ליצור אחד חדש. אני אלוף, כול מקום יבקש לארח אותי. במיוחד אחרי שהם יראו את כוחי, את ההרס שאני יכול לגרום לו״ הוא מתפאר.

איש העכברוש מצליף בו פעם נוספת, ואתם מתחילים להתקדם במהירות מהירה. הדרך מלאה מהמורות ואנשים צטעקים בבהלה כשהלטא עובר, נראה שהוא בכוונה רוצה להביע את זעמו באמצעות הדרך הזו.

ככול שאתם מתקדמים בדרך, כמו הולכי העכברוש מתמעטת, והעיר הופכת לפחות ופחות מסודרת. בתים הבנויים על בתים, בתים נטושים והרוסים לצד חנויות עובדות, ואנשים שמשפילים מבטם ורק מתקדמים קדימה מודיעים לכם שעברתם רובע בשוק-תחתית, אל ארץ אלף הכספות הידועה. אתם בקרוב מגיעים אל החנות, והלטא זועף. מרחוק, שינג-שי כבר רואה את חנותו של האב ובנו.
IN
התנועות של המוכר נוקשות, המפרקים שלו בקושי זזים כאשר הוא מנסה לשלב שפת גוף במילותיו. ״גבירתי האצילה, השאלה כמובן היא כמה את מסוגלת לשלם. לא לכול אדם אנחנו מוכנים להציע את כול הסחורות שלנו.״

שינה שמה לב לעין זכוכית ממדף עליון זזה ומסתובבת אליה, ננעצת בה. על הקיר מאחורי המוכר, נשמעת דפיקה. הוא משתתק באחת. ״גבירתי, אבקש ממך להישאר כאן. אבי קורא לי, והוא לא עשה זאת כבר שבועות רבים... מה היה שמך?״ הוא שואל באיזשהו לחץ, בעודו זז כמעט כגולם ומסתובב, מתכונן לצאת מכניסה אחורית בבהלה שמאוד לא תואמת את החזות הראשונית שניסית להציג לו. מה קורה כאן?
 
צ'אהיו ושינג
שינג מצחקק לעצמו במהלך הנסיעה הקופצנית. אין ספק שללטא יש אופי מקסים. האמת, מפריע לו שיצור תבוני כמו הלטא משועבד - זה סותר את אהבתו לחופש. הוא נושם לרווחה כשהוא מזהה את הקרבה לחנות המוזרה שהינה יעדם - למרות שהנסיעה משעשעת הוא שמח שהיא נגמרת.
Meta
מנצל נקודת גיבור כדי לשפר את המצב.
 
אשיגה מקיש באצבעותיו על צד ספל התה במחשבה.
"אני מודה לך, המידע הזה חדש לי, עד עכשיו האמנתי כי להבי הפרפר הם לא יותר משלוחה של הליגה הזהובה. הידע על מערכת היחסים העדינה בין שני הארגונים יכול להיות חשוב במשימה שלפנינו.
את אמרת כי אסור שיוודע על כך שיוודע שאגודת מגלי הארצות ולהבי הפרפר משתפים פעולה, אבל מה בנוגע לסוכנים חופשיים? ישנם כמה אנשים בער ללא קשר לאגודה שאני מאמין שיוכלו לעזור. ואני תוהה האם הכנסתם לעניין תועיל או תזיק."
 
"לא הזכרתי אותו." היא עונה, בוחנת את החנות במהירות, ידה מונחת על כת הקודאצ'י שלה.
META
3 טבעי בתפיסה :(
סה"כ 11. אוסיף קוביית השראה כי אני חייב תוספים נואשות- 1...

כן.
אז סה"כ כולל הכל 12. FML
 
חזרה
Top