• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

IN
אתם מתפצלים, מורגן ופריין יוצאים לסיור, ומיד אחריהם יוצאים גם הקשת האפור וסלייזי.

מורגן ופריין
מספר דקות עוברות, ואחרי צעידה מאומצת בשלג והאוויר הקפוא אתם לבסוף רואים מספר אורות במרחק, צעידה של כמעט חצי שעה נוספת מביאה אתכם אל ראשה של גבעה ממנה אתם משקיפים לעבר עמק, שבמרכזו כפר קטן, ובו בתים עם ארובות מעלות עשן, ומדורה מרכזית במרכז הכפר, כשנראה שיש שם התקהלות קטנה, כמו גם שבפאתי הכפר ישנה אורווה/רפת גדולה. הכפר עצמו מוקף חומת עץ קטנה ולא מרשימה במיוחד (יותר חתיכות עץ שמישהו הדביק ביחד עם packed ice ותקע למעלה ענפים מחודדים מאשר חומה), ובשערי החומה אתם רואים שני שערים, אחד פונה לכיוונכם והשני לצד האחר של הכפר, ועל השער שבצד שלכם מוצבים שני שומרים (מראה דמוי אנוש, אבל ממרחק כזה אתם לא ממש מסוגלים לזהות בדיוק איזה יצור הם) חמושים בשריונות עור וחניתות, שניהם ישובים על ספסלים ומשחקים משחק קלפים כלשהו על שולחן עץ קטן ביניהם.
הקשת האפור וסלייזי
אתם צועדים מספר דקות בשלג, ואז אתם מבחינים ממרחק בשיירה של אנשים לבושים כחיילים, כשהמוביל אותם לבוש גלימות שחורות צועדות בשלג. במרכז השיירה ישנה כרכרה פתוחה עם סורגים עליה מלאה באנשים שלבושים סחבות, רובם ככולם יושבים עם מבטים נדכאים על ספסלים קטנים ודחוקים בתוך הכרכרה, ובסוף השיירה ישנה עוד כרכרה, רק שזו סגורה עם מבנה עץ קטן עליה, ודלת שתחתיה יושב שומר משועמם מובילה לתוך הכרכרה.
כרכרת הכלא רתומה לשני סוסים, בעוד הכרכרה הסגורה רתומה לסוס אחד בלבד.

OUT
נא להחליט בוואטסאפ מי מכם נושא את המטה של הגובלין
 
מורגן/פריין
אתם יורדים מהגבעה, ניגשים לשערי הכפר, שם השומרים שמתבררים כבן אנוש ואלף, קמים ממקומותיהם, לוקחים את החניתות שלהם ונעמדים בצורה פורמלית למדי - מה שעומד בניגוד לבגדיהם הלבושים בצורה מרושלת והשריונות שרפויים על גופם.
האלף פונה אליכם ואומר "שלום, אני לומאר ממשמר הכפר, שכולל אותי, בור שכאן איתי - הוא אילם, אז אין לכם ממש מה לפנות אליו - ועוד כמה חבר'ה שלא מצאו עבודה טובה יותר. על פי התקנות עלינו להחרים לכם את הנשק - אסור לנו להניח לכל אחד להסתובב פה חמוש - ולשאול אתכם מי אתם ולמה אתם פה".
בבירור לומאר ובור להוטים לחזור למשחק, ולומאר אומר את הכל בצורה דוחקת למדי, כדי לזרז את התהליך.

סלייזי/הקשת האפור
צריך שגם הקשת האפור ישלח הסכמה ואז נתקדם
 
סלייזי והקשת
ייזי הולך אל כיוון מנהיג השיירה. "היי, היי, אדוני... אני וחבר שלי שכאן מסתובבים פה באזור, ולא יכולנו שלא לשים לב לקבוצה הקטנה והנחמדה שלכם.ותהינו לנו, מה חיילים בני אדם עושים רחוק כל כך ממרכז האימפריה? קרה משהו שאנחנו צריכים לדעת עליו? אתה יודע, סתם מתוך סקרנות. כמובן שלא היינו רוצים לדחוף את האף לעניינים שלא שלנו"
שכנוע
[dice:1metuedo]708480:0[/dice:1metuedo]
עריכה: הכוונה לדיפלומטיה
 
מורגן/פריין
IN
לומאר מביט בכם בבלבול "מצוד אחר הגובלינים? איזו סיבה יש לכם לצוד את הגובלינים?" ולאחר מכן מבטו נעשה חשדני, "אני עוצר אתכם באשמת נסיון להרוג חפים מפשע, בבקשה אל תעשו לנו צרות ופשוט תיכנעו."

סלייזי/הקשת האפור
IN
מנהיג השיירה - האחד עטוי גלימות שחורות מסתובב אליכם, ואתם רואים אדם צעיר יחסית. בתחילה הוא נראה עצבני ואז הוא נרגע מעט ואומר "אני שליח מוילנאן, עיר הקסם הנעלה, וקיבלתי לצורך המשימה שלי את הבריונים הטיפשים האלו מוויספ שילוו אותי במשימתי ויעזרו לי. הייתי ממליץ לכם שלא להסתובב כאן, בקרוב העניינים בקעת הרוחות יתחילו להיות סוערים, ואני מבטיח לכם שאתם לא מעוניינים להיות פה כאשר-" ובזאת הוא עוצר את עצמו.
"ומי אתם בכל אופן? אני הוא אטיל, מג מתלמד מוילנאן, חניכו של קיורם."
 
סלייזי והקשת
"אני סלאזר, נגן נפלא, מספר סיפורים, מורד לשעבר וקוסם גדול. וזה, טוב, אני לא ממש יודע את השם שלו, אבל אנחנו קוראים לו פשוט הקשת. כמה אלפים שלחו את חבר שלנו ואותנו לכאן. אנחנו צריכים להרוג כמה גובלינים, אבל זה לא ממש מעניין. לא כמו הדברים שלך יש להגיד, בכל אופן. מה התחלת להגיד שם? לגבי מה שהולך לקרות?

דיפלומטיה
[dice:2p36xuvi]708618:0[/dice:2p36xuvi]
 
סלייזי והקשת
היחס שלו אליכם נעשה קודר בהרבה לשמע "מורד לשעבר" ו"באנו לצוד גובלינים".
"אני מצטער, ידידי הנגן, זה מידע חסוי, עכשיו... מה אמרתם על זה שבאתם לצוד גובלינים?"

מורגן ופריין
האלף אומר לכם "בבקשה? גם אנחנו לא רוצים להיכנס לזה, אבל אתם הצהרתם על רצונכם לפגוע בחפים מפשע. פשוט תיכנעו ותחסכו לכולנו הרבה מאוד צרות... אני מבטיח לכם שכנראה שלא תוצאו להורג, ושתזכו במשפט הוגן."
 
סלייזי והקשת
הבעת הפנים של הקשת נשארת נייטרלית לחלוטין, אבל סלייזי שכבר מכיר אותו יכול לראות שהוא מוכן לכל תנועה שהמג המתלמד יעשה. הוא סורק את פניו וגופו של המג, מנסה להבין למה אכפת למג הזוטר מהגובלינים.
META
מכין פעולה: אם המג מתקיף אני משתמש עליו בהתקפה כפולה
בדיקת תובנה על המג: 2 טבעי
 
מורגן ופריין
האלף מסמן בשפת הסימנים משהו לבן האנוש, וזה רץ לכיוון השער, נכנס לכפר בעוד האלף עוקב אחריכם באיטיות, עקב בצד אגודל בעודו אומר "באמת שהייתי ממליץ לכם להיכנע... בור כרגע הלך להזעיק את שאר המשמר. אתם נראים לי חזקים, וכנראה שתגברו עלי ועל בור, אבל אפילו אתם לא תוכלו להתגבר על כולנו", ובמהלך כל הזמן הזה הוא ממשיך להתקדם לכיוונכם.

סלייזי והקשת
In
הבעת פניו של אטיל נעשית רגועה יותר והוא אומר "שיקרו לכם, הגובלינים הם אנשים טובים, והייתי ממליץ לכם לא להפוך אותם לאויבים. השיירה שלנו תעצור בקרוב למנוחה וארוחה, תאכלו איתנו?"
Out
בדיקת התובנה נכשלה, לא מצאת משהו מיוחד במג
 
מורגן ופריין
"השאלה האמיתית, היא כמה אתם חושבים שתצטרכו כדי לנטרל אותנו, ועם מחיר המוות שלהם שווה את זה." עונה ייגר, עינו השחורות קרות ומאיימות. הוא נכנס לעמדה. צעד נוסף, וחרבו תישלח קדימה.
 
פריין ומורגן
השומר נראה מהוסס, ואז הוא אומר "תתרחקו מהאזור, אם אנחנו נראה אתכם או נשמע מהגובלינים שאתם ממשיכים לצוד אותם אנחנו נחסל אתכם".

הקשת וסלייזי
המג קורא לשאר השיירה לעצור בצעקה רמה, ואז הוא ניגש לכרכרה הסגורה, ומוציא משם עז שנראית מסכנה למדי - ושוחט אותה עם סכין.
בינתיים שאר אנשי השיירה מארגנים את הכרכרות והסוסים, כמו גם במרכז מפנים שלג ומוציאים מהכרכרה הסגורה עצים שאיתם הם מדליקים מדורה, ובסופו של דבר המג מתחיל להכין נזיד בתוך סיר ברזל גדול.

OUT
יש לכם דבר מה שאתם רוצים לעשות בזמן הכנת הנזיד ועד הארוחה?
 
חזרה
Top