• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 19] ינקוראפ

A

Anonymous

Guest
ינקוראפ-יתוש יציר כפיים שנשלח להידחק לראשו של מטיל לחשים מנוסה וללמוד את עד 8 לחשים ולהעבירם ליוצרו של הינקוראפ.
דרג"ש: 18 נק"פ: 34 סוג: יציר כפיים גודל: זעיר מהירות: 80
תכונות: חמקמק: לינקוראפ יש יתרון בכל הצלת זריזות. למדן: הינקוראפ מסוגל להיכנס למוחו של יצור מטיל לחשים גדול ממנו וללמוד עד 8 לחשים ולהעבירם ליוצרו
תבונה: 10(0+) חוכמה: 22(6+) זריזות:18(4+)
כוח: 8(1-) חוסן: 10(0+) כריזמה: 12(1+)
 
כן, אבל האתגר מלפני 9 חודשים...
רעיון מעניין, אני לא מבין מספיק במכאניקה כדי להעיר, אבל אני די משוכנע שלא ציינת מהדורה...
מזכיר לי את הסיפור על היתוש שנכנס לאוזן של טיטוס (מציאותית זה לא הגיוני, הוא ימות משעוות האוזניים, אבל זה D&D אז למי אכפת).
 
זה שאתה בא משום מקום, כותב רעיונות, לא מפתח אותם ומתוסכל מזה שלא מגיבים לך כבר חצי דקה לא אומר שהפורום לא פעיל. טוב, בשתי הדקות האחרונות הוא באמת לא היה פעיל, אבל בינתיים הוא חזר לפעילות.
תסתכל בחוקים של שו"ש - אם אתה רוצה לפרסם הגשה לאתגר פרסם אותה בעץ נפרד. מה גם שההגשה שלך לא מציינת שיטה או אפילו נתוני מפלצת מלאים (ואם אלה הנתונים המלאים אז המפלצת שלך משעממת בעליל, אין לו התקפות. בכל מקרה לא מצוין איך מתנגדים לכניסה של הדבר הזה לראש שלך ואיך בדיוק יוצרים אותו.)
ח'אן - מדובר במהדורה 5. יתרון הוא כלי מהשיטה הזו.
 
הצלת חוכמה כדי להתנגד למשהו שמנסה להיכנס לך לראש? אם כבר הצלת תגובה, ולדעתי הוא אמור לנסות לגלגל היאבקות או לתקוף את הדרג"ש שלך. הוא לא מנסה להשתלט על התודעה שלך, הוא מנסה להיכנס לראש הפיזי שלך.
זה שיש לו מטרה אחת לא אומר שהוא לא מסוגל לגרום נזק, אבל בכל מקרה, הוא אמור להעביר לחשים ליוצר מהראש של המטיל, נכון? אז צריך לדעת איך ליצור אותו. מה גם שהדבר הזה עובד רק על מכשפים - אשפים מאחסנים את הלחשים בספר ולא בראש, ומטילים קדושים מקבלים גם ככה איזה לחשים שהם רוצים, אז זה טכנית עובד רק על מכשפים כושפים וטרובדורים, ורק לאשפים שרוצים ללמוד לחשים שמכשף או כושף או טרובדור מכיר וגם נמצאים ברשימת הלחשים שלו והם גם מספיק בסיסיים כדי שהקרבן יטרח ללמוד אותם ברשימה המאוד מוגבלת שלו וגם לא מספיק בסיסיים כדי שהאשף לא יטרח ללמוד אותם, אבל כן מספיק חשובים כדי להמציא יצור שכל המטרה שלו היא לקחת בערך 3 לחשים כאלה, כשהוא יכול ללמוד אותם ממגילה ודי.
ולרגע לא חשבתי שהשאלה שלך נובעת מתסכול. חשבתי שהיא נובעת מתסכול בסיכול אותיות.
 
שלום אבן,
1) תירשם לפורום, כך שתוכל לערוך הודעות במקום לפרסם כל דקה אחת חדשה. אם יש לך בעיה תרשום מה המייל שלך כדי שנוכל לבדוק.
2) תיפתח נושא חדש עם המפלצת שיצרת, אתה יכול לקשר לדו"נ או לרשום בכותרת
3) פורום זה לא ווצאפ ולא פייסבוק. ההתנהלות כאן יותר רגועה ואיטית אבל גם יותר עמוקה. לא יגיבו לך אחרי 2 דקות, לפעמים זה יקרה גם אחרי יום.
 
חזרה
Top