• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים עץ משחק [3.5, פנטזיה אפלה] (4/4) אנחנו ממשיכים!.

אלישע
לוהנגרין מחייך בהכרת תודה, מלמל תפילות לאלת העורבים. הוא מהדק את הגלימה היטב, ופוסע מתוך העשן. הוא קיבל ממנה עוד הזדמנות.
 
ליזי
כפי שציינתי לפחות פעמיים אני מסתתר הרבה יותר רחוק מהמיקום שממנו צפינו באנשים, אני אצטט את עצמי: "אנסה להתחבא, אבל בכל מקרה אם הוא מגיע לפה אז כבר מאוחר מדי עבורו." כלומר, אני מתחבא במקום שבו גם אם הוא מוצא אותי אז זה מאוחר מדי עבורו
 
ליזי והל
ההודעה נשארה זהה אבל בלי החלק של האנשים (למרות שהוא צועק בקול רם אז יתכן שישמעו אותו)

ח'אן
כאשר אתה פוסע מבי העשן איירן צווחת בהפתעה, חרב מוצמדת לצאוורך "איך שרדת?" סיברוס אומרת מהקצה השני של החרב "ארורים תמיד מגיעים ברביעות בלבד".
 
אלישע
לוהנגרין מחייך. ''אלת העורב'', הוא עונה במבטא... מוזר, נוקשה מעט. ''אלת העורב עזרה לי בזה''.

OUT
מבטא גרמני...
 
ליזי
META
מטיל על השומר doom, will negates, הד"ק הוא 16 ובכישלון הוא נעשה shaken למשך דקה.
IN
רולאק מגיב באופן מיידי, הגידול הסגול בעינו מבליח בעודו מסרטט עם ידיו באוויר ולוחש תפילות, מנסה לגרום לשומר להימלא באימה פתאומית ומשתקת.
"תהרגי אותו עכשיו או שסתם תקטעי לו את האצבע, זה לא באמת כל כך משנה, פשוט תעשי את זה כמה שיותר מהר" הוא מבקש מאייג'ווין.
 
ליזי והל (out)
תגלגלו יוזמה.

liorgonen3
הוא מעיף בך מבט, לא ראה שהוא מתרשם במיוחד "אתה בטוח שאתה רוצה ללמוד כהונה כאן? אנחנו מקבלים רק את הטהורים ביותר ותאלץ לעבור סידרה של מבחנים ובדיקות, לכולנו יש סודות וחטאים אך אם רצונך להצטרף תאלץ לעמוד תחת האור הישיר של האמת" הוא מחייך "חיי כהונה לא קלים נערי, אם מצבך הכלכלי גרר אותך לכאן נוכל למצוא לך עבודה"

ח'אן
סיברוס מביטה בך במבט שנראה מעריך, הי מזיזה את חרבה, ותופסת את ידך, דם מתחיל לשטוף מידיך, כמו נהר, ואתה יודע שזה לא דמך "הרגת הרבה בחייך" היא אומרת "אבל לשם איזו מטרה?"
 
אלישע.
"אדוני." אומר הנער, דמעה בעינו," לא נותר לי לאן ללכת, איבדתי את משפחתי בשרפה. סבי כל שנותר לי. וגם ימיו של ספורים. אימי הייתה מאמינה אדוקה. באלי הטוב בכלל ובפילור בפרט, ארצה להאמין שאני מסוגל להקדיש את חיי למטרה שהיא הייתה רואה כנעלה. או לפחות לעשות ככל הניתן כדי להתקרב למטרה כזו"
 
אלישע
''החובה והנאמנות שלי לאלת העורב ולמפקדיי חייבו אותי לעשות זאת'', הוא אומר בלי להניד עפעף. ''הכבוד והתהילה שמורים למנצח. אילו טעם ומשמעות היו לחיים שלי אם הייתי מאבד את כבודי, מבייש את הוריי, שבטי וגבירתי אלת העורב?''.
 
אביעד.
out
גילגולים פה בלבד אבל במקרה הזה מדובר בידע כללי.
הרבה מכוהני השמש עורכים מיסה בזמן השקיע, לעטים קרובות כוהני פיילור שידועים בליבם הטוב הופכים את זה לסעודה לעניים ולמפגש חברתי עבור בני המקום, מקובל להכריז הודעות משמחות כמו אירוסין וקדומה.

בכל מקרה פיי מתמקד בהכנת הארוחה עבור הניזקקים ולא מדבר או לפחות לא אומר שוב דבר רלוונטי. אתה מוזמן ליזום שיחה.

ליאור.
out
להבא תיזרוק עבור שקרים שכאילו, אבל הפעם נוותר לך (מה עוד שהדק היה נמוך למדי)
in
רחמי הכוהן נכמרים עליך "היכנס בני". הוא מכניס אותך לחדר גדול בעל ספסלים ארוכים, שמלאי פיילור ומשרתיו תלויים על הקירות ומזבח גדול ומעודן משיש נח מקצה החדר, בקירות קרוב לקצה החדר מקובעות שתי דלתות, הכוהן מולך אותך למזבח ואתה רואה שחלון שמש מקובע מעליו בקשת, למצעשה אתה לא מבין איך לא שמת לב לזה מיבחוץ אבל בשתח המזבח יש רווח גדול בקיר וחלק זכוכית מחבר בין שתי חתיכות המבנה. אתה מבין שמימינך המזרח ומשמלך המערב.
הכוהן מניח סמל שמש מעץ בידך ואומר "עליך להשיבע את השבוע הראשונה, אתה מקיר אותה או שאתה זקוק לעזרה?"
ידע דת דק 10, ב5 אתה זוכר שבועה מוטעת.
גילגול כאן.

ליזי והל out
כמה צוסף מצד זריזות/כישרון/יכולת יש לכם? להבא תיסיפו את זה לגילגול.
בנוסף אני רוצה שתזכירו לי מה הדרג"ש שלכם

שה"ם
יוזמת שומר
[dice:1jh4evhr]708282:0[/dice:1jh4evhr]
ח'אן: אגיב בקרוב.
 
אלישע
Out
אני מנסה "לזרום" כל עוד אתה לא אומר לי לגלגל משהו, אין טעם לגלגל. מה גם שאני לא יכול לדעת עם השקר נשמע לך אמין כמו שהוא נשמע לי. ולהפך.
Meta
מנצל נקודת השראה בשביל להוסיף דרגה לבדיקה
[dice:36xpy1qb]708287:0[/dice:36xpy1qb]
 
אלישע
גלגולים פה בלבד אבל התעלמת מהגלגול בהודעה הקודמת לכן הזכרתי את התוצאה שלו.
IN
הנזיר הולך ומדבר עם האיכרים, עם העניים, ועם הרעבים בשמן שהוא עושר בבישולים ובחלוקת האוכל.
הוא מברר פרטים על המקדש ועל הנפשות הפועלות בו.
meta
דיפלומטיה לשיפור הגישה של פי כלפיו (אם כי מכיוון שהוא כהן טוב ורחום של פיילור הוא כנראה כבר ידידותי) - 15. גלגלתי קודם, אין צורך לגלגל שוב.
איסוף מידע על המקדש [dice:1h0w7brb]708299:0[/dice:1h0w7brb]
 
ח'אן
העיניים של סיברוס נפערות "אלת העורבים... ואתה..." אור בורק בענייה ונראה שהיא סורקת אחרי משהו, היא מחייכת "איירן את יכולה ללכת, אני אטפל" איירן מסתכל על שתייכם ואז מצחקקת, לא צריך להיות גאון כדי לדעת לאן מוח של סקבוס ילך במצב הזה, היא נעלמת בענן אדום.
היא נוקשת באצבע שלה ושתיי כסאות מופיעים מולכם ושולחן קטן עליו בקבוק של נשקה חזק ושתי ספלים "הבטחנו שבפעם הבאה שניפגש נשתה ביחד, אתה לא זוכר? או שזה בגלל שאין לי את הברדס?"
אתה נזכר, הייתה לך היקירות עם מלכית חבלה שנהגה ללבוש ברדס על ראשה, שניכם פיקדתם על יחידות קטנות ויצא לכם לעבוד ביחד כמה פעמים, איך שהוא יצא שנהגתם לישתות ביחד מדי פעם, היה לך כבוד לסדר הצבאי שלה והיא מצידה העריכה גם עם לא הסכימה עם קוד הכבוד שלך.
"אתה מודע לך שאני האחת שהודיעה על מותך? ידעתי שאתה מת אחרי שהשמדתי יחידת אבירים ומצאתי את זה" היא מחרימה את ידה וחרב מוכרת מופיע בידה, היא מושיטה לך אותה.
 
אלישע
לסתו של לוהנגרין נשמטת, אך הוא ממהר להסתיר זאת. היו לו גינונים של ג'נטלמן כשלא היה לבוש שריון (ובעצם, גם אז), אחרי הכל. ''סיברוס!'', הוא קורא. בחברתה הוא מרשה לעצמו לחייך, ולקולו מתגנבת נימה ברורה של שמחה והתרגשות. ''אלת העורב יודעת מה היא עושה'', הוא מוזג לשניהם כוסיות, ומרים איתה ''לחיים''. הוא לוגם, ושולף את החרב מהנדן. ''מצוחצחת ומושחזת כתמיד'', הוא מחייך. ''תודה לך. אז ספרי לי, ידידתי המלאכית'', הוא עוקץ אותה בידידותיות, ''מה נשתנה מאז שנהרגתי? מלבד זאת שויסקי של אסמודאוס התיישן לטובה?''.
 
הח׳אן הטטרי
נחיוך של סיבורוס נעשה קצת עצוב "הפסדנו במלחמה, המעט ששרדו מבין יצורי האופל חתמו את עצמם בגיהנום, נשמות כבר לא מגיעות לכאן ואנחנו נחלשים מיום ליום" היא מוריגה את הספל בלגימה ארוכה "ברגע שאנחנו מנסים לחדור למישור אחר מנגנון אזעקה מופעל ויש לנו מקסימום חצי שעה עד שיחידת נגד מופיעה" היא נאנחת "עקב כך חקרנו וגילינו טקס עתיק מלפני מלחמת הדם שמאפשר לשד ושטן ביחד לזמן 4 ארורים, מקבילים של גיבורים" היא מביטה בך "יש לנו כבר ארבע ארורים אבל אני לא סומכת על אף אחדם מהם, שכנעתי את השותפה שלי איירן לעזור לי זמן עוד ארבעה ארורים ואת השאר אתה יודע" היא מביטה בך "ברגע שארור מקבל את הקריאה הוא נעשה רכוש של הקוראים וזה מעוגן באמצעות קשר חיים, אם אני או איירן נמות כך גם אתה והאחרים. אבל בניגוד לאחרים אני יודעת שיש לך מספיק כבוד לכבד את העיסקה הזו, אני צודקת?"

אביעד
אתה מצליח לדובב אותם מעט וזוכה בידע בסיסי: מדובר בקבוצת מבנים קטנה שכוללת בית יתומים, מכסן מגורי כוהנים, במנה קטן נוסף שצמוד ומחובר לבית היתומים משמש כמקום השינה של פרחי הכהונה.
מעבר לזה יש בקתה קטנה שמשמשת את לב נהר.

liorgonen3
"כשם שאורו של פיילור מאיר את האדמה ומסלקת את החושך כך אני חסידו האיר את העולםן ואסלק את הרוע. כשם שאלי מרחם על האומללים וחסרי המזל כך אקדיש את עצמי לעזור לכל נזקק..." השבועה נמשכת ככול שאתה ממשיך, הכוהן הגדול מחייך "אני האב אלדוריוס מקבל בשם אלינו את שבועתך ומכניס אותך תחת האור הנצחי" אלדוריוס מחייך "אתם נכנס לתקופת המבחן בני, אתה תתפלל לאלנו כל צריחה ושקיעה ותביט ותלמד, כאשר תוכיח את עצמך תהפוך לפרח כהונה, לך ועזור לפיי, למד ממנו כי הוא אהוב השמש באמת ובתמים"

אני
[dice:2uxpyanw]708433:0[/dice:2uxpyanw]
 
חזרה
Top