• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ הודעות וחיפוש שחקנים ומנחים

סטטוס
נעול לתגובות.
העוג הברברי אמר/ה:
למען האמת, הודעות ״הייתי משחק אם זה היה X״ ממש מעידות על הביקוש למשחקים שונים וכמה שחקנים יירשמו אליהם.

מעולה.
הייתי משחק אם היה משחק חופשיטה.
 
אני מתכנן משחק תפקידים מתישהו בקרוב, מינימום שבוע (מינימום, אבל מאוד יכול להיות שיותר) מהיום. אני עדיין בהתלבטויות לגבי העולם והעלילה. באופן כללי הוא יהיה בעולם פנטזיה נמוכה ועם מכניקת חופשיטה ריאליסטית (בסגנון ה''חרב בבטן יהרוג אותך בלי גלגול הצלה''- למרות שלרצוח את הדמויות הוא לא הדבר המועדף עלי :)).
 
הממ...
הרעיון הוא משחק סנדבוקס. הרקע בקצרה הוא שבמרכז העולם נמצאת ''האימפריה'', שהיא מדינה בהשראת האימפריה הרומית ובעיצוב של הרנסאנס ומלחמת 30 השנים - אצולה נהנתנית, סדר מלוכני מקובע, אבק שריפה ורובי ארקבוז ומוסקט. מסביב לאימפריה נמצאים כל מיני ''ברברים'', בעיצוב אינדיאני, מונגולי, ויקינגי, קלטי, אפריקני ומה לא.
כרגע ''זרעי ההרפתקה'' הם שמהמערב מתקרב מלך-לוחם מסתורי המכונה ''שר הדרקונים'', שמוביל צבא עצום של דרקונים, מפלצות, דמי דרקון ובני אדם לכבוש את האימפריה. לפחות דמות אחת תוכל להיות לוחם שנשלח בידי הקיסר לחסל את השר. מעבר לכך, יש שמועות על אוצרות בארצות הברברים, והרפתקנים יוצאים לשם כדי לכבוש אדמות עבור עצמם והאימפרה, לגלות עולמות חדשים, וכמובן כמובן - להתעשר. המסע יוכל להיות בערבות המזרח, ביערות הצפון, במדבריות או בג'ונגלים של הדרום, ואולי בים המערבי.
 
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
תראה, אני לא יודע עד כמה צריך להיות מדויק בפרטים על האימפריה הזאת, כי אני לא מבין בדברים האלה.
אבל, מה כבר יכול להיות? בסה"כ זה דמיוני.
אני בפנים.
 
מעולה. אפתח עץ בקרוב, כשאסיים לעבוד על הטיזר (המשחק סנדבוקס, אז אני אכין עלילה מאוד כללית).
 
תכין משחק קצר, ותדבק בו. זו העצה הכי טובה שלי. לא משנה כמה הוא גרוע, לא משנה אם אתה מרגיש שלא נהנים, תהפוך אותו למהנה. הבעיות הבסיסיות ביותר- "המשחק לא זורם", "זה לא כיפי", וכו' הן בעיות שעולות בכול משחק וצריך ללמוד איך מתמודדים איתן. אז תכין משחק, ותריץ אותו עד הסיום. בתקווה השחקנים לא יפרשו עליך באמצע, והיי- אולי אפילו זה ייצא טוב במבחן התוצאה.

ככה לומדים, זו הדרך.
 
kosem10 אמר/ה:
מישהו מתכנן לפתוח משחק חופשיטה בזמן הקרוב?
מד"ב, פנטזיה, מציאותי, פוסט אפוקליפטי, וכו'.
לא אימה או ניהול.

אני פתחתי כרגע את המשחק אלקטרז, אני אשמח אם תצטרף
עריכה: לא חשוב, כרגע ראיתי את התאריך של ההודעה

באופן כללי מחפש שחקנים למשחק, משחק מציאותי שבו אתם משחקים אסירים באלקטרז שמנסים לברוח
 
העוג הברברי אמר/ה:
תכין משחק קצר, ותדבק בו. זו העצה הכי טובה שלי. לא משנה כמה הוא גרוע, לא משנה אם אתה מרגיש שלא נהנים, תהפוך אותו למהנה. הבעיות הבסיסיות ביותר- "המשחק לא זורם", "זה לא כיפי", וכו' הן בעיות שעולות בכול משחק וצריך ללמוד איך מתמודדים איתן. אז תכין משחק, ותריץ אותו עד הסיום. בתקווה השחקנים לא יפרשו עליך באמצע, והיי- אולי אפילו זה ייצא טוב במבחן התוצאה.

ככה לומדים, זו הדרך.
תודה, אני אנסה.

גרגויל אמר/ה:
אני פתחתי כרגע את המשחק אלקטרז, אני אשמח אם תצטרף
עריכה: לא חשוב, כרגע ראיתי את התאריך של ההודעה

באופן כללי מחפש שחקנים למשחק, משחק מציאותי שבו אתם משחקים אסירים באלקטרז שמנסים לברוח
אני אנסה להצטרף.
לא משנה מה תאריך ההודעה, זה עדיין רלוונטי.
 
אני מעוניין להריץ משחק מקוון שני במקביל, השם שלו הוא "החיים עצמם", במשחק השחקנים ישחקו דמויות בגיל תיכון בבית ספר תיכוני.
לא יהיו שום כוחות על ונבלים מעבר לפינה או תעלומה מסתורית, לא יהיו קוביות או מערכת חוקים מוגדרת.
המשחק יתמקד בחיי הדמויות שבאופן טבעי חלק משמעותי בהן יהיה בבית הספר, גם החיים אחרי בית הספר יתפסו מקום בעיקר עם יש סיפור משפחתי או בילוי עם חברים.
המשחק יתמקד באנושיות של הדמויות ובקשיים שגיל ההתבגרות מעמיס עלינו, ויגעה בנושאים שונים ואף בעלי מחלוקות כגון גזענות ודעת.
בנוסף המשחק יגע בעדינות בנושא ההתבגרות והזהות המינית אך יהיה מעורפל בנושא וידרוש התערבות ומעקב זהיר מצד המנהלים.
במקרה וזה יעבור את אישור המנהלים הסצנה תיחתך ותעבוד בצורת "הבוקר שאחרי".
התכנים יאושרו לפי רמת הגיל שלכם.
רמת הגיל שתאשר רק תכנים "נקיים" ותיגע בנושא הזה רק מעוד בעדינות במובן של הבגרות והזהות הוא 14-15, זה הגיל המינימלי שמאפשר כניסה.
גיל 17+ ומעלה יהיה מעט יותר פתוח ויעבוד על מערכת "מרומזת".
גיל 16 יתנדנד איפה שהוא באמצע.
כך או כך המשחק הוא לא מקום לשחרר את הרצונות הללו, הוא רק מקיר בהם כחלק בלתי נפרד מהגיל הזה.

המשחק אמור לתת הזדמנות שנייה לחיות את הגיל הזה עבור אילו המבוגרים מבינינו או הזדמנות לראות איך אנחנו רוצים לחיות את החיים האלה.
במובן מסוים אני מריץ גם את המשחק הזה בשבילי, אני כבר בן 19 וחצי ואני מרגיש שפספסתי את התקופה הזו עקב התרחשויות בחיי ואי הערכת השנים האלה, במובן מסוים זו הזדמנות שנייה גם עבורי.
הרבה זמן רציתי שמישהו יפתח משחק שכזה ואשמח עם אחרי תקופה מסוימת מישהו יקח את מושכות המנחה.
אני לא מצפה מזה להיות מושלם אבל אני מקווה שזה יהיה משהו שינעים את זמנכם.

המשחק עקב טבעו ההפכפך לא ירוץ עם "הרפתקה" מסודרת ויהיה תלוי מעוד בשחקנים.
אני לא יודע כמה ממכם אני אוכל לקבל למשחק, יתכן שזה יהיה אחד ויתכן שאפילו חמישה, בנוסף אני לא בטוח שאריץ את כולכם באותו בת ספר או אפילו עולם, גם עם כן אין שום ערבות שיהיה לכם מגע אחד עם השני.

אם אתם רוצים לשחק דמויות שהן אחים או בזוגיות או עם כל מערכת יחסים אחרת תגישו את דפי הדמות שלכם ביחד כאשר החלקים שהשני לא יודע בספוילרים.


למנהלים: במידה והנושאים שבמשחק לא משתלבים עם האווירה הכללית של הפורום אשמח עם תאפשרו לי להשתמש בפורום רק להרשמה ואריץ את המשחק בפלטפורמה אחרת, כל או כך אני מקווה שלא תמחקו את ההודעה ותענו עליה.



יש ביקוש?
 
נשמע מעניין, כמה הערות:
- כהתחלה, כדאי לציין בפני שחקנים מעוניינים שכמשחק שני בפורום, עליהם להבין שקודפ כול עליך לקבל אישור ממנהלי הפורום להריץ אותו. לא בטוח שכולם מודעים לחוק הזה.
- דברים כאלו לרוב רצים בלארפים. הסיבות לכך הן כמה, כולל העובדה שבלארפ אתה ממשית *נכנס* לדמות, אך גם כוללת את העובדה שבלארפ אין צורך במנחה בשביל להריץ כמה התרחשויות במקביל, והעובדה שבלארפ דברים רצים מהר. לא שזה לא אפשרי בפורום, אבל זה יהיה אתגר, ואני מאוד מאוד ממליץ לקרוא לארפים בסגנון.
- משחק שחייב להיות בהשגחת המנהלים הוא רע כהגדרה. זהו לא התפקיד של המנהלים לקרוא ולבדוק שהמשחק שלך לא מדרדר. תכין תיאום ציפיות, אינטנסיבי אם צריך, הנוגע בכול הנושאים הבעייתיים שעשויים לעלות ורואה כיצד השחקנים מוכנים להתייחס אליהם. ייתכן שתיאורי סקס זה לא אבל תיאור של התמכרות לסמים והשפעות שלהם זה כן. ייתכן ששניהם זה לא.
- תיכון בישראל או בחו"ל?

בלי קשר, זה נראה רעיון נהדר.
 
עוג
1 אני מודע לכך.

2 עם יש לך לרפים מומלצים אשמח לקרוא.

3 הנושא הזה באמת ידרוש תיאום עם המנהלים ותיאום ציפיות עם השחקנים, יתכן שאפילו אפתח בנוסף לעצי ההרשמה והמשחק אפתח עץ תיאום ציפיות ונהלים.

4 עקב כך שלי לא יצא לחיות חיי תיכון ישראלים נורמטיבים (ביליתי חלקם מהם בישיבה או בכיתות מצומצמות) ואני שאבתי את רוב המידע של ממדיה וספרות אני אשתמש במערכת החינוך של ארצות הברית והערוך מחקר עליה.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top