• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

ראליין
המעגל הוא מעגל קסם דרקוני פשוט, מהסוג שמשמש קובולדים בטקסים הדתיים שלהם, בין אם הם סוגדים לדרקון השולט בשבט או לתיאמת' - אלת הדרקונים. ניתן לראות סימני מחיקה במעגל, כאילו מישהו ניסה לשנות חלק מהרונות בצורה כלשהיא. כאשר אתה בודק את אחת הרונות האלה, אתה נוגע באחת בטעות.
כל מי שנשאר
כאשר ראליין בודק את מעגל הרונות, הן מחליפות את צבען מכחול בוהק לאדום. השינוי לוקח רק רגע ואז הרונות חוזרות לצבע הכחול המקורי, אבל אי אפשר שלא לשים לב אליו. השמים מחשיכים, ומהרונות, הכחולות שוב, יוצאת תמונה של דרקון כחול, שקוף למחצה, עיניו מבהיקות, ושלוש קרני אייל בוקעות מראשו, מתנשאת לגובה עצום. ''מי הוא זה שהפריע את מנוחתי?"
כל מי שהולך עם מורת'ון
גלגלו תפיסה וכל מה שאתם חושבים שיעזור לכם לחפש (אם יש משהו שעולה בדעתכם).
 
מי שנשאר
IN
ראליין מביט המום למדי בדרקון המתרומם מתוך המעגל, מתעלם משאלת הדרקון בעודו בוחן את הדרקון, מחפש רמזים לזהותו, אך הוא אינו מצליח לחשוב על דבר ועל כן הוא אומר "אני הוא ראליין, שליחו של האחד. מי אתה?"
OUT
דת: 4+5=9, מניח שנכשלתי...
 
אביעד
מורת'ון מתגנב בזהירות אל הצוק, מנסה לזהות בו שביל. חייב להיות כזה, אחרי הכל, ולמורת'ון יש ניסיון עשיר בלמצוא פרצות, מהסוג שקורא לגנב...

META
תפיסה: 20+5=25
 
נשארים
''אני אולורונגה האדיר, היכול להגשים כל משאלה.'' אומר הדרקון, דעתו מוסחת כשהוא בוחן את האזור סביבו. לבסוף הוא מסיים להסתכל סביב, ופונה אליכם ''מי מכם הרג את הקובולדים האלה?''
מורת'ון
אתה מוצא דרך צדדית מאחורי המפל, מוסתרת בצמחיה עבותה. בהמשך הדרך, מעבר לשיחים, אתה רואה בריכת מים קטנה, סביבה צומחים פרחים ססגוניים.
 
מורת'ון
בדרכך חזרה השמיים מחשיכים, ואתה מחיש את צעדיך בחזרה. מרחוק אתה רואה דרקון כחול עצום, שקוף למחצה, 3 קרני אייל בוקעות מראשו. ''אני אורלונגה האדיר, היכול להגשים כל משאלה.'' הוא מרעים בקולו. ''מי מכם הרג את הקובולדים האלה?'' הוא שואל את החבורה.
 
כולם
''אנחנו'', אומר מורת'ון בפשטות. עדיף לא לשקר לדרקון, כשהראיות (חבורה של נוכל, זדה, טרובדורית ומצביאה עם כלי נשק) נגדך.
 
כולם
''כולכם ביחד, מה? עכשיו זה נשמע סביר.'' הדרקון מהרהר לרגע קצר, ואז אומר ''שנתי היתה קלה לאחרונה. אנשים מחללים את המעגל הקדוש, ועכשיו גם הקובולדים מותקפים... דברים קורים כאן, וזה לא מוצא חן בעיני. השדים מתעוררים ומפריעים לכולם.''
Out
שכחת את מיכרון
 
כל מי שנשאר
"שדים?" שואלת אלי. "אנחנו לא ראינו שדים. על איזה שדים אתה מדבר? ואנחנו לא חיללנו את המעגל הקדוש. כלומר, אנחנו הרגנו את מי שמחוללים את המעגל הקדוש, אז אנחנו נחמדים, נכון? אז אתה תעזור לנו?"
 
רק מורתון הלך וגם הוא כבר חזר. אז כולם
"הנשמות התועות הופכות לשדים, והשדים משוטטים בעולם וטורפים את הנשמות, מפריעים לאיזון. הקובולדים לעולם לא יחללו את המעגל המקודש לדרקונים. האנשים הרעים שכרתו ברית עם הנשמות החלולות - עם השדים - הם המחללים את המעגל הקדוש. אוכל לעזור לכם אם תיפטרו מהם, תטהרו את המעגל, ותשחררו אותי."
out
מצטער על העיכוב
 
כולם
"מר דרקון?" שואלת אלי. "אתה יכול לספר לנו איזה אנשים רעים אלה? כי אם נרדוף אחרי כל האנשים הרעים בעולם, ככל הנראה נמות לפני שנמצא את הנכונים. חוץ מזה, איך נראות הנשמות המקוללות? כי פגשנו משהו מוזר עם מסיכה לפני שיצאנו לכאן, ורק אנחנו ראינו אותו, אז אולי הוא אחד מאלו? כי, אתה מבין, עם המידע שנתת לנו אי אפשר באמת לעשות כלום..."
 
כולם
"את בעלי בריתם של השדים יהיה לכם קל למצוא, הם ממש מעבר למפל המים כאן. פשוט צריך לעבור מתחת לזרם ותגיעו לשם. אבל תיזהרו, יש להם כושפי-דם. הנשמות המקוללות הן נשמות שנותרו בעולם החיים יותר מדי זמן, ולא עברו לעולם הבא, והמסכה נועדה להגן על הנשמות האלו, שאיבדו את רוב צלם האנוש, ומסוגלות להבין רק את האינסטינקט הבסיסי של הלחימה, מהחשיפה לעולם שהם לא מסוגלים לתפוס בחושים שלהם. אם לדבר שפגשתם היה חור בחזה, איפה שאמור להיות הלב, זו אכן אחת מהנשמות התועות. אני מקווה שטיהרתם אותו על ידי חיתוך נקי בדיוק במרכז המסכה."
 
חזרה
Top