• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות -עץ משחק [3/3] (חופשיטה,פנטזיה) - גמרנו

dragonitzan
Out
אני מניח שהחבורה עזבה את האזור והרעל קשה ואני גוסס.
In
קאגה קורס על המרצפות משתעל "אז הפעם זה על אמת הוא?" הוא מניח את ידו על פניו בעוד תערובת של בכי וצחוק מרעידים את גופו "ואחשב כשאני גוסס אני לא יכול להתעלם מהאמת הפטטית שיש מישהו שאני שיש לצידי" קאגה צוחק ומביט לשמיים "שתי הנשים שאני רוצה שיחיזו את ידי בגדו בי, שלא לדבר על כך שהרגתי אחת מהם" הוא מביט על גופו "תגיד מה יקרה לך כאשר אני אמות? תחזור לגיהנום? או שמע אישיותך תלך עם נשמתי" קאגה צוחק שוב ודמעות נתזות לריצפה "לא שזה משנה משהו, במילה אני הולך לגיהנום".
קאגה מסתכל על השמיים "יש לי הרבה חרטות, הגדולה ביותר היא שלא מצאתי משהו כמו של פיט ומונה, ניסיתי לשבור אותו בגלל שקנאתי בו" קאגה ממשיך להלחם על נשימתו בעוד הרעל מחפשת בעורקיו "כמו שאמרתי זה פטטית"
 
dragonitzan
קאגה גורר את עצמו מהריצפה וקם, אין לו הרבה זמן והוא יצטרך לפעול מהר אני חייב ללכת למקום שמומחה ברעלים קאגה חושב לעצמו בעוד צועד אולי רופא? לא אין סיכוי שאמצא אחד שגם יטפל בי וגם לא יסגיר אותי קאגה מתרכז אולי בשוק השחור? לא אין לי מספיק טובות או כסף לנצל קאגה חורק שיניים ריו לא תעזור לי אבל הצפע אולי יסכים לעזור לי קאגה גורר את עצמו לעבר מקום המחבוא, בית יפה בשכונה עמידה ונזכר באיך פגש את הצפע.
זה היה לפני שנתיים, צפע שהייתה אחת המתנקשות בחביבות על ריו נלכדה והוחזקה בבית המשמר המקומי, הקרירה שלה הייתה מחוסלת גם אם היא הייתה מצליחה לברוח, היא בדרך כלל הסתננה לאירועים או לבתי אצילים כנערת ליווי והרעילה אותם אל השומרים ראו את פניה והמטרה ראו את פנייה.
קאגה איתר כל אחד ואחד מהם וחיסל אותם באותו לילה לאחר שחילץ אותה. זו הייתה העבודה הראשונה הגדולה שלו.
לא נפגשנו מאז... קאגה חושב לעצמו בעודו מועד ונשען על קיר מול הבית שלה מעניין אם היא תזה אותי קאגה חושב לעצמו בעודו מועד לדלת האחורית שלה ונוקש על הדלת.
 
קאגה
למרות שיש לך דדליין של כמה שעות עם הרעל, כשאתה במצב הזה יקח לך כשעה להגיע לבית של צפע.
אני רוצה להזכיר לך את הדד ליין השני שלך - בעוד כשעה הטקס יסתיים, וכולכם תמותו.
אז לא, לצפע אין לך זמן להגיע.
 
החבורה ממשיכה לעבר ארמונו של אינגילמור.

OUT
דון, תגיב בבקשה בקצב מהיר יותר... או שניצן ידבש אותך (או שניצן יגיב פחות...). זה מבאס שהעלילה שלנו עדיין תקוע ברחוב, כשאלישע מכייף לו בקצב תגובות מהיר.
 
אתם מגיעים בלי בעיות לארמון של אינגילמור. הוא ארמון עצום מימדים, עשוי אבן לבנה ומצופה בקישוטי כסף וזהב. לארמון שלושה מגדלים, ובאמצעי - והגבוה ביניהם - נמצא כעת אינגילמור ועובד על הקסם האפל שלו.
בפתח של הארמון שלושה לוחמים חמושים בחניתות ארוכות, וגופות אורקים ובני אדם.
וגם קאגה.
קאגה שוכב שרוע על הרצפה. נראה שהוא פצוע, דם זורם סביבו וחתך גדול מפח את בטנו. ממבט מקרוב, נראה שהחלק המאים בגופו חסר.
מה אתם עושים?

קאגה
במונחי הארי פוטר - גוזררת. שיגרת את רובך, אבל חתיכת בטן נשארה מאחור. מגעיל למי שיגיע לאיפה שהיית, פציעה כואבת וקשה. איך לטפל בזה? ריפויים, שיגור שמותאם במיוחד לזה, יש הרבה שיטות.
את רובן אתה לא מסוגל לעשות עם הרעל. או עם הפציעה.
 
פריטיגר מזדעזע למראה חברו הפצוע קשות - אך לא מראה דבר מלבד פרצוף שלו וקר. הוא פונה לשומרים, מעביר ב''אגביות'' מיד ליד את החנית המורעלת. ''אנחנו באים בשם החירות, החופש והצדק'', הוא אומר להם. בתוכו הוא מרגיש מוזר, נבוך ומבוייש - אך הוא לא מעז להראות את זה. ''אנחנו לא רוצים לפגוע בכם, אך אם תאלצו אותנו - נעשה זאת. אתם רואים את זה?'', הוא משליך מעט באוויר את החנית ותופס אותה. ''בחנית הזו יש 6 סוגי רעלים שונים, כל אחד מהם יותר נורא מקודמו. אני לא רוצה להשתמש בה, אז תנו לנו את כלי הנשק שלכם, ותברחו. ניצחנו חבורות הרבה יותר מאיימות מכם''. הוא לא מפסיק להסתכל להם בעיניים עם מבטו החודר והמצמית.
 
קאגה פצוע קשה וגוסס נראה חסר הקרה, נראה.פיט עדיין שוטה כרגיל קאגה חושב לעצמו בעוד צומת הלב של השומרים מוסתת עליו, הגיע הזמן לנסות תכסיס קטן קאגה מתרכז ואומר לעצמו בראשו שוב ושוב אני לא פצוע או מורעל, אני מרגיש נהדר! הכל מעולה אצלי! יש לי רק שריטה קטנה בבטן וסם מעורר זורם בתוכי
אשליה עצמית (קסם) [dice:j0qzt2yo]708171:0[/dice:j0qzt2yo]
שתי מטחים של חמישה מחטים עפים כל אחד לעבר הצוואר של השומר האמצעי בעוד זוג מחושים עפים לעבר כל אחד מהשומרים הצדדים, קאגה קוראה על הרגליים מולם ונראה כאילו הפציעה נעלמה, אך מבט מקרוב בחלק מגלה שהבטן הנרפאת שקופה למחצה.
מחטים1[dice:j0qzt2yo]708171:1[/dice:j0qzt2yo]
מחטים2[dice:j0qzt2yo]708171:2[/dice:j0qzt2yo]
מחוש 1 (שומר ימיני) [dice:j0qzt2yo]708171:3[/dice:j0qzt2yo]
מחוש 2 (שומר ימיני)[dice:j0qzt2yo]708171:4[/dice:j0qzt2yo]
מחוש 3 (שומר שומר שמאלי)[dice:j0qzt2yo]708171:5[/dice:j0qzt2yo]
מחוש 4 (שומר שומר שמאלי)[dice:j0qzt2yo]708171:6[/dice:j0qzt2yo]
(הסבר)
רעלים מסויימים מפעילים מנגנונים בגוף שהורגים אותו בעוד רעלים אחרים בעלי בסיס חומצתי פשוט פוגמים בגוף, במקרה הראשון אם קאגה יצליח להחזיק את האשליה מספיק זמן הרעל פשוט לא ישפיע, עם מדובר מבקרה השני הוא יוכל לתפקד עד שהאשליה תחלוף והוא הגוף יקלוט שהוא פגום ויגיב בהתאם כך גם לגבי הבט והוא לא יקלוט שחסר לו דם עד שהאשליה תחלוף.
 
חזרה
Top